Bodo.ua отзывы
с оценкой «Плохо»

Отзывы клиентов и пользователей
Bodo.ua
4.8 5
7 отзывов / 41021 просмотр
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Bodo змушує платити більше

Володимир Васильович Володимир Васильович 30 июня, 2025 год
Як можна зіпсувати настрій клієнту і собі імідж?.. Дуже просто і легко, як продемонстрували сьогодні менеджери Bodo. Треба просто, всупереч законодавству, нав'язати клієнту купівлю непотрібних товарів і послуг.
Поясню на конкретному випадку...
Хотіли сьогодні з нагоди дня народження сина подарувати для нього і невістки враження, які пропонує Bodo. Для цього до нашої листівки з вітаннями вирішили купити сертифікат Bodo на... Читать отзыв
Як можна зіпсувати настрій клієнту і собі імідж?.. Дуже просто і легко, як продемонстрували сьогодні менеджери Bodo. Треба просто, всупереч законодавству, нав'язати клієнту купівлю непотрібних товарів і послуг.
Поясню на конкретному випадку...
Хотіли сьогодні з нагоди дня народження сина подарувати для нього і невістки враження, які пропонує Bodo. Для цього до нашої листівки з вітаннями вирішили купити сертифікат Bodo на участь у доволі цікавому заході, щоб цей подарунок покласти до конверта з листівкою. Проте під час оформлення замовлення з'ясувалося, що у разі купівлі фізичного подарункового сертифікату вартістю 2000 грн ми маємо ще придбати його пакування, яке коштує, на хвилиночку, 250 грн... Усі наші спроби переконати співробітників Bodo у тому, що пакування нам не потрібне, були марними. У відповідь ми тільки чули — це політика компанії... Єдиною альтернативою, що нам запропонували було придбання електронного сертифікату з надсиланням його на e-mail. Але ж подарунок у конверті і лист на електронну пошту, погодьтеся, це зовсім різні речі, коли йдеться про привітання рідної людини.
Марними були спроби посилатися на чинне законодавство, яке прямо забороняє примушувати купувати непотрібні споживачу товари і послуги. Складається враження, що для Bodo закони не діють...
Дуже сумно і прикро...
Достоинства:
  1. Плюсів не залишилося...
Недостатки:
  1. Зіпсований настрій і відчуття образи після спілкування зі співробітниками Bodo.
Bodo.ua Ответ представителя Bodo.ua 10 июля, 2025 год
Щиро дякуємо за ваш відгук та за те, що поділилися своїми думками! Нам справді важливо чути думки наших клієнтів — саме завдяки вам ми маємо змогу вдосконалюватися й ставати кращими.

Хочемо уточнити, що дійсно фізичні сертифікати не продаються окремо — вони є частиною нашого святкового пакування. До нього входять: подарункова коробка, стильний пакет, конфеті, сам сертифікат, листівки з описами вражень і детальна інструкція. Усе це створює відчуття справжнього свята. Вартість такого набору — 250 грн.

Зазначимо також, що наша модель продажу повністю відповідає чинному законодавству. Ми не зобов’язані реалізовувати фізичні сертифікати окремо, адже вони обов'язково йдуть разом з подарунковим пакуванням. Ми чудово розуміємо, що кожен має свої побажання до оформлення подарунку. Саме тому пропонуємо і зручну альтернативу — електронний сертифікат. Ви можете надіслати його собі або безпосередньо отримувачу на email чи в SMS. А якщо хочете — можете самостійно роздрукувати сертифікат і оформити на власний смак. Ми лише «за» індивідуальний підхід.

Шкода, що наше рішення не зовсім виправдало ваші очікування. Ми обов’язково передамо ваш відгук команді, щоб переглянути підходи до пакування і зробити сервіс ще зручнішим. Дякуємо за щирість і зворотний зв’язок!

Детальніше про роботу в Бодотревел

Женя Женя 25 мая, 2025 год
З "+"
офіс в зручній локації, близько до метро.
ЗП стабільна
З "-"
* Плинність кадрів дуже і дуже висока. І ось чому
* Не цінують працівників, ставляться як до витратного матеріалу. Звільняють "по-тихому", без вагомих причин, якщо не стрибаєш вище голови, а просто працюєш на результат.
* На співбесіді всім як під копірку задають обурливі приватні питання, вважаючи це... Читать отзыв
З "+"
офіс в зручній локації, близько до метро.
ЗП стабільна

