Вчора здійснив поповнення рахунку картки А-банк перша купюра(500)грн пройшла її зарахували другу термінал взяв але вибило помилку а потім "Шановний клієнте ми скоро відновимо роботу терміналу",доречі така ситуація трапляється з цим самим терміналом у мене вже другий раз за останні пів року.Нащастя минулого разу як тільки я зателефонував у службу підтримки і надав інформацію про інцидент вони швидко перевірили статус... Читать отзыв Вчора здійснив поповнення рахунку картки А-банк перша купюра(500)грн пройшла її зарахували другу термінал взяв але вибило помилку а потім "Шановний клієнте ми скоро відновимо роботу терміналу",доречі така ситуація трапляється з цим самим терміналом у мене вже другий раз за останні пів року.Нащастя минулого разу як тільки я зателефонував у службу підтримки і надав інформацію про інцидент вони швидко перевірили статус платежу виявили помилку і протягом години повернули кошти.Зараз нажаль вони кажуть що треба чекати 1-30днів щоб провели інкасацію.Мабуть працюють на ЛОХА типу за 30 днів сам забуде.І судячи з відгуків інших користувачів така ситуація не тільки в мене.Схоже компанія не дорожить репутацією тому роблять все на від*бісь.Вже багато років користуюся вашими послугами але нажаль останнім часом РОЗЧАРОВУЄТЕ.Дві⭐ ставлю суто тому що раніше все було добре.Коли повернете кошти і бажано виправите роботу терміналу за адресою м.Івано-Франківськ,вул.Гната Хоткевича 63 А в АТБ можливо зміню.А покищо хоча повернуть те що вкрали😡😡😡
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності та негативні емоції. Шановний клієнт, за результатами проведення інкасації з Вами обов'язково зв’яжеться відповідальний співробітник та повідомить рішення. Будь ласка, очікуйте. Термін розгляду складає від 1 до 30 днів. Ідентифікатор заявки - це контактний номер Вашого телефону.З повагою, city24
Пополнял карту этим терминаломкоторый находится в г.Одесса ул.Асташкина 29/2. 13.09.2025. Пополнял 1000 1000 1000 и четвертая 1000 зажевалась но не засчиталась!! только 3000 пришло. сразу набрали в поддержку и оставили заявку, они сказали что подадут заявку и в течении 3-15 рабочих дней вернут деньги на карту, даже отключили терминал. но ничего эти скамеры не вернули. 9.10.2025 звоню этим... Читать отзыв Пополнял карту этим терминаломкоторый находится в г.Одесса ул.Асташкина 29/2. 13.09.2025. Пополнял 1000 1000 1000 и четвертая 1000 зажевалась но не засчиталась!! только 3000 пришло. сразу набрали в поддержку и оставили заявку, они сказали что подадут заявку и в течении 3-15 рабочих дней вернут деньги на карту, даже отключили терминал. но ничего эти скамеры не вернули. 9.10.2025 звоню этим разводилам на поддержку и они говорят что всё проверили и денег не обнаружили!! з походу мимо кассы кто-то забрал себе в карман, молодцы. можете хоть камеры посмотреть в этом ТЦ и увидеть что я пополнил 4 купюры номиналом 1000! хорошо, забирайте деньги себе, но учтите что эта информация будет распространена везде где только можно, я выложу это во все новостные каналы города, подавитесь!
Як. Що ви зробите помилковий платіж через сіті 24.Навіть думати забудьте про повернення грошей ,цими шахраями !В цнапі при оформленні закордонного паспорта 5 місячній дитині в графі платник я як одикватна людина пишу своє ім'я в їх розумінні там треба писати ім'я дитини(5 місячний платник).Заблокував ,а далі то квест ціллю якого є неповернення коштів. "Надайте заяву і всі документи паспорт,код,прописка,рахунок... Читать отзыв Як. Що ви зробите помилковий платіж через сіті 24.Навіть думати забудьте про повернення грошей ,цими шахраями !В цнапі при оформленні закордонного паспорта 5 місячній дитині в графі платник я як одикватна людина пишу своє ім'я в їх розумінні там треба писати ім'я дитини(5 місячний платник).Заблокував ,а далі то квест ціллю якого є неповернення коштів. "Надайте заяву і всі документи паспорт,код,прописка,рахунок банка"Надав відіслав на мило яке сказали на гарячій лінії . Прийшла відповідь ,що не так надав ,заповніть ще анкету на 3 листа і знов все те саме їм подай, ЗАВІРЕННІ копії. на гарячій лінії кажуть ,що я взагалі їм нічого не відсилав!!! НІКОЛИ не зв'язатись з цими ШАХРАЯМИ ціль у них одна не повернути вам ваші кошти.
АФЕРИСТИ! ШАХРАЇ! Обходьте 10-ою дорогою, бо просто оббирають нагло людей.Цей термінал стоїть на виході з Аврори самим першим - розраховано на довірливих людей. Ніде не вказано, що бере до 10 % комісії, щоби поповнити власну картку. Поклала 500 грн, списало 40 грн. комісії. На претензію по телефону оператр хіхікаючи сказав - ве було на екрані вказано і відмінити операцію... Читать отзыв АФЕРИСТИ! ШАХРАЇ! Обходьте 10-ою дорогою, бо просто оббирають нагло людей.Цей термінал стоїть на виході з Аврори самим першим - розраховано на довірливих людей. Ніде не вказано, що бере до 10 % комісії, щоби поповнити власну картку. Поклала 500 грн, списало 40 грн. комісії. На претензію по телефону оператр хіхікаючи сказав - ве було на екрані вказано і відмінити операцію не можна, нічим не можу помогти.Не користуйтеся їх послугами.
