Busfor.ua отзывы
с оценкой «Плохо»

Отзывы клиентов и пользователей
Busfor.ua
1.3 5
243 отзыва / 770491 просмотр
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Не рекомендую Busfo

Alla Alla 1 сентября, 2025 год
Не рекомендую. Білети були куплені з оплатою за маршрутом Познань-Кременчук. Але при повернені з Познання на... Читать отзыв Не рекомендую. Білети були куплені з оплатою за маршрутом Познань-Кременчук. Але при повернені з Познання на Кременчук була пересадка в м. Київі де тебе тупо засунули у маршрутку де не має зручностей, кондиціонера а відкритий люк. Враження було ніяке. Де ти проїхав 22 години в іншому автобусі і тебе пересаджують у якусь маршрутку. Так,як я писала що білет був куплений раніше по коштах тоже питання? За білет я сплатила 3000 гр. Кременчук - Познань. Але квиток Познань - Київ коштує 1800 грн. , а квиток Київ - Кременчук 700 грн. Питання, а куди решта ділася? Чи це послуги busfor чи так кожного обдурюють.

НЕ рекомендую!

Оксана Оксана 12 августа, 2025 год
Бронировала билеты через сайт Busfor для поездки из Кривого Рога в Кишенев за 1 месяц до даты выезда. В билете было указано что автобус рейсовый прямой Харьков -Кишенев от компании Likebus. При посадке в автобус 31.07.2025 в Кривом Роге водитель, очень важный из себя по его представлению, нехотя и между прочим сообщил что меня ждет в Одессе пересадка в... Читать отзыв Бронировала билеты через сайт Busfor для поездки из Кривого Рога в Кишенев за 1 месяц до даты выезда. В билете было указано что автобус рейсовый прямой Харьков -Кишенев от компании Likebus. При посадке в автобус 31.07.2025 в Кривом Роге водитель, очень важный из себя по его представлению, нехотя и между прочим сообщил что меня ждет в Одессе пересадка в другой автобус. И вот приехали мы в Одессу на автовокзал - водители всем сказали выйти и забрать багаж. Стоим мы с багажом и ждем когда же придут автобусы на нужные нам направления (жара, ни навеса, ни лавочки в месте выгрузки, ни киоска чтоб попить). На автовокзал не сбегаешь- багаж оставить негде, и когда придет твой автобус неизвестно. И вот примерно через час ожидания примерно пришел другой автобус и я уехала. Из заявленного на сайте: туалет не работал, никакого Wi-Fi, кондиционер работал, зарядка телефона есть. Водителям на тебя откровенно начхать, отношение скрыто-хамское (то-есть откровенно не посылают, но подтекст такой -типа как вы все надоели). Была очень удивлена- поскольку выбирала именно перевозчика Likebus с которыми раньше ездила из Львова в Краков и Будапешт, и была очень довольна поездками.

Дуже негативно

Тетяна Тетяна 5 августа, 2025 год
За годину до виїзду повідомили, що автобус зламався. Прийшлось самотужки шукати іншого перевізника, кошти повернули через добу. Гроші беруть наперед. Їхали назад водії хами, чуть не покинув жінку, що не встигла повернутись. Автобуси дуже старі. Не рекомендую нікому.

Не рекомендую перевізника My Way

Юля Юля 5 августа, 2025 год
Купувала квитки онлайн взагалі на KLR bus, в результаті приїхав My way, автобус запізнився на 1 годину, по локації скинули заправку Orlen,яка знаходиться в Кракові. Місця для очікування немає, прийшлось чекати годину, ніхто не попередив про запізнення. Водії не ввічливі, хамовиті, про зупинку повідомляють коли вже фактично зупинились. І тут вишенька на торті : в квитку не вказане місце, і... Читать отзыв Купувала квитки онлайн взагалі на KLR bus, в результаті приїхав My way, автобус запізнився на 1 годину, по локації скинули заправку Orlen,яка знаходиться в Кракові. Місця для очікування немає, прийшлось чекати годину, ніхто не попередив про запізнення. Водії не ввічливі, хамовиті, про зупинку повідомляють коли вже фактично зупинились. І тут вишенька на торті : в квитку не вказане місце, і заходячи в автобус водій каже «можливо прийдеться взяти дитину на руки»🫣Дитині 13 років. Купували два квитки ! І добре, що було місце в самому кінці …але враження жахливі. Багато зупинок на автостанціях…сам автобус всередині теж пошарпаний…

