АЗС ОККО
Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 420 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії...
подробнее Рейтинг 2.3 из 5 на основании 561 отзыва
АЗС
Бензин по Акціі
Із заправки зробили столовку
Чи читають... Читать отзыв Заправлявся на різних АЗС ОККО в Полтаві. Але всюди єдина проблема. Жруни. Із заправок зробили столовки. Щоб заправити машину, треба вистояти величезну чергу. Чекати поки всім зроблять хот-доги, піцу, картоплю, нагетси, чи що там іще... Оператор вічно зайнятий, робить хот доги. А ти чекаєш, бо заправити машину то не важливо. Важливіше зробити комусь хот дог і піцу.
Чи читають це менеджери окко? Ну невже так важко поділити каси? Зробіть одну касу виключно для пального. Без черги - пальне. А другу, чи третю касу - комплексну, їжа, напої, товари, піца. Ну і паливо, якщо раптом комусь треба.
А то приїхав заправитись. І чекаєш пів години поки всіх нагодують. Це жах.
А ще заправляв протягом 10 тис км виключно 95 окко пульс. Свічки пішли в смітник. Дивіться самі на фото. Стали коричнево-червоні. Не раджу 95 пульс. Їде краще, але потім свічкам хана.
Обслуговування та ввічливість касира
Час від часу доводиться їздити зі знайомим. Він направляється на ОККО біля метро Бориспільська.
І от останнім часом доводилось спостерігати та обслуговуватися в оператора Марії.
І от, одного разу, а це було десь числа 14 травня, пані завченим алгоритмом пропонує знайомому паливо, попутні товари, підсумовує,оголосивши суму і фраза: "Вам чек потрібний?"мене прямо вибила...
Знайомий на це ставиться нормально,... Читать отзыв Добрий день!
Час від часу доводиться їздити зі знайомим. Він направляється на ОККО біля метро Бориспільська.
І от останнім часом доводилось спостерігати та обслуговуватися в оператора Марії.
І от, одного разу, а це було десь числа 14 травня, пані завченим алгоритмом пропонує знайомому паливо, попутні товари, підсумовує,оголосивши суму і фраза: "Вам чек потрібний?"мене прямо вибила...
Знайомий на це ставиться нормально, а мені якось не дуже...невже не є обов'язком кожного касира видавати чек КОЖНОМУ клієнту?
Я купила лише воду в дорогу (ціни дійсно у вас кусючі)
Іншим разом, у суботу, 18 травня, я знову в дорозі,знову ця заправка, і знову Марія.
Зайшовши, побачила невисокого військового, який щось запитав у працівниці,що готувала на кухні. Вона стала відповідати, що запитає в колег,бо їй нічого не передавали колеги з попередньої зміни. І в цей момент Марія кричить на свою співробітницю, а військовому говорить чекати. Потім виходить в інше приміщення,певно підсобка якась, виносить зарядну станцію (павербанк) та говорить про "подяку",якою має пригостити її цей військовий. Він нітиться, бо він, певно, не думав що є такі нахаби, говорить ,що в нього нічого немає. Вона швидко : "Так у нас купіть шоколадку і пригостіть!". Хлопчина так і зробив!
Нахаба! Ось хто працює у вашій компанії! Хороших людей швидко виживають, на жаль...
Я скористалась туалетом - чисто, прибрано. А от купувати в мене пропало бажання. Говорила з одним клієнтом цієї ж заправки і почула,що йому ця сама ж Марія пропонувала весь кухонний спектр, а він відповів, що приїхав заправитись, а не купувати.То відповідь теж добила. Йому тоді Марія відповіла: "В нас купуйте продукти, бургери, напої, а заправитись можете і на іншій заправці". Я була в шоці. Запитала, чи не звертались на гарячу лінію. Сказав, що ні, бо це все рівно нічого не дасть. Марія - улюблениця Менеджера. І ця заправка...Тут лише наближені менеджера працюють, то ж звернення - марна трата часу.
