Meest ПОЧТА отзывы

Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
1.5
26 666 отзывов / 2 136 842 просмотра
5
4
3
2
1
Написать отзыв

3 дня не могут переместить посылку в городе

Гость
четверг, 2 октября
Очень жаль, что али шлет посылки этой конторой. 3 дня по городу везут 0.08 кг Очень жаль, что али шлет посылки этой конторой. 3 дня по городу везут 0.08 кг
Недостатки:
  1. дно земли
Ответ представителя Meest ПОШТА четверг, 2 октября
Добрий день! Напишіть, будь ласка, номер посилки по якій очікуєте доставку.Маркіян, Meest.

Мемная доставка

Испорченный день рождения товарища.
среда, 1 октября
Заказ с розетки. Выбрал дату, время когда дома буду.Не приехал. Говорят завтра точно будет. А во сколько неизвестно!Завтра не приехал. Ну ладно, давайте на послезавтра.Послезавтра тоже нет :) Прошу курьера хотябы предупредить во сколько будет - Это невозможно. Время доставки не запланировано. Они даже не знают, что должны были доставить во время, которое я на розетке указал... Читать отзыв Заказ с розетки. Выбрал дату, время когда дома буду.Не приехал. Говорят завтра точно будет. А во сколько неизвестно!Завтра не приехал. Ну ладно, давайте на послезавтра.Послезавтра тоже нет :) Прошу курьера хотябы предупредить во сколько будет - Это невозможно. Время доставки не запланировано. Они даже не знают, что должны были доставить во время, которое я на розетке указал :)Уже отменял заказ на розетке как звонит курьер - я тут :)Розетка дала сертификат на 200 грывень, ничего не решают, за доставку не отвечают. Саппорт миста - как видим, тожеЗа такую цену доставки проще такси погнать в магазин!Никогда ни за какие деньги не связывайтесь с МИСТОМ. Проще в соседний город пешком сходить, прогуляетесь.И насколько я вижу, случай не единичный :)Желаю компании скорейшего банкротства с таким сервисом за такие конские бабки.
Ответ представителя Meest ПОШТА четверг, 2 октября
Добрий день! Нам дуже прикро, що трапилась така ситуація. Напишіть, будь ласка, номер відправлення по якому здійснювалась доставка.Маркіян, Meest.

Підозра на шахрайство з грошима але не впевнений повністю.

Гость
среда, 1 октября
Посилка Тему. По ходу доставки спочатку кур'єр доставка, потім через кілька днів - поштомат 200 м, потім пункт видачі за 500м. Потім знов зміна - поштомат 200м. І як тільки вже отримувати - дідько знає де через все місто пункт видачі. Переадресація - 50 грн..(ви не охуїли шановні?). Думаю так : Китай заплатив за кур'єра. Ви ці гроші защурили... Читать отзыв Посилка Тему. По ходу доставки спочатку кур'єр доставка, потім через кілька днів - поштомат 200 м, потім пункт видачі за 500м. Потім знов зміна - поштомат 200м. І як тільки вже отримувати - дідько знає де через все місто пункт видачі. Переадресація - 50 грн..(ви не охуїли шановні?). Думаю так : Китай заплатив за кур'єра. Ви ці гроші защурили ,ваш доставник у місто кинув посилку у першому пункті куди припер, пославши всіх до біса і на всіх начхати. Все одно для клієнта безкоштовна доставка..так? То хай забирає з іншої планети.
Ответ представителя Meest ПОШТА четверг, 2 октября
Добрий день! Перепрошуємо за незручності. Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки. Безоплатно переадресуємо відправлення.Також, ви можете у мобільному застосунку Meest Пошта вказати улюблене відділення, куди за замовчуванням доставлятимуться ваші посилки.Маркіян, Meest.

Разочарование

Гость
среда, 1 октября
Да хуже пошты я ище не встречал,скидуют,адрес почтомата,несуществующего,в смс не контактов ни чего кроме как ссылки на сайт я понимаю ето шоб скачивали приложение,и после всего тебя делают виноватым,даже на Джастина нет таких афер нерекомендую Да хуже пошты я ище не встречал,скидуют,адрес почтомата,несуществующего,в смс не контактов ни чего кроме как ссылки на сайт я понимаю ето шоб скачивали приложение,и после всего тебя делают виноватым,даже на Джастина нет таких афер нерекомендую
Достоинства:
  1. Не одного
Недостатки:
  1. Сплошные
Ответ представителя Meest ПОШТА четверг, 2 октября
Добрий день! Щоб ми мали можливість більш предметно розібратися у даній ситуації, напишіть, будь ласка, номер вашого відправлення.Маркіян, Meest.

