З "+" офіс в зручній локації, близько до метро. ЗП стабільна З "-" * Плинність кадрів дуже і дуже висока. І ось чому * Не цінують працівників, ставляться як до витратного матеріалу. Звільняють "по-тихому", без вагомих причин, якщо не стрибаєш вище голови, а просто працюєш на результат. * На співбесіді всім як під копірку задають обурливі приватні питання, вважаючи це... Читать отзыв З "+" офіс в зручній локації, близько до метро. ЗП стабільна
З "-" * Плинність кадрів дуже і дуже висока. І ось чому * Не цінують працівників, ставляться як до витратного матеріалу. Звільняють "по-тихому", без вагомих причин, якщо не стрибаєш вище голови, а просто працюєш на результат. * На співбесіді всім як під копірку задають обурливі приватні питання, вважаючи це нормою. * Директор має хоббі морально принижувати співробітників, хто попадеться на очі. Він завжди в настрої для цього. Подається ця страва в обгортці гумору. Такт, повага це не про директора, по дефолту таких налаштувань у цієї людини немає. * Кількість абсурдних правил, які ніхто не може пояснити зашкалює, наприклад - не можна носити светр з високою горловиною чи крупною в'язкою (серйозно, а хто вирішує, що в'язка нормальна чи крупна?), отримаєш зауваження за сонячні окуляри на голові, коли ти вже в офісі, casual спортивний одяг під забороною тощо. * Ти не можеш спокійно працювати, тебе всю дорогу навантажують здачею якихось екзаменів, навіть вже після випробувального терміну, і навіть, якщо в поточній діяльності ти зовсім не маєш відношення до теми, ти усе одно маєш здати екзамен з цієї теми. Чому б просто не працювати? * Страшна бюрократія. Спілкуючись по роботі з партнерами люди дивляться здивованими очима і кажуть, що подібної бюрократії і хворобу на множення непотрібних папірців, давно не зустрічали. І, власне, саме ти є провідником цієї бюрократії. Купа формальних пунктів, без яких легко можна обійтись, витративши час на реально потрібні завдання, та не в Бодотревел. * Тебе настільки завантажують роботою, що ти, без перебільшення, весь час в стресі, що не може не призвести до помилок. * За помилки дрючать. І фінансово і морально. * Щоб виконати показники люди вимушені працювати понаднормово і працювати вдома, вже після роботи. * Перепрацьовувати на постійній основі кілька годин це норма. * Планування дуже недосконале. Навантаження планують з похвилинною розбивкою щоб ти був завантажений 8 годин робочого часу, але ніколи не враховують, що крім запланованого завжди виникають незаплановані задачі, (саме керівництво часто ці додаткові завдання і генерує), проте час на виконання цих завдань не закладається і його немає звідки взяти. Єдиний вихід - залишатися довше і попрацювати. * Хочеш отримати бонус? - стрибай вище голови. Час на виконання цілей настільки урізаний, що працюючи норму, ти майже не маєш шансів отримати фінансову винагороду. Overtime ще раз і ще раз і ще 6. * Це все породжує дику "тєкучку", плинність кадрів.
Вітаю, мене звати Олександра. Я керівник відділу розробки bodotravel. Працюю в компанії вже 8 років та знаю, як тут у нас все влаштовано, тож прокоментую озвучені думки.