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.Шановний клієнт, комісія встановлюється та може змінюватись на розсуд та за рішенням компанії. Актуальна комісія завжди вказується на терміналах та доступна платнику перед здійсненням платежу. З повагою, city24
В терминале moneycom (от city24) в магазине атб (г. Днепропетровск, просп. Правды 18) не пришли деньги на карту сначала написало что одобрено а потом скасування, и почему-то карту а банка приняло за карту таскомбанка на горячке сказали что на утро не придут то звонить в вашу поддержку... В терминале moneycom (от city24) в магазине атб (г. Днепропетровск, просп. Правды 18) не пришли деньги на карту сначала написало что одобрено а потом скасування, и почему-то карту а банка приняло за карту таскомбанка на горячке сказали что на утро не придут то звонить в вашу поддержку...
Достоинства:
Есть русский язык прошивка ИМЕННО city24 нормальная в отличие от moneycom
Шановний клієнт!Дякуємо, Ваш відгук допоможе нам надалі покращувати якість послуг.Якщо Ваше питання не було вирішено, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення в наш Viber 38-095-841-94-54 або на пошту help@city-24.com.ua. З повагою, city24
Под предлогом фин мониторинга замораживать деньги на неопределённый срок. Компенсация за убытки не предполагается Под предлогом фин мониторинга замораживать деньги на неопределённый срок. Компенсация за убытки не предполагается
Поповнював свою картку через термінал city 24 що знаходиться в Києві , за адресою Січових Стрільців 52 в фойє OTP банку, вніс 2000 в термінал а на екрані відобразилось 1500, то єсть 500 і не віддало і не зарахувало, зарахувало 1500. Одразу звернувся в службу підтримки , оформили заявку , сказали чекайте інкасації якщо буде надлишок то повернемо ,... Читать отзыв Поповнював свою картку через термінал city 24 що знаходиться в Києві , за адресою Січових Стрільців 52 в фойє OTP банку, вніс 2000 в термінал а на екрані відобразилось 1500, то єсть 500 і не віддало і не зарахувало, зарахувало 1500. Одразу звернувся в службу підтримки , оформили заявку , сказали чекайте інкасації якщо буде надлишок то повернемо , через три неділі телефонують кажуть вам у запиті відмовлено повідомляємо що надлишка коштів не було тому нічого не повернемо . Глюкануло б якщо на більше вони б і набільше взули в них така політика ….спілкувались хамськи і борзо мол ми повідомили і все на цьому … Обходьте ці термінали стороною , шахраї і ворюги , щоб вам вилупків повдавлювало…мерзотники!!!
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності та негативні емоції. Шановний клієнт, за результатами проведення інкасації з Вами обов'язково зв’яжеться відповідальний співробітник та повідомить рішення. Будь ласка, очікуйте. Термін розгляду складає від 1 до 30 днів.З повагою, city24
Дуже не рекомендую користуватися послугами це є недо компанії. Мало того що глючить їхні термінали, надати техпідтримку толково не можуть. Включають режим дебільного робота неможливо з ними поговорити нормально Дуже не рекомендую користуватися послугами це є недо компанії. Мало того що глючить їхні термінали, надати техпідтримку толково не можуть. Включають режим дебільного робота неможливо з ними поговорити нормально
Вітаю, 28.07.2025 о 15 дня користуючись терміналом city24 поклав кошти на рахунок монобанку. Кошти одразу не зарахувались і я почекав пів години, з'язався зі службою підтримки де мене запевнили, що транзакцію бачать і це технічна проблема та кошти будуть в найближчий час зараховані.На наступний день зранку отримав дзвінок представника кампанії city24 який озвучив, що на мою картку зарахування не... Читать отзыв Вітаю, 28.07.2025 о 15 дня користуючись терміналом city24 поклав кошти на рахунок монобанку. Кошти одразу не зарахувались і я почекав пів години, з'язався зі службою підтримки де мене запевнили, що транзакцію бачать і це технічна проблема та кошти будуть в найближчий час зараховані.На наступний день зранку отримав дзвінок представника кампанії city24 який озвучив, що на мою картку зарахування не можливе і запропонував поповнення на картку іншого банку (що виглядає максимально дивно), так як не мав картку запропонованого банку озвучив альтернативні реквізити для поповнення. Оператор озвучив, що зарахування коштів відбудеться протягом робочого дня. На кінець робочого дня не отримавши коштів я повторно зв'язався з підтримкою та отримав відповідь, що вже на наступний день зі мною зв'яжуться для уточнення статусу мого зарахування.Наразі вже 26+ годин після того як кошти були покладені в термінал та отримана квитанція. Представник підтримки не можуть надати відповідь і озвучити причину відсутності зарахування, тільки на завтра переносять банальну відповідь. Найгірша підтримка з можливих. Категорично не рекомендую користуватись найбезвідповідальнішою мережою з наявних терміналів, обходьте 10 дорогою.