Найжахливіша пошта на світі

Гость
среда, 1 октября
Кожен раз якісь нові «пригоди». Я просто сподіваюсь, що всі магазини зроблять можливість відправки укрпоштою або новою поштою. Бо гірше міста нема нічого. То вони відправлять відправлення чорт забирай куди. То курʼєр телефонує «а я тут». То вони придумали митні збори, що я невідомо де маю знайти й оплатити. Просто жах. Кожен раз якісь нові «пригоди». Я просто сподіваюсь, що всі магазини зроблять можливість відправки укрпоштою або новою поштою. Бо гірше міста нема нічого. То вони відправлять відправлення чорт забирай куди. То курʼєр телефонує «а я тут». То вони придумали митні збори, що я невідомо де маю знайти й оплатити. Просто жах.
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Через мірно багато, не вистачить місця
Ответ представителя Meest ПОШТА среда, 1 октября
Добрий день! Нам дуже прикро читати такий відгук. Якщо у вас виникнуть подібні ситуації, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки за контактами, вказаними на сайті https://meestposhta.com.ua/contact-us – ми обов’язково допоможемо вирішити питання.Маркіян, Meest.

Доставка краще ніж сподівався.

Роман
среда, 1 октября
Замовив на Алі, протягом тижня, три посилки і всі поїхали Мостом. Читав тут відгуки і лякався. Перед прибуттям в Україну в двох змінилася адреса доставки, але звернувся на чат перевізника і мені змінили на потрібне відділення. Дві приїхали в Україну в п'ятницю, і вже в суботу були видані кур'єру, але так як на відділені в суботу короткий день і неділя... Читать отзыв Замовив на Алі, протягом тижня, три посилки і всі поїхали Мостом. Читав тут відгуки і лякався. Перед прибуттям в Україну в двох змінилася адреса доставки, але звернувся на чат перевізника і мені змінили на потрібне відділення. Дві приїхали в Україну в п'ятницю, і вже в суботу були видані кур'єру, але так як на відділені в суботу короткий день і неділя вихідний, кур'єр не встиг завести... Думаю зараз кудись закине, але ні, повернув посилки на склад і в понеділок все чітко завіз. В вівторок поспіла третя посилки, і вже після обіду забрав всі три з відділення. Не сподівався, дуже задоволений такою роботою!
Достоинства:
  1. Термін доставки з Китаю до двох тижнів, і на обраному відділенні адекватний персонал.
Недостатки:
  1. Цього разу не виявлено.
Ответ представителя Meest ПОШТА среда, 1 октября
Добрий день! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам приємно чути, що ви залишилися задоволені сервісом і що всі посилки прибули вчасно. Завжди раді допомогти!Маркіян, Meest.

Посилку не можуть доставити в поштомат 5 днів

Євгенія
вторник, 30 сентября
MEEST пробиває дно! Найгірший сервіс по доставці посилок. Якби ж це була моя єдина ситуація з ними. Але ця найгірша. Посилка в застосунку світиться як передана курʼєру з 26.09 і по сьогодні 30.09 посилка кожного дня передається курʼєру і не потрапляє в поштомат. Я обриваю гарячу лінію з 26.09 і що я чую щодня від них: - приносимо свої... Читать отзыв MEEST пробиває дно! Найгірший сервіс по доставці посилок. Якби ж це була моя єдина ситуація з ними. Але ця найгірша. Посилка в застосунку світиться як передана курʼєру з 26.09 і по сьогодні 30.09 посилка кожного дня передається курʼєру і не потрапляє в поштомат. Я обриваю гарячу лінію з 26.09 і що я чую щодня від них: - приносимо свої вибачення за незручності- ви отримаєте сьогодні посилку до 18:00- з курʼєром немає звʼязку він не відповідає- занята лінія, курʼєру не додзвонитися- курʼєр з технічних причин не зміг доставити посилку в поштомат- курʼєр повернув посилку на склад не зміг доставити її- причина не в поштоматі- очікуйте на сповіщення, що ваша посилка вже в поштоматі просто знущаються з людей! ніякої клієнторієнтовності і комунікації! я залишила 5 скарг і отримала лише 1 повідомлення з фразами, які написала вищея просила записати прохання перенаправити посилку в будь-який зручний для курʼєра поштомат або відділення, на що мені знов сказали що причина не в поштоматі отже посилка містичним чином не доставлена і не планується здається
Ответ представителя Meest ПОШТА среда, 1 октября
Добрий день!Напишіть, будь ласка, номер посилки по якій очікуєте доставку. Перевіримо інформацію.Маркіян, Meest.

