Користуюсь сайтом Bigl.ua для продажу та покупки різноманітних товарів. Зручний інтерфейс та достатньо широкий вибір оголошень. Час від часу зустрічаюся зі спамом, але адміністрація швидко реагує на скарги.
Користувався сайтом Bigl.ua для пошуку різних речей для дому. Знайшов потрібні товари швидко, завдяки добре організованому пошуку. Інтерфейс зручний, але іноді зустрічаються оголошення без актуальних фото.
Користуюсь Bigl.ua вже близько року для продажу речей, які мені більше не потрібні. Сайт досить зручний у навігації, оголошення публікуються швидко. Проте, часом зустрічаю спам і несерйозні звернення від користувачів, що трохи знижує загальне враження.
Користуюся сайтом Bigl.ua вже близько року для продажу різноманітних товарів. Знайшов багато покупців завдяки зручній системі категорій та легкій навігації. Іноді зустрічаюся з спамом, але адміністрація швидко реагує на скарги. Загалом задоволений сервісом.
Дуже дивна ситуація спостерігається в продавців, справа в тому, що система відгуків дуже несправедлива, я пишу зі сторони продавця, на даний момент багато покупців маніпулюють цим , тобто залишають негативний відгук, чекаючи на те, що продавець зателефонує і буде просити вирішити проблему або видалити відгук, відповідно отримують компенсації, знижки, безкоштовну доставку, подарунки. Продавець мусить це зробити, томущо не хоче втрачати... Читать отзыв Дуже дивна ситуація спостерігається в продавців, справа в тому, що система відгуків дуже несправедлива, я пишу зі сторони продавця, на даний момент багато покупців маніпулюють цим , тобто залишають негативний відгук, чекаючи на те, що продавець зателефонує і буде просити вирішити проблему або видалити відгук, відповідно отримують компенсації, знижки, безкоштовну доставку, подарунки. Продавець мусить це зробити, томущо не хоче втрачати певну сходинку в своєму рейтингу. Це забирає час , нерви, Продавець повинен інвестовувати кошти в свій власний розвиток або покривати тимчасові збитки завдані пандемією, а не вливати в відгуки. Найголовніше , що немає адекватної оцінки ситуації служби підтримки, всі на стороні покупця, але як показує практика - покупець не завжди правий, важливо дотримуватись порядку і правил повернення-обміну, передбаченим законодавством. Не може покупець на відстані керуючись лише тим, що в нього щось не працює або щось не відповідає заявленому опису залишати негатив і отримувати компенсації заочно. Негативний відгук, на мою думку , може бути лише тоді коли продавець порушив закон і не повернув або не обміняв товар в передбачені законодавством терміни, або ж порушив правила маркетплейсу на які він давав згоду , коли розміщував свої позиції. Лише в тому випадку можна публікувати відгук як негативний, всі решта повинні мати статус позитивного або нейтрального , так як сторони розійшлися, іншими словами угода або відбулася або ні, тобто повернули гроші. Якщо ж покупець отримав не те, що замовляв , зробив повернення і йому повернули кошти в передбачені законом терміни , то його негативний відгук повинен мати статус нейтрального, а не статус "проблему вирішено", бо проблеми по суті і не було, це звичайна процедура в цивілізованому світі, це тимчасові незручності. Я не намагаюся щось довести, я намагаюся роз'яснити те, що кожну ситуацію (негативну) повинні оцінювати об'єктивно, а не представляти інтереси покупця. Для прикладу ще ситуація, покупець замовляє дешеву річ, і відповідно повідомляє про те, що заявлений технічний стан не відповідає по факту, продавець пропонує повернути , на що отримує відповідь , що не варто повертати так як вартість доставки перевищує вартість самого товару, покупець просто зловживає цим, і хоче отримати товар в подарунок, так як розуміє, що продавцю невигідно це повертати, залишає відгук відповідний і чекає коли в нього попросять номер карти. Таких як я продавців сотні, і на мою думку варто врахувати ці та інші ситуації, які заважають працювати і забирають час. Важливо розуміти одне- покупець не завжди правий і порядні продавці повинні мати підтримку в цьому. Є маса подібних ситуацій, писати можна довго.... Сподіваюсь на розуміння.
Доброго дня! Дякую за відгук та вашу думку. Насправді кожен продавець самостійно приймає рішення, як саме їм зручніше вирішити проблему з покупцем по негативному відгуку.
