Руслан Отзыв написан 18 марта, 2023 год18 просмотров
Замовлення #4044898 було "прийняте до роботи" 11.03.23. Пообіцяли 13 або 14 відправлять -немає. 16.03.23 телефоную на гарячу лінію - слухаю розповідь про повітряні тривоги.......і про те що замовлення вже на пункті відправки. Добре. 18.03.23 - знову на гарячу лінію і виявляється, що я відмовився від запчастин на новій пошті)))…я не в курсі бо ні смс ні дзвінків про рух замовлення, тим більше про прибуття на відділення НП не надходило.
Руслане, нам прикро, що Ваше звернення до нашого інтернет-магазину залишило негативні емоції.
З`ясувалося, що від нас замовлення було відправлене 11.03.2023 та доставлено Вам 12.03.2023, згідно інформації на сайті Нової Пошти.
Також перевіривши, вияснили, що смс - повідомлення від нашого магазину було надіслано 11.03.2023 о 16:30 з номером ТТН у додаток Viber, а з Нової Пошти 11.03 об 17:10, 12.03 об 11:22, 16.03 об 08:41. Всі повідомлення отримувачу були відправлені зі статусом «доставлено».
Звертаємо Вашу увагу, що клієнт може самостійно відслідковувати рух вантажу за допомогою додатку НП. Також інформацію можна переглянути на сайті компанії.
В телефонній розмові Вам було запропоновано зв’язатися із оператором мобільного зв’язку та дізнатися причину, чому повідомлення не надійшли. Сьогодні ми намагалися з Вами повторно зв’язатися, але вхідні заблоковано.
Якщо виникнуть додаткові питання, зауваження та пропозиції - будь ласка, звертайтесь до відділу Управління клієнтським досвідом за тел. 0800 339 639, завжди раді допомогти.
Ваше замовлення прийняте до роботи і всьооо - Отзывы о DOK.ua
18.03.23 - знову на гарячу лінію і виявляється, що я відмовився від запчастин на новій пошті)))…я не в курсі бо ні смс ні дзвінків про рух замовлення, тим більше про прибуття на відділення НП не надходило.
отзыв
Комментарии к отзыву
З`ясувалося, що від нас замовлення було відправлене 11.03.2023 та доставлено Вам 12.03.2023, згідно інформації на сайті Нової Пошти.
Також перевіривши, вияснили, що смс - повідомлення від нашого магазину було надіслано 11.03.2023 о 16:30 з номером ТТН у додаток Viber, а з Нової Пошти 11.03 об 17:10, 12.03 об 11:22, 16.03 об 08:41. Всі повідомлення отримувачу були відправлені зі статусом «доставлено».
Звертаємо Вашу увагу, що клієнт може самостійно відслідковувати рух вантажу за допомогою додатку НП. Також інформацію можна переглянути на сайті компанії.
В телефонній розмові Вам було запропоновано зв’язатися із оператором мобільного зв’язку та дізнатися причину, чому повідомлення не надійшли. Сьогодні ми намагалися з Вами повторно зв’язатися, але вхідні заблоковано.
Якщо виникнуть додаткові питання, зауваження та пропозиції - будь ласка, звертайтесь до відділу Управління клієнтським досвідом за тел. 0800 339 639, завжди раді допомогти.