Артур Ukraine, Vasylkiv Отзыв написан 29 апреля, 2021 год1 просмотр
Купив катушки зажигання на лансер 9 поставив сам машина не завилася. Поставив старі все працює, в питані замінити товар відхилили сказали що потрібно зробити діагностику катушок і що самостіїно їх встановлювати неможна. Запитання чого ні хто не попередив і чого я маю сам робити діагностику новару чого неможна відправити вам товар на підтвердження несправності? Це бред.
Надо просто оттереть следы установки и отправлять на возврат сказать что передумал, ничего не ставил. Заберут 99% так как и сами никак катушки проверить не смогут!
Артуре, нам дуже шкода, що Ваш досвід звернення до нашого інтернет-магазину виявився не таким позитивним, як нам хотілося б. Гарантія на всі запчастини, придбані у нашому магазині, становить 6 місяців у разі пробігу до 20 000. Тому в разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, або фальсифікації товару, підтверджених висновком експертизи*, покупець має право за своїм вибором вимагати від продавця (відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» стаття 8 , п. 1):
повернення грошей за придбаний товар;
заміну цього товару на такий самий / аналогічний товар з числа наявних у продавця.
*підтверджених висновком експертизи – висновком працівника СТО, виданим під час встановлення запчастини на станції технічного обслуговування автотранспортних засобів (СТО), на підставі якого магазин подає на експертизу, або висновком незалежної експертизи на підставі документа, завіреного відповідним органом.
З боку магазину подається запит на рекламацію виробнику, термін його розгляду становить від 14 до 30 календарних днів (відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» стаття 8, п. 6), і за фактом отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) сповіщується покупець.
Якщо під час експертизи підтверджений брак / дефект або фальсифікація деталі, покупцеві або повертаються гроші за товар, або цей товар замінюється на такий самий / аналогічний товар (за бажанням клієнта).
Якщо ж у Вас виникнуть питання, сумніви, зауваження чи пропозиції, будь ласка, звертайтесь в наш відділ по роботі з клієнтами – Управління клієнтським досвідом за тел. (068) 552-03-93 с Пн. по Пт. (09:00 - 18:00). Ми завжди готові максимально оперативно допомогти.
Не справний товар. - Отзывы о DOK.ua
отзыв
Комментарии к отзыву
повернення грошей за придбаний товар;
заміну цього товару на такий самий / аналогічний товар з числа наявних у продавця.
*підтверджених висновком експертизи – висновком працівника СТО, виданим під час встановлення запчастини на станції технічного обслуговування автотранспортних засобів (СТО), на підставі якого магазин подає на експертизу, або висновком незалежної експертизи на підставі документа, завіреного відповідним органом.
З боку магазину подається запит на рекламацію виробнику, термін його розгляду становить від 14 до 30 календарних днів (відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» стаття 8, п. 6), і за фактом отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) сповіщується покупець.
Якщо під час експертизи підтверджений брак / дефект або фальсифікація деталі, покупцеві або повертаються гроші за товар, або цей товар замінюється на такий самий / аналогічний товар (за бажанням клієнта).
Якщо ж у Вас виникнуть питання, сумніви, зауваження чи пропозиції, будь ласка, звертайтесь в наш відділ по роботі з клієнтами – Управління клієнтським досвідом за тел. (068) 552-03-93 с Пн. по Пт. (09:00 - 18:00). Ми завжди готові максимально оперативно допомогти.