Bodo.ua - интернет-магазин предоставляет уникальную возможность заказать близкому человеку подарок, который запомнится ему на долгое время. Bodo.ua гарантирует удовольствие от каждого подарка, кроме того, каждый заказ сопровождается консультантом, который ответит полностью на все вопросы и опишет детали вашего выбора. Индивидуальный подход к каждому клиенту позволит наиболее точно подобрать направление развлекательного...
детальніше
Дуже зіпсувався сервіс, якби були інші, не користувались би послугами - Відгуки про Bodo.ua
Перше моє незадоволення було ще в 2019 році, коли подарували одну із найдорожчих послуг (СПА на весь день) і в салоні в центрі Києва не надали послугу адекватно і повністю: майстер манікюру всю процедуру жалілась на своїх співробітників і вона ж робила укладку волосся (як могла), тому що в салоні не було перукаря! Хоча в сертифікат входить окремо догляд за волоссям (його надано не було!). Бодо не дозволив опублікувати негативний відгук про послугу, а в замін подарував найдешевший сертифікат на вибір :)
А на днях хлопець відвідав дегустацію пива, яку я обрала в подарунок. І знову послуга видалась неякісною (заклад «Drunken Monkey»). До пива претензій не було, а ось послуга по факту надана не була!
Нажаль, бармен не дав цікавої інформації, як очікувалось (ні про історію, ні про приготування, взагалі ніяких фактів), він плутався в назвах пива і коли намагались бодай щось запитати - відповідав дуже невпевнено і не знав сам що і розповісти!
Мій хлопець відгукнувся про неякісну послугу оператору Бодо, на що йому запропонували знижку 10% на іншу послугу :)
Висновки робіть самі…
Як на мене, трішки соромно як для такої великої компанії.
Ну і по мілким неприємним моментам: Бодо навʼязують свої коробки і пакування, і не дають можливості отримати просто пластикову картку в конверті, як інші сервіси, до прикладу! Можна лише електронний сертифікат або коробку (це дуже незручно, коли даруєш сертифікати часто і в сімʼї, а ще дуже не екологічно, пакування немаленьке і має багато пластику).
Скажу точно, що якщо були б ще такі сервіси, до Бодо не зверталися б.
відгук
Коментарі до відгуку
Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть наші вибачення за створені незручності. Нам дуже прикро що вам не вдалось отримати виключно позитивні враження.
У 2019 році після вашого звернення з партнером Voyage SPA було проведено роботу стосовно якості проведення враження, та загалом ми переглянули співпрацю щодо цієї послуги із салоном.Оскільки тоді вам не було надано послугу в повному складі ми у якості вибачення зі свого боку на вашу пошту надіслали компенсаційний сертифікат номіналом 400 гривень на враження компанії bodo.
Щодо враження "Дегустація крафтового пива" - керівництво закладу повідомило, що попередні клієнти запізнились, тож це частково вплинуло на проведення враження для вашого хлопця, але з адміністрацією вже провели додаткове навчання щодо коректного та вчасного контролю записів клієнтів. Тож за створені незручності за номером вашого хлопця на місяць було закріплено знижку в розмірі 10%.
Хотіли б також зазначити щодо пакування: у нас в bodo є два види сертифікатів: фізичний та електронний.Фізичний - пластикова картка, що йде у подарунковому упакуванні - коробка з самим сертифікатом, листівками на обране вами враження, конфеті та пакет. Електронні сертифікати надходять у sms та на пошту до отримувача або безпосередньо до покупця. Окремо зазначимо, що усі коробки виготовлені з екологічно чистих матеріалів. У порівнянні з іншими видами пакувальних матеріалів пакування з картону практично не забруднює навколишнє середовище, мінімально впливає на виснаження покладів корисних копалин і на процеси утворення парникового ефекту. І, що найважливіше, ми ратуємо за усвідомлене споживання та пропонуємо не викидати коробку, а використовувати її далі в побуті.
Будемо раді бачити вас на наших враженнях і зробимо усе, щоб виправдати ваші очікування.