* Ми багато вкладаємо ресурсів як у пошук, так і навчання наших співробітників. Після його завершення та виконання певних критеріїв кожен працівник, який прагне розвитку, має змогу перейти на інший рівень за посадою та отримувати, наприклад, вищу зарплатню або потрапити в кадровий резерв та отримати підвищення у майбутньому. Ми цінуємо наполегливість, проактивність, готовність розвиватися та рухатися з нами в одному ритмі. Якщо темп достатньо швидкий та щоденні задачі переважають над навчанням — такі колеги мають змогу отримувати підвищення раз на рік та залишаються для нас цінними, як і ті, що мають потрібний досвід та компетенції. * Ми працюємо у сфері послуг високого рівня, тож функціонуємо в дуже стрімкому темпі. Для підтримання якості нашого сервісу та швидкості виконання робочих задач впроваджена система навчання (формули, сліпий друк, гарячі клавіші) та екзаменації. Навчання та тестування є частиною місячних задач. На нашу думку, це дуже розвиває працівника, і ті, хто пройшов навчання, дійсно показують класні результати та швидкість. * Деякі питання на співбесіді можуть направду здатися недоречними, але оскільки ми вкладаємо дуже багато ресурсу в навчання — ми хочемо уникнути ризиків невдалого найму. Наприклад, запитуючи щодо подруг та вільного часу, ми прагнемо зрозуміти, наскільки кандидат активний та відкритий до різноманітної комунікації. Адже темп подорожей динамічний, у кожній з них завжди є нові люди — від того, наскільки вільно особа почуває себе у спілкуванні, залежить комфорт її подорожі. А щоби переконатися, що ваші відрядження (6+ за рік) не стануть сюрпризом для ваших близьких, ми запитуємо про чоловіка/хлопця/пухнастика. * Casual стиль для нас звісно ок, ходити в ошатному вбранні не потрібно:) А от спортивний костюм, оголений живіт та джинси з великими дірками — дійсно не ок. Чому? Ми працюємо у сфері послуг, і зовнішній вигляд — це частина іміджу. Тому так, у нас є дрескод, що є нормою для багатьох компаній, в яких самопрояв працівників прямо впливає на сприйняття бренду. * Кожна обов'язкова задача в наших процесах з'явилась у зв'язку з реальними складними ситуаціями, які нам довелося пройти на різних етапах. Тому тут треба розбиратися та ставити питання: чому та чи інша задача має бути виконана, а документ підписаний. На кожне завдання буде пояснення та реальний кейс. * Є співробітники, які працюють рівно 8 годин і все встигають, навіть мають час навчати колег. А є ті, які затримуються і щось дороблюють. Люди різні — і це норма, але рівень наших послуг завжди однаковий, і ми не знижуємо вимоги для окремих співробітників. Це було б несправедливо. Якщо ж людина не вкладається в норму часу, яка виділена на задачу, то це сигнал поговорити про це на особистих зустрічах з керівником та разом зрозуміти, чому ця задача виконується аж так довго. Можливо, необхідно змінити підхід до неї. * Ми плануємо кожен день на 480 хвилин. Це дозволяє нам керувати навантаженням. Особливо відчувається важливість цього перед відрядженням, коли потрібно рівномірно розпланувати виконання всіх важливих задач з дедлайнами, які не посунеш, а не виконувати їх в три останні ночі. Незаплановані завдання теж додаються в денний план у момент їх постановки, а інші планові задачі переміщаються на подальші дні. Правило 480 хвилин при цьому має зберігатися. * Бонус, що прив'язаний до якості роботи, дорівнює 2% від усієї заробітної плати. Тобто це приблизно 20 грн з 1 тисячі. Це дуже мала фінансова плата за помилки, вартість яких в туризмі стартує від декількох сотень євро на людину в групі 20 осіб. Усі помилки співробітників фіксуються в Issue Log (фіксація помилок в документ, що доступний кожному колезі), що, до речі, є доволі поширеною практикою, яку придумали навіть не ми, для того, щоб розширювати бази знань та інформувати інших колег на аналогічній посаді на що потрібно звернути увагу та яких помилок уникнути. * Наразі система звітності з цілей побудована так, що їх можна здавати на момент, коли задача виконана. Хочеш здавай у квітні — отримаєш бонус у квітні, хочеш здавати задачу в травні — отримаєш бонус в травні. Виконання поставлених цілей і відповідно бонус — у середньому не менше 70%. Звісно, якщо жодна задача не виконана, тоді бонус — 0.
Бажаємо вам знайти роботу, яка буде приносити задоволення та відповідатиме всім вашим критеріям. Показать 1 ответ
Компанію раджу, працював майже 2 роки, вдячний за досвід. Шкода, що не залишають знижки на сертифікати) Я точно знаю, що будуть читати мій відгук, подумайте над цим)
Достоинства:
1. Вчасно зп, вже за війну двічі підіймали.
