Очень жаль, что али шлет посылки этой конторой. 3 дня по городу везут 0.08 кг Очень жаль, что али шлет посылки этой конторой. 3 дня по городу везут 0.08 кг
Заказ с розетки. Выбрал дату, время когда дома буду.Не приехал. Говорят завтра точно будет. А во сколько неизвестно!Завтра не приехал. Ну ладно, давайте на послезавтра.Послезавтра тоже нет :) Прошу курьера хотябы предупредить во сколько будет - Это невозможно. Время доставки не запланировано. Они даже не знают, что должны были доставить во время, которое я на розетке указал... Читати відгук Заказ с розетки. Выбрал дату, время когда дома буду.Не приехал. Говорят завтра точно будет. А во сколько неизвестно!Завтра не приехал. Ну ладно, давайте на послезавтра.Послезавтра тоже нет :) Прошу курьера хотябы предупредить во сколько будет - Это невозможно. Время доставки не запланировано. Они даже не знают, что должны были доставить во время, которое я на розетке указал :)Уже отменял заказ на розетке как звонит курьер - я тут :)Розетка дала сертификат на 200 грывень, ничего не решают, за доставку не отвечают. Саппорт миста - как видим, тожеЗа такую цену доставки проще такси погнать в магазин!Никогда ни за какие деньги не связывайтесь с МИСТОМ. Проще в соседний город пешком сходить, прогуляетесь.И насколько я вижу, случай не единичный :)Желаю компании скорейшего банкротства с таким сервисом за такие конские бабки.
Посилка Тему. По ходу доставки спочатку кур'єр доставка, потім через кілька днів - поштомат 200 м, потім пункт видачі за 500м. Потім знов зміна - поштомат 200м. І як тільки вже отримувати - дідько знає де через все місто пункт видачі. Переадресація - 50 грн..(ви не охуїли шановні?). Думаю так : Китай заплатив за кур'єра. Ви ці гроші защурили... Читати відгук Посилка Тему. По ходу доставки спочатку кур'єр доставка, потім через кілька днів - поштомат 200 м, потім пункт видачі за 500м. Потім знов зміна - поштомат 200м. І як тільки вже отримувати - дідько знає де через все місто пункт видачі. Переадресація - 50 грн..(ви не охуїли шановні?). Думаю так : Китай заплатив за кур'єра. Ви ці гроші защурили ,ваш доставник у місто кинув посилку у першому пункті куди припер, пославши всіх до біса і на всіх начхати. Все одно для клієнта безкоштовна доставка..так? То хай забирає з іншої планети.
Добрий день! Перепрошуємо за незручності. Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки. Безоплатно переадресуємо відправлення.Також, ви можете у мобільному застосунку Meest Пошта вказати улюблене відділення, куди за замовчуванням доставлятимуться ваші посилки.Маркіян, Meest.
Да хуже пошты я ище не встречал,скидуют,адрес почтомата,несуществующего,в смс не контактов ни чего кроме как ссылки на сайт я понимаю ето шоб скачивали приложение,и после всего тебя делают виноватым,даже на Джастина нет таких афер нерекомендую Да хуже пошты я ище не встречал,скидуют,адрес почтомата,несуществующего,в смс не контактов ни чего кроме как ссылки на сайт я понимаю ето шоб скачивали приложение,и после всего тебя делают виноватым,даже на Джастина нет таких афер нерекомендую
Кожен раз якісь нові «пригоди». Я просто сподіваюсь, що всі магазини зроблять можливість відправки укрпоштою або новою поштою. Бо гірше міста нема нічого. То вони відправлять відправлення чорт забирай куди. То курʼєр телефонує «а я тут». То вони придумали митні збори, що я невідомо де маю знайти й оплатити. Просто жах. Кожен раз якісь нові «пригоди». Я просто сподіваюсь, що всі магазини зроблять можливість відправки укрпоштою або новою поштою. Бо гірше міста нема нічого. То вони відправлять відправлення чорт забирай куди. То курʼєр телефонує «а я тут». То вони придумали митні збори, що я невідомо де маю знайти й оплатити. Просто жах.
Добрий день! Нам дуже прикро читати такий відгук. Якщо у вас виникнуть подібні ситуації, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки за контактами, вказаними на сайті https://meestposhta.com.ua/contact-us – ми обов’язково допоможемо вирішити питання.Маркіян, Meest.
