Влада Отзыв написан 8 ноября, 2024 год6 просмотров
Отже мій рейс заплановий був на 7 листопада , цим автобусом я вже їхала 23 жовтня . Як я писала раніше через затримку на кордоні через яку водії змусили чекати цілий автобус щоб 2 людей заплатили штраф . Дуже багато людей втратили квитки на літак особисто я витратила 200 £ (10,600 грн) це велика сума . За яку звісно ніхто не бере відповідальність ми запізнились через водіїв на 9 годин зазначеного часу . Проблема в тому що водії ніч не комунікували і нічого не пояснювали а на гарячій лінії , обіцяли що через 20 хвилин вирішать ситуацію і так 20 хвилин продовжувались багато часу . Звернувши увагу 6 листопада з ранку я скасувала свій рейс бо замовляла квитки давно і тільки 6 листопада з ранку звернула увагу на те що я їду знов цією компанією . Тому я скасувала квиток з поверненням коштів і сказала причину яка стосується негативного досвіду. На що отримала смс що мені відмовлено . А компанія приносить вибачення .
Тому я хочу сказати це найгірша компанія , і я надіюсь що компанія припинить своє існування. Оскільки таке відношення до людей це просто жах .
Достоинства:
Їх немає
Недостатки:
Ніколи не заявляйте квитки у цієї компанії.
Ви отримаєте поганий настрій . І втратите додатково цілу купу грошей .
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Компанію яку не рекомендую нікому - Отзывы о Busfor.ua
Як я писала раніше через затримку на кордоні через яку водії змусили чекати цілий автобус щоб 2 людей заплатили штраф . Дуже багато людей втратили квитки на літак особисто я витратила 200 £ (10,600 грн) це велика сума .
За яку звісно ніхто не бере відповідальність ми запізнились через водіїв на 9 годин зазначеного часу .
Проблема в тому що водії ніч не комунікували і нічого не пояснювали а на гарячій лінії , обіцяли що через 20 хвилин вирішать ситуацію і так 20 хвилин продовжувались багато часу .
Звернувши увагу 6 листопада з ранку я скасувала свій рейс бо замовляла квитки давно і тільки 6 листопада з ранку звернула увагу на те що я їду знов цією компанією . Тому я скасувала квиток з поверненням коштів і сказала причину яка стосується негативного досвіду. На що отримала смс що мені відмовлено .
А компанія приносить вибачення .
Тому я хочу сказати це найгірша компанія , і я надіюсь що компанія припинить своє існування. Оскільки таке відношення до людей це просто жах .
отзыв
Комментарии к отзыву