Sergey Ilyash Отзыв написан 21 августа, 2024 год21 просмотр
Замовлення 5531838 від 01.08.24. Зробив замовлення на сайті комплекту Грм + помпа. Передзвонили сказали, що даного комплекту нема, а є повністю те ж саме але окремо ще й трохи дешевше. Ок погоджуюсь. 08.08 прибула посилка. Попросив брата забрати, оскільки не було можливості забрати самому. 19.08 розпаковую посилку і відкривши коробку з помпою бачу, що на крильчатці поломана одна лопасть. Зателефонував в магазин і розповів працівнику про ситуацію. Він сказав, що в такому разі висилайте помпу нам, ми її оглянемо і якщо не буде слідів установки чи якогось шахрайства з мого боку, то мені зроблять заміну. Ок відправляю. Наступного дня мені передзвонює менеджер і говорить ми не можемо поміняти вам товар оскільки пройшло багато часу 11днів, а на почті їм сказали, що клієнт підписав папірець, що робив огляд посилки. Але посилка на почті не розпаковувалась. Отже менеджер відправляє мені назад цю помпу, цей товар неналежної якості. І питає чи робити, ще одне замовлення на помпу. Звичайно ж ні, краще тепер я оберу інший магазин. Адже моя провина в тому, що я не забрав товар сам і не розпакував на почті мені обійдеться в кругленьку суму 2015 грн. Так пройшло лише 11 днів і товар неналежної якості. Я навіть не розумію, як крильчатка помпи могла відноситись, адже окрім того що вона була в своїй корробці, так ще й у загальній коробці. Тобто крильчатка зломилась об папір коробки, або цю помпу вже поломаною відправляли. Розчарувався в магазині і в майбутньому тут певно вже купувати не буду.
Производитель INA когда-то делал качественую продукцию. Сегодня это шл*к полный. Пакупал в другом магазине комплект грм +помпа. Натяжной ролик бразилия, он по качеству так и выглядит, на 10тищ км не больше. Паразитные ролики один туго туго крутится, другой легко ну совсем. Ремень вроди ничего, без шва, цельный но остальное, качество сомнительное. Имхо комплек не стоит своих денег.
Сергію, ми щиро шкодуємо, що Ваш досвід співпраці з нашим магазином не виправдав Ваших очікувань. Ми завжди прагнемо вирішити будь-які питання, пов'язані з обслуговуванням у нашому магазині. Тому ми попросили Вас надіслати помпу для перевірки її цілісності та стану пакування. Ми переглянули записи з камер збору товару та можемо гарантувати, що запчастина була у належному стані.
Ви зазначили, що при отриманні замовлення на Укрпошті товар не оглядався, оскільки його забирав Ваш брат. Ви виявили пошкодження лише через 11 днів після отримання товару і ймовірно, воно сталося під час транспортування. У такому випадку слід було скласти претензію до перевізника.
Зі свого боку ми зробили додатковий запит до відділення Укрпошти та отримали підтвердження, що огляд товару таки був проведений. Хочемо нагадати, що наші спеціалісти завжди рекомендують перевіряти замовлення при отриманні, щоб упевнитися у його комплектності, цілісності та стані пакування. Враховуючи всі фактори Вам було відмовлено в повернені запчастини.
Якщо у Вас залишилися питання або пропозиції, будь ласка, звертайтеся до нас за телефоном 0800 339 639 з Пн. по Пт. (09:00 - 18:00). Ми завжди готові оперативно допомогти у вирішенні будь-яких питань, що стосуються нашого інтернет-магазину.
Доброго дня. По-перше я пояснив працівнику , що одна лопать помпи зломана. Не розумію навіщо сказали прислати помпу і сказали, що зробите заміну, а потім сказали, що це мої проблеми бо вона зломана. Чому не сказали спочатку звернутися до перевізника. Тільки марно потрачений час. Могли б сказати пришліть нам фото. По друге чи можна і мені побачити те відео з пакуванням посилки, на якому все добре видно. По-третє чи можете мені надіслати відповідь від укр почти , щоб я мав що їм пред'явити. По-четверте надішліть будь-ласка мені на електронну пошту офіційну відповідь , чому ви відмовилися обміняти дефектний товар. Писав з проханням на вашу почту [email protected], але ніхто не відповідає. Дякую
Замовлення 5531838 зламана помпа - Отзывы о DOK.ua
Зробив замовлення на сайті комплекту Грм + помпа. Передзвонили сказали, що даного комплекту нема, а є повністю те ж саме але окремо ще й трохи дешевше. Ок погоджуюсь. 08.08 прибула посилка. Попросив брата забрати, оскільки не було можливості забрати самому. 19.08 розпаковую посилку і відкривши коробку з помпою бачу, що на крильчатці поломана одна лопасть. Зателефонував в магазин і розповів працівнику про ситуацію. Він сказав, що в такому разі висилайте помпу нам, ми її оглянемо і якщо не буде слідів установки чи якогось шахрайства з мого боку, то мені зроблять заміну. Ок відправляю. Наступного дня мені передзвонює менеджер і говорить ми не можемо поміняти вам товар оскільки пройшло багато часу 11днів, а на почті їм сказали, що клієнт підписав папірець, що робив огляд посилки. Але посилка на почті не розпаковувалась. Отже менеджер відправляє мені назад цю помпу, цей товар неналежної якості. І питає чи робити, ще одне замовлення на помпу. Звичайно ж ні, краще тепер я оберу інший магазин. Адже моя провина в тому, що я не забрав товар сам і не розпакував на почті мені обійдеться в кругленьку суму 2015 грн. Так пройшло лише 11 днів і товар неналежної якості. Я навіть не розумію, як крильчатка помпи могла відноситись, адже окрім того що вона була в своїй корробці, так ще й у загальній коробці. Тобто крильчатка зломилась об папір коробки, або цю помпу вже поломаною відправляли. Розчарувався в магазині і в майбутньому тут певно вже купувати не буду.
отзыв
Комментарии к отзыву
Ви зазначили, що при отриманні замовлення на Укрпошті товар не оглядався, оскільки його забирав Ваш брат. Ви виявили пошкодження лише через 11 днів після отримання товару і ймовірно, воно сталося під час транспортування. У такому випадку слід було скласти претензію до перевізника.
Зі свого боку ми зробили додатковий запит до відділення Укрпошти та отримали підтвердження, що огляд товару таки був проведений. Хочемо нагадати, що наші спеціалісти завжди рекомендують перевіряти замовлення при отриманні, щоб упевнитися у його комплектності, цілісності та стані пакування. Враховуючи всі фактори Вам було відмовлено в повернені запчастини.
Якщо у Вас залишилися питання або пропозиції, будь ласка, звертайтеся до нас за телефоном 0800 339 639 з Пн. по Пт. (09:00 - 18:00). Ми завжди готові оперативно допомогти у вирішенні будь-яких питань, що стосуються нашого інтернет-магазину.