Світлана Отзыв написан 29 мая, 2025 год3 просмотра
Я вкрай незадоволена сервісом! Купувала квиток на маршрут Харків – Утене, в якому не було жодної згадки про пересадки. Спочатку я їхала на комфортному автобусі, але у результаті мене чекало дві пересадки: у Чернівцях і в Івано-Франківську. У Франківську я чекала більше 2 годин, а маршрутка, яка мала їхати далі, була захована невідомо де, і я ледве її знайшла в останню хвилину.
Це була не нормальна міжміська маршрутка, а маленька тісна “бусик-газелька” Івано-Франківськ - Хуст, де неможливо було нормально сісти, не те що витягнути ноги чи трохи прилягти. Я — дівчина з ростом 164 см, і навіть мені було там важко вміститися. Сидіння дуже тісно розташовані, я вже мовчу про людей вище або з більшою комплекцією.
Поїздка виявилась ще й на 2 години довшою, ніж було вказано в квитку. Через це я запізнилася на важливу зустріч і змарнувала увесь день. Як вишенька на торті — водій навіть не попередив, що ми приїхали в Солотвино, і я просто проїхала свою зупинку, бо орієнтувалася лише по Google Maps.
Я вийшла змерзла, втомлена, з болем у спині та ногах, розчарована й роздратована.
Також я заздалегідь придбала квиток на зворотну дорогу, але після такого сервісу вирішила повернути його. І тепер не можу навіть з’ясувати, як відбувається повернення коштів, бо зв’язатися з оператором просто неможливо.
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Сервіс жахливий - Отзывы о Busfor.ua
Це була не нормальна міжміська маршрутка, а маленька тісна “бусик-газелька” Івано-Франківськ - Хуст, де неможливо було нормально сісти, не те що витягнути ноги чи трохи прилягти. Я — дівчина з ростом 164 см, і навіть мені було там важко вміститися. Сидіння дуже тісно розташовані, я вже мовчу про людей вище або з більшою комплекцією.
Поїздка виявилась ще й на 2 години довшою, ніж було вказано в квитку. Через це я запізнилася на важливу зустріч і змарнувала увесь день. Як вишенька на торті — водій навіть не попередив, що ми приїхали в Солотвино, і я просто проїхала свою зупинку, бо орієнтувалася лише по Google Maps.
Я вийшла змерзла, втомлена, з болем у спині та ногах, розчарована й роздратована.
Також я заздалегідь придбала квиток на зворотну дорогу, але після такого сервісу вирішила повернути його. І тепер не можу навіть з’ясувати, як відбувається повернення коштів, бо зв’язатися з оператором просто неможливо.
отзыв
Комментарии к отзыву