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.Шановний клієнт, якщо Ваше питання не було вирішено, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення в наш Viber 38-095-841-94-54 або на пошту help@city-24.com.ua. З повагою, city24
Сегодня Украли целую купурю 1000 грн Пополняла через этот терминал 1000 не высветилось на экране, терминал съел купурю! Как вижу по отзывам это ихняя обычная шахрайская схема. Позор в такое время воровать деньги у народа!!! АКУРАТНЕЕ ОБХОДИТЕ СТОРОНОЙ ЭТОТ ТЕРМИНАЛ! Наживаются на людях ! Сегодня Украли целую купурю 1000 грн Пополняла через этот терминал 1000 не высветилось на экране, терминал съел купурю! Как вижу по отзывам это ихняя обычная шахрайская схема. Позор в такое время воровать деньги у народа!!! АКУРАТНЕЕ ОБХОДИТЕ СТОРОНОЙ ЭТОТ ТЕРМИНАЛ! Наживаются на людях !
11 липня 2025 року я здійснила поповнення через термінал City24 на суму 2800 грн. Послідовно внесла купюри: 500 грн, 500 грн, 300 грн і 1000 грн (ціла, справна купюра).Термінал “з’їв” купюру 1000 грн, вона не відобразилась на екрані, і підсумкова сума поповнення склала тільки 1800 грн.Купюра НЕ була повернена, я залишалася біля терміналу до завершення операції.Одразу звернулася... Читать отзыв 11 липня 2025 року я здійснила поповнення через термінал City24 на суму 2800 грн. Послідовно внесла купюри: 500 грн, 500 грн, 300 грн і 1000 грн (ціла, справна купюра).Термінал “з’їв” купюру 1000 грн, вона не відобразилась на екрані, і підсумкова сума поповнення склала тільки 1800 грн.Купюра НЕ була повернена, я залишалася біля терміналу до завершення операції.Одразу звернулася у Telegram-бот служби підтримки. Було створено заявку, і мені повідомили, що слід очікувати на розгляд. Минув майже тиждень — жодної чіткої відповіді,я сама на 5-й р день відписала їмОператори підтримки, спілкуючись зі мною:Повторюють один і той самий заучений текст;Суперечать самі собі — спочатку повідомили, що купюру не було знайдено, а згодом заявили, що купюра нібито повернулася назад,коли її вносили Тобто вони навіть не можуть визначитися з “версією” та уникають прямої відповідальності.Усе це виглядає як відверта шахрайська схема, за якої кошти користувачів просто списуються, а винні прикриваються "технічними збоями" або "інкасацією". Хочаб текс нормально вивчіть!!!Читаю відгуки і це не не тількі зі мною таке трапляється.. жах. Вимагаю негайного повернення моїх 1000 грн.Шахрайство в період війни — подвійна ганьба.Поверніть мої кошти.
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.Шановний клієнт, якщо Ваше питання щодо платежу не було вирішено, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту help@city-24.com.ua.З повагою, city24
На мой отзыв так и не ответили, если бы даже и ответили то написали бы обычную шаблонную фразу, надеюсь в этот раз ответят На мой отзыв так и не ответили, если бы даже и ответили то написали бы обычную шаблонную фразу, надеюсь в этот раз ответят
Шановний клієнт! Cервіс Steam, недоступний для оплати на терміналі. Для отримання інформації про можливості оплати, будь ласка, зверніться до служби підтримки цього сервісу або перевірте доступні способи оплати на їхньому офіційному сайті.З повагою, city24
Після написання відгуку отримала відповідь від сіті24, напишіть лист для детальнішого розгляду ситуації. Після спілкування виявилось, що інкасацію іншого терміналу, бо в той день я авторизувалась у 2 терміналах. Після уточнення саме номеру терміналу гроші знайшлись і мені їх повернули. За 2 дні ситуація була вирішена, але до цього треба було місяць чекати розгляду заявки. Після написання відгуку отримала відповідь від сіті24, напишіть лист для детальнішого розгляду ситуації. Після спілкування виявилось, що інкасацію іншого терміналу, бо в той день я авторизувалась у 2 терміналах. Після уточнення саме номеру терміналу гроші знайшлись і мені їх повернули. За 2 дні ситуація була вирішена, але до цього треба було місяць чекати розгляду заявки.
Отже, ситуація виглядає як шахрайська схема. Під час поповнення рахунку через термінал була внесена купюра номіналом 1000 гривень. Термінал її прийняв, проте сума не відобразилась на екрані, і кошти не були зараховані.Після цього мною була подана заявка на перевірку інциденту. Минуло три тижні — жодного зворотного зв’язку не надійшло. Лише після особистого звернення мені повідомили, що кошти «не знайдено».... Читать отзыв Отже, ситуація виглядає як шахрайська схема. Під час поповнення рахунку через термінал була внесена купюра номіналом 1000 гривень. Термінал її прийняв, проте сума не відобразилась на екрані, і кошти не були зараховані.Після цього мною була подана заявка на перевірку інциденту. Минуло три тижні — жодного зворотного зв’язку не надійшло. Лише після особистого звернення мені повідомили, що кошти «не знайдено». Виходить, якби я сам не звернувся повторно, мені б так нічого і не повідомили.Це не перший випадок — даний термінал уже неодноразово «з’їдав» гроші. А також таке відбувалося з людьми у різних містах. Таким чином, можна припустити, що мова йде не про випадкову технічну помилку, а про системну шахрайську схему.Потрібно діяти організовано. Закликаю всіх, хто потрапив у подібну ситуацію, об’єднуватися. Це питання не лише повернення коштів — це питання справедливості й принципу.