Пам'ятайте, відгук - це суб'єктивна думка покупця. На Bigl.ua покупець може написати що він думає і як оцінює товар і компанію. Ви можете вважати, що зробили все на відмінно, але не ви оцінюєте свою роботу, а покупець і у нього можуть бути свої думки з цього приводу. Ви, я думаю, теж робите покупки та оцінюєте якість обслуговування і ваша думка може відрізнятися від думки інших людей, від думки продавця і це не означає що воно правильне, як і не означає зворотне. Ніхто не може вам сказати як і що думати про сервіс певної компанії. На Bigl.ua відгуки, які не суперечать правилам публікації не відхиляються за запитом компанії, навіть якщо ви не можете домовитися з покупцем або у вас інша думка на ситуацію. У нашій довідці є інформація, яким чином працювати з негативними відгуками: - https://help.bigl.ua/uk/article/26-jak-pracjuvati-z-negativnimi-vidgukami ; - https://help.bigl.ua/ru/article/34-chto-takoe-otmetka-problema-reshena . Завдяки цим правилам в спірних ситуаціях, можна вирішити всі питання. Гарного дня! Показать 1 ответ
Отримала парасолю і гамак. Швидко зв'язались. Якість товарів непогана.дітям сподобалося. Але не влаштувало оформлення доставки на 2 місця. Обіцяли, що відправляють разом, а прийшлося оплачувати за 2 посилки.
Неплрхой сайт, есть просмотры и можно купить безопасно и без лишних хлопот. Наше ребенку блютуз колонку в интернет магазине близко от своего дома. Немного улучшить поиск, фильтры и будет супер.
Я размещаю на этом сайте обьявления и имею стабильные небольшие продажи , в целом сайт у меня на 2 месте после ОЛХ. Так же немного сам покупаю на Bigl.ua Prom.ua , Рекомендую . Цены для продавцов на размещения вполне демократичные , думаю сайт имеет хорошие перспективы .
Делимся опытом связанным с мошенническим интернет магазином. Разместили заказ через площадку Bigl.ua . После оплаты на ТОВ "Рест груп", компания пропала. Сделали заявление в полицию. Спустя месяц от полиции нет не каких результатов в отношении с мошеннической компании. После мошеннического случая с плошадки Bigl.ua, пришло письмо с отдела поддержки пользователей. В пользовательском соглашении было изложена информация о возможной... Читать отзыв Делимся опытом связанным с мошенническим интернет магазином. Разместили заказ через площадку Bigl.ua . После оплаты на ТОВ "Рест груп", компания пропала. Сделали заявление в полицию. Спустя месяц от полиции нет не каких результатов в отношении с мошеннической компании. После мошеннического случая с плошадки Bigl.ua, пришло письмо с отдела поддержки пользователей. В пользовательском соглашении было изложена информация о возможной компенсации небольшой сумме в случаи ,если предоставить документы ,подтверждающий случай по мошейничеству со стороны продавцов. После сбора всех документов и пройдя проверку, через три недели, нам выплатили компенсацию. Вот я думаю, мошенники дальше промышляют паскудным бизнесом, разводя наивных людей и компании на деньги. Эти люди наказание не понесли, на данный момент. Команда Bigl.ua понесла сейчас финансовые затраты переведя нам компенсацию. В итоге, есть две пострадавший компании. Может стоит подумать, как организовать фонд, который будет бороться с такого рода мошейниками. Пострадавшим от мошейничества возвращать заплаченные деньги, а мошейников находить и судить по всей строгости закона.
Зараз компанія заблокована на Bigl.ua, її товари не публікуються на майданчику. Ми не рекомендуємо вам продовжувати угоду. Якщо ви вже оформили замовлення і оплатили товар, напишіть на [email protected] і ми допоможемо вам у вирішенні питання. Показать 2 ответа
На платформе оформил и оплатил сделку по платежке, присланой на элпочту. Товар не получил. Через несколько дней пришло СМС от Prom.ua об аресте фирмы "Signal" по подозрению в мошенничестве. Я обратился в службу сопровождения и получил четкую инструкцию действий. Выполнив все в срок получил гарантированную Программой защиты сумму в 5.000 грн. Покупка была совершена за более 7.000 грн. Подтверждаю выплату... Читать отзыв На платформе оформил и оплатил сделку по платежке, присланой на элпочту. Товар не получил. Через несколько дней пришло СМС от Prom.ua об аресте фирмы "Signal" по подозрению в мошенничестве. Я обратился в службу сопровождения и получил четкую инструкцию действий. Выполнив все в срок получил гарантированную Программой защиты сумму в 5.000 грн. Покупка была совершена за более 7.000 грн. Подтверждаю выплату мне 5.000 грн., как и заявлялось по Программе защиты пользователей! Большое спасибо всем специалистам, принявшем участие в помощи мне! Пожелания чтобы пореже случались случаи с мошенничеством, за которые неудобно Вам - как рекламодателю и обидно нам - как потребителям! Еще раз Спасибо, с ув. Нетсев Е.Н.
