З точки зору якості інтернету нарікань немає, а от фінансово-тарифна частина та комунікація - класичне "ми вам нічого не винні" (в стилі іншого відомого українського провайдера):- вони не зобов'язані за договором повідомляти про зміни тарифів через надані канали зв'язку (пошта чи телефон), тож якщо немає звички перевіряти щомісяця на їхньому сайті новини - це проблема користувача.- якщо на... Читать отзыв З точки зору якості інтернету нарікань немає, а от фінансово-тарифна частина та комунікація - класичне "ми вам нічого не винні" (в стилі іншого відомого українського провайдера):- вони не зобов'язані за договором повідомляти про зміни тарифів через надані канали зв'язку (пошта чи телефон), тож якщо немає звички перевіряти щомісяця на їхньому сайті новини - це проблема користувача.- якщо на рахунку недостатньо коштів, то замість деактивації послуги до внесення необхідної суми, з рахунку буде списано все що є, нараховано борг і деактивована послуга.- а точніше, вона має бути деактивована за договором, але у випадку підвищення ціни тарифного плану можуть волюнтарно вирішити її не деактивовувати, тож про те, що ти винен грошей, можна дізнатися вже в кінці наступного мясяця, коли можливості перейти на більш дешевий пакет ще на початку місяця вже немає.- ну і бонусом - коли треба вказати що клієнт не правий, оператори апелюють до тексту договору, а коли вказуєш на те, що в договорі не прописано чітко, то тут вже йде апеляція до "це ж логічно". Дуже гнучкий підхід)))
На своїй сторінці у фейбуку Кузя ще сподівається на розуміння і довіру, так от:Немає розуміння, а скоро не буде і довіри! Як немає й інтернету від Кузі, коли нема світла. Заявку на підключення обладнання Gpon подавала ще на початку червня - оператор сказав, що протягом місяця зроблять. Через місяць я зателефонувала знов - відповідь була про ще два тижні... Читать отзыв На своїй сторінці у фейбуку Кузя ще сподівається на розуміння і довіру, так от:Немає розуміння, а скоро не буде і довіри! Як немає й інтернету від Кузі, коли нема світла. Заявку на підключення обладнання Gpon подавала ще на початку червня - оператор сказав, що протягом місяця зроблять. Через місяць я зателефонувала знов - відповідь була про ще два тижні очікування. Почекала і зателефонувала знову - оператор сказав про встановлення аж в серпні! А коли точно він не знає.Яка буде наступна ваша відповідь на моє питання «коли»? В вересні? В жовтні? Ви рекламуєте себе як провайдера який працює під час блекауту, але це неправда! Ваши акумулятори «лягають» відразу, як вимикають світло. Будинок на заміну акумуляторів навіть в черзі не стоїть. Кожного дня коли вимикають світло, я беру свій ноутбук і чамчикую світ за очі туди де є інтернет, хоча мала б працювати вдома. Скажіть за що я кожен місяць перераховую вам кошти, якщо ви не надаєте послуг згідно договору?? А щось відшкодовувати ви й не збираєтесь, принаймі так сказав ваш оператор. Сподіваюсь що хоч трохи задонатите на ЗСУ, принаймні якесь виправдовування буде!
