Bodo.ua - интернет-магазин предоставляет уникальную возможность заказать близкому человеку подарок, который запомнится ему на долгое время. Bodo.ua гарантирует удовольствие от каждого подарка, кроме того, каждый заказ сопровождается консультантом, который ответит полностью на все вопросы и опишет детали вашего выбора. Индивидуальный подход к каждому клиенту позволит наиболее точно подобрать направление развлекательного...
подробнее
Детальніше про роботу в Бодотревел - Отзывы о Bodo.ua
офіс в зручній локації, близько до метро.
ЗП стабільна
З "-"
* Плинність кадрів дуже і дуже висока. І ось чому
* Не цінують працівників, ставляться як до витратного матеріалу. Звільняють "по-тихому", без вагомих причин, якщо не стрибаєш вище голови, а просто працюєш на результат.
* На співбесіді всім як під копірку задають обурливі приватні питання, вважаючи це нормою.
* Директор має хоббі морально принижувати співробітників, хто попадеться на очі. Він завжди в настрої для цього. Подається ця страва в обгортці гумору. Такт, повага це не про директора, по дефолту таких налаштувань у цієї людини немає.
* Кількість абсурдних правил, які ніхто не може пояснити зашкалює, наприклад - не можна носити светр з високою горловиною чи крупною в'язкою (серйозно, а хто вирішує, що в'язка нормальна чи крупна?), отримаєш зауваження за сонячні окуляри на голові, коли ти вже в офісі, casual спортивний одяг під забороною тощо.
* Ти не можеш спокійно працювати, тебе всю дорогу навантажують здачею якихось екзаменів, навіть вже після випробувального терміну, і навіть, якщо в поточній діяльності ти зовсім не маєш відношення до теми, ти усе одно маєш здати екзамен з цієї теми. Чому б просто не працювати?
* Страшна бюрократія. Спілкуючись по роботі з партнерами люди дивляться здивованими очима і кажуть, що подібної бюрократії і хворобу на множення непотрібних папірців, давно не зустрічали. І, власне, саме ти є провідником цієї бюрократії. Купа формальних пунктів, без яких легко можна обійтись, витративши час на реально потрібні завдання, та не в Бодотревел.
* Тебе настільки завантажують роботою, що ти, без перебільшення, весь час в стресі, що не може не призвести до помилок.
* За помилки дрючать. І фінансово і морально.
* Щоб виконати показники люди вимушені працювати понаднормово і працювати вдома, вже після роботи.
* Перепрацьовувати на постійній основі кілька годин це норма.
* Планування дуже недосконале. Навантаження планують з похвилинною розбивкою щоб ти був завантажений 8 годин робочого часу, але ніколи не враховують, що крім запланованого завжди виникають незаплановані задачі, (саме керівництво часто ці додаткові завдання і генерує), проте час на виконання цих завдань не закладається і його немає звідки взяти. Єдиний вихід - залишатися довше і попрацювати.
* Хочеш отримати бонус? - стрибай вище голови. Час на виконання цілей настільки урізаний, що працюючи норму, ти майже не маєш шансів отримати фінансову винагороду. Overtime ще раз і ще раз і ще 6.
* Це все породжує дику "тєкучку", плинність кадрів.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
* Ми багато вкладаємо ресурсів як у пошук, так і навчання наших співробітників. Після його завершення та виконання певних критеріїв кожен працівник, який прагне розвитку, має змогу перейти на інший рівень за посадою та отримувати, наприклад, вищу зарплатню або потрапити в кадровий резерв та отримати підвищення у майбутньому. Ми цінуємо наполегливість, проактивність, готовність розвиватися та рухатися з нами в одному ритмі. Якщо темп достатньо швидкий та щоденні задачі переважають над навчанням — такі колеги мають змогу отримувати підвищення раз на рік та залишаються для нас цінними, як і ті, що мають потрібний досвід та компетенції.
