iv5130401 Отзыв написан 23 февраля, 2021 год93 просмотра
Дуже дивна ситуація спостерігається в продавців, справа в тому, що система відгуків дуже несправедлива, я пишу зі сторони продавця, на даний момент багато покупців маніпулюють цим , тобто залишають негативний відгук, чекаючи на те, що продавець зателефонує і буде просити вирішити проблему або видалити відгук, відповідно отримують компенсації, знижки, безкоштовну доставку, подарунки. Продавець мусить це зробити, томущо не хоче втрачати певну сходинку в своєму рейтингу. Це забирає час , нерви, Продавець повинен інвестовувати кошти в свій власний розвиток або покривати тимчасові збитки завдані пандемією, а не вливати в відгуки. Найголовніше , що немає адекватної оцінки ситуації служби підтримки, всі на стороні покупця, але як показує практика - покупець не завжди правий, важливо дотримуватись порядку і правил повернення-обміну, передбаченим законодавством. Не може покупець на відстані керуючись лише тим, що в нього щось не працює або щось не відповідає заявленому опису залишати негатив і отримувати компенсації заочно. Негативний відгук, на мою думку , може бути лише тоді коли продавець порушив закон і не повернув або не обміняв товар в передбачені законодавством терміни, або ж порушив правила маркетплейсу на які він давав згоду , коли розміщував свої позиції. Лише в тому випадку можна публікувати відгук як негативний, всі решта повинні мати статус позитивного або нейтрального , так як сторони розійшлися, іншими словами угода або відбулася або ні, тобто повернули гроші. Якщо ж покупець отримав не те, що замовляв , зробив повернення і йому повернули кошти в передбачені законом терміни , то його негативний відгук повинен мати статус нейтрального, а не статус "проблему вирішено", бо проблеми по суті і не було, це звичайна процедура в цивілізованому світі, це тимчасові незручності. Я не намагаюся щось довести, я намагаюся роз'яснити те, що кожну ситуацію (негативну) повинні оцінювати об'єктивно, а не представляти інтереси покупця. Для прикладу ще ситуація, покупець замовляє дешеву річ, і відповідно повідомляє про те, що заявлений технічний стан не відповідає по факту, продавець пропонує повернути , на що отримує відповідь , що не варто повертати так як вартість доставки перевищує вартість самого товару, покупець просто зловживає цим, і хоче отримати товар в подарунок, так як розуміє, що продавцю невигідно це повертати, залишає відгук відповідний і чекає коли в нього попросять номер карти. Таких як я продавців сотні, і на мою думку варто врахувати ці та інші ситуації, які заважають працювати і забирають час. Важливо розуміти одне- покупець не завжди правий і порядні продавці повинні мати підтримку в цьому. Є маса подібних ситуацій, писати можна довго.... Сподіваюсь на розуміння. 3 согласны 2 не согласны
Насправді кожен продавець самостійно приймає рішення, як саме їм зручніше вирішити проблему з покупцем по негативному відгуку.
Пам'ятайте, відгук - це суб'єктивна думка покупця. На Bigl.ua покупець може написати що він думає і як оцінює товар і компанію. Ви можете вважати, що зробили все на відмінно, але не ви оцінюєте свою роботу, а покупець і у нього можуть бути свої думки з цього приводу. Ви, я думаю, теж робите покупки та оцінюєте якість обслуговування і ваша думка може відрізнятися від думки інших людей, від думки продавця і це не означає що воно правильне, як і не означає зворотне. Ніхто не може вам сказати як і що думати про сервіс певної компанії.