Не можу зрозуміти коли виїде моя посилка

Гость
вторник, 30 сентября
Мені відправили посилку з поштомату в місті Полтава підкажіть коли вона виїде до мене? номер: 719-9196926 Мені відправили посилку з поштомату в місті Полтава підкажіть коли вона виїде до мене? номер: 719-9196926
Ответ представителя Meest ПОШТА среда, 1 октября
Добрий день! Планова дата доставки посилки отримувачу - 02.10.2025.Маркіян, Meest.

Отношение к клиенту на от…

Наталия
вторник, 30 сентября
Моя посылка MGRMY3003575666YQ. Ещё 25.09 (четверг) я сформировала посылку на отправку. И только 29.09 (понедельник) мне выставили счет, который я сразу же оплатила. Жду отправку, сегодня уже 30-е число, последний день отправки и … ничего! Завтра у них выходные. В службе поддержки мне сказали, что отправка уже после праздников, то есть почти через неделю! Я спрашиваю по поводу возмещения за... Читать отзыв Моя посылка MGRMY3003575666YQ. Ещё 25.09 (четверг) я сформировала посылку на отправку. И только 29.09 (понедельник) мне выставили счет, который я сразу же оплатила. Жду отправку, сегодня уже 30-е число, последний день отправки и … ничего! Завтра у них выходные. В службе поддержки мне сказали, что отправка уже после праздников, то есть почти через неделю! Я спрашиваю по поводу возмещения за отправку, ведь задержка не по моей вине. Я не виновата в том, что у компании недостаточно сотрудников, плохая организация, раз не успевают справляться с заказами. На что мне ответили: Не предусмотрено. Отстой!
Достоинства:
  1. на фоне минусов, уже не вижу
Недостатки:
  1. отвратительная организация работы склада, задержки, медленные обработки заказов, запросов, завышение веса
Ответ представителя Meest ПОШТА вторник, 30 сентября
Добрий день! Для детальнішої інформації, щодо вашого відправлення, зверніться, будь ласка, в службу підтримки сервісу Meest China https://meest.cn/contacts/Маркіян, Meest.

У меня все ок

It\'s Me
понедельник, 29 сентября
Не знаю почему тут столько хейта. У меня все хорошо всегда было, еще и достаточно дешево. Ни разу не было такого что бы что-то потеряли Не знаю почему тут столько хейта. У меня все хорошо всегда было, еще и достаточно дешево. Ни разу не было такого что бы что-то потеряли
Ответ представителя Meest ПОШТА вторник, 30 сентября
Добрий день!Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже приємно чути, що ви задоволені сервісом і маєте позитивний досвід співпраці. Ми цінуємо вашу довіру та будемо раді бачити вас знову!Маркіян, Meest.

Абсолютно безвідповідальні

Гость
понедельник, 29 сентября
Посилка два тижні лежить на італійському складі і ніяк не може виїхати. Просто дно. Порушують всі можливі строки доставки Посилка два тижні лежить на італійському складі і ніяк не може виїхати. Просто дно. Порушують всі можливі строки доставки
Достоинства:
  1. не існує
Недостатки:
  1. безвідповідальні
  2. не дотримуються заявлених строків
  3. некваліфіковані спеціалісти, які і не збираються допомогати клієнтам, коли є необхідність
Ответ представителя Meest ПОШТА вторник, 30 сентября
Добрий день! Для більш детальної інформації, щодо вашого відправлення, зверніться, будь ласка, в службу підтримки сервісу Meest ShoppingWeb: https://meest.shopping/ua (онлайн чат).Тел.: +380 50 373 5343, +380 67 373 5343.Е-mail: meest.shopping@meest.comГрафік роботи: Пн - Пт: 09:00 - 18:00 год., СБ: 10:00 - 16:00 год.Маркіян, Meest.