Немає слів обуренню

Гость Гость 26 июля, 2025 год
Замовили заздалегідь квиток Ізюм Житомир без пересадок.
При посадці 26.07.25 в 10.50 нам кажуть місьц немає. Причина не зрозуміла і квиток не дешевий у нас на руках.
Чудово! Ми вас пересадимо на інший, ок він іде на багато пізніше і як з'ясовується в дорозі з 3ма пересадками. Нічого що з собою важки речі!
Щоб ваші родичі так добиралися!
1 согласен

Прийшли як до себе до дому : каже мені водій

Лілія Лісна Лілія Лісна 15 июля, 2025 год
Їду рейсом Миколаїв-Львів , перенесли рейс з 19:00 на 15:00 , типу ми не повезем вас взагалі якщо не їдете на 15 -ту … приїхали … заходимо в автобус водій тупо починає орати нащо ви зайшли без його дозволу , ви що до себе до дому прийшли !!! Ще не виїхала а емоцій негативних назбирала

В первый и в последний раз

Гость Гость 14 июля, 2025 год
Я поехал с семьей автобусом из Варшавы в Киев.
Никто не предупредил о пересадке во Львове где я потерял 1 место за которое заплатил. Спать сидя на этих сидениях невозможно
Ну и в итоге мы на 1,5 часа позже приехали чем было запланировано

Жахлива поїздка Варшава-Харків з Павлюк транс (Pavluks-Trans)

Pavel Pavel 13 июля, 2025 год
12.07.2025 купував квиток дружині на прямий рейс Варшава–Харків, але все виявилось обманом.
Перший автобус від Павлюк Транс (Pavluks-Trans) — старий, брудний, туалет не працює. Водій поводився грубо, відмовлявся зупинятись, на зауваження реагував хамством.
У Києві раптово пересадили в інший автобус від Зелений Слон 7, такий самий занедбаний.
У підсумку — прибуття до Харкова із великою затримкою.
Жодних вибачень чи пояснень.... Читать отзыв
12.07.2025 купував квиток дружині на прямий рейс Варшава–Харків, але все виявилось обманом.
Перший автобус від Павлюк Транс (Pavluks-Trans) — старий, брудний, туалет не працює. Водій поводився грубо, відмовлявся зупинятись, на зауваження реагував хамством.
У Києві раптово пересадили в інший автобус від Зелений Слон 7, такий самий занедбаний.
У підсумку — прибуття до Харкова із великою затримкою.
Жодних вибачень чи пояснень. Повна байдужість до пасажирів.
Категорично не рекомендую! Краще переплатити, але їхати з відповідальним перевізником.

Погано. Водій хам, не адекватний. Відчула себе погано.

Антоніна Антоніна 21 июня, 2025 год
Їхали з відпочинку, з довгої подорожі, залишилось тільки з Київа- доїхати до рідного міста. Купляла білети по дорозі, самі розуміїте кордони це завжди загадка по часу. Вже брала,що було, щоб зразу сісти і до дому. Вимучені з дітьми, на автовокзалі отримали багато негативу від водія, я не зрозуміла що взагалі сталось, що цей неадекватний почав орати на мене, а потім... Читать отзыв Їхали з відпочинку, з довгої подорожі, залишилось тільки з Київа- доїхати до рідного міста. Купляла білети по дорозі, самі розуміїте кордони це завжди загадка по часу. Вже брала,що було, щоб зразу сісти і до дому. Вимучені з дітьми, на автовокзалі отримали багато негативу від водія, я не зрозуміла що взагалі сталось, що цей неадекватний почав орати на мене, а потім ще всю дорогу жалітись на мене тим хто сидів попереду і коли я виходила. Якась не повага, нервова неадекватність, самоствердитися чи що за рахунок моєї стомленості, думаю як би я з чоловіком їхала так би себе не вів. Короче, неадекват, постійно з себе, щось корче. Дуже неприємно що син потім розповідав коли я виходила з молодшим на зупинці «по справам», він поливав мене брудом- це взагалі нормальна людина??? Я взагалі то клієнт і жінка. Єдине , що привіз вчасно, хоча вигрузив там де йому захотілось а не на вокзалі де чоловік чекав на машині навіть не попередив. Неприємно і образливо. Будете бачити ці номера будьте обережні не торкайтесь маршрутки-развалюхи руками бо вас можуть ще і гірше - побити🤣. Мені ще повезло тільки негативу набралась) номер 78-97 фольцваген маршрут Київ -Кривий Ріг. Хотіла на гарячу лінію подзвонити але не знайшла куди то пишу тут.