Багато років був користувачем цього провайдера. Вважав цю компанію кращою на ринку інтернет послуг. Але на сьогоднішній день ця організація скотилась майже на останнє місце усіх можливих рейтингів... Усі користувачі інтернету знають наскільки важливо в даний складний час така банальна річ як джерело безперебійного живлення, яке дозволяє користуватись інтернетом при відключенні світла 4-5 годин..., так от у нашому будинку таке... Читать отзыв Багато років був користувачем цього провайдера. Вважав цю компанію кращою на ринку інтернет послуг. Але на сьогоднішній день ця організація скотилась майже на останнє місце усіх можливих рейтингів... Усі користувачі інтернету знають наскільки важливо в даний складний час така банальна річ як джерело безперебійного живлення, яке дозволяє користуватись інтернетом при відключенні світла 4-5 годин..., так от у нашому будинку таке джерело працювати перестало (за один день за невиявлених причин чомусь вийшов з ладу акумулятор), на запит у техпідтримку ви отримаєте відповідь "можливо колись і замінимо" А сьогодні взагалі отримав дзвінок від "співробітниці" офісу, яка з невдоволенням (незважаючи на те що це я сплачую їм гроші, незважаючи на те що це вони не надають послуги у повному обсязі), так от ця дівчина ще й з обуренням звинуватила мене у нібито грубій поведінці при розмові з представником техпідтримки (таким собі хлопчиком який на любе запитання каже "то у вас щось із роутером, не морочте голову". А ще з обуренням розповідала про відсутність персоналу у зв’язку з війною, про відсутність можливостей та т.п. (але забула згадати що коли є заява на підключення до цієї вмираючої компанії, то знаходяться і співробітники і безліч обіцянок безперебійної роботи, тільки платіть гроші... до речі за самим дорогим тарифом). Так що робіть висновки шановні..., але те що ви потрапите у халепу та будете шукати іншого провайдера вже через місяць-другий, я навіть не сумніваюсь..., ось такі справи
Достоинства:
наразі плюсів не залишилось
Недостатки:
мало місьця щоб усе перерахувати, але є таки самий головний "мінус" - ці діячі вважають що вони мають право брати гроші, не надавати послуги, а потім ще-й нахабно звинуватити клієнта!
Самый дорогой тариф за 100 мегабит цена гигабита. Цены ужас.В частном секторе тариф на гигабит дешевле чем у этого провайдера. Просто нет слов Самый дорогой тариф за 100 мегабит цена гигабита. Цены ужас.В частном секторе тариф на гигабит дешевле чем у этого провайдера. Просто нет слов
Провайдер Кузя - це дійсно приємне відкриття для мене, і я хочу поділитися своїм враженням про їхніх операторів клієнтської підтримки. Це дуже позитивні та відзивчиві люди, які відзначаються великим професіоналізмом.Кожен раз, коли я звертався до них з питаннями або потребував допомоги, вони виявляли велику увагу до моїх проблем та старалися вирішити їх якнайшвидше. Вони не тільки володіють глибокими знаннями... Читать отзыв Провайдер Кузя - це дійсно приємне відкриття для мене, і я хочу поділитися своїм враженням про їхніх операторів клієнтської підтримки. Це дуже позитивні та відзивчиві люди, які відзначаються великим професіоналізмом.Кожен раз, коли я звертався до них з питаннями або потребував допомоги, вони виявляли велику увагу до моїх проблем та старалися вирішити їх якнайшвидше. Вони не тільки володіють глибокими знаннями щодо послуг Кузі, але й завжди готові взяти на себе відповідальність за вирішення будь-яких ситуацій.Також важливо відзначити, що я задоволений якістю інтернет-підключення від Кузі. Швидкість завжди на високому рівні, і не має перебоїв у роботі.Загалом, велике спасибі операторам Кузі за їхню добросовісну роботу та високий рівень обслуговування. Я рекомендую Кузю тим, хто цінує надійність, відмінну підтримку та якісний інтернет.
Дуже сподобалося, що швидко підключили за моєю заявкою, і що встановили нові акумулятори в будинку. Тепер маю стабільний зв'язок за адекватною вартістю. Зауважу, що в мене також новий модем і роутер. Дуже сподобалося, що швидко підключили за моєю заявкою, і що встановили нові акумулятори в будинку. Тепер маю стабільний зв'язок за адекватною вартістю. Зауважу, що в мене також новий модем і роутер.