Та я плекаю надію, вірю в справедливість. Якщо Марія і такі, як вона, "з'їдатимуть" колег, бо хамське, зневажливе відношення до колег іноді дає привід для роздумів... Хам - і хам кругом. І з колегами, і з клієнтами.
Зворотнього зв'язку не потребую! Висловила, як побачене, з яким не можу миритись. Я -не ваш клієнт. Та і, ставши клієнтом, певно, на цю заправку не приїду.
Бажаю успіхів компанії (хоча з такими маріями, навряд чи буде успіх і повага клієнтів)
непривітний оператор
Залили більше ніж об'єм бака
Сьогодні 6.02.2024 о 19.10 заправив 48л в шкоду фабію 1
з об'ємом бака 45 л при запасі хода на 100 км ( середній росход 9.2л/100км)
В середньому при такому запасі хода я заправляв 34-37л
На кассі на мою вимогу провірити колонку мірником мені відмовили,сказали приїхати завтра після 10 години!!!
Обслуговування
А саме в плані того, що прийшовши просто заправити авто, тобі наговорять кучу лишньої інформації (типу скуштуйте хот дог, каву, омивач, бургер і т.д. )
Як на мене людина якщо захоче щось з цього, сама скаже, а не буде слухати довгий текст. Тут і... Читать отзыв Мене, так як і напевно деяких ваших клієнтів не влаштовує скрипт, по якому працюють оператори.
А саме в плані того, що прийшовши просто заправити авто, тобі наговорять кучу лишньої інформації (типу скуштуйте хот дог, каву, омивач, бургер і т.д. )
Як на мене людина якщо захоче щось з цього, сама скаже, а не буде слухати довгий текст. Тут і працівникам важко, кожному це озвучити, і клієнти не всі задоволені.
Що це за бензин?
Неякісний бензин 95 PULLS
Тепер про неприємне. Нещодавно був неприємно вражений низькою якістю бензина в м.Виноградів (Закарпаття). Після заправки сильно зменшилась потужність двигуна, зявилось серйозне дрижання та відсотків на... Читать отзыв Постійно і давно заправляюсь на ОККО, завдяки стабільності в якості пального (так було до цього епізоду). Заправляю 95-м Пульсом (окко-за-окко). Величезна подяка за підтримку ЗСУ та числені акції з ПЖ керівництву та власникам компанії.
Тепер про неприємне. Нещодавно був неприємно вражений низькою якістю бензина в м.Виноградів (Закарпаття). Після заправки сильно зменшилась потужність двигуна, зявилось серйозне дрижання та відсотків на 20% збільшились витрати палива. І до цього і після цбого заправлялись у Закарпатті на інших ОККО - все чітко і стабільно як завжди. Припускаю, що то "локальна ініціатива", але вже задумуюсь - чи поміняти мережу.
Ви точно знаєте, але хотіли б ще раз проговорити - все пальне, яке потрапляє до нашої мережі проходить перевірку у кілька ступенів. До європейської якості, а, власне, виключно звідти й веземо - у нас питань нема.
Ми впевнені у якості пального, яким торгуємо. Якщо ви не довіряєте перевіркам, які роблять нам акредитовані лабораторії, ви можете обрати на свій розсуд будь-яку лабораторію (ключове слово акредитовану, тому що в «гаражі» такі речі не досліджують) й самостійно замовити дослідження. При цьому проба з резервуару відбирається в присутності вашій, нашій та фахових спеціалістів. Процедура абсолютно прозора. Показать 2 ответа
Заправка возле 2 столбов
Серед розповсюджених причин загоряння чеку (власне цю інформацію ви також можете знайти й у відкритому доступі) одразу після заправки – так датчики можуть реагувати на зміну складу пального у порівнянні з його попередніми параметрами, наприклад, іншою стала калорійність, густина тощо. Це не означає, що пальне однозначно неякісне. Це означає, що партія з іншими параметрами. Такі зміни цілком можуть бути в межах норми і обумовлені, наприклад тим, що на заводі-виробнику пального змінився сорт нафти. Ваша ластівка чутлива до змін і сповіщає вас про це.
