Людмила Украина, Київ Отзыв написан 28 августа, 2017 год762 просмотра
Їхалаз Южноукраїнська до Києва 26.08.2017 РЕЙС ОРН035Николаев-Киев. Поїздка пройшла жахливо. Я, включаючи студентські роки, їжджу на свою Батьківщину. Так жахливо,як цього разу я ще не їздила. Спочатку,в Южноукраїнську водій автобуса не впускав мене в автобус, на квиток навіть дивитись не хотів, аргументуючи це тим, що електронний квиток із сайту Басфор не дійсний, а квитки потрібно купувати в касі. Потім зі скандалом і погрозами викликати поліцію, врешті вдалось потрапити в автобус на стояче місце. В Первомайську тільки-но я сіла на вільне місце, водій і диспетчер автовокзалу почали мене знову зсаджувати з рейсу, примушували встати, кричили і спілкувались в грубій формі. Телефон перевізника, вказаний у квитку +380512561900 не відповідав цілий день (я туди телефонувала протягом дня більше 5-ти разів). Почала телефонувати на номер агентства +38(044)502-88-89, там кілька автовідповідачів. Нарешті взяв трубку оператор, я повідомила про проблему.Обіцяли передзвонити. Ніхто не передзвонив. Я набрала сама.Трубку взяв інший оператор Басфора, я повторила свою історію,знову записали мій номер, обіцяли передзвонити через 10 хвилин. Ніхто не передзвонив. Через годину, ми доїжджали до Умані, я, боячись, черговохї висадки, знову набрала на Басфор (Агентство "И-Тревелс"), сказали,що передзвонять протягом години. Ніхто так і НЕ ПЕРЕДЗВОНИВ! До Києва я з превеликим нервовим напруженням і скандалом доїхала. Набрала знову оператора Басфор,запитала,чому ніхто навіть не поцікавився чи доїхала я взагалі, чому мені ніхто не передзвонив. Оперетор не змогла внятно відповісти, сказала писати на їхню електронну пошту.Я попросила з*єднати мене з керівництвом,на що оператор відповіла:"На жаль у мене немає змоги виконати Ваше прохання".Я попросила прислати мені смс з ел. поштою, на що оператор сказала: "На жаль я не маю змоги..." і тд. Це скорочений варіант моєї поїздки, без переліку всіх неприємних і неввічливих слів, які довелось почути від водія і касирів Южноукраїнського та Первомайського автовокзадлів,які намагались вигнати мене і посадити пасажира,якому повторно і пізніше за датою було продано мій квиток. І я така, була не одна, пасажирів з ел.квитками з Басфора,яких виганяли було троє-четверо. Більше всього мене вразила байдужа реакція працівників БАСФОРА, які з байдужістю віднеслись до мене,навіть не передзвонили і не уточнили, чи я їду взагалі. Просто жах, а не сервіс.
До цього випадку, я вже одного разу купувала квитки на Басфорі в Одесу, все пройшло нормально.
Але цього разу навіть елементарних вибачень я ДОСІ не почула. Як можна так не цінувати і не боротись за своїх клієнтів!Жах! Безвідповідальність б=Басфора просто вбиває.
Немає слів, самі лише емоції і тільки негативні враження...
Поїздка пройшла жахливо. Я, включаючи студентські роки, їжджу на свою Батьківщину. Так жахливо,як цього разу я ще не їздила. Спочатку,в Южноукраїнську водій автобуса не впускав мене в автобус, на квиток навіть дивитись не хотів, аргументуючи це тим, що електронний квиток із сайту Басфор не дійсний, а квитки потрібно купувати в касі. Потім зі скандалом і погрозами викликати поліцію, врешті вдалось потрапити в автобус на стояче місце. В Первомайську тільки-но я сіла на вільне місце, водій і диспетчер автовокзалу почали мене знову зсаджувати з рейсу, примушували встати, кричили і спілкувались в грубій формі. Телефон перевізника, вказаний у квитку +380512561900 не відповідав цілий день (я туди телефонувала протягом дня більше 5-ти разів). Почала телефонувати на номер агентства +38(044)502-88-89, там кілька автовідповідачів. Нарешті взяв трубку оператор, я повідомила про проблему.Обіцяли передзвонити. Ніхто не передзвонив. Я набрала сама.Трубку взяв інший оператор Басфора, я повторила свою історію,знову записали мій номер, обіцяли передзвонити через 10 хвилин. Ніхто не передзвонив. Через годину, ми доїжджали до Умані, я, боячись, черговохї висадки, знову набрала на Басфор (Агентство "И-Тревелс"), сказали,що передзвонять протягом години. Ніхто так і НЕ ПЕРЕДЗВОНИВ! До Києва я з превеликим нервовим напруженням і скандалом доїхала. Набрала знову оператора Басфор,запитала,чому ніхто навіть не поцікавився чи доїхала я взагалі, чому мені ніхто не передзвонив. Оперетор не змогла внятно відповісти, сказала писати на їхню електронну пошту.Я попросила з*єднати мене з керівництвом,на що оператор відповіла:"На жаль у мене немає змоги виконати Ваше прохання".Я попросила прислати мені смс з ел. поштою, на що оператор сказала: "На жаль я не маю змоги..." і тд. Це скорочений варіант моєї поїздки, без переліку всіх неприємних і неввічливих слів, які довелось почути від водія і касирів Южноукраїнського та Первомайського автовокзадлів,які намагались вигнати мене і посадити пасажира,якому повторно і пізніше за датою було продано мій квиток. І я така, була не одна, пасажирів з ел.квитками з Басфора,яких виганяли було троє-четверо. Більше всього мене вразила байдужа реакція працівників БАСФОРА, які з байдужістю віднеслись до мене,навіть не передзвонили і не уточнили, чи я їду взагалі. Просто жах, а не сервіс.