З "-"
* Плинність кадрів дуже і дуже висока. І ось чому
* Не цінують працівників, ставляться як до витратного матеріалу. Звільняють "по-тихому", без вагомих причин, якщо не стрибаєш вище голови, а просто працюєш на результат.
* На співбесіді всім як під копірку задають обурливі приватні питання, вважаючи це нормою.
* Директор має хоббі морально принижувати співробітників, хто попадеться на очі. Він завжди в настрої для цього. Подається ця страва в обгортці гумору. Такт, повага це не про директора, по дефолту таких налаштувань у цієї людини немає.
* Кількість абсурдних правил, які ніхто не може пояснити зашкалює, наприклад - не можна носити светр з високою горловиною чи крупною в'язкою (серйозно, а хто вирішує, що в'язка нормальна чи крупна?), отримаєш зауваження за сонячні окуляри на голові, коли ти вже в офісі, casual спортивний одяг під забороною тощо.
* Ти не можеш спокійно працювати, тебе всю дорогу навантажують здачею якихось екзаменів, навіть вже після випробувального терміну, і навіть, якщо в поточній діяльності ти зовсім не маєш відношення до теми, ти усе одно маєш здати екзамен з цієї теми. Чому б просто не працювати?
* Страшна бюрократія. Спілкуючись по роботі з партнерами люди дивляться здивованими очима і кажуть, що подібної бюрократії і хворобу на множення непотрібних папірців, давно не зустрічали. І, власне, саме ти є провідником цієї бюрократії. Купа формальних пунктів, без яких легко можна обійтись, витративши час на реально потрібні завдання, та не в Бодотревел.
* Тебе настільки завантажують роботою, що ти, без перебільшення, весь час в стресі, що не може не призвести до помилок.
* За помилки дрючать. І фінансово і морально.
* Щоб виконати показники люди вимушені працювати понаднормово і працювати вдома, вже після роботи.
* Перепрацьовувати на постійній основі кілька годин це норма.
* Планування дуже недосконале. Навантаження планують з похвилинною розбивкою щоб ти був завантажений 8 годин робочого часу, але ніколи не враховують, що крім запланованого завжди виникають незаплановані задачі, (саме керівництво часто ці додаткові завдання і генерує), проте час на виконання цих завдань не закладається і його немає звідки взяти. Єдиний вихід - залишатися довше і попрацювати.
* Хочеш отримати бонус? - стрибай вище голови. Час на виконання цілей настільки урізаний, що працюючи норму, ти майже не маєш шансів отримати фінансову винагороду. Overtime ще раз і ще раз і ще 6.
* Це все породжує дику "тєкучку", плинність кадрів.
1 согласен
Bodo.ua Ответ представителя Bodo.ua 28 мая, 2025 год
Вітаю, мене звати Олександра. Я керівник відділу розробки bodotravel. Працюю в компанії вже 8 років та знаю, як тут у нас все влаштовано, тож прокоментую озвучені думки.