Не варто переживати та відразу поспішати зливати пальне, чи заправляти іншим, щоб виправити «помилку».
Зі свого боку, можемо запевнити, що все пальне, котре потрапляє до нашої мережі проходить перевірку у кілька ступенів. Крім того, ми співпрацюємо з європейськими виробниками, які контролюють якість продукту також зі свого боку. Якщо ви хочете перевірити та переконатися у якості нашого пального додатково, можна ознайомитися з паспортом якості, що є у куточку споживача на кожному нашому АЗК. Тут вказані, як норми, які діють в нашій державі, так і лабораторні заключення саме тієї партії пального, яка зараз є на АЗК і якою ви заправлєтесь.
Так само тут ви знайдете й інформацію про виробника пального.
Якщо у вас все ж залишилися додаткові питання, ви можете залишити їх тут або звернутися на нашу Гарячу Лінію - 0 800 501 101. Показать 1 ответ
Відношення до працівників
І друге, чому керівництво... Читать отзыв Добрий день. Являюсь працівником однієї з АЗК вашої мережі. Чому весь колектив АЗК повинен відповідати за помилки якогось одного працівника, будь-то необгрунтована скарга клієнта, або "провалений" опитник. Із за цього страждають зовсім невинні люди і атмосфера в колективі тільки погіршується. Хай той хто винен і відповідає за свої помилки, а не всі. Відмініть цю норму, будь-ласка.
І друге, чому керівництво завжди так безмежно вірить клієнтам, а працівникам ні. Як ви по відео з камер відеоспостереження можете встановити що молодший оператор не запропонував клієнту помити вікна в авто, коли пропозиція стовідсотково звучала? Ви приймаєте до уваги тільки відповіді клієнта, а пояснення робітника вас не цікавлять.
Саме тому, для колег, у котрих виникають запитання, чи з чимось не згодні, або ж є побажання, ми маємо елктронну адресу, куди ви можете написати і вас з усіх питань проконсультують, допоможуть розібратися у тих, чи інших моментах, адже нам важлива і ваша думка, і ваш емоційний стан на роботі.
Пишіть сюди - [email protected]
Розбавлений бензин
Стосовно якості пального - все пальне, яке потрапляє до нашої мережі проходить перевірку у кілька ступенів. До європейської якості, а, власне, виключно звідти й веземо - у нас питань нема.
Ми впевнені у якості пального, яким торгуємо. Якщо ви не довіряєте перевіркам, які роблять нам акредитовані лабораторії, ви можете обрати на свій розсуд будь-яку лабораторію (ключове слово акредитовану, тому що в «гаражі» такі речі не досліджують) й самостійно замовити дослідження. При цьому проба з резервуару відбирається в присутності вашій, нашій та фахових спеціалістів. Процедура абсолютно прозора.
Смердить газом від авто.
Спочатку подумав що проблема з самим авто і десь пускає газ. За 2 дні був на 3х станціях по обслуговуванню ГБО. Жодна станція не виявила несправностей, немає ні пробоїв, ні утічки газу. На останній станції перевірили... Читать отзыв Вже на протязі п'яти років заправляють авто лише на азс ОККО. Пару днів назад зіштовхнувся з проблемою не приємного запаху газу від авто.
Спочатку подумав що проблема з самим авто і десь пускає газ. За 2 дні був на 3х станціях по обслуговуванню ГБО. Жодна станція не виявила несправностей, немає ні пробоїв, ні утічки газу. На останній станції перевірили прибором і теж всё добре. Єдине що почув, так це те що я вже п'ятий за день хто звертається з цією проблемою, в жодного з клієнтів не виявили проблем і вся п'ятеро заправляли авто на станції у с.Проліски Київської обл. або у с Щасливе.
