Денис Северов Отзыв написан 2 июня, 2023 год27 просмотров
Не рекомендую данную организацию. Заказал у них дверь на Мерседес . Менеджер Денис Лазоренко пообещал что данная дверь не имеет повреждений. Оговоренная цена была 500дол. После того как дверь пришла маляр был в ужасе, как он сказал Да она вся пожованная. Скидку на которую ранее был согласен менеджер в 100дол. Просто опрокинули запросили 250 дол предоплату, потом наложкой ещё 250. На мой вопрос , а где же скидка, сказали 100 дол вернут на карту. После отморозились и трубку не брали. Этот Менеджер Денис трубку не берет и сообщения не читает. Руководству дозвониться не возможно. Короче развели, запчасть на выброс, назад не берут. Дозвониться не возможно.
Доброго дня. Згідно Вашого запиту , було проведено внутрішнє вияснення обставин.
Тепер Ми готові також в окремому випадку , публічно надати для Наших замовників та Вас коментар.
Згідно вияснених обставин :
1. Товар був викуплений , та без Вашого підтвердження не проходив розмитнення , Вам як Нашому замовнику , були надані фото та відео огляд стану товару , на якому було чітко зазначені пошкодження , ці пошкодження були Вами ПІДТВЕРДЖЕННІ!
2. Менеджером було погоджено попередньо з Вами знижку за пошкодження.
3. Прослухавши розмови , Ми приходимо до висновку , що в мобільний переписці була розмова про 100$ , але в розмові мобільний кінцева сума по домовленості сторін залишилися на 50$ (Можемо надати запис)
4.Після отримання замовлення, головним бухгалтером компанії було зроблено переказ в розмірі 50$ , як було обговорено! (Виписку переказу можемо за запитом надати )
5. Також шановні майбутні покупці , хочемо звернути Вашу увагу на те , що погодивши за згодою сторін знижку 50$ , замовник у відділені НП , разом з майстром СТО , почали вимагати ще додаткову знижку 50$ , бо типу вони побачили ще якісь додаткові пошкодження , ХОЧА ВСІ ПОШКОДЖЕННЯ ПЕРЕД ДОСТАВКОЮ ДО КЛІЄНТА ЙОМУ БУЛИ ОЗВУЧЕНІ ТА ДЕТАЛЬНО ПОКАЗАНІ , ЯКІ ВІН ПОГОДИВ , ХОЧА В НАС ЗАВЖДИ Є МОЖЛИВІСТЬ НА ЕТАПІ ВИКУПУ ТОВАРУ АБО РОЗМИТНЕННЯ ВІДМОВИТИСЯ ВІД НЕ ВІДПОВІДНОГО ЗАМОВЛЕННЯ , ТА МИ ВАМ ЗНАЙДЕМО ІНШИЙ ВАРІАНТ АБО ПОВЕРНЕМО КОШТИ БЕЗ БУДЬ ЯКИХ ПРОБЛЕМ , ТОМУ ЩО ТАКІ НЮАНСИ , ЦЕ ЗОНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ!
Після відмови на додаткових 50$ , так як все було із замовником погоджено попередньо, вони почали говорити , що замовлення відмовляються забирати , бо воно їм без додаткової знижки не подобається , УВАГА в таких випадках компанія кошти попередньої оплати не повертає , ці кошти залишаються на покриття логістичних витрат , це також даному замовнику було озвучено .
Про що Ми почули в відповідь , що даний клієнт , Нашу компанію маючи свій блог , буде "знищувати" та наводити не правдиві факти , бо Ми його образили , а він з Одеси, і такий в нього характер(що не є серйозним, із сторони замовника ) , оскільки всі зобов'язання компанія та менеджер виконали в повному обсязі!
6. Шановні майбутні покупці , звертаємо Вашу увагу на те що , наша компанія та кожний із менеджерів , веде контроль кожного замовлення , та готова надавати розширенні відповіді по кожному замовленню . ЗАСТЕРІГАЄМО та НАГОЛОШУЄМО , що потрібно робити повну фільтрацію кожного коментаря , написаного тим чи іншим замовником!
7. Завжди раді піти на зустріч всім клієнтам , але потрібно проявляти повагу , а не щось інше .
8. УВАГА період переказу різниці коштів або знижок відбувається протягом 5-7 робочих днів !
9. Компанія Autoparts та Наші менеджера , будуть раді Вас допомогти🕊️
Сказ о том, как на бабки кидают - Отзывы о AutoParts
Заказал у них дверь на Мерседес .