13.06 був здійснений платіж на 200 грн, але при отримані коштів термінав видав збій і не чеку не коштів. 14.06 дзвінок повторний на гарячу лінію, так як у день проведення операції казали почекайте може гроші прийдуть. Розгляд заявки від 1 до 30 днів. Періодично телефоную, так як термінал розташов у ТЦ і інкасація 1 раз на тиждень точно відбувається, але... Читать отзыв 13.06 був здійснений платіж на 200 грн, але при отримані коштів термінав видав збій і не чеку не коштів. 14.06 дзвінок повторний на гарячу лінію, так як у день проведення операції казали почекайте може гроші прийдуть. Розгляд заявки від 1 до 30 днів. Періодично телефоную, так як термінал розташов у ТЦ і інкасація 1 раз на тиждень точно відбувається, але кажуть чекайте вам перетелефонують. Сьогодні 30 день телефоную, хлопець оператор довго перепитує каже очікуйте і потім відмова по вашій заявці. Питання а де ділись кошти відповіді немає, коли була інкасація відповіді немає. Не рекомендую користуватись даними терміналами, просто ворують кошти.
Якщо маєте можливість, оминайте ВСІ платіжні термінали City24 сотою дорогою!!! Майте на увазі: якщо у вас ненароком виникне будь-яка технічна проблема поповнення грошей через їхню платіжну систему, НІХТО ВАМ НЕ ДОПОМОЖЕ. Ви втратите гроші, час і нерви. Крім того, вони з вас зроблять повного ідіота, божевільного, неадекватна, одним словом. А СВОЇХ ГРОШЕЙ ВИ НІКОЛИ НЕ ПОВЕРНЕТЕ. Не робіть моїх помилок.... Читать отзыв Якщо маєте можливість, оминайте ВСІ платіжні термінали City24 сотою дорогою!!! Майте на увазі: якщо у вас ненароком виникне будь-яка технічна проблема поповнення грошей через їхню платіжну систему, НІХТО ВАМ НЕ ДОПОМОЖЕ. Ви втратите гроші, час і нерви. Крім того, вони з вас зроблять повного ідіота, божевільного, неадекватна, одним словом. А СВОЇХ ГРОШЕЙ ВИ НІКОЛИ НЕ ПОВЕРНЕТЕ. Не робіть моїх помилок. На тому все. Це мій гіркий досвід, люди. Ось переписка в їхню техпідтримку : Відповісти Відп.: Відп.: Відп.: Не зарахувався платіжhelp@city-24.com.ua8 липня 2025, 19:16:40Доброго дня.Вами було здійснено платіж на сумму 5000 гривень з терміналу по адресі Володимира Великого 113, платіж успішно відправлено.Більше з наших терміналів платежів не зафіксовано.З повагою,Служба підтримки клієнтів Сity24Від: ЯНадіслано: 8 липня 2025 р. 2:47Кому: help@city-24.com.uaТема: Re: Відп.: Відп.: Не зарахувався платіж Добрий ранок. Час очікування відповіді від вас і мого терпіння вичерпався. Отже, який результат проведеної вами роботи по вирішенню моєї проблеми? Хочу навести деякі уточнення, можливо, вони допоможуть вам в результативності. Дуже цікаво виходить! Не думала, що City24 виявляться такою непорядною компанією, яка не зацікавлена допомогти вирішити проблему клієнта. Від самого початку все пішло не так. Я вже Вам неодноразово доводила і писала листи. Саме в терміналі за адресою вул. Володимира Великого, 58 були зараховані кошти в розмірі 5000 грн. на карту Монобанк. Було підтвердження операції з київського номера телефону. Натомість за адресою Володимира Великого, 113 не було дзвінка і підтвердження операції. Ваші нечесні працівники швидко зорієнтувалися в ситуації і все перекрутили - видали квитанцію на операцію, де гроші не поступили на картку, а де гроші відразу зарахувалися, анулювали операцію і кажуть, що надходження коштів взагалі не було, а тільки спроби поповнення. Два термінали сіті 24 за двома різними адресами -- не могла статися помилка. Складається враження, що присутні якісь махінації. 3.06.2025 о 17:00 ваша оператор, яка назвалася Людмилою, скеровувала мої дії біля терміналу City24 за адресою Володимира Великого, 113. Для початку вона ідентифікувала мою особу: прізвище, ім'я, номер телефону та номер картки. Потім попросила підійти до терміналу, назвати номер терміналу, який розміщений за цією адресою. Тоді у верхній панелі екрану терміналу попросила знайти позначку "Статус платежу" і натиснути. Після цього -- натиснути опцію "Друк квитанції". І таким чином видрукували квитанцію платежу, який не відбувся (гроші на картку не поступили). Як виявилося пізніше, одночасно була анульована операція зарахування коштів в терміналі City24 за адресою вул. Володимира Великого, 58. І спробуйте мені довести, що це не є махінацією з вашого боку! Я все-таки очікую на результат проведеної вами роботи по поверненню на картку моїх 5000 грн.