Не рекомендую перевізника ФОП Лисенко

Катерина Віхлічева Катерина Віхлічева 20 июня, 2025 год
Рейс Полтава-Одеса мали виїхати в 19:50, чекали поки водій розбереться з оплатою до 20:33, перед цим приїхало 2 мікроавтобуси і повідомили, що забирають тільки декілька пасажирів, і саме цікаве, виявляється що ще буде пересадка в Кременчуку(про що в білеті нічого не прописано).
Тому якщо ви хочете поїздку з пригодами-то вам сюди!
Достоинства:
  1. Комфортне заднє сидіння
Недостатки:
  1. Затримка в часі, немає контактів водія, недостовірна інформація щодо перевезення та пересадок

Поїздка з особливостями

Наталія Наталія 12 марта, 2025 год
Водій дозволяє палити в салоні авто під час руху , враховуючи задуху і аромати кожного сусіда , додатковий запах цигарок додає неповторного незабутнього враження від поїздки
Зупиняється побесідувати з іншими водіями . Говорять про особисте, сватів, братів, хто де відпочив. Це прямо цінна інформація для пасажирів. Поїздка триває ще тільки перші дві години, а вражень на рік. Даю дві... Читать отзыв
Водій дозволяє палити в салоні авто під час руху , враховуючи задуху і аромати кожного сусіда , додатковий запах цигарок додає неповторного незабутнього враження від поїздки
Зупиняється побесідувати з іншими водіями . Говорять про особисте, сватів, братів, хто де відпочив. Це прямо цінна інформація для пасажирів. Поїздка триває ще тільки перші дві години, а вражень на рік. Даю дві зірочки. Перша за вчасне відправлення, друга за веселий репертуар пісень

Автобус морозильк

Юлія Юлія 18 февраля, 2025 год
Як добре що, взяла ковдру .
Я сіла в Вроцлаві з дитиною у першому автобусі_ВС7611 просто супер немає претензій....
Ми зробили пересадку я не пам'ятаю де десь біля Львова близько 8.00 . Це інший автобус дуже холодний просто крижаний ,водій повідомив що відправка о 9.00 тому ми маємо час на снідання каву, WC . Але ми відправилися... Читать отзыв
Як добре що, взяла ковдру .
Я сіла в Вроцлаві з дитиною у першому автобусі_ВС7611 просто супер немає претензій....
Ми зробили пересадку я не пам'ятаю де десь біля Львова близько 8.00 . Це інший автобус дуже холодний просто крижаний ,водій повідомив що відправка о 9.00 тому ми маємо час на снідання каву, WC . Але ми відправилися 9.30. Майже дві години ми сиділи у морозильних.

Нікому не раджу їхати перевізником Голден Плюс Транс

Ірина,57 рочків Ірина,57 рочків 20 ноября, 2024 год
По-перше,на 40 хвилин затримався на посадку у Львові.Одрвзу були зайняті всі передні місця при вільній посадці.Водії-хами,нічого в них не спроси,відповідь хамство.Я вже не кажу про туалети,вони навіть на вокзали не заїзджали,зупинялись і висаджували людей на зупинках транспорту міського.На Польському кордоні,хто їхав до Лодзя пересадили в інший автобус,а наш поїхав на рентген.Единий,більш нікого не отправили.По прибуттю у Варшаву ми затримались вже... Читать отзыв По-перше,на 40 хвилин затримався на посадку у Львові.Одрвзу були зайняті всі передні місця при вільній посадці.Водії-хами,нічого в них не спроси,відповідь хамство.Я вже не кажу про туалети,вони навіть на вокзали не заїзджали,зупинялись і висаджували людей на зупинках транспорту міського.На Польському кордоні,хто їхав до Лодзя пересадили в інший автобус,а наш поїхав на рентген.Единий,більш нікого не отправили.По прибуттю у Варшаву ми затримались вже на 1,5 години.Нізащо більше з цим перевізником не поїду,нікому не раджу,бо це дуже неприємна була поїздка.