* Ми багато вкладаємо ресурсів як у пошук, так і навчання наших співробітників. Після його завершення та виконання певних критеріїв кожен працівник, який прагне розвитку, має змогу перейти на інший рівень за посадою та отримувати, наприклад, вищу зарплатню або потрапити в кадровий резерв та отримати підвищення у майбутньому. Ми цінуємо наполегливість, проактивність, готовність розвиватися та рухатися з нами в одному ритмі. Якщо темп достатньо швидкий та щоденні задачі переважають над навчанням — такі колеги мають змогу отримувати підвищення раз на рік та залишаються для нас цінними, як і ті, що мають потрібний досвід та компетенції.
* Ми працюємо у сфері послуг високого рівня, тож функціонуємо в дуже стрімкому темпі. Для підтримання якості нашого сервісу та швидкості виконання робочих задач впроваджена система навчання (формули, сліпий друк, гарячі клавіші) та екзаменації. Навчання та тестування є частиною місячних задач. На нашу думку, це дуже розвиває працівника, і ті, хто пройшов навчання, дійсно показують класні результати та швидкість.
* Деякі питання на співбесіді можуть направду здатися недоречними, але оскільки ми вкладаємо дуже багато ресурсу в навчання — ми хочемо уникнути ризиків невдалого найму. Наприклад, запитуючи щодо подруг та вільного часу, ми прагнемо зрозуміти, наскільки кандидат активний та відкритий до різноманітної комунікації. Адже темп подорожей динамічний, у кожній з них завжди є нові люди — від того, наскільки вільно особа почуває себе у спілкуванні, залежить комфорт її подорожі. А щоби переконатися, що ваші відрядження (6+ за рік) не стануть сюрпризом для ваших близьких, ми запитуємо про чоловіка/хлопця/пухнастика.
* Casual стиль для нас звісно ок, ходити в ошатному вбранні не потрібно:) А от спортивний костюм, оголений живіт та джинси з великими дірками — дійсно не ок. Чому? Ми працюємо у сфері послуг, і зовнішній вигляд — це частина іміджу. Тому так, у нас є дрескод, що є нормою для багатьох компаній, в яких самопрояв працівників прямо впливає на сприйняття бренду.
* Кожна обов'язкова задача в наших процесах з'явилась у зв'язку з реальними складними ситуаціями, які нам довелося пройти на різних етапах. Тому тут треба розбиратися та ставити питання: чому та чи інша задача має бути виконана, а документ підписаний. На кожне завдання буде пояснення та реальний кейс.
* Є співробітники, які працюють рівно 8 годин і все встигають, навіть мають час навчати колег. А є ті, які затримуються і щось дороблюють. Люди різні — і це норма, але рівень наших послуг завжди однаковий, і ми не знижуємо вимоги для окремих співробітників. Це було б несправедливо.
Якщо ж людина не вкладається в норму часу, яка виділена на задачу, то це сигнал поговорити про це на особистих зустрічах з керівником та разом зрозуміти, чому ця задача виконується аж так довго. Можливо, необхідно змінити підхід до неї.
* Ми плануємо кожен день на 480 хвилин. Це дозволяє нам керувати навантаженням. Особливо відчувається важливість цього перед відрядженням, коли потрібно рівномірно розпланувати виконання всіх важливих задач з дедлайнами, які не посунеш, а не виконувати їх в три останні ночі.
Незаплановані завдання теж додаються в денний план у момент їх постановки, а інші планові задачі переміщаються на подальші дні. Правило 480 хвилин при цьому має зберігатися.
* Бонус, що прив'язаний до якості роботи, дорівнює 2% від усієї заробітної плати. Тобто це приблизно 20 грн з 1 тисячі. Це дуже мала фінансова плата за помилки, вартість яких в туризмі стартує від декількох сотень євро на людину в групі 20 осіб.
Усі помилки співробітників фіксуються в Issue Log (фіксація помилок в документ, що доступний кожному колезі), що, до речі, є доволі поширеною практикою, яку придумали навіть не ми, для того, щоб розширювати бази знань та інформувати інших колег на аналогічній посаді на що потрібно звернути увагу та яких помилок уникнути.
* Наразі система звітності з цілей побудована так, що їх можна здавати на момент, коли задача виконана. Хочеш здавай у квітні — отримаєш бонус у квітні, хочеш здавати задачу в травні — отримаєш бонус в травні.
Виконання поставлених цілей і відповідно бонус — у середньому не менше 70%. Звісно, якщо жодна задача не виконана, тоді бонус — 0.

Бажаємо вам знайти роботу, яка буде приносити задоволення та відповідатиме всім вашим критеріям.
Показать 1 ответ

Дуже зіпсувався сервіс, якби були інші, не користувались би послугами

Віолета Віолета 25 января, 2024 год
На жаль, політика Бодо неприємно вражає! Але після початку ПМ війни інші сервіси просто не вижили, а альтернатив нема :(
Перше моє незадоволення було ще в 2019 році, коли подарували одну із найдорожчих послуг (СПА на весь день) і в салоні в центрі Києва не надали послугу адекватно і повністю: майстер манікюру всю процедуру жалілась на своїх співробітників і вона... Читать отзыв
На жаль, політика Бодо неприємно вражає! Але після початку ПМ війни інші сервіси просто не вижили, а альтернатив нема :(

Перше моє незадоволення було ще в 2019 році, коли подарували одну із найдорожчих послуг (СПА на весь день) і в салоні в центрі Києва не надали послугу адекватно і повністю: майстер манікюру всю процедуру жалілась на своїх співробітників і вона ж робила укладку волосся (як могла), тому що в салоні не було перукаря! Хоча в сертифікат входить окремо догляд за волоссям (його надано не було!). Бодо не дозволив опублікувати негативний відгук про послугу, а в замін подарував найдешевший сертифікат на вибір :)

А на днях хлопець відвідав дегустацію пива, яку я обрала в подарунок. І знову послуга видалась неякісною (заклад «Drunken Monkey»). До пива претензій не було, а ось послуга по факту надана не була!
Нажаль, бармен не дав цікавої інформації, як очікувалось (ні про історію, ні про приготування, взагалі ніяких фактів), він плутався в назвах пива і коли намагались бодай щось запитати - відповідав дуже невпевнено і не знав сам що і розповісти!
Мій хлопець відгукнувся про неякісну послугу оператору Бодо, на що йому запропонували знижку 10% на іншу послугу :)
Висновки робіть самі…

Як на мене, трішки соромно як для такої великої компанії.