6.06.25 м.Самар АТБ(ЦУМ) поповнював карту на 3000грн купюрами по 1000грн в момент подачі останньої купюри блимнуло світло і термінал перезавантажився. на карту зайшло 2000грн. на горячій лінії сказали чекати від 1 до 30 днів. Сьогодні 30 днів, гроші не повернули. Кажуть чекайте рішення. 6.06.25 м.Самар АТБ(ЦУМ) поповнював карту на 3000грн купюрами по 1000грн в момент подачі останньої купюри блимнуло світло і термінал перезавантажився. на карту зайшло 2000грн. на горячій лінії сказали чекати від 1 до 30 днів. Сьогодні 30 днів, гроші не повернули. Кажуть чекайте рішення.
Достоинства:
Нема
Недостатки:
1. Навіщо тримати вкрадені гроші місяць? думаєте я забуду?
2. Чому відсутні хочаб примітивні безперебійники, щоб в такий ситуації коректно завершити оперцію? (Для викрадання грошей?)
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.Терміни розгляду звернень громадян встановлюються законодавством України. Якщо Ваше питання не було вирішено, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на офіційну пошту компанії help@city-24.com.ua. З повагою, city24
Приклав до теміналу телефон з NFC, перевірив - зчитало якусь ліву карту. Ввів свою карту вручну, всунув 1000 грн. - пише комісія 60 грн (6 %)!!! Відмінити платіж неможливо, повернутись в головне меню неможливо, яку карту вже не введеш - все одно ти попав на 6%. Тупо розвод!!! Звідки вони взяли саме 6%? Не 1, не 2, а 6!!! Тел.... Читать отзыв Приклав до теміналу телефон з NFC, перевірив - зчитало якусь ліву карту. Ввів свою карту вручну, всунув 1000 грн. - пише комісія 60 грн (6 %)!!! Відмінити платіж неможливо, повернутись в головне меню неможливо, яку карту вже не введеш - все одно ти попав на 6%. Тупо розвод!!! Звідки вони взяли саме 6%? Не 1, не 2, а 6!!! Тел. підтримка каже, що я "вибрав комісійний спосіб поповнення карти". А що я вибрав? Нічого. Я тільки приклав телефон до NFC зчитувача і автоматично вони роблять тобі сервіс - комісійний платіж для лохів. І ще й карту якусь ліву автоматов вписує, якби я не змінив номер карти на свою, то взагалі б попав на всю суму. От такий легальний обман. Повернути кошти неможливо, відмінити платіж неможливо за їх словами, клієнтоорієнтованість - нуль. Контора - кидалово, відгуки людей тому підтвердження. Більше користуватись не буду і вам не раджу.
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.При скануванні телефону зчитується електронний токен для безготівкових оплат, необхідно прикладати фізичну картку.Також повідомляємо, що актуальна комісія і калькулятор комісії завжди вказується на терміналах та доступний платнику перед здійсненням платежу і перед внесенням коштів.З повагою, city24
Хотів покласти кошти на картку, термінал кошти в сумі 4700 грн взяв (комісія 188 грн) але на рахунок не прийшли, після спілкування з службою підтримки останні кажуть що заблоковано банком, але банк відповідає, що нічого не блокували і це питання самої служби city 24, де кошти не відомо. Шахраї!!! Хотів покласти кошти на картку, термінал кошти в сумі 4700 грн взяв (комісія 188 грн) але на рахунок не прийшли, після спілкування з службою підтримки останні кажуть що заблоковано банком, але банк відповідає, що нічого не блокували і це питання самої служби city 24, де кошти не відомо. Шахраї!!!
через технічний збій у терміналі, було вкрадено 1000 грн однією купюрою, м. Ужгород, Поштова 4а, термінал 880973. Відеофіксації обладнання не ведеться, служба підтримки цинічно і холоднокровно пропонує чекати 30 днів на інкасацію, судячі з відгуків людей, при інкасації цю купюру не знайдуть. на 10 днів, я залишилася абсолютно без грошей і можливості придбати їжу, я пенсіонер. Люди, не довіряйте... Читать отзыв через технічний збій у терміналі, було вкрадено 1000 грн однією купюрою, м. Ужгород, Поштова 4а, термінал 880973. Відеофіксації обладнання не ведеться, служба підтримки цинічно і холоднокровно пропонує чекати 30 днів на інкасацію, судячі з відгуків людей, при інкасації цю купюру не знайдуть. на 10 днів, я залишилася абсолютно без грошей і можливості придбати їжу, я пенсіонер. Люди, не довіряйте свої гроші ЇМ, це шахраї і жорстокі циніки!
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності та негативні емоції. Шановний клієнт, за результатами проведення інкасації з Вами обов'язково зв’яжеться відповідальний співробітник та повідомить рішення. Будь ласка, очікуйте. Термін розгляду складає від 1 до 30 днів. З повагою, city24
Термінал уже вдруге за кілька місяців, прийнявши купюру номіналом 1000 грн, не зараховує кошти та не відображає факт отримання на екрані. Першого разу гроші повернули. Зараз очікую на результат. Термінал уже вдруге за кілька місяців, прийнявши купюру номіналом 1000 грн, не зараховує кошти та не відображає факт отримання на екрані. Першого разу гроші повернули. Зараз очікую на результат.