2. Є навчання!!! тебе не кидають самого, тебе запитують, навчають. Для мене це було дуже важливо, є поганий досвід у компанії, де одразу кинули "пливсти", нічому не обучивши(
3. Кар'єрний зріст. Не наьрехали на співбесіді - реально у більшості відділах люди з кол-центру. Я так перейшов у відділ якості.
Недостатки:
1. Немає віддаленої чи гібридної роботи, через це і звільнилась(
2. Працювати важко, особлив у відділі якості - ти маєш вміти все та знати все
Я пройшла шлях великий у бодо. Почала як менеджер в кц. Було не ізі точно., особливо коли це твоя перша робота. Але коли ти вивчився в кол-центрі то тобі вже в інших відділах легше. Я встигла попрацювати у трьох відділах в компанїі. вдячна, що побачили мій потенціал та не давали засиджуватись на одній позиції. І ще зп вчасно та зростала... Читать отзыв Я пройшла шлях великий у бодо. Почала як менеджер в кц. Було не ізі точно., особливо коли це твоя перша робота. Але коли ти вивчився в кол-центрі то тобі вже в інших відділах легше. Я встигла попрацювати у трьох відділах в компанїі. вдячна, що побачили мій потенціал та не давали засиджуватись на одній позиції. І ще зп вчасно та зростала в війну і до неї. Це з хорошего. Але й як і всюду є моменти. По-перше, є дуже багато правил, інструкцій, чек-ллистів, вони то зроблені для того щоб не помилялись, але є завжди людський фактор, неможливо пам'ятати все, а від виконання цих правил залежить бонус. По-друге, навантаження - компанія рахує гроші, тож гуляти ти не будеш, немає такого що немає роботи, зажди є багато задач
Пропрацювала в бодо трошки більше 1 року копірайтеркою. Пішла, бо відчула, що хочу зростати далі в іншій сфері. З плюсів: 1. Колектив. Колектив чудовий. Компанія – це в першу чергу її люди. Тобі завжди допоможуть, підтримають. Щотижня в усіх відбуваються зустрічі з керівником, де ти можеш все обговорити, підняти будь-які питання і бути почутим. Якщо побачать, що щось не... Читать отзыв Пропрацювала в бодо трошки більше 1 року копірайтеркою. Пішла, бо відчула, що хочу зростати далі в іншій сфері.
З плюсів: 1. Колектив. Колектив чудовий. Компанія – це в першу чергу її люди. Тобі завжди допоможуть, підтримають. Щотижня в усіх відбуваються зустрічі з керівником, де ти можеш все обговорити, підняти будь-які питання і бути почутим. Якщо побачать, що щось не так, тобі допоможуть, виявлять проблему і ви будете розбиратися з цим разом, а не ти один на один із проблемою.
2. Зарплата. Завжди вчасно, не було жодного дня, щоб її затримали. Є перегляди зарплатні, і якщо ти добре працюєш – це помітять. За рік роботи мені декілька разів піднімали зп.
3. Компанія пропагує розвиток. Розвиваються всі. За цей рік я дуже круто прокачала софт-скіли.
4. Наші сніданки та обіди :) їх я запамʼятаю назавжди.
З мінусів: 1. Працювати віддалено немає можливості. Всі працюють в офісі. З одного боку це круто, бо ти спілкуєшся з людьми, ти можеш працювати з двома моніторами (а це дуже зручно, я вже не знаю, як буду працювати без них далі:). Але для тих, хто шукає гібридний/віддалений формат роботи - робота тут не підійде.
2. Копірайтерська робота тут більше редакторська. Вона також підійде далеко не всім. Проте як можливість отримати досвід, прокачати навички, софтскіли – це місце підійде чудово.
3. Планування. Компанія живе в дуже багатьох плануваннях. Всі задачі фіксуються в реєстрі, де потрібно кожного дня зробити задач на 8 годин. Не всім таке планування підходить. (Це не трекер часу). Мені спочатку було важко працювати з цим, бо я дуже великий прокрастинатор :) але з часом це навіть допомагало. Я й в житті завдяки цьому навчилася більш правильно планувати справи й розуміти, що я обʼєктивно зможу зробити, а що ні.