Плохо ехать

Гость Гость 21 августа, 2024 год
Ехали с Киева до Берегово. Брали билеты без пересадок по итогу нас пересаживали. Автобусы не предназначены для такой длительной поездки. Номеров мест нет куда хочешь туда садись очень не удобно когда едешь с семьей😟

Не рекомендую.

Гость Гость 19 августа, 2024 год
Не рекомендую. Busfor.ua не несуть відповідальність за достовірність інформації. Ви можете купити «люкс», а їхати на «плацкарті»!!!!
Купила 3 квитка на маршрутку (вид транспорту був зазначено на сайті) 1 білет = 1700 гривень і без пересадок - це теж важливо було. Він був найдорожчий, серед всіх. Так як замовляла білети для гостей на роботі, було важливо їх комфорт.
Читать отзыв
Не рекомендую. Busfor.ua не несуть відповідальність за достовірність інформації. Ви можете купити «люкс», а їхати на «плацкарті»!!!!

Купила 3 квитка на маршрутку (вид транспорту був зазначено на сайті) 1 білет = 1700 гривень і без пересадок - це теж важливо було. Він був найдорожчий, серед всіх. Так як замовляла білети для гостей на роботі, було важливо їх комфорт.

Без попередження (випадково дізнались, коли дзвонили менеджеру з питанням, де маршрутка) пасажирів перевели на інший рейс, а це автобус двоповерховий який коштував на сайті 1500 гривень за 1 білет (а у нас три пасажира) виїжджав в інший час да ще з пересадкою!!!

Тобто, нам повинні були повернути 700 гривень і надати компенсацію, перевізник ПАСЬКО О.М., який відмовився повертати кошти, аргумент, «ви то їхали». Вибачте, так на іншому рейсі… не той, що зазначено в білеті. І рейс наскільки був не комфортний, що до кінцевої станції не доїхали пасажири, а вийшли і я їм знайшла інший транспорт.

Busfor сказали, що питання не до них. Що я сама повинна розбиратись з перевізником)

Да, ще… страховку теж не рекомендую. Якщо ви купували білети, а я їх купувала гостям на роботі за свої кошти, вам кошти не повернуть, а повертають тільки на картку пасажирам… тобто, я повинна була мучити людей, збирати повністю пакет їх особистих документів, заяви, щоб їм відправили кошти на картку, а потім вони мені… Я купувала білети через Busfor… мої дані і моя картка була в транзакції.

Одеса-Дніпро( хам перевізник )

Гость Гость 31 июля, 2024 год
У білетах не було вказано, де саме знаходиться автобус та номеру , дуже багато автобусів було на автостанції. Вирішила подзвонити перевізнику, номер якого було вказано у білеті. Спитала, де ви знаходитись, бо ми не розуміємо, я почала запитувати де саме, на що чоловік почав агресивно мені відповідати , переходити на особистості, я спокійно питала , де саме, який номер, на... Читать отзыв У білетах не було вказано, де саме знаходиться автобус та номеру , дуже багато автобусів було на автостанції. Вирішила подзвонити перевізнику, номер якого було вказано у білеті. Спитала, де ви знаходитись, бо ми не розуміємо, я почала запитувати де саме, на що чоловік почав агресивно мені відповідати , переходити на особистості, я спокійно питала , де саме, який номер, на що він відповідав що я доросла людина маю сама зрозуміти з того що він мені накричав, це взагалі був не водій, а чоловік який знаходиться у Києві. Дуже жахливе відношення! Номеру водія немає, ніхто не телефонує. Водій дуже чемний та приємний, до нього питань немає.

Перевізник А.Діденко,просто стрес!!!