Замовив на Алі, протягом тижня, три посилки і всі поїхали Мостом. Читав тут відгуки і лякався. Перед прибуттям в Україну в двох змінилася адреса доставки, але звернувся на чат перевізника і мені змінили на потрібне відділення. Дві приїхали в Україну в п'ятницю, і вже в суботу були видані кур'єру, але так як на відділені в суботу короткий день і неділя... Читати відгук Замовив на Алі, протягом тижня, три посилки і всі поїхали Мостом. Читав тут відгуки і лякався. Перед прибуттям в Україну в двох змінилася адреса доставки, але звернувся на чат перевізника і мені змінили на потрібне відділення. Дві приїхали в Україну в п'ятницю, і вже в суботу були видані кур'єру, але так як на відділені в суботу короткий день і неділя вихідний, кур'єр не встиг завести... Думаю зараз кудись закине, але ні, повернув посилки на склад і в понеділок все чітко завіз. В вівторок поспіла третя посилки, і вже після обіду забрав всі три з відділення. Не сподівався, дуже задоволений такою роботою!
Переваги:
Термін доставки з Китаю до двох тижнів, і на обраному відділенні адекватний персонал.
Добрий день! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам приємно чути, що ви залишилися задоволені сервісом і що всі посилки прибули вчасно. Завжди раді допомогти!Маркіян, Meest.
MEEST пробиває дно! Найгірший сервіс по доставці посилок. Якби ж це була моя єдина ситуація з ними. Але ця найгірша. Посилка в застосунку світиться як передана курʼєру з 26.09 і по сьогодні 30.09 посилка кожного дня передається курʼєру і не потрапляє в поштомат. Я обриваю гарячу лінію з 26.09 і що я чую щодня від них: - приносимо свої... Читати відгук MEEST пробиває дно! Найгірший сервіс по доставці посилок. Якби ж це була моя єдина ситуація з ними. Але ця найгірша. Посилка в застосунку світиться як передана курʼєру з 26.09 і по сьогодні 30.09 посилка кожного дня передається курʼєру і не потрапляє в поштомат. Я обриваю гарячу лінію з 26.09 і що я чую щодня від них: - приносимо свої вибачення за незручності- ви отримаєте сьогодні посилку до 18:00- з курʼєром немає звʼязку він не відповідає- занята лінія, курʼєру не додзвонитися- курʼєр з технічних причин не зміг доставити посилку в поштомат- курʼєр повернув посилку на склад не зміг доставити її- причина не в поштоматі- очікуйте на сповіщення, що ваша посилка вже в поштоматі просто знущаються з людей! ніякої клієнторієнтовності і комунікації! я залишила 5 скарг і отримала лише 1 повідомлення з фразами, які написала вищея просила записати прохання перенаправити посилку в будь-який зручний для курʼєра поштомат або відділення, на що мені знов сказали що причина не в поштоматі отже посилка містичним чином не доставлена і не планується здається
Мені відправили посилку з поштомату в місті Полтава підкажіть коли вона виїде до мене? номер: 719-9196926 Мені відправили посилку з поштомату в місті Полтава підкажіть коли вона виїде до мене? номер: 719-9196926
Моя посылка MGRMY3003575666YQ. Ещё 25.09 (четверг) я сформировала посылку на отправку. И только 29.09 (понедельник) мне выставили счет, который я сразу же оплатила. Жду отправку, сегодня уже 30-е число, последний день отправки и … ничего! Завтра у них выходные. В службе поддержки мне сказали, что отправка уже после праздников, то есть почти через неделю! Я спрашиваю по поводу возмещения за... Читати відгук Моя посылка MGRMY3003575666YQ. Ещё 25.09 (четверг) я сформировала посылку на отправку. И только 29.09 (понедельник) мне выставили счет, который я сразу же оплатила. Жду отправку, сегодня уже 30-е число, последний день отправки и … ничего! Завтра у них выходные. В службе поддержки мне сказали, что отправка уже после праздников, то есть почти через неделю! Я спрашиваю по поводу возмещения за отправку, ведь задержка не по моей вине. Я не виновата в том, что у компании недостаточно сотрудников, плохая организация, раз не успевают справляться с заказами. На что мне ответили: Не предусмотрено. Отстой!