Достоинства:
Программа защиты работает, все сделали оперативно: документы отданы мною в срок и деньги получены через неделю. Спасибо Всем Сотрудникам!
Недостатки:
Один - гарантированная сумма 5.000 грн., а сделки совершаются на большие суммы.
Спасибо за отзыв. Мы рады, что смогли помочь в решении вопроса. Желаем вам в дальнейшем только удачных и полезных покупок с Bigl.ua. А чтобы избежать неприятных покупок, мы подготовили раздел "Как купить без проблем" https://support.bigl.ua/documents/1041/? .
Чтобы мы могли разобраться в ситуации детальнее, пожалуйста, напишите на [email protected]. В письме сообщите следующую информацию: 1. Устройство, которое вы используете 2. Название браузера и его версия 3. Название операционной системы
По возможности предоставьте снимок экрана, на котором будет видна возникшая у вас ошибка.
Все верно, вам не обязательно приобретать все товары, которые вы положили в корзину. Чтобы убрать неактуальный товар, нажмите на значок корзины в правом верхнем углу. После того, как вы перейдете на страницу корзины, вы сможете увидеть все товары, покупку которых вы планировали ранее. Чтобы удалить товар, нажмите на крестик в конце строки товара. Ознакомиться с расположением значков вы сможете на изображении, которое мы добавили к этому ответу. Показать 1 ответ
Через Bigl.ua в інтернет-магазині Домтехномобайл замовив телефон, оплатив 2438 грн., але "нарвався" на шахраїв. Знаючи про Програму захисту покупців від Bigl.ua, зробив запит, мені написали, які документи необхідно надати для виплати компенсації. Дуже проблематично для мене було відкрити крим. справу (Витяг з ЄРДР), заяву в поліцію надавав 3 рази, ходив туди майже кожного дня (систему важко долати).... Читать отзыв Через Bigl.ua в інтернет-магазині Домтехномобайл замовив телефон, оплатив 2438 грн., але "нарвався" на шахраїв. Знаючи про Програму захисту покупців від Bigl.ua, зробив запит, мені написали, які документи необхідно надати для виплати компенсації. Дуже проблематично для мене було відкрити крим. справу (Витяг з ЄРДР), заяву в поліцію надавав 3 рази, ходив туди майже кожного дня (систему важко долати). Надав документи на перевірку в Програму захисту покупців від Bigl.ua, відправив документи та отримав відшкодування. Все це необхідно було зробити за 30 днів. Вдячний працівникам Програма захисту покупців від Bigl.ua за оперативні відповіді та пояснення. До даної програми є декілька зауважень, в умовах вказують, що переписка повинна бути через сайт Bigl.ua, але надають контактну інф. продавцеві, а він на свій розсуд пише повідомлення чи дзвонить покупцеві. Також не зрозуміло , як шахраї заробляють собі такі великі рейтинги та гарні відгуки.
Бажаємо вам у подальшому тільки вдалих придбань з Bigl.ua. Щоб уникнути неприємних ситуацій із замовленнями, додатково радимо ознайомитись із розділом "Как купить без проблем" - https://support.bigl.ua/documents/1041/? .
Плюс. Оперативная работа администрации. (Украина, Харків)28 марта, 2017 год
Владимир (Украина, Харьков) Нарвался на недобросовестного продавца. Товар не получил, с возвратом денег проблема. Действовал в соответствии с программой защиты покупателей. Команда Bigl.ua сработала оперативно. Через неделю деньги были возвращены. Очень благодарен за оказанную помощь.
Пока все заказы, которые я делал уже на bigl.ua были успешными. Сначала запуска ассортимент конечно был скудненький, но на сегодня там конечно выбор огромен. Радует концепция, что добавляют на бигль только провереных продавцов, а не кидал каких то и уже не так страшно делать предоплату.
