Mazepa: Вітаю! Хочу поділитися з продавцями.... можливо буде корисним, особливо якщо працівники мають плаваючий графік. Сьогодні замовили товар (недешевий). "Клієнт" повідомив, що хоче оформити покупку через промоплату. Потім почав відновлювати пароль, виманюючи 4-ох значний код, тобто при вході в кабінет використав робочу пошту , далі натиснув "забули пароль" і прислав скрін... 30.06.2021
Mazepa: В черговий раз намагаюся спробувати "достукатись" до адміністрації маркетплейсу, хочу наголосити , що я із тих продавців які живуть в симбіозі з промом, тобто пром допомагає мені заробляти, а я з ним ділюся виручкою, мене все влаштовує , через це і ставлю 5 зірок, є моменти деякі технічні , але... 02.04.2021
Mazepa: Не можу зрозуміти політики системи відгуків, питання наступного характеру, маю сьогодні негативний відгук, клієнт написав , що його обманули шахраї, тобто я , як продавець, при чому клієнт відмовляється робити повернення, тобто судячи із відгуку , йому прислали неробочу деталь , але обмінювати або повертати він не збирається. Я люб'язно... 26.02.2021
iv5130401: Дуже дивна ситуація спостерігається в продавців, справа в тому, що система відгуків дуже несправедлива, я пишу зі сторони продавця, на даний момент багато покупців маніпулюють цим , тобто залишають негативний відгук, чекаючи на те, що продавець зателефонує і буде просити вирішити проблему або видалити відгук, відповідно отримують компенсації, знижки, безкоштовну... 23.02.2021