Алина Отзыв написан 27 июля, 2018 год183 просмотра
Щоб придбати квитки на автобус до Варшави, мені потрібно: 1. Доїхати до районного центру. 2. З райцентру доїхати до областного центру. 3. Розібратись, які є варіанти відправлення, тому що касса автовокзалу квитки на рейси приватних перевізників не продає. 4. Побігати між різними кассами, щоб вирішити, де які автобуси, скількі часу їде автобус, на якій зупинці у Варшаві кінцева, що де скільки коштує. 5. Прийняти рішення та придбати квитки. 6. Повернутись до райцентру. 7 Повернутись додому, якщо є чим, тому що з нашого селища до райцентру автобус ходить раз в день. Щоб придбати квитки на БАСФОРі, потрібен лише комп’ютер та принтер, які в мене є. Я не втрачаю коштів та часу на поїздку до областного автовокзалу. Але я не завжди задоволена обслуговуванням. Іноді я не можу додзвонитися до кол-центру, щоб уточнити нюанси чи розпитати про перевізника, іноді бувають глюки з сайтом, а в моєму випадку, де інтернет не як у місті, це руйнує нервову систему. Тому дуже прошу вас розширити відділ гарячої лінії. Таким клієнтам як я це важливо!
Добрий день, Аліно. Дякуємо за ваше звернення. Всі пропозиції з приводу роботи нашого онлайн-сервісу ми приймаємо через нашу електрону пошту. Будь ласка, напишіть нам звернення для того, щоб наші спеціалісти могли розглянути вашу пропозицію.
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Потрібно розширити кол-центр - Отзывы о Busfor.ua
автобус, на якій зупинці у Варшаві кінцева, що де скільки коштує. 5. Прийняти рішення та придбати квитки. 6. Повернутись до райцентру. 7 Повернутись додому, якщо є чим, тому що з нашого селища до райцентру автобус ходить раз в день.
Щоб придбати квитки на БАСФОРі, потрібен лише комп’ютер та принтер, які в мене є. Я не втрачаю коштів та часу на поїздку до областного автовокзалу. Але я не завжди задоволена обслуговуванням. Іноді я не можу додзвонитися до кол-центру, щоб уточнити нюанси чи розпитати про перевізника, іноді бувають глюки з сайтом, а в моєму випадку, де інтернет не як у місті, це руйнує нервову систему. Тому дуже прошу вас розширити відділ гарячої лінії. Таким клієнтам як я це важливо!
отзыв
Комментарии к отзыву