Странные цены на ОККО
На UPG обычный 95-й стоит 44 грн, upg95 (который фактически 98-й) - 47 грн.
При этом ОККО, фактически поставив цены на 3 грн выше условного адекватного рынка, донатит 1 грн на оружие для ТрО (2-3 грн - чистая доп. маржа)
И я не против премиума. Я готов платить... Читать отзыв 95-й на ОККО стоит 47 грн, Pulls 95 - 50 грн.
На UPG обычный 95-й стоит 44 грн, upg95 (который фактически 98-й) - 47 грн.
При этом ОККО, фактически поставив цены на 3 грн выше условного адекватного рынка, донатит 1 грн на оружие для ТрО (2-3 грн - чистая доп. маржа)
И я не против премиума. Я готов платить за премиум. Но "премиума" то нет)) Заправки UPG давно намного приятнее, чем ОККО. Да и кухня там поинтереснее. И без дебильного навязчивого сервиса и лишних вопросов.
ОККО, где Ваш "премиум", за который вы ставите выше ценник на стелле? "Премиум", аууууу!!!
"Очень кушать хочется", да ОККО))
Працюй щоб прокормити компанію
Як кажуть риба гниє з голови,от тут можна також сказати, що ОККО гниє з ТОПів...
Все ніби зробили добре і біла ЗП, і соцпакет, але почнемо з того що вище керівництво приказує виставляти на вітрину безліч бургерів,хот догів,якщо людей на АЗК немає, то кому їх продавати? Правильно, собі...Це не Макдональдс, де є повне... Читать отзыв Компанія непогана, але дивлячись де працюєш.
Як кажуть риба гниє з голови,от тут можна також сказати, що ОККО гниє з ТОПів...
Все ніби зробили добре і біла ЗП, і соцпакет, але почнемо з того що вище керівництво приказує виставляти на вітрину безліч бургерів,хот догів,якщо людей на АЗК немає, то кому їх продавати? Правильно, собі...Це не Макдональдс, де є повне списання, це довбане окко у якому ти платиш свої гроші, тобто цікаво виходить, працюєш щоб залишати гроші у компанії...Йдемо далі.
Нестачі та інвентаризації...Якщо ОККО таке біленьке і пухнасте, тоді чому ми, працівники повинні давати гроші зі свого карману щоб заплатити за чиїсь помилки, тих самих менеджерів по закупівлям які води навезли на два роки уперед,яку ніхто не купив, а ми заплатили...і де ця вода, чому ми її не отримали на руки???Так от, чому ОККО ці гроші не знімає з зарплатні, тому що їм вигідніше співробітників розводити щоб вони давали гроші повз кассу, після зарплатні,не такі ви й порядні шановні ОККО.Хто з цим стикався, мене зрозуміє про що я пишу.
Щодо кави...теж платиш за клієнтів які просто не мають бажання розраховуватись за неї, приїхав, зробив, поїхав...хто заплатить? Все вірно, персонал заплатить...Ми ж довіряємо людям...ми не можемо ж зробити як на ВОГ через QR...
Керівництво там сидить на жопіровно у своєму Львові, приїжджайте до нас на Схід і працюйте самі у тривогу, чогось ви за своє життя піклуєтесь втікаєте у укриття на офісі і сирени у вас раз на тиждень, а не по 5-6 разів на день разом з прильотами...
І ВОГ і БРСМ зачиняються під час тривоги, але не наше око...яке користається цим моментом щоб побільше бабла зробити, байдуже на персонал який наражається на небезпеку,вони ж головне у безпеці...
Коротше мораль така, із 180 годин робочих часів, ти отримаєш 18000 грн, але мінусуємо те що написано вище і ти отримав по факту вже 13-14000....Клас, тобто 1/4 ти залишив цим недоумкам на чолі з ворошило...
