Дмитре, щиро перепрошуємо за неуважність нашого співробітника та завдані незручності. Ми зі своєї сторони вже працюємо над усуненням подібного роду помилок, щоб не повторювати їх в майбутньому. Якщо у Вас залишилися питання, зауваження, пропозиції чи необхідна допомога – будь ласка, звертайтеся до нашого відділу по роботі з клієнтами - Управління клієнтським досвідом за тел. (068) 552-03-93 с Пн по Пт (09:00 - 18:00), ми завжди готові максимально оперативно допомогти у вирішенні питань, пов’язаних з обслуговуванням в нашому магазині. Раді, що змогли дійти порозуміння під час нашої телефонної розмови. Сподіваємося, що при наступних зверненнях ми зможемо порадувати Вас як наявністю асортименту, так і обслуговуванням.
Замовлення запчастин - Отзывы о DOK.ua
отзыв
Комментарии к отзыву