Мунт\'янова Анастасія Отзыв написан 5 сентября, 2023 год10 просмотров
Користувалася неодноразово послугами Busfor.ua, але наразі хочу поскаржитися щодо неприємного досвіду поїздки, яку ми пережили з вашою компанією. Я купила квиток з Харкова до Згожельца. Перевізник Стецик Т.В. Квиток купила для моєї літньої матусі і спеціально обирала маршрут без зупинок. Однак, на жаль, ці очікування не виконалися.
Попри те, що в графі зупинки були вказані лише 3 зупинки - 2 у Харкові і остання у місті Згожелець, автобус постійно зупинявся та саджав та висаджував пасажирів у всіх містах на шляху. Найбільшим розчаруванням стала зупинка у Києві, яка тривала цілих 4 години. Це призвело до значного запізнення автобуса і нервового напруження серед пасажирів, які почувалися обманутими та розлюченими.
Найбільшим шоком та несподіванкою було те, що моїй матусі довелося 2 рази пересаджуватися в інші автобуси, хоча при купівлі квитка та перегляді інформації про поїздку цієї інформації не було! При цьому їй самій довелося переносити важкі речі. Це було неприємним та непомірним фізичним та емоційним навантаженням для неї. Замість запланованого прибуття об 11 годині, вона нарешті прибула о 16:00! Таке значне запізнення не може бути виправдано жодними обставинами і справді руйнує весь план поїздки.
Найгірше з усього було те, що водії, які перебрасували багаж, недбало ставилися до нього і в результаті поламали чемодан. Ручка була розбита, всередині механізм ручки чемодана було розламано навпіл, а кути були побиті. Цей чемодан має значну вартість, оскільки був придбаний в Італії за €150. Я вважаю, що таке пошкодження майна є неприпустимим!
Busfor.ua - это современный онлайн-сервис по продаже автобусных билетов для поездок по Украине и Европе. Команда Busfor.ua берет во внимание каждое обращение и старается разобраться в любой ситуации. Чтобы отзыв был максимально эффективным, пожалуйста, оставляйте сразу и номер вашего билета, чтобы мы могли сразу же взять ваше обращение в работу. подробнее
Подорож Харків-Згожелець - Отзывы о Busfor.ua
Попри те, що в графі зупинки були вказані лише 3 зупинки - 2 у Харкові і остання у місті Згожелець, автобус постійно зупинявся та саджав та висаджував пасажирів у всіх містах на шляху. Найбільшим розчаруванням стала зупинка у Києві, яка тривала цілих 4 години. Це призвело до значного запізнення автобуса і нервового напруження серед пасажирів, які почувалися обманутими та розлюченими.
Найбільшим шоком та несподіванкою було те, що моїй матусі довелося 2 рази пересаджуватися в інші автобуси, хоча при купівлі квитка та перегляді інформації про поїздку цієї інформації не було! При цьому їй самій довелося переносити важкі речі. Це було неприємним та непомірним фізичним та емоційним навантаженням для неї. Замість запланованого прибуття об 11 годині, вона нарешті прибула о 16:00! Таке значне запізнення не може бути виправдано жодними обставинами і справді руйнує весь план поїздки.
Найгірше з усього було те, що водії, які перебрасували багаж, недбало ставилися до нього і в результаті поламали чемодан. Ручка була розбита, всередині механізм ручки чемодана було розламано навпіл, а кути були побиті. Цей чемодан має значну вартість, оскільки був придбаний в Італії за €150. Я вважаю, що таке пошкодження майна є неприпустимим!
отзыв
Комментарии к отзыву