Ужасный провайдер. Дорогой и интернет услуг НИКАКИХ. Пер Тбилисский 1. гнать их в шею. Мошенники наживаются на людях Ужасный провайдер. Дорогой и интернет услуг НИКАКИХ. Пер Тбилисский 1. гнать их в шею. Мошенники наживаются на людях
Добрый день! Пожалуйста, позвоните в техподдержку, чтобы мы разобрались в вашей ситуации: +380442233337. Мы работаем на рынке более 10 лет и работаем круглосуточно, чтобы вы не задумывались о вопросах, связанных со скоростью и наличием связи, и предоставляем все услуги, связанные с интернет.Всегда рядом,Твой домовой интернет КУЗЯ
Працюю вдома, задовбалась за останні роки від цих відключень. Взимку перейшла на "кузя", вони встановили акуми в домі. Нарешті працюю нормально без пауз. Дякую! Працюю вдома, задовбалась за останні роки від цих відключень. Взимку перейшла на "кузя", вони встановили акуми в домі. Нарешті працюю нормально без пауз. Дякую!
Дякуємо! Нам дуже приємно знати, що наші клієнти радіють якості інтернет. За необхідності телефонуйте +380442233337, ми завжди поруч!Кузя, твій домовий інтернет
Всё чётко, скорость летает на всех приложениях - смарт тв, ноут, все телефоны. Переехал в Киев в 2014. Подключился вначале к Укртелеком, потом на Кузю. Небо и земля. Спасибо Кузе. Всё чётко, скорость летает на всех приложениях - смарт тв, ноут, все телефоны. Переехал в Киев в 2014. Подключился вначале к Укртелеком, потом на Кузю. Небо и земля. Спасибо Кузе.
Достоинства:
ОХ..НЫЕ! Спасибо
Недостатки:
Единственный минус - не нашел как платить через приват приложение
Навіть забула, який провайдер в мене, тому що питань не було 3 роки. Телефонувала на днях, щоб мене перевели на джпон, щоб працював інтернет, якщо світла не буде. Дякую, Кузя, за непомітну та якісну роботу Навіть забула, який провайдер в мене, тому що питань не було 3 роки. Телефонувала на днях, щоб мене перевели на джпон, щоб працював інтернет, якщо світла не буде. Дякую, Кузя, за непомітну та якісну роботу
Достоинства:
Інтернет постійно є. Не думаю про нього. В будинку з'явилась можливість від Кузі перейти на оптоволокно GPON. Якщо цей п...ць в країні не припиниться, до і без світла буде інтернет, слава богу
Дуже уважні хлопці з техпідтримки Кузі, швидкість інтернету пушкаракета, користуюся вже 6 років, дякую! Дуже уважні хлопці з техпідтримки Кузі, швидкість інтернету пушкаракета, користуюся вже 6 років, дякую!
Досить гарна якість інтернету, перебоїв майже немає.Незручно:немає попередження про оплату;не зручна оплата на сайті. Можна пропрацювати допустимо з монобанком, щоб оплата була зручнішою у 2-3 натискання. Зараз, виходить, сплатив 200грн + 6 комісії, в результаті на щету не 200 дійшло а 194… Досить гарна якість інтернету, перебоїв майже немає.Незручно:немає попередження про оплату;не зручна оплата на сайті. Можна пропрацювати допустимо з монобанком, щоб оплата була зручнішою у 2-3 натискання. Зараз, виходить, сплатив 200грн + 6 комісії, в результаті на щету не 200 дійшло а 194…
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Сплатити послуги через Монобанк можна швидко і зручно у кілька простих кроків:1. Оберіть "інші платежі" на головній сторінці2. Оберіть категорію "Комунальний платіж"3. У пошуку введіть Кузя4. Вкажіть 6-значний номер договору/платіжного кодуУ наступному вікні вкажіть суму, на яку хочете поповнити рахунокГроші будуть зараховані протягом кількох хвилин 🕐
Домовий Кузя влаштовує як провайдер, перебоїв немає, живу за адресою Гончара, 26. Майстри були охайні при підключенні, дякую 🙂 Домовий Кузя влаштовує як провайдер, перебоїв немає, живу за адресою Гончара, 26. Майстри були охайні при підключенні, дякую 🙂
Щиро вдячні Вам за відгук! Ми працюємо 24/7, щоб Ви були задоволені якістю інтернет.Звертайтеся цілодобово у разі виникненні будь-яких питань.Твій домовий інтернет КУЗЯ.