І я б порадила шановній олені ярославівні замість того щоб покривати свою куму яка не справляється зі своїми обов'язками, тут теж ті хто знають, зрозуміють, а на тиждень стати оператором на АЗК, проплатити усі нестачі, бургери які вчасно не продались і вже потім роздавати команди нижчим ланкам.
P.S. піца ваша повне лайно
Відмовили в зарядці пристроїв під час відсутності електроенергії
Звернувшись на АЗС "Окко" 24.01 в м. Городенка для підзарядки гаджетів під час вимкнення світла в місті, мені відповіли "ЩО У НАС НЕМАЄ МОЖЛИВОСТІ ЗАРЯДКИ ПРИСТРОЇВ, НЕМАЄ РОЗЕТОК У ЗАЛІ ТА МИ НА ГЕНЕРАТОРІ!". Наскільки правильно подаєте інформацію, що у разі відімкнення світла на АЗС " ОККО" є можливість підзарядки пристроїв. Але по факту такої... Читать отзыв Добрий день!
Звернувшись на АЗС "Окко" 24.01 в м. Городенка для підзарядки гаджетів під час вимкнення світла в місті, мені відповіли "ЩО У НАС НЕМАЄ МОЖЛИВОСТІ ЗАРЯДКИ ПРИСТРОЇВ, НЕМАЄ РОЗЕТОК У ЗАЛІ ТА МИ НА ГЕНЕРАТОРІ!". Наскільки правильно подаєте інформацію, що у разі відімкнення світла на АЗС " ОККО" є можливість підзарядки пристроїв. Але по факту такої можливості НЕМАЄ і НЕМАЄ відведеного місця.
Надіюся, що найближчим часом буде можливість підзарядки, оскільки в інших містах на АЗС «ОККО» не виникало проблем з підзарядкою пристроїв навіть тоді, коли були підключені до генератора більше як 24 год.
Прошу посприяти у вирішенню даного питання.
Дякую.
OKKO DRIVE не работает
Окко Зборів
Щодо користування паливною карточкою
Нав‘язливі
Люди не є цінністю в компанії!
Не компетентний працівник Білик Тетяна
Талон можна викинути
Не возвращают деньги
А також уточніть, фіксували заявку за цим номером - 0 800 501 101? Показать 1 ответ
Робота для те***л і мазахистів
Для початку скажу з точки зору клієнта
-надмірна, нав'язлива пропозиція відштовхує і викликає бажання піти і більше ніколи не повертатись на дану АЗС
- ціни за товари завищені ,особливо за каву ,коли в ста метрах можна придбати за таку ж суму дві кави І НІЧИМ НЕ ГІРШІ ЗА... Читать отзыв Однозначно не рекомендую ОККО ,але про все по порядку :
Для початку скажу з точки зору клієнта
-надмірна, нав'язлива пропозиція відштовхує і викликає бажання піти і більше ніколи не повертатись на дану АЗС
- ціни за товари завищені ,особливо за каву ,коли в ста метрах можна придбати за таку ж суму дві кави І НІЧИМ НЕ ГІРШІ ЗА СМАКОМ !
З точки зору працівника :(пропрацювала на АЗС близько місяця )
-Пропозиція по так званій планці не завжди і не для кожного доречна і часто викликає агресію в відвідувачів
Три ні ,або фрази типу "більше нічого "не завжди звучить від клієнтів ,які не бажають далі слухати ,багато просто нервово слухають весь той алгоритм і потім кричать розрахуйте мене вже ,або ж нервово кидають гроші чи тикають карткою /телефоном в термінал ,коли оплату оператор ще не включив ,тому : ПРИ ОБСЛУГОВУВАННІ ГОСТІВ АЗС ,ШАНОВНЕ КЕРІВНИЦТВО ,БЕРІТЬ ЩЕ ДО УВАГИ ЕМОЦІЙНИЙ СТАН ЛЮДЕЙ (ВІДВІДУВАЧІВ)І НЕ ЗМУШУЙТЕ ОПЕРАТОРІВ ПРОГОВАРЮВАТИ ВЕСЬ ТОЙ АЛГОРИТМ КОЖНОМУ НАЧЕ РОБОТИ! ,тоді у вас буде більше задоволених клієнтів ,якщо не дуже зрозуміло ,я поясню детальніше .