Працював в Бодо 1,5 роки продавцем. Так, складно, так, потрібно телефонувати та робити декілька планів. Але зарплата більше ніж на всіх островках та магазинах одягу. Можна вирости в офіс, якщо є бажання. Працювати можна, коли гроші потрібні
В бодо працювала продактом - менеджер вражень. Це була моя друга робота, тож вважайте вона мене і мене зробила. Тут я навчилась не стільки професійним навичкам продакта (продукт дуже специфічний, це не it), а більше софтскілам: працювати швидко та якісно, вміти перевіряти за собою та знаходити помилки в усьому, приймати рішення, брати відповідальність, працювати з Гугл таблицями формулами та багато... Читать отзыв В бодо працювала продактом - менеджер вражень. Це була моя друга робота, тож вважайте вона мене і мене зробила. Тут я навчилась не стільки професійним навичкам продакта (продукт дуже специфічний, це не it), а більше софтскілам: працювати швидко та якісно, вміти перевіряти за собою та знаходити помилки в усьому, приймати рішення, брати відповідальність, працювати з Гугл таблицями формулами та багато іншого. Зарплату ніколи не затримували, офіс чистенький та у зручному місці. Шкода, що підхід до роботи не дозволяє працювати віддалено, хоча б пару днів. Раджу компанію для тих, кому то хоче вирости, а не просто отримувати зп
Коли я влаштовувалась в кол центр, то багато розпитувала, в мене не перший досвід оператором працювати, тож цікавило усе. Скажу так, що на співбесіді не збрехала марина, справді важко працювати, в мене раніше інший досвід був, а тут прям багато показників щоб отримати бонус. Працюю декілька місяців, поки задоволена
Дуже багато інформації, яку треба вивчити в дуже короткий строк. У тебе є буквально стажування в тиждень і за цей тиждень маєш запам’ятати всю інформацію. Готуйтесь до того, що ви не будете продавцем-консультантом, ви будете працювати як в колл-центрі. Тому що треба телефонувати по зворотньому зв’язку (там буває по 250-300 дзвінків треба зробить, звісно робиш не ти сам їх, тобі... Читать отзыв Дуже багато інформації, яку треба вивчити в дуже короткий строк. У тебе є буквально стажування в тиждень і за цей тиждень маєш запам’ятати всю інформацію. Готуйтесь до того, що ви не будете продавцем-консультантом, ви будете працювати як в колл-центрі. Тому що треба телефонувати по зворотньому зв’язку (там буває по 250-300 дзвінків треба зробить, звісно робиш не ти сам їх, тобі допомогають, але як пощастить.) треба телефонувати по не забраним, не оплаченим, підтверджувати замовлення і купа іншого. І готуйтесь до того, що треба ВСЕ говорити по скріпту, якшо скажеш або не скажеш шось з скрипта, то тобі знімають бали. Відхилення паяють просто за все. Якщо три відхилення за місяць, то до зп (яка і так низька 14к) у вас віднімають 1000грн, якщо у вас по дзвінкам теж буде просаджуватися середній бал, то теж -1000. Якшо не виконали план(його іноді дуже складно виконати) то -2,500 от і рахуйте тепер, сквльки виходить зп. І ви працюєте по 12 годин 3-4 дні. Треба дійсно дуже багато чого робити та вчитися говорити абсолютно все по скріпту, якшо хочеться повну зп. А це дуже складно, компанія не враховує таку річ як «людській фактор». Тих хто тільки прийшов на роботу і працює свій перший місяць оцінюють так само жорстко, якщо не жорсткіше, як людей які тут працюють по 6+ міс. Також не забувайте, що ви працюєте з людьми, які можуть абсолютно спокійно вас і послать і сказать що хочеш, а ви нічого відповісти не зможете, а просто схаваєте. Також вашому колективу на вас насрать. Якщо у вас якась проблема, то готуйтесь її вирішувати самі. Тому це жахливе місце роботи, яке тупо висмокче з вас усі соки, не йдіть сюди.