Шановний клієнт!Ми раді, що Ваше питання до city24 було успішно вирішено!Ваш відгук допоможе нам надалі покращувати якість послуг.Очікуйте, будь ласка, на розгляд Вашої заявки.З повагою, city24
Поповнела рахунок на карту А банк гроші не надійшли вже другий день поспиль одні відмовки відписки перевела всю зарплату детина лешилась голодна Поповнела рахунок на карту А банк гроші не надійшли вже другий день поспиль одні відмовки відписки перевела всю зарплату детина лешилась голодна
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.Шановний клієнт, якщо Ваше питання щодо платежу не було вирішено і кошти Вам не надійшли, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту help@city-24.com.ua.З повагою, city24
На 5 день повернули кошти на рахунок,з ранку середи до обіду в понеділок.а до цього відписки, обіцянки поки в п'ятницю не сказали що треба чекати від1до30 днів. На 5 день повернули кошти на рахунок,з ранку середи до обіду в понеділок.а до цього відписки, обіцянки поки в п'ятницю не сказали що треба чекати від1до30 днів.
користуєтеся на свій страх та ризик. хочу попередити, що клієнтооріетованість - нульова. якщо щось піде не за планом, готуйтеся витрачати нерви користуєтеся на свій страх та ризик. хочу попередити, що клієнтооріетованість - нульова. якщо щось піде не за планом, готуйтеся витрачати нерви
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.Шановний клієнт, якщо Ваше питання не було вирішено, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту help@city-24.com.ua. З повагою, city24
16 травня підійшла до терміналу city24, що в Ірпені по вул. Центральна, 2 (Novus), з наміром поповнити карту Монобанку. Згідно з інструкцією розпочала дії по проплаті. Вклала банкноту номіналом 1000 грн. і вона миттєво пішла (зникла), при цьому на екрані не було відображено прийому грошей. Я відразу зателефонувала в службу по підтримці. На всі питання відповіла. В результаті перевірки виявили,... Читать отзыв 16 травня підійшла до терміналу city24, що в Ірпені по вул. Центральна, 2 (Novus), з наміром поповнити карту Монобанку. Згідно з інструкцією розпочала дії по проплаті. Вклала банкноту номіналом 1000 грн. і вона миттєво пішла (зникла), при цьому на екрані не було відображено прийому грошей. Я відразу зателефонувала в службу по підтримці. На всі питання відповіла. В результаті перевірки виявили, що були спроби проплати, але сума чомусь нібито не зафіксована. Тобто, просто вкрадено 1000 грн.!!! Працівники дуже невиразно відповіли, що будуть перевіряти. І очікувати на результати такої перевірки потрібно 15 ДНІВ!!! Гроші зникли вмить, а перевірятимуть скільки? Телефонувала по кількох номерах, але скрізь чула холодну і роздратовану відповідь - чекати! В усьому відчувається недобросовісність, більше - неприпустиме ставлення до клієнтів! Повна байдужість працівників! Робота терміналу НЕ НАЛАГОДЖЕНА, він навіть без номеру. В результаті отримала шок і глибокий стрес!
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.Шановний клієнт, якщо Ваше питання щодо платежу не було вирішено і кошти Вам не надійшли, будь ласка, оформіть детальне письмове звернення на пошту help@city-24.com.ua.З повагою, city24
Представники сервісу надали відповідь не по суті.Підстави для блокування рахунку відсутні. Підозри вигадані недоведені в законному порядку.У даних діях вбачається: збір персональних даних з метою матеріального збагачення, та примус до правочину, відмивання коштів та шахрайство. ПОВІДОМЛЕННЯ/ВИМОГАщодо незаконного запиту персональних даних та невиконання платіжної операціїСпівробітники Сіті24 порушують Конституцію України ст. ст. 3, 8, 21, 22, 24,... Читать отзыв Представники сервісу надали відповідь не по суті.Підстави для блокування рахунку відсутні. Підозри вигадані недоведені в законному порядку.У даних діях вбачається: збір персональних даних з метою матеріального збагачення, та примус до правочину, відмивання коштів та шахрайство. ПОВІДОМЛЕННЯ/ВИМОГАщодо незаконного запиту персональних даних та невиконання платіжної операціїСпівробітники Сіті24 порушують Конституцію України ст. ст. 3, 8, 21, 22, 24, 27, 28, 29, 32, 58, 68Відповідно ст. 19 КУПравовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.25. 04. 2025р. через термінал №891813 Сіті24, що розташований за адресою вул. Солом’янська 24 було здійснено платіж на суму 3227.40 грн на користь ФОП Давидюк Ольга Петрівна, комісія за послуги з переказу: 32,60 грн. Квитанція з номером транзакції: 3830308215578849 підтверджує, що платіж пройшов успішно.