Это просто ужас

Лили
суббота, 27 сентября
Самая ужасная почта на свете, кормят обещаниями что посылка приедет вовремя. Три дня ни как курьер не может забрать посылку,операторы обещают но не выполняют условия, посылку жду три дня, и каждый день переводят доставку на следующий день! Ни когда не буду пользоваться услугами этой почты!!! Курьер оплачен, а посылки так и нет! Самая ужасная почта на свете, кормят обещаниями что посылка приедет вовремя. Три дня ни как курьер не может забрать посылку,операторы обещают но не выполняют условия, посылку жду три дня, и каждый день переводят доставку на следующий день! Ни когда не буду пользоваться услугами этой почты!!! Курьер оплачен, а посылки так и нет!
Ответ представителя Meest ПОШТА понедельник, 29 сентября
Добрий день! Напишіть, будь ласка, номер вашого відправлення. Перевіримо інформацію щодо доставки.Маркіян, Meest.

Не компонентная организация

Гость
четверг, 25 сентября
Заказала товар и чтоб была бесплатная доставка отметила доставку Meest т.к. услуга Новой Почтой составила бы 179грн. И в день прибытия мне почему-то пришло оповищание с НП что моя посылка Прибыла совершенно в другой регион Украины, конечно же я связалась с Meest на что мне сказали что из-за индекса указанного мной ,тоесть я ошиблась, поэтому и произошла... Читать отзыв Заказала товар и чтоб была бесплатная доставка отметила доставку Meest т.к. услуга Новой Почтой составила бы 179грн. И в день прибытия мне почему-то пришло оповищание с НП что моя посылка Прибыла совершенно в другой регион Украины, конечно же я связалась с Meest на что мне сказали что из-за индекса указанного мной ,тоесть я ошиблась, поэтому и произошла эта проблема...хотя индекс региона (на фото) совершенно не схожий на мой и Совершенно ДРУГОЙ ГОРОД.По итогу Meest сделал Переадрисацию в НП моей посылки ,Уже в мой город и Указал сумму Доставки 80грн. Я мягко говоря в шоке,на каком Основании из-за Халатности Ваших Сотрудников я должна платить деньги???
Ответ представителя Meest ПОШТА пятница, 26 сентября
Добрий день! Напишіть, будь ласка, номер посилки, щоб ми мали можливість більш предметно розібратися у даній ситуації.Маркіян, Meest.

Пробитое дно.

Гость
четверг, 25 сентября
Недавно пришла посылка с Китая именно к МЕxp. , хотя в доставке указан адрес укрпошты.Пришла к черту на кулички.Попросил МЕ переоформить на мое ближайшее отделение.Сделано за 4 дня( локация по Виннице.Сделали мне " любимое отделение" - ближайшее ко мне- Ляли Ратушной. 25.09.25 приходит уведомление о посылке снова на новый адрес.Бинго! "Любимое отделение" сдулось. Недавно пришла посылка с Китая именно к МЕxp. , хотя в доставке указан адрес укрпошты.Пришла к черту на кулички.Попросил МЕ переоформить на мое ближайшее отделение.Сделано за 4 дня( локация по Виннице.Сделали мне " любимое отделение" - ближайшее ко мне- Ляли Ратушной. 25.09.25 приходит уведомление о посылке снова на новый адрес.Бинго! "Любимое отделение" сдулось.
Достоинства:
  1. Не нахожу
Недостатки:
  1. Вся МЕ- полный отстой.Лонистики-0.Вообще не хочу,что бы эта контора была у меня на виду.
Ответ представителя Meest ПОШТА пятница, 26 сентября
Добрий день! Напишіть, будь ласка, номер посилки. Перевіримо інформацію щодо доставки.Маркіян, Meest.