Месяц переписывался с поддержкой Bigl.ua о том, что из-за них в трубу выкинул 140 грн. на транспортные службы (была ошибка в описаниях товаров) и в конечном итоге они решили проблему - да нервов и времени ушло прорва - но все таки они решили вопрос. Неожиданно удивили (в хорошем смысле слова) - отзыв не заказной и не от сотрудников - я... Читать отзыв Месяц переписывался с поддержкой Bigl.ua о том, что из-за них в трубу выкинул 140 грн. на транспортные службы (была ошибка в описаниях товаров) и в конечном итоге они решили проблему - да нервов и времени ушло прорва - но все таки они решили вопрос. Неожиданно удивили (в хорошем смысле слова) - отзыв не заказной и не от сотрудников - я все так же считаю эту площадку сырой и не продуманной - но за адекватность 4+ ставлю Вам.
Мы действительно не сразу разобрались в сложившейся ситуации, извините. В дальнейшем будем запрашивать более детальную информацию на начальном этапе, чтобы оперативно предложить вам решение.
Что касается усовершенствования функциональных возможностей площадки, то сейчас мы собираем обратную связь от покупателей и продавцов, чтобы сделать пребывание на портале комфортным и эффективным для всех участников. Если у вас есть идеи по этому поводу - будем рады прочитать их здесь или на [email protected].
Bigl.ua / Бигль юа
Bigl.ua - это новый сервис, на котором владельцы небольших интернет-магазинов, а также уже довольно известных брендов могут размещать свои товары и услуги. Бигль юа - гарантирует безопасность сделки, чем способствует повышению доверия как покупателя к продавцу так и продавца к покупателю. Bigl.ua - стал широко известным в Украине пользователям... подробнее
Функціональність та користувачеві враження
Зручний сайт для пошуку товарів
Зручний сайт для пошуку та розміщення оголошень
Зручний сайт для пошуку та продажу
Как снять ранее размещенный негативный отзыв?
Щоб ми могли видалити відгук, буль ласка, напишіть на [email protected].
У листі обов'язково надайте посилання на відгук Показать 1 ответ
Зловживання відгуками.
Сподіваюсь на розуміння.
Дякую за відгук та вашу думку.
Насправді кожен продавець самостійно приймає рішення, як саме їм зручніше вирішити проблему з покупцем по негативному відгуку.
Пам'ятайте, відгук - це суб'єктивна думка покупця. На Bigl.ua покупець може написати що він думає і як оцінює товар і компанію. Ви можете вважати, що зробили все на відмінно, але не ви оцінюєте свою роботу, а покупець і у нього можуть бути свої думки з цього приводу. Ви, я думаю, теж робите покупки та оцінюєте якість обслуговування і ваша думка може відрізнятися від думки інших людей, від думки продавця і це не означає що воно правильне, як і не означає зворотне. Ніхто не може вам сказати як і що думати про сервіс певної компанії.
На Bigl.ua відгуки, які не суперечать правилам публікації не відхиляються за запитом компанії, навіть якщо ви не можете домовитися з покупцем або у вас інша думка на ситуацію. У нашій довідці є інформація, яким чином працювати з негативними відгуками:
- https://help.bigl.ua/uk/article/26-jak-pracjuvati-z-negativnimi-vidgukami ;
- https://help.bigl.ua/ru/article/34-chto-takoe-otmetka-problema-reshena .
Завдяки цим правилам в
спірних ситуаціях, можна вирішити всі питання.
Гарного дня! Показать 1 ответ
Швидкий зв'язок
Дякуємо за відгук. Бажаємо вдалих покупок на Bigl.ua.
Исправили все
Спасибо за отзыв.
Рады, что ваш вопрос решился.
Желаем приятных покупок на Bigl.ua.
Хороший сайт
Спасибо за отзыв.
Хороший сайт
Спасибо за отзыв!
Отличное качество обслуживания
Спасибо за отзыв.
Желаем только хороших впечатлений от покупок на Bigl.ua.
Норм площадка
Спасибо за хороший отзыв.
Будем стараться:)
Взаимодействие с покупателем
Спасибо за отзыв.
Очень рады, что удалось помочь.
Желаем только хороших впечатлений от покупок на Bigl.ua.
Команда Bigl.ua
Спасибо за отзыв.
Рады, что нам удалось помочь вам в решении вопроса. Желаем в дальнейшем только удачных покупок с Bigl.ua.