Доброго дня, Маріє. Дякуємо за відгук та що були частиною команди. Нам прикро, що робота не виправдала ваших очікувань. У компанії дійсно функціональні обов'язки продавця-консультанта відрізняються від загальноприйнятих та включають роботу з клієнтами як тет-а-тет, так і в телефонному режимі. Продавець здійснює вихідні дзвінки клієнтам для підтвердження онлайн-замовлень, допомоги з оформленням онлайн-замовлення тощо. Це зазначено в оголошеннях щодо пошуку працівників та додатково на співбесіді завжди озвучується ця інформація. Заробітна плата менеджера роздробу складається з двох частин: фіксованої, тобто ставки, та КПІ - бонусної частини. Наприклад, дотримання скрипту в розмові з клієнтом, та відсутність відхилень - це і є показники КПІ. У кожній компанії свої правила та вимоги, нам важливо, щоб комунікація з клієнтом була регламентована та відбувалась за скриптом. Порушення правил компанії призводить до зменшення або позбавлення бонусів. Бажаємо знайти вам роботу, яка буде приносити задоволення та відповідатиме всім вашим критеріям
Працювати не легко - усе ситематизовано на всі дії є чек-листи, плани, інструкції. Це рай для перефекціоністів та людей, які і так живуть своє життя за планами. Точно не підійде для расхлебаних людей, які працюють як карта ляже) я навчилась не прокрастинувати, планувати. загалом залишила компані з гарними ємоціями, раджу, але точно не усім.
Достоинства:
1. завжди вчасно платять зп
2. можна вирости у компанії
3. багато чому можна навчитись, що допоможе далі у роботі
Недостатки:
1. підходить точно не для всіх - десь для 10% людей, бо потрібно любити працювати та розвиватись, а не просто ходити на роботу посидіти
2. треба самостійно навчатись - може, комусь і плюс, я люблю у контакті навчатись
Пишу свій відгук як людина яка тільки проходила стажування. Пішла на вакансію продавця-консультанта. Потрапила в колл-центр. Помимо того що треба видавати, продавати клієнтам подарунки, ти ще маєш цілий день телефонувати клієнтам які зробили замовлення, тим які ці замовлення не забирають, і клієнтам які відвідали послуги. Керівники при співбесіді багато чого не доказують. Офіційна зарплата в рази менша тої яку... Читать отзыв Пишу свій відгук як людина яка тільки проходила стажування. Пішла на вакансію продавця-консультанта. Потрапила в колл-центр. Помимо того що треба видавати, продавати клієнтам подарунки, ти ще маєш цілий день телефонувати клієнтам які зробили замовлення, тим які ці замовлення не забирають, і клієнтам які відвідали послуги. Керівники при співбесіді багато чого не доказують. Офіційна зарплата в рази менша тої яку вказують і яку отримуєте. З попереднього досвіду знаю що в такому випадку можуть просто недоплачувати і ти нічого не докажеш.
Bodo.ua
Bodo.ua - интернет-магазин предоставляет уникальную возможность заказать близкому человеку подарок, который запомнится ему на долгое время. Bodo.ua гарантирует удовольствие от каждого подарка, кроме того, каждый заказ сопровождается консультантом, который ответит полностью на все вопросы и опишет детали вашего выбора. Индивидуальный подход к каждому клиенту позволит наиболее точно подобрать направление развлекательного... подробнее
Детальніше про роботу в Бодотревел
офіс в зручній локації, близько до метро.
ЗП стабільна
З "-"
* Плинність кадрів дуже і дуже висока. І ось чому
* Не цінують працівників, ставляться як до витратного матеріалу. Звільняють "по-тихому", без вагомих причин, якщо не стрибаєш вище голови, а просто працюєш на результат.
* На співбесіді всім як під копірку задають обурливі приватні питання, вважаючи це... Читать отзыв З "+"
офіс в зручній локації, близько до метро.
ЗП стабільна
З "-"
* Плинність кадрів дуже і дуже висока. І ось чому
* Не цінують працівників, ставляться як до витратного матеріалу. Звільняють "по-тихому", без вагомих причин, якщо не стрибаєш вище голови, а просто працюєш на результат.