Переваги:
на фоне минусов, уже не вижу
Недоліки:
отвратительная организация работы склада, задержки, медленные обработки заказов, запросов, завышение веса
Добрий день! Для детальнішої інформації, щодо вашого відправлення, зверніться, будь ласка, в службу підтримки сервісу Meest China https://meest.cn/contacts/Маркіян, Meest.
Не знаю почему тут столько хейта. У меня все хорошо всегда было, еще и достаточно дешево. Ни разу не было такого что бы что-то потеряли Не знаю почему тут столько хейта. У меня все хорошо всегда было, еще и достаточно дешево. Ни разу не было такого что бы что-то потеряли
Добрий день!Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже приємно чути, що ви задоволені сервісом і маєте позитивний досвід співпраці. Ми цінуємо вашу довіру та будемо раді бачити вас знову!Маркіян, Meest.
Посилка два тижні лежить на італійському складі і ніяк не може виїхати. Просто дно. Порушують всі можливі строки доставки Посилка два тижні лежить на італійському складі і ніяк не може виїхати. Просто дно. Порушують всі можливі строки доставки
Переваги:
не існує
Недоліки:
безвідповідальні
не дотримуються заявлених строків
некваліфіковані спеціалісти, які і не збираються допомогати клієнтам, коли є необхідність
Добрий день! Для більш детальної інформації, щодо вашого відправлення, зверніться, будь ласка, в службу підтримки сервісу Meest ShoppingWeb: https://meest.shopping/ua (онлайн чат).Тел.: +380 50 373 5343, +380 67 373 5343.Е-mail: meest.shopping@meest.comГрафік роботи: Пн - Пт: 09:00 - 18:00 год., СБ: 10:00 - 16:00 год.Маркіян, Meest.
Самая ужасная почта на свете, кормят обещаниями что посылка приедет вовремя. Три дня ни как курьер не может забрать посылку,операторы обещают но не выполняют условия, посылку жду три дня, и каждый день переводят доставку на следующий день! Ни когда не буду пользоваться услугами этой почты!!! Курьер оплачен, а посылки так и нет! Самая ужасная почта на свете, кормят обещаниями что посылка приедет вовремя. Три дня ни как курьер не может забрать посылку,операторы обещают но не выполняют условия, посылку жду три дня, и каждый день переводят доставку на следующий день! Ни когда не буду пользоваться услугами этой почты!!! Курьер оплачен, а посылки так и нет!
Заказала товар и чтоб была бесплатная доставка отметила доставку Meest т.к. услуга Новой Почтой составила бы 179грн. И в день прибытия мне почему-то пришло оповищание с НП что моя посылка Прибыла совершенно в другой регион Украины, конечно же я связалась с Meest на что мне сказали что из-за индекса указанного мной ,тоесть я ошиблась, поэтому и произошла... Читати відгук Заказала товар и чтоб была бесплатная доставка отметила доставку Meest т.к. услуга Новой Почтой составила бы 179грн. И в день прибытия мне почему-то пришло оповищание с НП что моя посылка Прибыла совершенно в другой регион Украины, конечно же я связалась с Meest на что мне сказали что из-за индекса указанного мной ,тоесть я ошиблась, поэтому и произошла эта проблема...хотя индекс региона (на фото) совершенно не схожий на мой и Совершенно ДРУГОЙ ГОРОД.По итогу Meest сделал Переадрисацию в НП моей посылки ,Уже в мой город и Указал сумму Доставки 80грн. Я мягко говоря в шоке,на каком Основании из-за Халатности Ваших Сотрудников я должна платить деньги???
Недавно пришла посылка с Китая именно к МЕxp. , хотя в доставке указан адрес укрпошты.Пришла к черту на кулички.Попросил МЕ переоформить на мое ближайшее отделение.Сделано за 4 дня( локация по Виннице.Сделали мне " любимое отделение" - ближайшее ко мне- Ляли Ратушной. 25.09.25 приходит уведомление о посылке снова на новый адрес.Бинго! "Любимое отделение" сдулось. Недавно пришла посылка с Китая именно к МЕxp. , хотя в доставке указан адрес укрпошты.Пришла к черту на кулички.Попросил МЕ переоформить на мое ближайшее отделение.Сделано за 4 дня( локация по Виннице.Сделали мне " любимое отделение" - ближайшее ко мне- Ляли Ратушной. 25.09.25 приходит уведомление о посылке снова на новый адрес.Бинго! "Любимое отделение" сдулось.