До цього випадку, я вже одного разу купувала квитки на Басфорі в Одесу, все пройшло нормально.
Але цього разу навіть елементарних вибачень я ДОСІ не почула. Як можна так не цінувати і не боротись за своїх клієнтів!Жах!
Немає слів, самі лише емоції і тільки негативні враження...
І звісно ж ніхто не буде мені телефонувати і вибачатись. А навіщо їм говорити з незадоволеними клієнтами, вони оберігають себе від негативу. Чому я повинна в дорозі, де навіть мобільний зв*язок пропадає шукати інтернет і писати на пошту? Чому я не можу висказати своє невдоволення керівнику особисто? Я, як ображений, клієнт маю на це право. І за що Вам тільки гроші платять? Протираєте там штани...Безнаказанності нуль,що в перевізника,що в Басфора...
Недостатки:
байдужість до клієнта. Гроші за квиток отримали - інтерес до клієнта пропав.
Добрий день. Описана вами ситуація справді є жахливою. Від імені компанії Busfor, хочемо вибачитись за негативні емоції, які вам довелось пережити. Такого, безумовно, не повинно було бути і ми цілком розділяємо ваше обурення. Ми хотіли б розібратися в даній ситуації і зрозуміти, чому вам не була надана належна допомога. Напишіть, будь ласка, номер вашого квитку, а також телефон, з якого ви звертались до нашої служби підтримки, на нашу пошту [email protected] . Вам нададуть офіційну відповідь з приводу цієї ситуації на вашу пошту.
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Басфор розчаровує - Отзывы о Busfor.ua
Поїздка пройшла жахливо. Я, включаючи студентські роки, їжджу на свою Батьківщину. Так жахливо,як цього разу я ще не їздила. Спочатку,в Южноукраїнську водій автобуса не впускав мене в автобус, на квиток навіть дивитись не хотів, аргументуючи це тим, що електронний квиток із сайту Басфор не дійсний, а квитки потрібно купувати в касі. Потім зі скандалом і погрозами викликати поліцію, врешті вдалось потрапити в автобус на стояче місце. В Первомайську тільки-но я сіла на вільне місце, водій і диспетчер автовокзалу почали мене знову зсаджувати з рейсу, примушували встати, кричили і спілкувались в грубій формі. Телефон перевізника, вказаний у квитку +380512561900 не відповідав цілий день (я туди телефонувала протягом дня більше 5-ти разів). Почала телефонувати на номер агентства +38(044)502-88-89, там кілька автовідповідачів. Нарешті взяв трубку оператор, я повідомила про проблему.Обіцяли передзвонити. Ніхто не передзвонив. Я набрала сама.Трубку взяв інший оператор Басфора, я повторила свою історію,знову записали мій номер, обіцяли передзвонити через 10 хвилин. Ніхто не передзвонив. Через годину, ми доїжджали до Умані, я, боячись, черговохї висадки, знову набрала на Басфор (Агентство "И-Тревелс"), сказали,що передзвонять протягом години. Ніхто так і НЕ ПЕРЕДЗВОНИВ! До Києва я з превеликим нервовим напруженням і скандалом доїхала. Набрала знову оператора Басфор,запитала,чому ніхто навіть не поцікавився чи доїхала я взагалі, чому мені ніхто не передзвонив. Оперетор не змогла внятно відповісти, сказала писати на їхню електронну пошту.Я попросила з*єднати мене з керівництвом,на що оператор відповіла:"На жаль у мене немає змоги виконати Ваше прохання".Я попросила прислати мені смс з ел. поштою, на що оператор сказала: "На жаль я не маю змоги..." і тд. Це скорочений варіант моєї поїздки, без переліку всіх неприємних і неввічливих слів, які довелось почути від водія і касирів Южноукраїнського та Первомайського автовокзадлів,які намагались вигнати мене і посадити пасажира,якому повторно і пізніше за датою було продано мій квиток. І я така, була не одна, пасажирів з ел.квитками з Басфора,яких виганяли було троє-четверо.