Ну і по мілким неприємним моментам: Бодо навʼязують свої коробки і пакування, і не дають можливості отримати просто пластикову картку в конверті, як інші сервіси, до прикладу! Можна лише електронний сертифікат або коробку (це дуже незручно, коли даруєш сертифікати часто і в сімʼї, а ще дуже не екологічно, пакування немаленьке і має багато пластику).

Скажу точно, що якщо були б ще такі сервіси, до Бодо не зверталися б.
Bodo.ua Ответ представителя Bodo.ua 30 января, 2024 год
Віолетто, доброго дня!
Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть наші вибачення за створені незручності. Нам дуже прикро що вам не вдалось отримати виключно позитивні враження.
У 2019 році після вашого звернення з партнером Voyage SPA було проведено роботу стосовно якості проведення враження, та загалом ми переглянули співпрацю щодо цієї послуги із салоном.Оскільки тоді вам не було надано послугу в повному складі ми у якості вибачення зі свого боку на вашу пошту надіслали компенсаційний сертифікат номіналом 400 гривень на враження компанії bodo.
Щодо враження "Дегустація крафтового пива" - керівництво закладу повідомило, що попередні клієнти запізнились, тож це частково вплинуло на проведення враження для вашого хлопця, але з адміністрацією вже провели додаткове навчання щодо коректного та вчасного контролю записів клієнтів. Тож за створені незручності за номером вашого хлопця на місяць було закріплено знижку в розмірі 10%.
Хотіли б також зазначити щодо пакування: у нас в bodo є два види сертифікатів: фізичний та електронний.Фізичний - пластикова картка, що йде у подарунковому упакуванні - коробка з самим сертифікатом, листівками на обране вами враження, конфеті та пакет. Електронні сертифікати надходять у sms та на пошту до отримувача або безпосередньо до покупця. Окремо зазначимо, що усі коробки виготовлені з екологічно чистих матеріалів. У порівнянні з іншими видами пакувальних матеріалів пакування з картону практично не забруднює навколишнє середовище, мінімально впливає на виснаження покладів корисних копалин і на процеси утворення парникового ефекту. І, що найважливіше, ми ратуємо за усвідомлене споживання та пропонуємо не викидати коробку, а використовувати її далі в побуті.
Будемо раді бачити вас на наших враженнях і зробимо усе, щоб виправдати ваші очікування.

Отзыв как сотрудник компании

Антон Антон 4 февраля, 2022 год
Здравствуйте. Хочу вам поведать историю о том как утроился на работу в компанию "Бодо буде Вау". Устроился значит я на работу в колл центр, казалось на график 8 часов в день, как было прописан в договоре, но вот 1 проблемка сразу. Сразу после стажировки тебе дают график по 10 часов в день и соответственно доплату никто не даёт за это,... Читать отзыв Здравствуйте. Хочу вам поведать историю о том как утроился на работу в компанию "Бодо буде Вау". Устроился значит я на работу в колл центр, казалось на график 8 часов в день, как было прописан в договоре, но вот 1 проблемка сразу. Сразу после стажировки тебе дают график по 10 часов в день и соответственно доплату никто не даёт за это, так мало того что больше часов работать так ещё и ставят на много больше смен(должно быть 20 по графику 8 часов), а на самом деле по 10 часов 24 смены, считайте сами(, договориться чтобы работать меньше вообще не вариант - это всё в принудительном порядке и это считают нормой в компании. Про официальные выходные вообще забудьте, их тут вообще нет. Про выплату самой зарплаты ничего плохого сказать не могу, всегда платили во время. Чуть не упустил маленький в тоже время большой нюанс, есть так званые перерывы 20 мн на день и за 10 часов у тебя только 20 мн, чтобы сходить в туалет, нормально, да? Про нагрузку на работников я вообще молчу, работаешь не покладая рук и из психическим состоянием будут проблемы. Корпоративов тут нет как пишут в вакансии. Может мой отзыв спасёт кого-то и он найдёт нормальную работу. Компания которая дарит так званые "эмоции" своим сотрудникам дарит только психические расстройства
Достоинства:
  1. Своевременная выплата зарплаты
Недостатки:
  1. График работы
  2. Переработки
  3. Нагрузка на сотрудников
  4. Отношение к сотрудникам