* Ми працюємо у сфері послуг високого рівня, тож функціонуємо в дуже стрімкому темпі. Для підтримання якості нашого сервісу та швидкості виконання робочих задач впроваджена система навчання (формули, сліпий друк, гарячі клавіші) та екзаменації. Навчання та тестування є частиною місячних задач. На нашу думку, це дуже розвиває працівника, і ті, хто пройшов навчання, дійсно показують класні результати та швидкість.
* Деякі питання на співбесіді можуть направду здатися недоречними, але оскільки ми вкладаємо дуже багато ресурсу в навчання — ми хочемо уникнути ризиків невдалого найму. Наприклад, запитуючи щодо подруг та вільного часу, ми прагнемо зрозуміти, наскільки кандидат активний та відкритий до різноманітної комунікації. Адже темп подорожей динамічний, у кожній з них завжди є нові люди — від того, наскільки вільно особа почуває себе у спілкуванні, залежить комфорт її подорожі. А щоби переконатися, що ваші відрядження (6+ за рік) не стануть сюрпризом для ваших близьких, ми запитуємо про чоловіка/хлопця/пухнастика.
* Casual стиль для нас звісно ок, ходити в ошатному вбранні не потрібно:) А от спортивний костюм, оголений живіт та джинси з великими дірками — дійсно не ок. Чому? Ми працюємо у сфері послуг, і зовнішній вигляд — це частина іміджу. Тому так, у нас є дрескод, що є нормою для багатьох компаній, в яких самопрояв працівників прямо впливає на сприйняття бренду.
* Кожна обов'язкова задача в наших процесах з'явилась у зв'язку з реальними складними ситуаціями, які нам довелося пройти на різних етапах. Тому тут треба розбиратися та ставити питання: чому та чи інша задача має бути виконана, а документ підписаний. На кожне завдання буде пояснення та реальний кейс.
* Є співробітники, які працюють рівно 8 годин і все встигають, навіть мають час навчати колег. А є ті, які затримуються і щось дороблюють. Люди різні — і це норма, але рівень наших послуг завжди однаковий, і ми не знижуємо вимоги для окремих співробітників. Це було б несправедливо.
Якщо ж людина не вкладається в норму часу, яка виділена на задачу, то це сигнал поговорити про це на особистих зустрічах з керівником та разом зрозуміти, чому ця задача виконується аж так довго. Можливо, необхідно змінити підхід до неї.
* Ми плануємо кожен день на 480 хвилин. Це дозволяє нам керувати навантаженням. Особливо відчувається важливість цього перед відрядженням, коли потрібно рівномірно розпланувати виконання всіх важливих задач з дедлайнами, які не посунеш, а не виконувати їх в три останні ночі.
Незаплановані завдання теж додаються в денний план у момент їх постановки, а інші планові задачі переміщаються на подальші дні. Правило 480 хвилин при цьому має зберігатися.
* Бонус, що прив'язаний до якості роботи, дорівнює 2% від усієї заробітної плати. Тобто це приблизно 20 грн з 1 тисячі. Це дуже мала фінансова плата за помилки, вартість яких в туризмі стартує від декількох сотень євро на людину в групі 20 осіб.
Усі помилки співробітників фіксуються в Issue Log (фіксація помилок в документ, що доступний кожному колезі), що, до речі, є доволі поширеною практикою, яку придумали навіть не ми, для того, щоб розширювати бази знань та інформувати інших колег на аналогічній посаді на що потрібно звернути увагу та яких помилок уникнути.
* Наразі система звітності з цілей побудована так, що їх можна здавати на момент, коли задача виконана. Хочеш здавай у квітні — отримаєш бонус у квітні, хочеш здавати задачу в травні — отримаєш бонус в травні.
Виконання поставлених цілей і відповідно бонус — у середньому не менше 70%. Звісно, якщо жодна задача не виконана, тоді бонус — 0.
Бажаємо вам знайти роботу, яка буде приносити задоволення та відповідатиме всім вашим критеріям.
Все те саме