Людмила Відгук додано 17 травня, 2025 год56 переглядів
Доброго дня!
Шановне керівництво цим листом я висловлюю своє глибоке невдоволення та подаю офіційну скаргу на необґрунтовану зміну часу рейсу автобуса.
Купували квитки на 22:15, рейс необґрунтовано перенесли на 01:30, хоча і на цей час автобус запізнився. Це жах, автобусна станція вночі не працює, очікували на автобус на вулиці більше 2 годин. Погодні умови були несприятливими, оскільки було холодно, що призвело до значного дискомфорту та потенційного ризику для мого здоров'я. В автобусі потрібно шукати собі місце, водій в цьому не допомагає, місце між сидінням максимально вузьке і на зручне. Я вважаю, що така неорганізованість та зневажливе ставлення до пасажирів є неприпустимим порушенням умов надання послуг перевезення. Я вимагаю провести ретельне розслідування цієї ситуації та вжити відповідних заходів для запобігання подібним інцидентам у майбутньому. Прошу надати мені офіційну відповідь щодо результатів розгляду моєї скарги та вжитих заходів. Я також вважаю, що маю право на компенсацію за завдані незручності та тривале очікування в несприятливих погодних умовах.
Жахливий перевізник - Відгуки про D.M.D. Group
Шановне керівництво цим листом я висловлюю своє глибоке невдоволення та подаю офіційну скаргу на необґрунтовану зміну часу рейсу автобуса.
Купували квитки на 22:15, рейс необґрунтовано перенесли на 01:30, хоча і на цей час автобус запізнився. Це жах, автобусна станція вночі не працює, очікували на автобус на вулиці більше 2 годин. Погодні умови були несприятливими, оскільки було холодно, що призвело до значного дискомфорту та потенційного ризику для мого здоров'я. В автобусі потрібно шукати собі місце, водій в цьому не допомагає, місце між сидінням максимально вузьке і на зручне.
Я вважаю, що така неорганізованість та зневажливе ставлення до пасажирів є неприпустимим порушенням умов надання послуг перевезення. Я вимагаю провести ретельне розслідування цієї ситуації та вжити відповідних заходів для запобігання подібним інцидентам у майбутньому.
Прошу надати мені офіційну відповідь щодо результатів розгляду моєї скарги та вжитих заходів. Я також вважаю, що маю право на компенсацію за завдані незручності та тривале очікування в несприятливих погодних умовах.
відгук
Коментарі до відгуку