* На співбесіді всім як під копірку задають обурливі приватні питання, вважаючи це нормою.
* Директор має хоббі морально принижувати співробітників, хто попадеться на очі. Він завжди в настрої для цього. Подається ця страва в обгортці гумору. Такт, повага це не про директора, по дефолту таких налаштувань у цієї людини немає.
* Кількість абсурдних правил, які ніхто не може пояснити зашкалює, наприклад - не можна носити светр з високою горловиною чи крупною в'язкою (серйозно, а хто вирішує, що в'язка нормальна чи крупна?), отримаєш зауваження за сонячні окуляри на голові, коли ти вже в офісі, casual спортивний одяг під забороною тощо.
* Ти не можеш спокійно працювати, тебе всю дорогу навантажують здачею якихось екзаменів, навіть вже після випробувального терміну, і навіть, якщо в поточній діяльності ти зовсім не маєш відношення до теми, ти усе одно маєш здати екзамен з цієї теми. Чому б просто не працювати?
* Страшна бюрократія. Спілкуючись по роботі з партнерами люди дивляться здивованими очима і кажуть, що подібної бюрократії і хворобу на множення непотрібних папірців, давно не зустрічали. І, власне, саме ти є провідником цієї бюрократії. Купа формальних пунктів, без яких легко можна обійтись, витративши час на реально потрібні завдання, та не в Бодотревел.
* Тебе настільки завантажують роботою, що ти, без перебільшення, весь час в стресі, що не може не призвести до помилок.
* За помилки дрючать. І фінансово і морально.
* Щоб виконати показники люди вимушені працювати понаднормово і працювати вдома, вже після роботи.
* Перепрацьовувати на постійній основі кілька годин це норма.
* Планування дуже недосконале. Навантаження планують з похвилинною розбивкою щоб ти був завантажений 8 годин робочого часу, але ніколи не враховують, що крім запланованого завжди виникають незаплановані задачі, (саме керівництво часто ці додаткові завдання і генерує), проте час на виконання цих завдань не закладається і його немає звідки взяти. Єдиний вихід - залишатися довше і попрацювати.
* Хочеш отримати бонус? - стрибай вище голови. Час на виконання цілей настільки урізаний, що працюючи норму, ти майже не маєш шансів отримати фінансову винагороду. Overtime ще раз і ще раз і ще 6.
* Це все породжує дику "тєкучку", плинність кадрів.
* Ми багато вкладаємо ресурсів як у пошук, так і навчання наших співробітників. Після його завершення та виконання певних критеріїв кожен працівник, який прагне розвитку, має змогу перейти на інший рівень за посадою та отримувати, наприклад, вищу зарплатню або потрапити в кадровий резерв та отримати підвищення у майбутньому. Ми цінуємо наполегливість, проактивність, готовність розвиватися та рухатися з нами в одному ритмі. Якщо темп достатньо швидкий та щоденні задачі переважають над навчанням — такі колеги мають змогу отримувати підвищення раз на рік та залишаються для нас цінними, як і ті, що мають потрібний досвід та компетенції.
* Ми працюємо у сфері послуг високого рівня, тож функціонуємо в дуже стрімкому темпі. Для підтримання якості нашого сервісу та швидкості виконання робочих задач впроваджена система навчання (формули, сліпий друк, гарячі клавіші) та екзаменації. Навчання та тестування є частиною місячних задач. На нашу думку, це дуже розвиває працівника, і ті, хто пройшов навчання, дійсно показують класні результати та швидкість.
* Деякі питання на співбесіді можуть направду здатися недоречними, але оскільки ми вкладаємо дуже багато ресурсу в навчання — ми хочемо уникнути ризиків невдалого найму. Наприклад, запитуючи щодо подруг та вільного часу, ми прагнемо зрозуміти, наскільки кандидат активний та відкритий до різноманітної комунікації. Адже темп подорожей динамічний, у кожній з них завжди є нові люди — від того, наскільки вільно особа почуває себе у спілкуванні, залежить комфорт її подорожі. А щоби переконатися, що ваші відрядження (6+ за рік) не стануть сюрпризом для ваших близьких, ми запитуємо про чоловіка/хлопця/пухнастика.
