Британский офтальмологический центр
Британский офтальмологический центр – это безупречный медицинский сервис с повышенным вниманием к контролю медицинского процесса. Лечение в данном офтальмологическом центре - это безопасно, профессионально и эффективно. Лазерная коррекция зрения, лечение астигматизма, катаракты и глаукомы.
Медицинские центры Офтальмология
Корекцію вам зроблять, але є одне але - Отзывы о Британский офтальмологический центр
Але є одне але: це програма лояльності, яка функціонує зовсім не так, як про неї розказано на сайті. На інших платформах із відгуками про клінику ви можете зустріти радісні відгуки із пропозицією надати купон зі знижкою 500 грн. на корекцію. Чому ці купони так радісно роздають? (сама так робила, до речі). Бо за кожний використаний купон тому, хто вам його надав, кліника має надіслати 1000 грн. (так обіцяють на сайті центра). У чому підвох?
По-перше, ніхто у центрі не попередить, коли саме треба надати купон. Це можливо тільки під час реєстрації - ні до, ні після. Інакше знижка задіяна не буде. Тобто центр надає ці купони, але вкрай не зацікавлений у їхньому використанні пацієнтами. Почитавши інші відгуки тут, можете впевнитися.
По-друге, коли ви самі прийдете робити корекцію, вам можуть запропонувати прийняти участь у програмі лояльності... а можуть і не запропонувати, сказавши, що книжки із купонами закінчилися тощо (це інформація від людей, які робили корекцію, використовуючи мої купони).
Тепер найцікавіше. Якщо ж хтось використав ваш купон та ви очікуєте бонусу на свою картку у тисячу гривень, то дарма чекаєте, скоріш за все. Гроші просто не прийдуть. Коли почнете з’ясовувати, у чому причина, будуть використовувати стандартну відмазку: «у договорі неправильно вказані реквізити». Причому перед укладанням договору кажуть, що одного номеру картки достатньо, але потім спихують на те, що реквізити неповні.
Мені відомі кілька випадків, коли бонуси так і не були сплачені людям. Мені ж бонус прийшов більше, ніж через півроку після використання мого купону, після кількох моїх дзвінків-нагагадувань. І, до речі, не 1000 грн, а 800 з копійками. В цих же відгуках можна знайти питання іншої людини стосовно цієї зменшеної суми та якусь мутну відповідь від центра, мовляв, частина на податки йде (що? Нагадаю, на сайті йде мова чітко про тисячу гривень).
Підсумовуючи, кліника буде максимально ухилятися від виплати бонусів. Тобто ви витрачаєте власний час, пишете старанно відгуки, але умов договору кліника не виконує.
Здавалося б, ми йдемо у центр робити лазерну корекцію, програма лояльності – то другорядне. Але задумайтеся: якщо вже на такому елементарному етапі центр намагається ухилитися від виконання своїх обов’язків за договором, то що буде, якщо операція пройде невдало?
У відгуках багато пишуть про «конвеєрний» підхід до пацієнтів та великі черги. Так і є. Якщо пройде все добре – ок, кліника заробила гроші, пацієнт отримав новий зір. Якщо ж ні – навряд чи ситуація вирішиться на користь пацієнта.
отзыв
Комментарии к отзыву