Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 420 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії...
подробнее
Мошенники в програмі - Отзывы об АЗС ОККО
отзыв
Комментарии к отзыву
У Fishka вже довгий час, у додатку, клієнтам для додаткового захисту персональних даних з’являється повідомлення з пропозицією встановити двоетапну перевірку і також дана інформація є у правилах програми лояльності. На момент списання балів по вашій карті ( показує, що це на поповнення рахунку Lifecell) не було встановлено двоетапну перевірку, вона була встановлена 13.06.2022, а списання балів відбулося 3.06.2022, тому програма лояльності не несе відповідальності за несанкціоноване списання балів і відповідно бали не було повернуто.
Згідно правил програми лояльності :
1.12. «Персональний Кабінет Учасника» - окремо виділений розділ на сайті, розміщеному за посиланням https://myfishka.com/, а також у мобільному Програмному додатку «My Fishka», в якому Учасник Програми має можливість ознайомитись з даними про трансакції нарахування та списання балів, змінити свої персональні дані Учасника Програми, отримати інформацію щодо участі в Програмі, в окремих акціях (пропозиціях) в рамках Програми, здійснити переказ Балів тощо. Вхід у Персональний Кабінет Учасника здійснюється через пароль та авторизацію. Для захисту даних у Персональному кабінеті Учасник Програми може встановити через запропонований функціонал двоетапну перевірку під час входу в Персональний кабінет за допомогою СМС-повідомлення або Google Authenticator. У разі невстановлення Учасником Програми двоетапної перевірки Організатори Програми не несуть відповідальності за несанкціоноване списання Балів з Рахунку Учасника.