продавець ТОВ "РЕСТ ГРУП"
Зараз компанія заблокована на Bigl.ua, її товари не публікуються на майданчику. Ми не рекомендуємо вам продовжувати угоду. Якщо ви вже оформили замовлення і оплатили товар, напишіть на [email protected] і ми допоможемо вам у вирішенні питання. Показать 2 ответа
Хороший сайт
Спасибо за отзыв.
Рады, что вам нравится торговая площадка.
Желаем только приятных и полезных покупок с Bigl.ua.
Спасибо Всем Сотрудникам!
Подтверждаю выплату... Читать отзыв На платформе оформил и оплатил сделку по платежке, присланой на элпочту. Товар не получил. Через несколько дней пришло СМС от Prom.ua об аресте фирмы "Signal" по подозрению в мошенничестве. Я обратился в службу сопровождения и получил четкую инструкцию действий. Выполнив все в срок получил гарантированную Программой защиты сумму в 5.000 грн. Покупка была совершена за более 7.000 грн.
Подтверждаю выплату мне 5.000 грн., как и заявлялось по Программе защиты пользователей!
Большое спасибо всем специалистам, принявшем участие в помощи мне!
Пожелания чтобы пореже случались случаи с мошенничеством, за которые неудобно Вам - как рекламодателю и обидно нам - как потребителям!
Еще раз Спасибо, с ув. Нетсев Е.Н.
Спасибо за отзыв.
Мы рады, что смогли помочь в решении вопроса.
Желаем вам в дальнейшем только удачных и полезных покупок с Bigl.ua. А чтобы избежать неприятных покупок, мы подготовили раздел "Как купить без проблем" https://support.bigl.ua/documents/1041/? .
Не могу удалить товар из корзины!
Чтобы мы могли разобраться в ситуации детальнее, пожалуйста, напишите на [email protected].
В письме сообщите следующую информацию:
1. Устройство, которое вы используете
2. Название браузера и его версия
3. Название операционной системы
По возможности предоставьте снимок экрана, на котором будет видна возникшая у вас ошибка.
Редактированиэ корзины.
Все верно, вам не обязательно приобретать все товары, которые вы положили в корзину.
Чтобы убрать неактуальный товар, нажмите на значок корзины в правом верхнем углу. После того, как вы перейдете на страницу корзины, вы сможете увидеть все товары, покупку которых вы планировали ранее. Чтобы удалить товар, нажмите на крестик в конце строки товара. Ознакомиться с расположением значков вы сможете на изображении, которое мы добавили к этому ответу. Показать 1 ответ
Програма захисту покупців
Вдячний працівникам Програма захисту покупців від Bigl.ua за оперативні відповіді та пояснення.
До даної програми є декілька зауважень, в умовах вказують, що переписка повинна бути через сайт Bigl.ua, але надають контактну інф. продавцеві, а він на свій розсуд пише повідомлення чи дзвонить покупцеві. Також не зрозуміло , як шахраї заробляють собі такі великі рейтинги та гарні відгуки.
Дякуємо за відгук.
Бажаємо вам у подальшому тільки вдалих придбань з Bigl.ua.
Щоб уникнути неприємних ситуацій із замовленнями, додатково радимо ознайомитись із розділом "Как купить без проблем" - https://support.bigl.ua/documents/1041/? .
Покупка та продаж на bigl.ua
Дякуємо за відгук.
Бажаємо вдалих і приємних покупок з Bigl.ua.
Благодарю за поддержку
Нарвался на недобросовестного продавца. Товар не получил, с возвратом денег проблема. Действовал в соответствии с программой защиты покупателей. Команда Bigl.ua сработала оперативно. Через неделю деньги были возвращены.
Очень благодарен за оказанную помощь.
Спасибо за ваш отзыв.
Мы работаем над тем, чтобы ваши покупки проходили легко и безопасно.
Bigl.ua приведет к покупке)
В целом сойдет.
Благодарим вас за обратную связь. Мы очень рады, что наш продукт вам понравился.
Желаем вам удачных покупок на Bigl.ua!
Неожиданно решили проблему О_о
Мы действительно не сразу разобрались в сложившейся ситуации, извините. В дальнейшем будем запрашивать более детальную информацию на начальном этапе, чтобы оперативно предложить вам решение.
Что касается усовершенствования функциональных возможностей площадки, то сейчас мы собираем обратную связь от покупателей и продавцов, чтобы сделать пребывание на портале комфортным и эффективным для всех участников. Если у вас есть идеи по этому поводу - будем рады прочитать их здесь или на [email protected].