Дякую за вашу працю. В нашому домі не зникає інтернет тільки в квартирах, де живе домовий інтернет КУЗЯ. Дуже дякуємо. Дякую за вашу працю. В нашому домі не зникає інтернет тільки в квартирах, де живе домовий інтернет КУЗЯ. Дуже дякуємо.
Дякую, нам дуже приємний Ваш відгук! Ми намагаємось робити все для підтримання та покращення високої якості інтернет, яким Ви користуєтесь. Успіхів ВАм!
Сайт не працює нормально, якась фігня взагалі а не сайт. У взв'язку з війною, довелося виїхати, звичайно за інтернет не платив, заходжу і бачу борг 1000 грн, тобто інтернет відключили, але гроші списують. Послугу не надають, а ви платіть. Призупинити можна тільки на 30 днів, теж що це таке? Якщо треба більше, то платіть, нам пофіг. Як так?? Зробіть нормальний... Читать отзыв Сайт не працює нормально, якась фігня взагалі а не сайт. У взв'язку з війною, довелося виїхати, звичайно за інтернет не платив, заходжу і бачу борг 1000 грн, тобто інтернет відключили, але гроші списують. Послугу не надають, а ви платіть. Призупинити можна тільки на 30 днів, теж що це таке? Якщо треба більше, то платіть, нам пофіг. Як так?? Зробіть нормальний сайт вже, хотів змінити пароль на сайті, але коли вводжу почту щоб змінити, user not found, але почта точно та. Вона одна всього в мене. Коротше сайт гівно, нічого не працює, гроші платіть, але інтернету фіг, єдине що так, сам інтернет працював більш менш стабільно.
Шановний абонент, програма не нараховує Вам борг, якщо Ви не користуєтесь інтернет. Якщо у абонента недостатньо коштів для сплати послуг на 1-ше число, Кузя може надати кредит, а не нараховувати борг. Якщо у Вас є проблеми з доступом до кабінету або балансом, телефонуйте на техпідтримку. Працюємо для Вас цілодобово: +380442233337
Также столкнулся с тем, что невозможно дозвониться. Да и выборов номеров и мобильных операторов нет. Заказал звонок, так ни в тот день, ни на следующий день никто не перезвонил! Хотел узнать с Интернетом Wi-fi есть или нет. Может, так кто-тот ответит на мой вопрос!? Также столкнулся с тем, что невозможно дозвониться. Да и выборов номеров и мобильных операторов нет. Заказал звонок, так ни в тот день, ни на следующий день никто не перезвонил! Хотел узнать с Интернетом Wi-fi есть или нет. Может, так кто-тот ответит на мой вопрос!?
Целый день пытаюсь дозвониться, первый в очереди и ….., Вы когда оплату требуете, с начала научитесь предоставлять услугу, не провайдер а ужас, ищу в доме нового провайдера, Кузя это ужас. Целый день пытаюсь дозвониться, первый в очереди и ….., Вы когда оплату требуете, с начала научитесь предоставлять услугу, не провайдер а ужас, ищу в доме нового провайдера, Кузя это ужас.