Сервис просто ужас

Ирина Ирина 25 января, 2022 год
Заказала значит я подарок мужу на День рождение. Подарок был полностью оплачен и нужно было только отправить курьера в нужное время и дату. Но вот проблема, мне начали постоянно звонить, так как я была за границей я не могла ответить и эти дурачки набрали мужу за день до отправки подарка и сказали, что ему привезут заказ. Но вот зачем набирать... Читать отзыв Заказала значит я подарок мужу на День рождение. Подарок был полностью оплачен и нужно было только отправить курьера в нужное время и дату. Но вот проблема, мне начали постоянно звонить, так как я была за границей я не могла ответить и эти дурачки набрали мужу за день до отправки подарка и сказали, что ему привезут заказ. Но вот зачем набирать я вообще не пойму, всё же оплачено, сделайте своё дело. Никому не советую, спасибо за испорченый подарок

Кубічна дорога шляпа

Семен Семен 11 ноября, 2021 год
дуже дорогі послуги. Мабуть, комісія Бодо складає половину вартості сертифікату. Пам'ятаю ті часи, коли так ще не було....
Недостатки:
  1. ціна за послуги
1 согласен

Печальный отзыв

Гость Гость 8 сентября, 2019 год
Пишу свой печальный отзыв
Не первый год уже покупаю у здесь сертификаты. В этот раз купила мужу подарок «Полет на авиасимуляторе Киев-Черкассы». При чем перелёт «Киев-Черкассы» покупался специально! Были и другие варианты перелетов и других симуляторов.
После возвращение мужа с этого полёта - выяснилось, что никакого такого перелета не было!!! Было всё,что хочешь,но только не то,что я покупала! Инструктор обьяснил,что... Читать отзыв
Пишу свой печальный отзыв
Не первый год уже покупаю у здесь сертификаты. В этот раз купила мужу подарок «Полет на авиасимуляторе Киев-Черкассы». При чем перелёт «Киев-Черкассы» покупался специально! Были и другие варианты перелетов и других симуляторов.
После возвращение мужа с этого полёта - выяснилось, что никакого такого перелета не было!!! Было всё,что хочешь,но только не то,что я покупала! Инструктор обьяснил,что у него нет такого в программе!!!
Что это вообще такое???зачем вы тогда продаёте такую услугу????
Если бы я знала,что такое будет,то могла бы выбрать иное развлечение!
Очень расстроена из-за такого сервиса
Bodo.ua Ответ представителя Bodo.ua 19 сентября, 2019 год
Доброго дня, Олено.
Дякуємо за відгук, думка постійного клієнта для нас особливо важлива. Перепрошуємо за помилку в інформуванні.
Ви купували враження «Політ на авіасимуляторі ТУ-134 для двох Long». За умовами сертифіката спершу проводиться інструктаж (15 хвилин), потім 40 хвилин пробних польотів у Борисполі (зліт-посадка) та 60 хвилин польоту на вибір із запропонованих інструктором маршрутів. Вони відбуваються до більшості аеропортів світу, зокрема до Черкас. На нашому ж сайті була зафіксована помилкова інформація, що можливий лише переліт з Києва до Черкас. Зараз її змінили на вірну. Ми зв'язалися з партнером та вашим чоловіком і з'ясували наступне. На враженні йому запропонували найпопулярніші варіанти перельотів. Черкас у списку не було, але за проханням могли б полетіти і туди. Він не висловлював цього бажання та залишився задоволений подарованим враженням і роботою інструктора.
Bodo.ua
Bodo.ua - интернет-магазин предоставляет уникальную возможность заказать близкому человеку подарок, который запомнится ему на долгое время. Bodo.ua гарантирует удовольствие от каждого подарка, кроме того, каждый заказ сопровождается консультантом, который ответит полностью на все вопросы и опишет детали вашего выбора. Индивидуальный подход к каждому клиенту позволит наиболее точно подобрать направление развлекательного... подробнее

Рейтинг 4.8 из 5 на основании 7 отзывов
Интернет-магазины
Интернет-магазин Задавака
Интернет-магазин Задавака

Рейтинг: 4.8
50 отзывов
Интернет-магазин prokoleso.ua
Интернет-магазин prokoleso.ua

Рейтинг: 2.5
13 отзывов
Интернет-магазин Я в шоке!™
Интернет-магазин Я в шоке!™

Рейтинг: 3.8
375 отзывов
ElectroMania интернет-магазин
ElectroMania интернет-магазин

Рейтинг: 1
9 отзывов
ttt.ua
ttt.ua

Рейтинг: 2.6
266 отзывов
Интернет-магазин icutie
Интернет-магазин icutie

Рейтинг: 4.8
647 отзывов
Интернет-магазин AKS.ua
Интернет-магазин AKS.ua

Рейтинг: 2.9
1198 отзывов