Переваги:
Не нахожу
Недоліки:
Вся МЕ- полный отстой.Лонистики-0.Вообще не хочу,что бы эта контора была у меня на виду.
Відгук про Meest ПОШТА за адресою Дніпро, пр. Б.Хмельницького, 148 Через НП шоппінг не вдавалось замовити в інтернет-магазині США, бо казало що на такий тип адрес не можна відправляти, а на адресу Meest все вдалось, і доставка в цілому вийшла трошки дешевше. Через НП шоппінг не вдавалось замовити в інтернет-магазині США, бо казало що на такий тип адрес не можна відправляти, а на адресу Meest все вдалось, і доставка в цілому вийшла трошки дешевше.
Переваги:
Дешевше
Недоліки:
UX оформлення доставлення складніший і довший ніж в NP
Порушують усі умови працевлаштування, закони, оплату та інше. Бардак у логістиці схвалюють на курьерів. Не реагують на скарги. Порушують усі умови працевлаштування, закони, оплату та інше. Бардак у логістиці схвалюють на курьерів. Не реагують на скарги.
Добрий день! Заповніть, будь ласка, форму зворотного зв'язку https://meestposhta.com.ua/contact-us описавши більш предметно, що саме трапилось. Обов'язково надамо зворотний зв'язок.Маркіян, Meest.
16.09 на склад Італії було доставлено посилку, однак до цього часу вона так і не ідентифікована в системі, хоча трек внесений відразу в кабінеті, вже звертались і в магазин, і в службу доставки з цього приводу- надані всі підтвердуючі документи про те, що доставку здійснено 16.09.2025, в тому числі і накладну з підписом про отримання за... Читати відгук 16.09 на склад Італії було доставлено посилку, однак до цього часу вона так і не ідентифікована в системі, хоча трек внесений відразу в кабінеті, вже звертались і в магазин, і в службу доставки з цього приводу- надані всі підтвердуючі документи про те, що доставку здійснено 16.09.2025, в тому числі і накладну з підписом про отримання за адресою складу в Римі. З цього приводу зверталися і на гарячу лінію, однак дій від Міста немає ніяких, ніхто нічого робити не хоче, то на складі вихідний, то почекайте два дні. Підозрюю, що відправлення просто вкрали на їх складі і все. Нешановний міст скільки часу вам дати на пошуки відправлення?
Я , чесно кажучи в ступорі , зробила замовлення в Rozetka з адресою доставкою , яку мала зробити ця " недокомпанія " Замовлення від 3 вересня !!!мало того, що не доставили , вони відправили товар назад. Гроші заплачено- товар не отриманий . Кур'єр Михайло tel:+380673437098, зіпсував настрій і нецензурно висловлювався !!!! Товар пропав і служба підтримки ніяк не реагує Я , чесно кажучи в ступорі , зробила замовлення в Rozetka з адресою доставкою , яку мала зробити ця " недокомпанія " Замовлення від 3 вересня !!!мало того, що не доставили , вони відправили товар назад. Гроші заплачено- товар не отриманий . Кур'єр Михайло tel:+380673437098, зіпсував настрій і нецензурно висловлювався !!!! Товар пропав і служба підтримки ніяк не реагує
Це якесь знущання. Посилка з Черкас до Сміли їде 4 дні!!!! Вони навіть Укрпошту переплюнули. Доречі, Укрпошта з Черкас до Сміли доставляє посилку за 2 години. Навіщо взагалі ці горе-перевіщники з'явилися у цій сфері. Це якісь лузери. Це якесь знущання. Посилка з Черкас до Сміли їде 4 дні!!!! Вони навіть Укрпошту переплюнули. Доречі, Укрпошта з Черкас до Сміли доставляє посилку за 2 години. Навіщо взагалі ці горе-перевіщники з'явилися у цій сфері. Це якісь лузери.
Добрий день! Перепрошуємо за затримку з доставкою вашої посилки. Ваше звернення буде передано у відповідний відділ для перевірки та вжиття заходів щодо покращення термінів доставки. Дякуємо, що повідомили нам про цю ситуацію.Маркіян, Meest.
