Загалом поїздка була непоганою: автобус комфортний, тривалий час очікування на кордоні був передбачуваним і не залежав від перевізника. Але, на жаль, враження сильно зіпсував інцидент у Торуні. Автобус зламався, і замість того, щоб чітко повідомити пасажирам, що сталося і що буде далі, водії просто зупинили транспорт і сказали не виходити. На запитання пасажирів почали відповідати грубо і навіть кричали, що... Читать отзыв Загалом поїздка була непоганою: автобус комфортний, тривалий час очікування на кордоні був передбачуваним і не залежав від перевізника. Але, на жаль, враження сильно зіпсував інцидент у Торуні.
Автобус зламався, і замість того, щоб чітко повідомити пасажирам, що сталося і що буде далі, водії просто зупинили транспорт і сказали не виходити. На запитання пасажирів почали відповідати грубо і навіть кричали, що абсолютно неприпустимо. Згодом сказали йти пішки до автовокзалу, мовляв, ремонт триватиме 4 години. На щастя, чекати довелося лише близько двох, але в такій ситуації головною проблемою була саме відсутність нормальної комунікації та поваги до пасажирів.
Сподіваюсь, компанія зверне увагу на якість обслуговування та поведінку своїх працівників у нестандартних ситуаціях.
Полтава - Ґданськ 3.07.2025
Автобус зламався, і замість того, щоб чітко повідомити пасажирам, що сталося і що буде далі, водії просто зупинили транспорт і сказали не виходити. На запитання пасажирів почали відповідати грубо і навіть кричали, що... Читать отзыв Загалом поїздка була непоганою: автобус комфортний, тривалий час очікування на кордоні був передбачуваним і не залежав від перевізника. Але, на жаль, враження сильно зіпсував інцидент у Торуні.
Автобус зламався, і замість того, щоб чітко повідомити пасажирам, що сталося і що буде далі, водії просто зупинили транспорт і сказали не виходити. На запитання пасажирів почали відповідати грубо і навіть кричали, що абсолютно неприпустимо. Згодом сказали йти пішки до автовокзалу, мовляв, ремонт триватиме 4 години. На щастя, чекати довелося лише близько двох, але в такій ситуації головною проблемою була саме відсутність нормальної комунікації та поваги до пасажирів.
Сподіваюсь, компанія зверне увагу на якість обслуговування та поведінку своїх працівників у нестандартних ситуаціях.