Більше всього мене вразила байдужа реакція працівників БАСФОРА, які з байдужістю віднеслись до мене,навіть не передзвонили і не уточнили, чи я їду взагалі. Просто жах, а не сервіс.
До цього випадку, я вже одного разу купувала квитки на Басфорі в Одесу, все пройшло нормально.
Але цього разу навіть елементарних вибачень я ДОСІ не почула. Як можна так не цінувати і не боротись за своїх клієнтів!Жах! Безвідповідальність б=Басфора просто вбиває.
Немає слів, самі лише емоції і тільки негативні враження...
Поїздка пройшла жахливо. Я, включаючи студентські роки, їжджу на свою Батьківщину. Так жахливо,як цього разу я ще не їздила. Спочатку,в Южноукраїнську водій автобуса не впускав мене в автобус, на квиток навіть дивитись не хотів, аргументуючи це тим, що електронний квиток із сайту Басфор не дійсний, а квитки потрібно купувати в касі. Потім зі скандалом і погрозами викликати поліцію, врешті вдалось потрапити в автобус на стояче місце. В Первомайську тільки-но я сіла на вільне місце, водій і диспетчер автовокзалу почали мене знову зсаджувати з рейсу, примушували встати, кричили і спілкувались в грубій формі. Телефон перевізника, вказаний у квитку +380512561900 не відповідав цілий день (я туди телефонувала протягом дня більше 5-ти разів). Почала телефонувати на номер агентства +38(044)502-88-89, там кілька автовідповідачів. Нарешті взяв трубку оператор, я повідомила про проблему.Обіцяли передзвонити. Ніхто не передзвонив. Я набрала сама.Трубку взяв інший оператор Басфора, я повторила свою історію,знову записали мій номер, обіцяли передзвонити через 10 хвилин. Ніхто не передзвонив. Через годину, ми доїжджали до Умані, я, боячись, черговохї висадки, знову набрала на Басфор (Агентство "И-Тревелс"), сказали,що передзвонять протягом години. Ніхто так і НЕ ПЕРЕДЗВОНИВ! До Києва я з превеликим нервовим напруженням і скандалом доїхала. Набрала знову оператора Басфор,запитала,чому ніхто навіть не поцікавився чи доїхала я взагалі, чому мені ніхто не передзвонив. Оперетор не змогла внятно відповісти, сказала писати на їхню електронну пошту.Я попросила з*єднати мене з керівництвом,на що оператор відповіла:"На жаль у мене немає змоги виконати Ваше прохання".Я попросила прислати мені смс з ел. поштою, на що оператор сказала: "На жаль я не маю змоги..." і тд. Це скорочений варіант моєї поїздки, без переліку всіх неприємних і неввічливих слів, які довелось почути від водія і касирів Южноукраїнського та Первомайського автовокзадлів,які намагались вигнати мене і посадити пасажира,якому повторно і пізніше за датою було продано мій квиток. І я така, була не одна, пасажирів з ел.квитками з Басфора,яких виганяли було троє-четверо.
Більше всього мене вразила байдужа реакція працівників БАСФОРА, які з байдужістю віднеслись до мене,навіть не передзвонили і не уточнили, чи я їду взагалі. Просто жах, а не сервіс.
До цього випадку, я вже одного разу купувала квитки на Басфорі в Одесу, все пройшло нормально.
Але цього разу навіть елементарних вибачень я ДОСІ не почула. Як можна так не цінувати і не боротись за своїх клієнтів!Жах!
Немає слів, самі лише емоції і тільки негативні враження...
І звісно ж ніхто не буде мені телефонувати і вибачатись. А навіщо їм говорити з незадоволеними клієнтами, вони оберігають себе від негативу. Чому я повинна в дорозі, де навіть мобільний зв*язок пропадає шукати інтернет і писати на пошту? Чому я не можу висказати своє невдоволення керівнику особисто? Я, як ображений, клієнт маю на це право. І за що Вам тільки гроші платять? Протираєте там штани...Безнаказанності нуль,що в перевізника,що в Басфора...
отзыв
Комментарии к отзыву