Однак, кошти на 05.05.2025р. не були зараховані.29.04.2025 р. на особистий некомерційний номер телефону зателефонувала невідома особа, яка не назвавши свого імені повідомила, що платіж не пройшов через начебто "дію закону про санкції", яка примушувала надіслати на електронну пошту копію паспорта та індифікаціонного документа. Після повідомлення що розмова записується і правової вимоги представитися дана особа поклала слухавку. Після перевірки номеру виявилося, що номер належить службі підтримки Сіті24. Повідомляю, що вказані дії представників Сіті24 мають ознаки кримінального правопорушення, а саме ст. 355 Кримінального Кодексу України Примус до правочину, ст. 182 Кримінального Кодексу України Незаконний збір персональних даних, порушення Конституційних прав і свобод людини і громадянина, Закону України "Про інформацію", Закону України "Про захист персональних даних" та іншого чинного законодавства України.При подальшому спілкуванні оператори гарячої лінії Сіті24 відмовлялися надати своє ім’я та прізвище, що суперечить обов’язку ідентифікації співробітника сервісу перед початком збору персональних даних. Відповідно писаних для вас ст. 6, 8 Закон України "Про захист персональних даних", Закон України "Про звернення громадян" та ст. 3 Цивільного Кодексу України, отже співробітники Сіті 24 мають називати повністю ПІБ та посаду, не вимагати жодні персональні дані без законних причин та власної письмової згоди власника персональних даних, також їм заборонено припиняти розмову через відмову надати ПІБ.Вказані дії співробітників сервісу Сіті24 мають ознаки шахрайства ст. 190 Кримінального Кодексу України, спонукання до правочину під примусом ст. 355 Кримінального Кодексу України, зловживання службовим становищем ст. 364 Кримінального Кодексу України та порушення прав споживача фінансових послуг.Хочу зазначити наступне:Згідно із писаним для вас Законом України "Про запобігання та протидію легалізації доходів", обов’язкова ідентифікація платника встановлюється лише при платежах від 5000 грн, або у випадках, що мають ознаки ризику, що в згаданому випадку відсутні.Запит на копію паспорта та інших документів на електронну пошту без офіційного письмового запиту з підписом і печаткою відповідальної особи є порушенням Конституційних прав та свобод, порушення Закону України "Про захист персональних даних", відповідальність за дані дії вказана у ст. 182 Кримінального Кодексу України Незаконний збір персональних даних карається штрафом від п'ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.Утримання коштів при підтвердженні успішної транзакції може бути розцінено як шахрайство (ст. 190 ККУ), або незаконне заволодіння майном ст. (191ККУ).Затримка виконання фінансового зобов'язання також може нести ознаки недобросовісної господарської діяльності відповідно до Господарського кодексу України.Вимагаю:1. Надати офіційне письмове пояснення щодо причин затримки платежу;2. Негайно перекажіть кошти отримувачу або поверніть суму платежу на підставі копії квитанції.3.Надати ім’я оператора, який телефонував, а також документальне обґрунтування запиту персональних даних.У разі відмови — надайте письмову відмову з мокрою печаткою та підписом відповідальної особи з реквізитами організації;У разі ігнорування і ненадання відповіді впродовж 3х робочих днів наступним буде звернення із ПОВІДОМЛЕННЯМ ПРО ЗЛОЧИН до відповідних органів.Додатки: – фотокопія квитанції –Внаслідок порушення договірних зобов’язань представників Сіті24, мені як стороні, що добросовісно виконала свої зобов’язання (оплату послуг терміналу), доводиться витрачати значні ресурси на усунення наслідків дій вашої компанії. Зокрема, я змушена витрачати власний час на комунікацію, аналіз законодавства, юридичні консультації, захист своїх прав, що несе реальні часові та фінансові витрати. Крім того, тривале утримання коштів, що мали бути зараховані отримувачу, шкодить моїй репутації а також завдає шкоди моєму здоров’ю через емоційний тиск і стрес.В умовах воєнного стану подібні дії — блокування доступу до власних коштів без рішень суду, невмотивоване затягування виконання фінансових зобов’язань та психологічний тиск — можуть бути розцінені як порушення основоположних прав людини та навіть як форма економічного насильства (геноциду) та створення умов, які ускладнюють життя людини.У зв’язку з цим повідомляю, що у разі невиконання вами зобов’язань та продовження протиправного утримання коштів, я виставляю вимогу щодо виплати компенсації в розмірі десятикратної суми платежу, тобто 32 274 грн, що включає шкоду, завдану репутації, витрачений час, стрес, оплату консультацій та моральну шкоду.Відповідно до ст. 40 Конституції України я маю право направляти звернення до посадових та службових осіб, які зобов’язані розглянути звернення та надати обґрунтовану відповідь. Хоча Сіті24 не є державним органом, як фінансова установа, яка надає публічні послуги, ви зобов’язані дотримуватися Конституції України. Недотримання Конституційних прав і свобод людини і громадянина буде мати ознаки повалення конституційного ладу і каратиметься по ст. 109 ККУ.Надайте відповідь, відповідно ст. 40 КУ у 3-х денний термін, тобто до 07.05.2025р. включно. Без упередження, з повагою Ганна. Честь маю!пн, 5 мая 2025 г., 17:09 help@city-24.com.ua<help@city-24.com.ua>:
Достоинства:
Відсутні
Недостатки:
Цілковитий мінус та порушення чинного законодавства України.