Вероніка Вероніка 29 июля, 2024 год
Сьогодні їхала цим перевізником з Миколаївна в Дніпро.Білети купувала умисно з автовокзалу на автовокзал,тому що до Миколаївна також їхала з іншого міста.В 23.30 прийшло повідомлення що з якоїсь заправки і на 15 хвилин раніше зовсім інший автобус.Оператор хамка!!!!я побачила тільки вранці повідомлення,не знала де це,чи встигну....Сказали брати таксі і що це мої проблеми....

Сломано кресло!

Ирина Ирина 29 июля, 2024 год
Уважаемые работники Босфор. Я обращаюсь к Вам с жалобой на качество обслуживания во время поездки на международном автобусе.К сожалению, во время путешествия 28.07.2024 , РІК АВТО/FIRMA GALIZ-SV / ТОВ "Рік авто, билет- BUS TICKET №41040431, я столкнулась с серьезной проблемой: кресло номер 44 , на котором я ехала, было сломано. (не откидывалась спинка) Прошу Вас принять соответствующие меры и... Читать отзыв Уважаемые работники Босфор. Я обращаюсь к Вам с жалобой на качество обслуживания во время поездки на международном автобусе.К сожалению, во время путешествия 28.07.2024 , РІК АВТО/FIRMA GALIZ-SV / ТОВ "Рік авто, билет- BUS TICKET №41040431, я столкнулась с серьезной проблемой: кресло номер 44 , на котором я ехала, было сломано. (не откидывалась спинка) Прошу Вас принять соответствующие меры и провести проверку качества обслуживания на данном рейсе. В.качестве компенсации за причиненные неудобства я прошу возврат части стоимости билета в размере половины стоимости. .

Читайте уважно умови від басфор перед купівлею білетів

Гость Гость 27 июля, 2024 год
Купувала через босфор два білети із кракова до львова, але на наступний день зробила повернення, бо дитина захворіла і їхати потрібно було раніше. Тобто взяла білети від того ж перевізника але на два дні раніше. Басфор кошти за попередні квитки повернули в дуже смішній сумі-із 2000 грн повернули лише 700. На питання "чому так" відповіли-треба було читати умови. До самого... Читать отзыв Купувала через босфор два білети із кракова до львова, але на наступний день зробила повернення, бо дитина захворіла і їхати потрібно було раніше. Тобто взяла білети від того ж перевізника але на два дні раніше. Басфор кошти за попередні квитки повернули в дуже смішній сумі-із 2000 грн повернули лише 700. На питання "чому так" відповіли-треба було читати умови. До самого перевізника (левбас) питань немає абсолютно, водій чемний, кордон пройшли швидко, із усіх питань допомагав

ТОВ "БІ-АВТОТРАНС"

Дарія Дарія 8 июля, 2024 год
Немає можливості частково або повністю повернути кошти у разі скасування квитка. Це вказано в умовах повернення, але якщо пасажир завчасно скасував замовлення, то за що тоді були заплачені кошти, якщо він/вона не скористався послугою (окрім власне бронювання місця)?

Golden Plus Trans - безвідповідальні

Савченко Юлія Савченко Юлія 7 июля, 2024 год
Їхала зі Львова до Познаня. В день від‘їзду не могла додзвонитися ні до водія ні до диспетчера. Постійно було зайнято. Автобус спізнився на 50 хв. Ніхто не написав навіть смс з інформацією про номер та колір автобусу. Тож доводилося з багажем бігати за кожним автобусом, що приїжджав і це в 40+ по Цельсію.
Я чекала автобус за вказаною у... Читать отзыв
Їхала зі Львова до Познаня. В день від‘їзду не могла додзвонитися ні до водія ні до диспетчера. Постійно було зайнято. Автобус спізнився на 50 хв. Ніхто не написав навіть смс з інформацією про номер та колір автобусу. Тож доводилося з багажем бігати за кожним автобусом, що приїжджав і це в 40+ по Цельсію.
Я чекала автобус за вказаною у квитку адресою Двірцева 1. Гугл карти мені показали паркінг, з якого зазвичай перевізники забирають пасажирів по міжнародним маршрутам. Але як виявилося пізніше, водій навіть не збирався заїжджати на паркінг. Він його просто об‘їхав мене і все( Я подзвонила диспетчеру і спитала в чому справа і чому автобус не заїхав на вказане місце, на що мені сказали, що водій і не мав нікуди заїжджати. Клоуни просто.
Мені довелося бігти за автобусом у жахливу спеку і багаж ніхто не забрав. Водій мені кинув його під ноги і все. Не раджу до спільних поїздок.
Достоинства:
  1. Вай фай
Недостатки:
  1. Не вказали номер та колір транспорту
  2. Спізнилися
  3. Не можна додзвонитися до диспетчера і дізнатися інформацію
  4. Не забрали багаж, а кинули під ноги