Посилка не за адресою пересилають куди зручно не працюють з клієнтами з однієї адреси на другу 7 днів Посилка не за адресою пересилають куди зручно не працюють з клієнтами з однієї адреси на другу 7 днів
курʼєру була передана моя посилка в 17:10 вона не приходила до 18:00 а сама почта працювала до 18:00 а надходить тільки так у вечері в неділю взагалі не працює курʼєру була передана моя посилка в 17:10 вона не приходила до 18:00 а сама почта працювала до 18:00 а надходить тільки так у вечері в неділю взагалі не працює
Створив забір з голандії в Україну, гроші оплати, товар не доставили гроші не повернули, гаряча лінія нічми не допомагає Створив забір з голандії в Україну, гроші оплати, товар не доставили гроші не повернули, гаряча лінія нічми не допомагає
Добрий день! Перепрошуємо за незручності. Щодо питання повернення коштів, рекомендуємо звернутись за контактами у посиланні https://www.meestpost.com/uk/ua/contact-usМаркіян, Meest.
16.09.2025 на склад в Італії доставлено посилку, яка до цього часу не опрацьована складом та не зареєстрована. така ж ситуація і в США - посилка з самого ранку 18.09 на складі і досі не зареєстрована в системі, хоча вся інформація внесена в особистий кабінет. Це які мають бути строки доставки з такою роботою? Просто дно 16.09.2025 на склад в Італії доставлено посилку, яка до цього часу не опрацьована складом та не зареєстрована. така ж ситуація і в США - посилка з самого ранку 18.09 на складі і досі не зареєстрована в системі, хоча вся інформація внесена в особистий кабінет. Це які мають бути строки доставки з такою роботою? Просто дно
Переваги:
не існує
Недоліки:
безвідповідальне ставлення до клієнтів
постійне невиконання взятих на себе зобовʼязань за які беруть чималі кошти
Ужасная компанияЗа последние 3 месяца потеряли 3 трека в США (говорят что не получали)Один из треков внесли другому человеку (хотя указан мой номер кабинета)Предоставила инвойсы на покупку- никакого решения! Ни компенсации ни извиненийТупо украли и ВСЕ! Ужасная компанияЗа последние 3 месяца потеряли 3 трека в США (говорят что не получали)Один из треков внесли другому человеку (хотя указан мой номер кабинета)Предоставила инвойсы на покупку- никакого решения! Ни компенсации ни извиненийТупо украли и ВСЕ!
Посылка из китая. 13.09 Киев борщаговка,непонятно почему 14.09 отправляют в центр Киева,хотя живу я за городом вообще(Гореничи) Пытаюсь сделать переадресацию на Гореничи,в приложении показывает ближайший пункт выдачи Стоянка(хотя в Гореничах есть и почтомат и пункт выдачи) ну ок,переадресовываю на Стоянку(70 гривен переадресация!!!),15.09 готово к выдаче Стоянка маг. Татьяна,приехал около 12 дня,а там закрыто(хотя указано режим работы с 8-18),связываюсь с оператором,она... Читати відгук Посылка из китая. 13.09 Киев борщаговка,непонятно почему 14.09 отправляют в центр Киева,хотя живу я за городом вообще(Гореничи) Пытаюсь сделать переадресацию на Гореничи,в приложении показывает ближайший пункт выдачи Стоянка(хотя в Гореничах есть и почтомат и пункт выдачи) ну ок,переадресовываю на Стоянку(70 гривен переадресация!!!),15.09 готово к выдаче Стоянка маг. Татьяна,приехал около 12 дня,а там закрыто(хотя указано режим работы с 8-18),связываюсь с оператором,она связалась с представителем магазина,ответ убил: буду через 1,5-2 часа ПРИМЕРНО! Опять звонок оператору,кое как убеждаю переадресовать в Гореничи,со скандалом соглашаются бесплатно переадресовать…уже 17.09 никаких движений по посылке…очередной звонок оператору meest пробил дно ответ- а мы вообще не занимаемся,этим занимается отдельное подразделение,переадресация занимает от 3х рабочих дней!!! От 3х дней,вы издеваетесь??? От пункта А до пункта Б меньше 2 километров
Добрий день! Перепрошуємо за незручності. Щоб ми мали можливість більш предметно розібратися у даній ситуації, напишіть, будь ласка, номер посилки.Маркіян, Meest.