Гарна доставка зі США

Олександр Миронів
четверг, 25 сентября
Отзыв о Meest ПОЧТА по адресу Дніпро, пр. Б.Хмельницького, 148 Через НП шоппінг не вдавалось замовити в інтернет-магазині США, бо казало що на такий тип адрес не можна відправляти, а на адресу Meest все вдалось, і доставка в цілому вийшла трошки дешевше. Через НП шоппінг не вдавалось замовити в інтернет-магазині США, бо казало що на такий тип адрес не можна відправляти, а на адресу Meest все вдалось, і доставка в цілому вийшла трошки дешевше.
Достоинства:
  1. Дешевше
Недостатки:
  1. UX оформлення доставлення складніший і довший ніж в NP
Ответ представителя Meest ПОШТА четверг, 25 сентября
Добрий день! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам приємно чути, що з нами доставка вийшла зручнішою та вигіднішою. Маркіян, Meest.

Праця у Місті пошта

Колишній працівник
среда, 24 сентября
Порушують усі умови працевлаштування, закони, оплату та інше. Бардак у логістиці схвалюють на курьерів. Не реагують на скарги. Порушують усі умови працевлаштування, закони, оплату та інше. Бардак у логістиці схвалюють на курьерів. Не реагують на скарги.
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Багато
Ответ представителя Meest ПОШТА четверг, 25 сентября
Добрий день! Заповніть, будь ласка, форму зворотного зв'язку https://meestposhta.com.ua/contact-us описавши більш предметно, що саме трапилось. Обов'язково надамо зворотний зв'язок.Маркіян, Meest.

жахливі, крадуть посилки і не реагують на скарги

Гость
среда, 24 сентября
16.09 на склад Італії було доставлено посилку, однак до цього часу вона так і не ідентифікована в системі, хоча трек внесений відразу в кабінеті, вже звертались і в магазин, і в службу доставки з цього приводу- надані всі підтвердуючі документи про те, що доставку здійснено 16.09.2025, в тому числі і накладну з підписом про отримання за... Читать отзыв 16.09 на склад Італії було доставлено посилку, однак до цього часу вона так і не ідентифікована в системі, хоча трек внесений відразу в кабінеті, вже звертались і в магазин, і в службу доставки з цього приводу- надані всі підтвердуючі документи про те, що доставку здійснено 16.09.2025, в тому числі і накладну з підписом про отримання за адресою складу в Римі. З цього приводу зверталися і на гарячу лінію, однак дій від Міста немає ніяких, ніхто нічого робити не хоче, то на складі вихідний, то почекайте два дні. Підозрюю, що відправлення просто вкрали на їх складі і все. Нешановний міст скільки часу вам дати на пошуки відправлення?
Ответ представителя Meest ПОШТА четверг, 25 сентября
Добрий день! Для більш детальної інформації зверніться, будь ласка, в службу підтримки сервісу Meest ShoppingWeb: https://meest.shopping/ua (онлайн чат).Тел.: +380 50 373 5343, +380 67 373 5343.Е-mail: meest.shopping@meest.comГрафік роботи: Пн - Пт: 09:00 - 18:00 год., СБ: 10:00 - 16:00 год.Маркіян, Meest.

Найгірший перевізник , який взагалі існує

Марина
среда, 24 сентября
Я , чесно кажучи в ступорі , зробила замовлення в Rozetka з адресою доставкою , яку мала зробити ця " недокомпанія " Замовлення від 3 вересня !!!мало того, що не доставили , вони відправили товар назад. Гроші заплачено- товар не отриманий . Кур'єр Михайло tel:+380673437098, зіпсував настрій і нецензурно висловлювався !!!! Товар пропав і служба підтримки ніяк не реагує Я , чесно кажучи в ступорі , зробила замовлення в Rozetka з адресою доставкою , яку мала зробити ця " недокомпанія " Замовлення від 3 вересня !!!мало того, що не доставили , вони відправили товар назад. Гроші заплачено- товар не отриманий . Кур'єр Михайло tel:+380673437098, зіпсував настрій і нецензурно висловлювався !!!! Товар пропав і служба підтримки ніяк не реагує
Достоинства:
  1. Немає жодного
Недостатки:
  1. Не роблять своєї роботи
Ответ представителя Meest ПОШТА четверг, 25 сентября
Добрий день! Напишіть, будь ласка, номер вашого відправлення. Перевіримо інформацію щодо доставки.Маркіян, Meest.