На Bigl.ua відгуки, які не суперечать правилам публікації не відхиляються за запитом компанії, навіть якщо ви не можете домовитися з покупцем або у вас інша думка на ситуацію. У нашій довідці є інформація, яким чином працювати з негативними відгуками:
Частково згідний з Вами, але мова не іде про оцінку сервісу і товару, я намагаюся донести інформацію про те, що є маса випадків коли покупець маніпулює цим і зловживає, наприклад якщо клієнт відмовляється відправляти повернення для підтвердження того чи іншого факту, тобто тим самим приховує або частково не надає інформацію про придбаний товар, для чого мені обробляти такий відгук , якщо в мене як продавця є підстави для того, щоб вважати , що даний відгук не відповідає дійсності, то поясніть мені будь ласка , чому я маю вирішувати цю проблему, якщо я не відмовив покупцю в його правах і готовий повернути кошти в тому числі з доставкою або запропонувати достойний обмін для того щоб він залишився задоволений..... Іншими словами чому я , як продавець , маю обробляти і сприяти вирішенню тієї проблеми , яку штучно створює покупець ? Як можна оцінювати сервіс і товар якщо придбаний товар, покупець відмовляється повернути, або не надає фото чи відеофіксацію описаними проблемами у змісті відгуку? В цих та інших ситуаціях продавець залишається наодинці. Якщо ми говоримо про оцінку товару і наданих послуг, то хочеться , щоб вони дійсно відповідали стану реальних речей. Є маса прикладів... перечислювати можна довго. Я , як і більшість продавців не є противником відгуків, томущо відгуки потрібні всі, незалежно від оцінки , це додатково мотивує і додає відчуття ще більшої відповідальності за проданий товар і взагалі показує в якому напрямку рухається магазин. Я не маю наміру обливати брудом покупців, мене повністю влаштовує маркеплейс, я представляю , в якісь мірі , інтереси порядних продавців і хочу достукатись до Вас, і хотів би , щоб система відгуків відображала реальну ситуацію. І якщо продавець має підтвердження того, що не порушив стандарти та законодавство, а покупець цим зловживає, то блокувати або приймати міри щодо обмеження доступу людей які намагаються заробити на довірі того ж самого продавця. На мою думку політику щодо системи відгуків необхідно змінювати, це допоможе "відсіяти" як непорядних продавців, які штучно отримують оцінки , так і покупців, які зловживають довірою. Розумію , що не можу Вас чомусь вчити і диктувати щось, але, будь ласка, розгляньте ці ситуації, зберіть інформацію по подібним речам, незалежно від продавця і категорій товару. Якщо ви пропонуєте нам свої послуги, то дайте можливість працювати чесно, і не витрачати час на боротьбу з проблемами , які створені штучно.....
Bigl.ua - это новый сервис, на котором владельцы небольших интернет-магазинов, а также уже довольно известных брендов могут размещать свои товары и услуги. Бигль юа - гарантирует безопасность сделки, чем способствует повышению доверия как покупателя к продавцу так и продавца к покупателю. Bigl.ua - стал широко известным в Украине пользователям... подробнее
Зловживання відгуками. - Отзывы о Bigl.ua / Бигль юа
Сподіваюсь на розуміння.
3 согласны 2 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякую за відгук та вашу думку.
Насправді кожен продавець самостійно приймає рішення, як саме їм зручніше вирішити проблему з покупцем по негативному відгуку.
Пам'ятайте, відгук - це суб'єктивна думка покупця. На Bigl.ua покупець може написати що він думає і як оцінює товар і компанію. Ви можете вважати, що зробили все на відмінно, але не ви оцінюєте свою роботу, а покупець і у нього можуть бути свої думки з цього приводу. Ви, я думаю, теж робите покупки та оцінюєте якість обслуговування і ваша думка може відрізнятися від думки інших людей, від думки продавця і це не означає що воно правильне, як і не означає зворотне. Ніхто не може вам сказати як і що думати про сервіс певної компанії.
На Bigl.ua відгуки, які не суперечать правилам публікації не відхиляються за запитом компанії, навіть якщо ви не можете домовитися з покупцем або у вас інша думка на ситуацію. У нашій довідці є інформація, яким чином працювати з негативними відгуками:
- https://help.bigl.ua/uk/article/26-jak-pracjuvati-z-negativnimi-vidgukami ;
- https://help.bigl.ua/ru/article/34-chto-takoe-otmetka-problema-reshena .
Завдяки цим правилам в
спірних ситуаціях, можна вирішити всі питання.
Гарного дня!