Не рекомендую Голден Плюс Транс

Anna Anna 1 июля, 2024 год
Брала квитки на автобус перевізника «Голден плюс транс» на рейс 111-Львів кафе казка-Берлін. Автобус мав вирушати о 15:50 з з/д вокзалу.
Прийшов із запізненням, на 40 хвилин. З перевізником зв‘язатись неможливо. Потім якось змогли, розмовляють зневажливо, назвали один автобус, але коли прийшов час посадки, то сказали, що мені потрібно їхати на наступному. Рейс автобусу був зовсім інший (з Херсону).... Читать отзыв
Брала квитки на автобус перевізника «Голден плюс транс» на рейс 111-Львів кафе казка-Берлін. Автобус мав вирушати о 15:50 з з/д вокзалу.

Прийшов із запізненням, на 40 хвилин. З перевізником зв‘язатись неможливо. Потім якось змогли, розмовляють зневажливо, назвали один автобус, але коли прийшов час посадки, то сказали, що мені потрібно їхати на наступному. Рейс автобусу був зовсім інший (з Херсону). Виїжджали з запізненням десь на годину!

В автобусі не працювали кондіціонери, а спека на вулиці +30…

Приїхали в аеропорт Варшави з запізненням в 3 години!!
Якщо плануєте час або беріть квитки з великим запасом часу, або взагалі не беріть цього перевізника.

З плюсів: відносно швидко пройшли кордон. В автобусі працювали розетки, була змога підзарядити телефон, на території Польщі був інтернет.

Жахливий перевізник

Анастасія Анастасія 1 июня, 2024 год
Їхала спочатку до Кишинева. Зарядок немає, вай фаю зазначеного теж. Зупинки тільки в жахливих, смердючих вбиральнях. Назад картина ще гірша, автобус старий, половина спинок не регулюється. Але є хочаб зарядки. Зупинок на протязі перших 5 годин взагалі не було (типу щоб скоріш доїхати, а як в туалет ходити вони не кажуть)

Обман клиентов

Янина Янина 28 апреля, 2024 год
Онлайн на официальном сайте компании был куплен билет Люблин- Житомир. Нигде не было пометки что будет пересадка! Специально выбирали рейс без пересадки. В итоге- в Ровно водитель объявляет о том что все пассажиры пересаживаются на другие автобусы! Ждали другой автобус около часа. Люди пересели на свободные места... В Житомире новая пересадка, для тех кто едет дальше!!! Это просто издевательство над... Читать отзыв Онлайн на официальном сайте компании был куплен билет Люблин- Житомир. Нигде не было пометки что будет пересадка! Специально выбирали рейс без пересадки. В итоге- в Ровно водитель объявляет о том что все пассажиры пересаживаются на другие автобусы! Ждали другой автобус около часа. Люди пересели на свободные места... В Житомире новая пересадка, для тех кто едет дальше!!! Это просто издевательство над пассажирами и ОБМАН!!!
У водителей нет микрофона, вся информация не слышна в салоне....
Достоинства:
  1. Пришёл в Люблин по расписанию
Недостатки:
  1. - не указаны пересадки на сайте при покупке билета
  2. - не работает туалет
  3. - не слышно объявлений водителей

Не рекомендую

Гость Гость 22 апреля, 2024 год
Скільки б разів не їздила куди-небудь, стільки разів водії їдять разом по дорозі за кермом, бо по окремо якось не можуть! Із-за чого потім ледь не потрапляємо в аварії. Інше, відмінила квиток, менше чим за добу. І попросили написати причину відміни (моя геть поважна!), а де то писати - такого поля немає! Із-за чого геть ніякого процента повернення за квиток!!!