Це жах! Гірше і бути не може.

Гость
вторник, 23 сентября
Це якесь знущання. Посилка з Черкас до Сміли їде 4 дні!!!! Вони навіть Укрпошту переплюнули. Доречі, Укрпошта з Черкас до Сміли доставляє посилку за 2 години. Навіщо взагалі ці горе-перевіщники з'явилися у цій сфері. Це якісь лузери. Це якесь знущання. Посилка з Черкас до Сміли їде 4 дні!!!! Вони навіть Укрпошту переплюнули. Доречі, Укрпошта з Черкас до Сміли доставляє посилку за 2 години. Навіщо взагалі ці горе-перевіщники з'явилися у цій сфері. Це якісь лузери.
Ответ представителя Meest ПОШТА четверг, 25 сентября
Добрий день! Перепрошуємо за затримку з доставкою вашої посилки. Ваше звернення буде передано у відповідний відділ для перевірки та вжиття заходів щодо покращення термінів доставки. Дякуємо, що повідомили нам про цю ситуацію.Маркіян, Meest.

Гальма кантора

Гость
понедельник, 22 сентября
Посилка не за адресою пересилають куди зручно не працюють з клієнтами з однієї адреси на другу 7 днів Посилка не за адресою пересилають куди зручно не працюють з клієнтами з однієї адреси на другу 7 днів
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Один мінус
Ответ представителя Meest ПОШТА четверг, 25 сентября
Добрий день! Хочемо більш предметно розібратися у даній ситуації. Напишіть, будь ласка, номер посилки по якій здійснювалась доставка.Маркіян, Meest.

жах якби я могла не використовувала цю почту

Гость
понедельник, 22 сентября
курʼєру була передана моя посилка в 17:10 вона не приходила до 18:00 а сама почта працювала до 18:00 а надходить тільки так у вечері в неділю взагалі не працює курʼєру була передана моя посилка в 17:10 вона не приходила до 18:00 а сама почта працювала до 18:00 а надходить тільки так у вечері в неділю взагалі не працює
Достоинства:
  1. немає
Недостатки:
  1. дуже багато
Ответ представителя Meest ПОШТА четверг, 25 сентября
Добрий день! Напишіть, будь ласка, номер посилки, щоб ми мали можливість перевірити інформацію щодо доставки.Маркіян, Meest.

створено забір, гроші оплачено руху немає

Олег
понедельник, 22 сентября
Створив забір з голандії в Україну, гроші оплати, товар не доставили гроші не повернули, гаряча лінія нічми не допомагає Створив забір з голандії в Україну, гроші оплати, товар не доставили гроші не повернули, гаряча лінія нічми не допомагає
Ответ представителя Meest ПОШТА понедельник, 22 сентября
Добрий день! Перепрошуємо за незручності. Щодо питання повернення коштів, рекомендуємо звернутись за контактами у посиланні https://www.meestpost.com/uk/ua/contact-usМаркіян, Meest.

жахливе обслуговування

Гість
воскресенье, 21 сентября
16.09.2025 на склад в Італії доставлено посилку, яка до цього часу не опрацьована складом та не зареєстрована. така ж ситуація і в США - посилка з самого ранку 18.09 на складі і досі не зареєстрована в системі, хоча вся інформація внесена в особистий кабінет. Це які мають бути строки доставки з такою роботою? Просто дно 16.09.2025 на склад в Італії доставлено посилку, яка до цього часу не опрацьована складом та не зареєстрована. така ж ситуація і в США - посилка з самого ранку 18.09 на складі і досі не зареєстрована в системі, хоча вся інформація внесена в особистий кабінет. Це які мають бути строки доставки з такою роботою? Просто дно
Достоинства:
  1. не існує
Недостатки:
  1. безвідповідальне ставлення до клієнтів
  2. постійне невиконання взятих на себе зобовʼязань за які беруть чималі кошти
Ответ представителя Meest ПОШТА понедельник, 22 сентября
Добрий день! Для більш детальної інформації зверніться, будь ласка, в службу підтримки сервісу Meest ShoppingWeb: https://meest.shopping/ua (онлайн чат).Тел.: +380 50 373 5343, +380 67 373 5343.Е-mail: meest.shopping@meest.comГрафік роботи: Пн - Пт: 09:00 - 18:00 год., СБ: 10:00 - 16:00 год.Маркіян, Meest.