Мінуса в касах -каси не закриваються ,доступ до кас має навіть прибиральниця ,а потім коштів не вистачає і кладе недостачу звісно оператор .Зробіть так щоб за касою стояв в свою зніну лише закріплений за нею ОДИН І ТОЙ САМИЙ ОПЕРАТОР І ЩОБ ШУХЛЯДА ЗАМИКАЛАСЬ
Ті ж самі мінуси і по товару ,зокрема сигарети ,які ,скоріш за все самі працівники і крадуть , а адміністратору просто лінь шукати причину нестачі ,передивлятись чеки і відео .
Неякісний салат айзберг ,про нього вже писали ,але повторюсь ,бо викидається ,списується по кг і більше і не завжди нестача по товару криється за рахунок АЗС
НЕРЕАЛЬНІ ПЛАНИ ПО ПРОДАЖУ БУРГЕРІВ ,ПІЦИ ТА ІНШОЇ ВИПІЧКИ ,якщо з теплової вітрини не продали за зазначені терміни (3 години в випадку бургерів) то платять за нереалізовані потім оператори , і за місяць такий собі не маленький мінус до зп назбирується.
Відсутність сховища для працівників і те що під час повітряної тривоги АЗС продовжує роботу як нічого не відбувається ,але про це вже писали.
Окрім траблів всередені колективу ,вас (оператора)ще на регулярній основі будуть морально мати адміністратор з менеджером ,та гнобити вашу зміну а то і вас конкретно в робочих чатах ,окрім цього вас рейтенгують (оцінюють кожного за результатами)постійно слухають по камерах і мають вас за темп ,інтонацію і гучність з якою ви обслуговуєте і не важливо скільки ви на АЗС вже відпрацювали ,чіплятись до вас будуть за все і завжди ,але ЯКЩО ВИ ТЕРПИЛА , АБО МАЗАХИСТ то працювати на ОККО для вас завжди буде гарною ідеєю .
Неякісна робота АЗС ОККО
Раніше не було з цим ніяких проблем - перерахунок робився миттєво після заправки.
Сьогодні вже 4 вересня, а мені досі не повернули мої гроші.
Наступного разу добре подумаєш чи заїзджати на цю заправку.
Якість бензину
Ми впевнені у якості пального, яким торгуємо. Якщо ви не довіряєте перевіркам, які роблять нам акредитовані лабораторії, ви можете обрати на свій розсуд будь-яку лабораторію (ключове слово акредитовану, тому що в «гаражі» такі речі не досліджують) й самостійно замовити дослідження. При цьому проба з резервуару відбирається в присутності вашій, нашій та фахових спеціалістів. Процедура абсолютно прозора.
Налили газ с горкой
Совсем не понятно как в бак 42л влезло 43л? Для моего авто это абсолютный рекорд. На газе езжу 8 лет.
Непорядок с документацией
с.Фурманка,а/дКиев-Одесса,226км+700м
1)Отсутствие сертификатов качества на реализуемое топливо в соответствующем разделе-уголок потребителя
2)Отсутствие прейскуранта на топливо у кассы...
Непорядок с документацией
2)Отсутствие прейскуранта на топливо у кассы...
Скарга на некомпетентність касирів
Стосовно того, як дізнатися, чи на АЗК достатній запас пального і які умови заправки можна у нашому чат-боті - https://t.me/OkkoFuelBot .