ФОП Лысенко не выполнил рейс

Гость Гость 13 апреля, 2024 год
не было рейса Винница - Николаев 12.04 в 23-30 ФОП Лысенко.. .брали билеты подороже, выбирая более комфортабельный автобус, по итогу ехали в какой - то маршрутке до Умани с пересадкой там на другого перевозчика.. Типа, довезли и радуйтесь на этом? .. Хоть не на электричку пересадили...

Голден Плюс Транс

Passenger Passenger 17 марта, 2024 год
Не задовільнена перевізником Голден Транс. Їхала після хірургічного втручання. Навмисне вибрала автобус з невеликою кількістю пасажирів., щоб можна було покласти хвору ногу вздовж. Але коли прибув автобус на другому поверсі були всі місця зайняті, пасажири сиділи по одному і спали. На першому поверсі всі місця були вільні Я спитала водіїв, чи можу сісти на першому поверсі і пояснила ситуацію. Але... Читать отзыв Не задовільнена перевізником Голден Транс. Їхала після хірургічного втручання. Навмисне вибрала автобус з невеликою кількістю пасажирів., щоб можна було покласти хвору ногу вздовж. Але коли прибув автобус на другому поверсі були всі місця зайняті, пасажири сиділи по одному і спали. На першому поверсі всі місця були вільні Я спитала водіїв, чи можу сісти на першому поверсі і пояснила ситуацію. Але вони категорично відмовили. Дорога була довга і жахлива, тому що не знала куди покласти хвору ногу. Доречі, це не перший випадок коли водії цього перевізника відокремлюють деякі місця , та не пускають пасажирів . Запізнилися на 2 години, хоч митницю пройшли за 3 години. Всіх висадили на залізничному вокзалі, хоч у квітку був зазначен Центральний Автовокзал.
З плюсів можу відмітити тільки те, що не виходили з речами на митниці, але не думаю, що це залежить від перевізника.

Кидають на гроші

Гость Гость 3 февраля, 2024 год
Дуже погане відношення до своїх клієнтів від перевізника Кантол Бустревел .
Купила квиток з Броварів в Житомир , поставили перед фактом що не їде з Броварів а їде тільки з Києва . Різниця вартості на 150 грн , які перевізник не хотів повертати .
Через сварку вдалось повернути тільки 100 грн .
Дуже жахливе відношення ((((

Поїздка автобусним рейсом busfor.ua

Петро Петро 10 января, 2024 год
Пускають в автобус посторонніх вимагати гроші, страшно за свій багаж. Туалет не працює в автобусі на території України, розетки старі.

Невідповідність розкладу, значне запізнення

Сергій Сергій 19 декабря, 2023 год
Поїздка Львів Звягель 19.12.23 , виїзд зі Львову 6.45. Запізнення Дубно 20 хв., Рівне 35 хв., Звягель 50 хв. Як результат не встигли на наступний автобус з запасом в пів години. Як на мене за 500 грн не дуже якісний сервіс. Або виправте розклад, або контролюйте своїх рейси. В Рівному попередив водіїв що значно відійшли від розкладу. Кивнули, але результат... Читать отзыв Поїздка Львів Звягель 19.12.23 , виїзд зі Львову 6.45. Запізнення Дубно 20 хв., Рівне 35 хв., Звягель 50 хв. Як результат не встигли на наступний автобус з запасом в пів години. Як на мене за 500 грн не дуже якісний сервіс. Або виправте розклад, або контролюйте своїх рейси. В Рівному попередив водіїв що значно відійшли від розкладу. Кивнули, але результат на табло.
Busfor.ua
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу.
подробнее

Рейтинг 1.3 из 5 на основании 243 отзывов
Продажа автобусных билетов
Tickets.ua
Tickets.ua

Рейтинг: 1.6
2073 отзыва
Приложение INFOBUS
Приложение INFOBUS

Рейтинг: 4.6
40 отзывов
Перевозчик Осипа С.М. ФЛП
Перевозчик Осипа С.М. ФЛП

Рейтинг: 1
1 отзыв
Перевозчик Busking
Перевозчик Busking

Рейтинг: 1.1
7 отзывов