Треки воруют

Гость
пятница, 19 сентября
Ужасная компанияЗа последние 3 месяца потеряли 3 трека в США (говорят что не получали)Один из треков внесли другому человеку (хотя указан мой номер кабинета)Предоставила инвойсы на покупку- никакого решения! Ни компенсации ни извиненийТупо украли и ВСЕ! Ужасная компанияЗа последние 3 месяца потеряли 3 трека в США (говорят что не получали)Один из треков внесли другому человеку (хотя указан мой номер кабинета)Предоставила инвойсы на покупку- никакого решения! Ни компенсации ни извиненийТупо украли и ВСЕ!
Ответ представителя Meest ПОШТА пятница, 19 сентября
Добрий день. Уточніть, будь ласка, номери відправлень, про які йде мова. Ми перевіримо інформацію.Будемо вдячні за відповідь!Соломія, Meest.

Доставка посылок

Гость
среда, 17 сентября
Посылка из китая. 13.09 Киев борщаговка,непонятно почему 14.09 отправляют в центр Киева,хотя живу я за городом вообще(Гореничи) Пытаюсь сделать переадресацию на Гореничи,в приложении показывает ближайший пункт выдачи Стоянка(хотя в Гореничах есть и почтомат и пункт выдачи) ну ок,переадресовываю на Стоянку(70 гривен переадресация!!!),15.09 готово к выдаче Стоянка маг. Татьяна,приехал около 12 дня,а там закрыто(хотя указано режим работы с 8-18),связываюсь с оператором,она... Читать отзыв Посылка из китая. 13.09 Киев борщаговка,непонятно почему 14.09 отправляют в центр Киева,хотя живу я за городом вообще(Гореничи) Пытаюсь сделать переадресацию на Гореничи,в приложении показывает ближайший пункт выдачи Стоянка(хотя в Гореничах есть и почтомат и пункт выдачи) ну ок,переадресовываю на Стоянку(70 гривен переадресация!!!),15.09 готово к выдаче Стоянка маг. Татьяна,приехал около 12 дня,а там закрыто(хотя указано режим работы с 8-18),связываюсь с оператором,она связалась с представителем магазина,ответ убил: буду через 1,5-2 часа ПРИМЕРНО! Опять звонок оператору,кое как убеждаю переадресовать в Гореничи,со скандалом соглашаются бесплатно переадресовать…уже 17.09 никаких движений по посылке…очередной звонок оператору meest пробил дно ответ- а мы вообще не занимаемся,этим занимается отдельное подразделение,переадресация занимает от 3х рабочих дней!!! От 3х дней,вы издеваетесь??? От пункта А до пункта Б меньше 2 километров
Ответ представителя Meest ПОШТА четверг, 18 сентября
Добрий день! Перепрошуємо за незручності. Щоб ми мали можливість більш предметно розібратися у даній ситуації, напишіть, будь ласка, номер посилки.Маркіян, Meest.

Не вірно кладуть посилку по адресу

Гость
вторник, 16 сентября
Я отримала посилку 15.09.25 в поштматі міст на уей раз все добре положили хоть в велику ячейку, але по адресу взагалі в іншу сторону чим потрібно. Мені потрібно таксі визивати, щоб з посилкою доїхмти додому чи як. Ви хотя би дивіться по адресі яка стоїть і шукайте хотя би по правильній стороні, а не по паралельній через дорогу в... Читать отзыв Я отримала посилку 15.09.25 в поштматі міст на уей раз все добре положили хоть в велику ячейку, але по адресу взагалі в іншу сторону чим потрібно. Мені потрібно таксі визивати, щоб з посилкою доїхмти додому чи як. Ви хотя би дивіться по адресі яка стоїть і шукайте хотя би по правильній стороні, а не по паралельній через дорогу в глуб. Уже краще залишайте на розетці
Ответ представителя Meest ПОШТА четверг, 18 сентября
Добрий день!Дякуємо за звернення.Напишіть, будь ласка, номер декларації, аби ми мали змогу перевірити інформацію щодо доставки.Юрій. Meest.