* Casual стиль для нас звісно ок, ходити в ошатному вбранні не потрібно:) А от спортивний костюм, оголений живіт та джинси з великими дірками — дійсно не ок. Чому? Ми працюємо у сфері послуг, і зовнішній вигляд — це частина іміджу. Тому так, у нас є дрескод, що є нормою для багатьох компаній, в яких самопрояв працівників прямо впливає на сприйняття бренду.
* Кожна обов'язкова задача в наших процесах з'явилась у зв'язку з реальними складними ситуаціями, які нам довелося пройти на різних етапах. Тому тут треба розбиратися та ставити питання: чому та чи інша задача має бути виконана, а документ підписаний. На кожне завдання буде пояснення та реальний кейс.
* Є співробітники, які працюють рівно 8 годин і все встигають, навіть мають час навчати колег. А є ті, які затримуються і щось дороблюють. Люди різні — і це норма, але рівень наших послуг завжди однаковий, і ми не знижуємо вимоги для окремих співробітників. Це було б несправедливо.
Якщо ж людина не вкладається в норму часу, яка виділена на задачу, то це сигнал поговорити про це на особистих зустрічах з керівником та разом зрозуміти, чому ця задача виконується аж так довго. Можливо, необхідно змінити підхід до неї.
* Ми плануємо кожен день на 480 хвилин. Це дозволяє нам керувати навантаженням. Особливо відчувається важливість цього перед відрядженням, коли потрібно рівномірно розпланувати виконання всіх важливих задач з дедлайнами, які не посунеш, а не виконувати їх в три останні ночі.
Незаплановані завдання теж додаються в денний план у момент їх постановки, а інші планові задачі переміщаються на подальші дні. Правило 480 хвилин при цьому має зберігатися.
* Бонус, що прив'язаний до якості роботи, дорівнює 2% від усієї заробітної плати. Тобто це приблизно 20 грн з 1 тисячі. Це дуже мала фінансова плата за помилки, вартість яких в туризмі стартує від декількох сотень євро на людину в групі 20 осіб.
Усі помилки співробітників фіксуються в Issue Log (фіксація помилок в документ, що доступний кожному колезі), що, до речі, є доволі поширеною практикою, яку придумали навіть не ми, для того, щоб розширювати бази знань та інформувати інших колег на аналогічній посаді на що потрібно звернути увагу та яких помилок уникнути.
* Наразі система звітності з цілей побудована так, що їх можна здавати на момент, коли задача виконана. Хочеш здавай у квітні — отримаєш бонус у квітні, хочеш здавати задачу в травні — отримаєш бонус в травні.
Виконання поставлених цілей і відповідно бонус — у середньому не менше 70%. Звісно, якщо жодна задача не виконана, тоді бонус — 0.
Бажаємо вам знайти роботу, яка буде приносити задоволення та відповідатиме всім вашим критеріям. Показать 1 ответ
Працював у двох відділах компанії
Bodo робота
Дякую за цей рік
Пішла, бо відчула, що хочу зростати далі в іншій сфері.
З плюсів:
1. Колектив. Колектив чудовий. Компанія – це в першу чергу її люди. Тобі завжди допоможуть, підтримають. Щотижня в усіх відбуваються зустрічі з керівником, де ти можеш все обговорити, підняти будь-які питання і бути почутим. Якщо побачать, що щось не... Читать отзыв Пропрацювала в бодо трошки більше 1 року копірайтеркою.
Пішла, бо відчула, що хочу зростати далі в іншій сфері.
З плюсів:
1. Колектив. Колектив чудовий. Компанія – це в першу чергу її люди. Тобі завжди допоможуть, підтримають. Щотижня в усіх відбуваються зустрічі з керівником, де ти можеш все обговорити, підняти будь-які питання і бути почутим. Якщо побачать, що щось не так, тобі допоможуть, виявлять проблему і ви будете розбиратися з цим разом, а не ти один на один із проблемою.