Я отримала посилку 15.09.25 в поштматі міст на уей раз все добре положили хоть в велику ячейку, але по адресу взагалі в іншу сторону чим потрібно. Мені потрібно таксі визивати, щоб з посилкою доїхмти додому чи як. Ви хотя би дивіться по адресі яка стоїть і шукайте хотя би по правильній стороні, а не по паралельній через дорогу в... Читати відгук Я отримала посилку 15.09.25 в поштматі міст на уей раз все добре положили хоть в велику ячейку, але по адресу взагалі в іншу сторону чим потрібно. Мені потрібно таксі визивати, щоб з посилкою доїхмти додому чи як. Ви хотя би дивіться по адресі яка стоїть і шукайте хотя би по правильній стороні, а не по паралельній через дорогу в глуб. Уже краще залишайте на розетці
Зі Сполучених Штатів посилка доїхала до України до Львова за 4 доби. І вже 4 доба пішла як ця контора везе цю посилку кур'єром по місту на адресу. Переносять дату доставки.Служба підтримки тупо не працює, реакція на звернення через телеграм нульова. Всі дуже зайняті. В жодному разі не зв'язуйтесь з цією службою Зі Сполучених Штатів посилка доїхала до України до Львова за 4 доби. І вже 4 доба пішла як ця контора везе цю посилку кур'єром по місту на адресу. Переносять дату доставки.Служба підтримки тупо не працює, реакція на звернення через телеграм нульова. Всі дуже зайняті. В жодному разі не зв'язуйтесь з цією службою
Сервіс просто ніякий, кліентооріентовність на 0 рівні, на переадрес йде від 2 до 5 робочих днів коли у більш кращих компанії це відбувається протягом декількох секунд,+ в компаніях коли посилка в дорозі переадрес безкоштовно а тут бери і плати нема різниці на якому єтапі, Статуси у додатку не актуальні якщо написали доставлять сьогодні, сьогодні його вам точно не доставлять і... Читати відгук Сервіс просто ніякий, кліентооріентовність на 0 рівні, на переадрес йде від 2 до 5 робочих днів коли у більш кращих компанії це відбувається протягом декількох секунд,+ в компаніях коли посилка в дорозі переадрес безкоштовно а тут бери і плати нема різниці на якому єтапі, Статуси у додатку не актуальні якщо написали доставлять сьогодні, сьогодні його вам точно не доставлять і напевне і не завтра, в кращому випадку через дні 3, У чаті відповідають через три години після запиту, завжди немає операторів вільних просто завжди. Який висновок? Висновок те що одна зірочка це ще подарунок була б змога проставити нуль тут якраз підходить иака оцінка, одна зірка вам чисто з доброти душевної.
Тиждень не можу отримати свою посилку 719-7486321. Спочатку прийшло повідомлення про доставку 10.09. В той день нічого не отримала. Неодноразово зверталась до служби підтримки, проте ніякої допомоги з їх сторони немає. Очікуйте завтра. Сьогодні 15.09, і знову ніякого результату. Просто треш. Тиждень не можу отримати свою посилку 719-7486321. Спочатку прийшло повідомлення про доставку 10.09. В той день нічого не отримала. Неодноразово зверталась до служби підтримки, проте ніякої допомоги з їх сторони немає. Очікуйте завтра. Сьогодні 15.09, і знову ніякого результату. Просто треш.
Добрий день! Нам дуже прикро, що трапилась така ситуація. Ми вже передали інформацію у відповідний відділ і робимо все можливе, щоб пришвидшити доставку. Дякуємо за ваше терпіння.Маркіян, Meest.
Неможливо змінити отримувача,написав в підтримку,відповіли на наступний день,"надішліть номер посилки,щоб ми розуміли,що вас цікавить".Надіслав,чекаю відповідь 5-й день. Неможливо змінити отримувача,написав в підтримку,відповіли на наступний день,"надішліть номер посилки,щоб ми розуміли,що вас цікавить".Надіслав,чекаю відповідь 5-й день.
Добрий день! Перепрошуємо за таку довгу затримку з відповіддю. Щоб ми могли прискорити вирішення вашого питання, підкажіть, будь ласка, номер посилки ще раз.Маркіян, Meest.