Доброго дня! Одразу напишу, що проблем з Вашим сервісом не було, квитки замовила і отримала все вчасно. Тому оцінка не Вам, а перевізнику, з яким, я сподіваюсь, Ви припините працювати, якщо не хочете, щоб Ваші рейтинги ще нижче падали. Бо багато людей саме Ваш сервіс вважає паскудним. Номер мого квитка - 3692166. Автобус за маршрутом Рівне-Липкани, по квитку ми мали посадку в Дубно і вийти в Чернівцях. По-перше водій не мав вивіски на автобусі про свій маршрут, через що ми ледь його не прогавили. По-друге, коли ми показали йому квиточки, він заявив, що місць у нього немає...є лише стоячі- це 6 годин! А їхати нам потрібно було терміново. Звичайно, я почала йому погрожувати, і тоді знайшлось одне вільне місце, але лише з Кременця...а решту вільних лише з Тернополя. У мене мама-літня жінка, з хворими ногами, змушена була трестить в тій маршрутці майже годину, поки ми доїхали до Кременця, а я - власниця повноцінного квитка СТОЯЛА дві години до Тернополя. Коли на зупинці я підішла до водія і почала розбиратись у ситуації, він повідомив мені, що попередньо був один день де 8 чоловік їхали стоячи, і всі з квитками від Босфору. Ніби Ваша компанія повідомляє фірму перевізника, а там далі водія не інформують. Ще він сказав, що таке відбувається не лише по цьому маршруту і дав зрозуміти, що краще у Вас квитки не купувати. На запитання - навіщо ж фірма заключила договір з Босфором, якщо у Вас і так є багато клієнтів, він відповісти нічого не зміг. І додав, що якби у нього всі пасажири були б тільки від Босфору, то він би зі своєї каси діставав гроші на бензин. Я Вас, дуже прошу, з такими перевізниками, потрібно терміново припиняти працювати. Це не нормально-купувати квитки і стояти кілька годин в дорозі. Також прошу Вас, надіслати на мій імейл ( [email protected] ) форму-відгук по цьому маршруту, бо вона мені НЕ прийшла після поїздки. Чекатиму на Вашу відповідь, Антоніна 1 согласен
Добрий день, Антоніно. Нам дуже шкода, що у вас виникли труднощі з перевізником, який виконував цей рейс. На жаль, про такі ситуації ми можемо дізнатися тільки від пасажирів безпосередньо. Анкета приходить на вашу електрону пошту автоматично, можливо вона потрапила до розділу "спам", перевірте, будь ласка. Ви можете оформити офіційне звернення перевізнику який виконував цей рейс, його контакти ми можемо надати вам через електронну пошту.
перевірила свій умейл, анкета точно не надходила. перший раз коли їхала і брала у Вас квитки, анкета прийшла і я її заповнила. Як я можу її отримати і понизити рейтинг перевізника у Вас на сайті? для мене, як і для інших клієнтів, це-важлива інформація.
надішліть мені, будь ласка, контакти фірми-перевізника. я дуже сумніваюсь, що там хтось буде займатись цим питанням, тому вірю, що лише через відгуки можна повпливати на роботу безвідповідальних людей.
Ми надіслали вам актуальні контакти перевізника на вашу електрону пошту, а також продублювали анкету, яка формує рейтинг перевізників. Щоб надалі отримувати її після подорожей вам потрібно підписатись на нашу розсилку, бо на даний час ви від неї відписались. Якщо ви маєте бажання, ми самостійно підпишемо вас.
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Рівне-Липкани - Отзывы о Busfor.ua
Одразу напишу, що проблем з Вашим сервісом не було, квитки замовила і отримала все вчасно. Тому оцінка не Вам, а перевізнику, з яким, я сподіваюсь, Ви припините працювати, якщо не хочете, щоб Ваші рейтинги ще нижче падали. Бо багато людей саме Ваш сервіс вважає паскудним.
Номер мого квитка - 3692166. Автобус за маршрутом Рівне-Липкани, по квитку ми мали посадку в Дубно і вийти в Чернівцях. По-перше водій не мав вивіски на автобусі про свій маршрут, через що ми ледь його не прогавили. По-друге, коли ми показали йому квиточки, він заявив, що місць у нього немає...є лише стоячі- це 6 годин! А їхати нам потрібно було терміново. Звичайно, я почала йому погрожувати, і тоді знайшлось одне вільне місце, але лише з Кременця...а решту вільних лише з Тернополя. У мене мама-літня жінка, з хворими ногами, змушена була трестить в тій маршрутці майже годину, поки ми доїхали до Кременця, а я - власниця повноцінного квитка СТОЯЛА дві години до Тернополя. Коли на зупинці я підішла до водія і почала розбиратись у ситуації, він повідомив мені, що попередньо був один день де 8 чоловік їхали стоячи, і всі з квитками від Босфору. Ніби Ваша компанія повідомляє фірму перевізника, а там далі водія не інформують. Ще він сказав, що таке відбувається не лише по цьому маршруту і дав зрозуміти, що краще у Вас квитки не купувати. На запитання - навіщо ж фірма заключила договір з Босфором, якщо у Вас і так є багато клієнтів, він відповісти нічого не зміг. І додав, що якби у нього всі пасажири були б тільки від Босфору, то він би зі своєї каси діставав гроші на бензин.
Я Вас, дуже прошу, з такими перевізниками, потрібно терміново припиняти працювати. Це не нормально-купувати квитки і стояти кілька годин в дорозі.
Також прошу Вас, надіслати на мій імейл ( [email protected] ) форму-відгук по цьому маршруту, бо вона мені НЕ прийшла після поїздки.
Чекатиму на Вашу відповідь,
Антоніна
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
надішліть мені, будь ласка, контакти фірми-перевізника. я дуже сумніваюсь, що там хтось буде займатись цим питанням, тому вірю, що лише через відгуки можна повпливати на роботу безвідповідальних людей.
Ви мене підписали, і я чекаю на анкету