Сама безвідповідальна служба доставки

Гость
вторник, 16 сентября
Зі Сполучених Штатів посилка доїхала до України до Львова за 4 доби. І вже 4 доба пішла як ця контора везе цю посилку кур'єром по місту на адресу. Переносять дату доставки.Служба підтримки тупо не працює, реакція на звернення через телеграм нульова. Всі дуже зайняті. В жодному разі не зв'язуйтесь з цією службою Зі Сполучених Штатів посилка доїхала до України до Львова за 4 доби. І вже 4 доба пішла як ця контора везе цю посилку кур'єром по місту на адресу. Переносять дату доставки.Служба підтримки тупо не працює, реакція на звернення через телеграм нульова. Всі дуже зайняті. В жодному разі не зв'язуйтесь з цією службою
Ответ представителя Meest ПОШТА четверг, 18 сентября
Добрий день!Дякуємо за звернення.Напишіть, будь ласка, номер декларації, аби ми мали змогу перевірити інформацію щодо доставки.Юрій. Meest.

Жахливий сервіс

Emerald
понедельник, 15 сентября
Сервіс просто ніякий, кліентооріентовність на 0 рівні, на переадрес йде від 2 до 5 робочих днів коли у більш кращих компанії це відбувається протягом декількох секунд,+ в компаніях коли посилка в дорозі переадрес безкоштовно а тут бери і плати нема різниці на якому єтапі, Статуси у додатку не актуальні якщо написали доставлять сьогодні, сьогодні його вам точно не доставлять і... Читать отзыв Сервіс просто ніякий, кліентооріентовність на 0 рівні, на переадрес йде від 2 до 5 робочих днів коли у більш кращих компанії це відбувається протягом декількох секунд,+ в компаніях коли посилка в дорозі переадрес безкоштовно а тут бери і плати нема різниці на якому єтапі, Статуси у додатку не актуальні якщо написали доставлять сьогодні, сьогодні його вам точно не доставлять і напевне і не завтра, в кращому випадку через дні 3, У чаті відповідають через три години після запиту, завжди немає операторів вільних просто завжди. Який висновок? Висновок те що одна зірочка це ще подарунок була б змога проставити нуль тут якраз підходить иака оцінка, одна зірка вам чисто з доброти душевної.
Ответ представителя Meest ПОШТА четверг, 18 сентября
Добрий день!Дякуємо за звернення.Напишіть, будь ласка, номер декларації, аби ми мали змогу перевірити інформацію детальніше.Юрій. Meest.

Жахливий сервіс

Катерина
понедельник, 15 сентября
Тиждень не можу отримати свою посилку 719-7486321. Спочатку прийшло повідомлення про доставку 10.09. В той день нічого не отримала. Неодноразово зверталась до служби підтримки, проте ніякої допомоги з їх сторони немає. Очікуйте завтра. Сьогодні 15.09, і знову ніякого результату. Просто треш. Тиждень не можу отримати свою посилку 719-7486321. Спочатку прийшло повідомлення про доставку 10.09. В той день нічого не отримала. Неодноразово зверталась до служби підтримки, проте ніякої допомоги з їх сторони немає. Очікуйте завтра. Сьогодні 15.09, і знову ніякого результату. Просто треш.
Ответ представителя Meest ПОШТА понедельник, 15 сентября
Добрий день! Нам дуже прикро, що трапилась така ситуація. Ми вже передали інформацію у відповідний відділ і робимо все можливе, щоб пришвидшити доставку. Дякуємо за ваше терпіння.Маркіян, Meest.

Я думав,що Укрпошта г...о, я помилився

Артем
суббота, 13 сентября
Неможливо змінити отримувача,написав в підтримку,відповіли на наступний день,"надішліть номер посилки,щоб ми розуміли,що вас цікавить".Надіслав,чекаю відповідь 5-й день. Неможливо змінити отримувача,написав в підтримку,відповіли на наступний день,"надішліть номер посилки,щоб ми розуміли,що вас цікавить".Надіслав,чекаю відповідь 5-й день.
Ответ представителя Meest ПОШТА понедельник, 15 сентября
Добрий день! Перепрошуємо за таку довгу затримку з відповіддю. Щоб ми могли прискорити вирішення вашого питання, підкажіть, будь ласка, номер посилки ще раз.Маркіян, Meest.
Читать все отзывы