Менеджер Денис Лазоренко пообещал что данная дверь не имеет повреждений. Оговоренная цена была 500дол. После того как дверь пришла маляр был в ужасе, как он сказал Да она вся пожованная. Скидку на которую ранее был согласен менеджер в 100дол. Просто опрокинули запросили 250 дол предоплату, потом наложкой ещё 250. На мой вопрос , а где же скидка, сказали 100 дол вернут на карту. После отморозились и трубку не брали. Этот Менеджер Денис трубку не берет и сообщения не читает. Руководству дозвониться не возможно.
Короче развели, запчасть на выброс, назад не берут. Дозвониться не возможно.
отзыв
Комментарии к отзыву
А где же логика?
Если менеджер согласился на 100дол
А потом вдруг, как вы врёте, возникла скидка 50. Или это я попросил 50 вместо 100?
Да и скиньте доказательства того, где я согласен на 50.
Да Бог с вами. Оставьте их себе.
Сказочники и разводилы.
Тепер Ми готові також в окремому випадку , публічно надати для Наших замовників та Вас коментар.
Згідно вияснених обставин :
1. Товар був викуплений , та без Вашого підтвердження не проходив розмитнення , Вам як Нашому замовнику , були надані фото та відео огляд стану товару , на якому було чітко зазначені пошкодження , ці пошкодження були Вами ПІДТВЕРДЖЕННІ!
2. Менеджером було погоджено попередньо з Вами знижку за пошкодження.
3. Прослухавши розмови , Ми приходимо до висновку , що в мобільний переписці була розмова про 100$ , але в розмові мобільний кінцева сума по домовленості сторін залишилися на 50$ (Можемо надати запис)
4.Після отримання замовлення, головним бухгалтером компанії було зроблено переказ в розмірі 50$ , як було обговорено! (Виписку переказу можемо за запитом надати )
5. Також шановні майбутні покупці , хочемо звернути Вашу увагу на те , що погодивши за згодою сторін знижку 50$ , замовник у відділені НП , разом з майстром СТО , почали вимагати ще додаткову знижку 50$ , бо типу вони побачили ще якісь додаткові пошкодження , ХОЧА ВСІ ПОШКОДЖЕННЯ ПЕРЕД ДОСТАВКОЮ ДО КЛІЄНТА ЙОМУ БУЛИ ОЗВУЧЕНІ ТА ДЕТАЛЬНО ПОКАЗАНІ , ЯКІ ВІН ПОГОДИВ , ХОЧА В НАС ЗАВЖДИ Є МОЖЛИВІСТЬ НА ЕТАПІ ВИКУПУ ТОВАРУ АБО РОЗМИТНЕННЯ ВІДМОВИТИСЯ ВІД НЕ ВІДПОВІДНОГО ЗАМОВЛЕННЯ , ТА МИ ВАМ ЗНАЙДЕМО ІНШИЙ ВАРІАНТ АБО ПОВЕРНЕМО КОШТИ БЕЗ БУДЬ ЯКИХ ПРОБЛЕМ , ТОМУ ЩО ТАКІ НЮАНСИ , ЦЕ ЗОНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ!
Після відмови на додаткових 50$ , так як все було із замовником погоджено попередньо, вони почали говорити , що замовлення відмовляються забирати , бо воно їм без додаткової знижки не подобається , УВАГА в таких випадках компанія кошти попередньої оплати не повертає , ці кошти залишаються на покриття логістичних витрат , це також даному замовнику було озвучено .
Про що Ми почули в відповідь , що даний клієнт , Нашу компанію маючи свій блог , буде "знищувати" та наводити не правдиві факти , бо Ми його образили , а він з Одеси, і такий в нього характер(що не є серйозним, із сторони замовника ) , оскільки всі зобов'язання компанія та менеджер виконали в повному обсязі!
6. Шановні майбутні покупці , звертаємо Вашу увагу на те що , наша компанія та кожний із менеджерів , веде контроль кожного замовлення , та готова надавати розширенні відповіді по кожному замовленню . ЗАСТЕРІГАЄМО та НАГОЛОШУЄМО , що потрібно робити повну фільтрацію кожного коментаря , написаного тим чи іншим замовником!
7. Завжди раді піти на зустріч всім клієнтам , але потрібно проявляти повагу , а не щось інше .
8. УВАГА період переказу різниці коштів або знижок відбувається протягом 5-7 робочих днів !
9. Компанія Autoparts та Наші менеджера , будуть раді Вас допомогти🕊️