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності та негативні емоції. Шановний клієнт Ваш запит на пошті help@city-24.com.ua прийнято до розгляду. З повагою, city24
Сьогодні,03.05.25р. я поповнювала рахунок на картку,термінал знаходиться в маг.Фора. До сьогодні в мене проходили платежі на Восток банк без %,як і вказано до сих пір.Колись була зп картка,до сьгодні користувалась нею для проїзду в трамваях,тролейбусах тощо. та сьогодні була вражена-поповнила на 100 грн,а прийшло - 90! Тобто,з мене зняли комісію в 10 грн. коли подзвонила на гарячу інію,мені відповіли,що... Читать отзыв Сьогодні,03.05.25р. я поповнювала рахунок на картку,термінал знаходиться в маг.Фора. До сьогодні в мене проходили платежі на Восток банк без %,як і вказано до сих пір.Колись була зп картка,до сьгодні користувалась нею для проїзду в трамваях,тролейбусах тощо. та сьогодні була вражена-поповнила на 100 грн,а прийшло - 90! Тобто,з мене зняли комісію в 10 грн. коли подзвонила на гарячу інію,мені відповіли,що я неправильно провела операцію:мовляв,потрібно вибрати функцію Восток,потім прикласти картку до терміналу...ШАНОВНІ! Ви нас тримаєте за ідіотів,ну чесно?.. От так на нас і наживаються.І,що сумно-коли автомат уже з"їв ваші кошти,а вам ,попри те,що обіцяно поповнення -0 % - а далі вже нарахована певна сумму процентів,а ви на них не розраховували...Дуже розчарована даним сервісом.Надалі - сама не буду користуватись і вам,шановним громадянам-ДУЖЕ НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Дякуємо за Ваш відгук. Приносимо вибачення за негативні емоції.Шановний клієнт, комісія встановлюється та може змінюватись на розсуд та за рішенням компанії. Актуальна комісія завжди вказується на терміналах та доступна платнику перед здійсненням платежу. З повагою, city24
5 квітня в рамках акції "Прозора Мережа повертає" було здійснено 5 транзакцій (платежі за комунальні послуги) від 1000 гривень.24 квітня на мою картку Акорд була зарахована винагорода лише за 4 транзакції.Це при тому, що в реєстрі учасників які отримали право на заохочення в Акції “Гроші повертаються” є всі 5 винагород.Телефонував тричі.Перший раз мені рекомендували написати листа... Читать отзыв 5 квітня в рамках акції "Прозора Мережа повертає" було здійснено 5 транзакцій (платежі за комунальні послуги) від 1000 гривень.24 квітня на мою картку Акорд була зарахована винагорода лише за 4 транзакції.Це при тому, що в реєстрі учасників які отримали право на заохочення в Акції “Гроші повертаються” є всі 5 винагород.Телефонував тричі.Перший раз мені рекомендували написати листа на електронну пошту.Зробив. Увечері в четвер написав подробно, з скрінами, IBANами і всією необхідною інформацією. Повний ігнор. Нікому не цікава та поштаНаступного дня телефоную. Оператор каже, що реєструє моє звернення, зателефонуйте через годину. Телефоную через 2 години.Оператор Максім просто морозиться. Пропонує мені третій раз в подробицях розсказати яка в мене проблема. Відмовляється назвати своє призвище. Звернення так і не було зареєстровано.Тобто в техпідтримці - бардак. Звернення клієнтів не реєструються. З кліентами розмовляють як з з розумово неповноцінними. Відмовляються допомогти.Але в ціх трьох операторів є одно спільне - бажання просто тебе відфутболити.Мої висновки - в компанії відсутня система підтримки клієнтів. Довіряти свої кошти шарашкіной конторє не можна
Достоинства:
Відсутні
Недостатки:
Техпідтримка відсутня. Якщо буде будь який збій - "плакалі ваші дєнюжкі"
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності та негативні емоції. Шановний клієнт Ваш запит передано на перевірку та розгляд профільному відділу. Будь ласка очікуйте зворотного зв’язку від спеціаліста на пошті.З повагою, city24
Хотели снять 4000 тиши гривен,банкомат выдал 200 гривен и все.деньги со счета пропали,поддержка врёт,сначала сказали вернут через сутки,потом через 3-5 дней,потом через месяц Хотели снять 4000 тиши гривен,банкомат выдал 200 гривен и все.деньги со счета пропали,поддержка врёт,сначала сказали вернут через сутки,потом через 3-5 дней,потом через месяц
Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності та негативні емоції. Шановний клієнт, за результатами проведення інкасації з Вами обов'язково зв’яжеться відповідальний співробітник та повідомить рішення. Будь ласка, очікуйте. Термін розгляду звернень громадян становить від 1 до 30 днів.З повагою, city24
"Шановні", якщо на ваших терміналах вказано за поповнення картки Монобанка 0%, то виконуйте це зобов'язання, або пишіть правду, з зазначенням розміру комісії. Введення в оману прирівнюється до шахрайства. Ви шахраї. "Шановні", якщо на ваших терміналах вказано за поповнення картки Монобанка 0%, то виконуйте це зобов'язання, або пишіть правду, з зазначенням розміру комісії. Введення в оману прирівнюється до шахрайства. Ви шахраї.
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук.Компанія діє згідно чинного законодавства, актуальна комісія завжди вказана на терміналі і доступна для ознайомлення. Якщо у Вас виникли складнощі або помилки при користуванні терміналом - зверніться, будь ласка, у наш Viber 38-095-841-94-54 або на пошту help@city-24.com.ua.З повагою, city24.