2. Зарплата. Завжди вчасно, не було жодного дня, щоб її затримали. Є перегляди зарплатні, і якщо ти добре працюєш – це помітять. За рік роботи мені декілька разів піднімали зп.
3. Компанія пропагує розвиток. Розвиваються всі. За цей рік я дуже круто прокачала софт-скіли.
4. Наші сніданки та обіди :) їх я запамʼятаю назавжди.
З мінусів:
1. Працювати віддалено немає можливості. Всі працюють в офісі. З одного боку це круто, бо ти спілкуєшся з людьми, ти можеш працювати з двома моніторами (а це дуже зручно, я вже не знаю, як буду працювати без них далі:). Але для тих, хто шукає гібридний/віддалений формат роботи - робота тут не підійде.
2. Копірайтерська робота тут більше редакторська. Вона також підійде далеко не всім. Проте як можливість отримати досвід, прокачати навички, софтскіли – це місце підійде чудово.
3. Планування. Компанія живе в дуже багатьох плануваннях. Всі задачі фіксуються в реєстрі, де потрібно кожного дня зробити задач на 8 годин. Не всім таке планування підходить. (Це не трекер часу). Мені спочатку було важко працювати з цим, бо я дуже великий прокрастинатор :) але з часом це навіть допомагало. Я й в житті завдяки цьому навчилася більш правильно планувати справи й розуміти, що я обʼєктивно зможу зробити, а що ні.
Робота в бодо
Дякую за досвід та дисципліну
Раджу компанію для тих, кому то хоче вирости, а не просто отримувати зп
Працювати важко, але піднімають за навіть у війну
Якщо хочете морально померти, то можете працювати в бодобк
Тому це жахливе місце роботи, яке тупо висмокче з вас усі соки, не йдіть сюди.
Дякуємо за відгук та що були частиною команди. Нам прикро, що робота не виправдала ваших очікувань.
У компанії дійсно функціональні обов'язки продавця-консультанта відрізняються від загальноприйнятих та включають роботу з клієнтами як тет-а-тет, так і в телефонному режимі. Продавець здійснює вихідні дзвінки клієнтам для підтвердження онлайн-замовлень, допомоги з оформленням онлайн-замовлення тощо. Це зазначено в оголошеннях щодо пошуку працівників та додатково на співбесіді завжди озвучується ця інформація.
Заробітна плата менеджера роздробу складається з двох частин: фіксованої, тобто ставки, та КПІ - бонусної частини. Наприклад, дотримання скрипту в розмові з клієнтом, та відсутність відхилень - це і є показники КПІ. У кожній компанії свої правила та вимоги, нам важливо, щоб комунікація з клієнтом була регламентована та відбувалась за скриптом. Порушення правил компанії призводить до зменшення або позбавлення бонусів.
Бажаємо знайти вам роботу, яка буде приносити задоволення та відповідатиме всім вашим критеріям
Потрібно працювати, не підходить лінивм та тим, хто не хоче розвиватись та багато працювати
я навчилась не прокрастинувати, планувати. загалом залишила компані з гарними ємоціями, раджу, але точно не усім.
Посада продавця-консультанта
Пішла на вакансію продавця-консультанта. Потрапила в колл-центр. Помимо того що треба видавати, продавати клієнтам подарунки, ти ще маєш цілий день телефонувати клієнтам які зробили замовлення, тим які ці замовлення не забирають, і клієнтам які відвідали послуги. Керівники при співбесіді багато чого не доказують. Офіційна зарплата в рази менша тої яку... Читать отзыв Пишу свій відгук як людина яка тільки проходила стажування.
Пішла на вакансію продавця-консультанта. Потрапила в колл-центр. Помимо того що треба видавати, продавати клієнтам подарунки, ти ще маєш цілий день телефонувати клієнтам які зробили замовлення, тим які ці замовлення не забирають, і клієнтам які відвідали послуги. Керівники при співбесіді багато чого не доказують. Офіційна зарплата в рази менша тої яку вказують і яку отримуєте. З попереднього досвіду знаю що в такому випадку можуть просто недоплачувати і ти нічого не докажеш.