Интернет работает хорошо!Если возникает вопрос, техподдержка реагирует быстро Звонила по этому номеру в любое время 0 (44) 595 59 55Достаточно быстро отвечают Интернет работает хорошо!Если возникает вопрос, техподдержка реагирует быстро Звонила по этому номеру в любое время 0 (44) 595 59 55Достаточно быстро отвечают
Хотел перейти к этому провайдеру, но оказалось, что интернет предоставляют без Wi-Fi. Только это меня остановило. Так же, для связи есть только городской номер телефона Хотел перейти к этому провайдеру, но оказалось, что интернет предоставляют без Wi-Fi. Только это меня остановило. Так же, для связи есть только городской номер телефона
Достоинства:
Не знаю, не пользовался
Недостатки:
Интернет без Wi-Fi, только городской номер для контактов
Доброго дня,Кузя надає інтернет, який працює як при підключнні кабелю напряму до обладнання, так і через Wi-Fi - роутер. Обладнання - роутер - абоненти можуть придбати самостійно. Будь ласка, звертайтеся, проконсультуємо з будь-яких питань
интернет используется только по wi-fi. ни о каких 100 мбит речи не идет. через роутер выдает максимум 15 мбит, и то в лучшие дни. а так 3-4 мбит, при том, что оплачивается 100 мбит интернет используется только по wi-fi. ни о каких 100 мбит речи не идет. через роутер выдает максимум 15 мбит, и то в лучшие дни. а так 3-4 мбит, при том, что оплачивается 100 мбит
Шановний абонент,ми гарантуємо швидкість згідно обраного вами тарифного плану при підключнні кабелю напряму до обладнання. При тестуванні швидкості через wi-fi вона може бути нижчою від заявленої в тарифному плані. На це впливає як сам пристрій (wifi роутер), так і обладнання з якого тестують, та відстань до роутера.Ми відповідаємо за якість інтернет та раді допомогти Вам налаштувати обладнання.Звертайтеся: +380442233337
Дали 2 мес в подарок при оплате на год вперед. Пользуюсь с 2015, был клиентом по другому адресу. Устраивает соотношение цена/качество. Безаварийная работа. Дали 2 мес в подарок при оплате на год вперед. Пользуюсь с 2015, был клиентом по другому адресу. Устраивает соотношение цена/качество. Безаварийная работа.
Техподдержка работает только по одному городскому номеру, нет номеров основных мобильных операторов. Приходится подолгу висеть на телефоне – не берут трубку. Раздражает. А, возможно, для кого-то и накладно! Нет пакета тв + интернет, - не удобно! Техподдержка работает только по одному городскому номеру, нет номеров основных мобильных операторов. Приходится подолгу висеть на телефоне – не берут трубку. Раздражает. А, возможно, для кого-то и накладно! Нет пакета тв + интернет, - не удобно!
Максим, телевидение у провайдера КУЗЯ идёт в подарок к интернет: все пакеты включают в себя 100+ каналов телевидения.Вы не тому провайдеру отзыв написали, видимо. Телефон +38044 595 59 55 многоканален, и если Ваш звонок не успели принять - Вам перезвонят. Хорошего дня!
Скорость низкая и не стабильная, периодически выпадает. Роутер хороший и дорогой. Киев, Осокорки. Буду менять однозначно. Не стоит тех денег Скорость низкая и не стабильная, периодически выпадает. Роутер хороший и дорогой. Киев, Осокорки. Буду менять однозначно. Не стоит тех денег
Здравствуйте, по какому адресу у Вас жалобы на скорость? Мы мониторим все узлы, проблем нет, в частности на Осокорках. Если у Вас возникает вопрос - набирайте 0445955955, круглосуточно и без выходных. Спасибо за обратную связь!
К сожалению, у меня плохой опыт работы с этим интернет провайдером. В кабинете очень непрозрачно отображаются платежи, какие то кредиты, снятие частичных оплат. Я попыталась доплатить, чтобы выровнять оплаты... Не помогло. Всеравно не выровнялось. Все сделано так, чтобы клиенту тяжело было разобраться сколько и за какие месяцы оплачено. По телефону парень с тех поддержки сам не смог понять сколько... Читать отзыв К сожалению, у меня плохой опыт работы с этим интернет провайдером. В кабинете очень непрозрачно отображаются платежи, какие то кредиты, снятие частичных оплат. Я попыталась доплатить, чтобы выровнять оплаты... Не помогло. Всеравно не выровнялось. Все сделано так, чтобы клиенту тяжело было разобраться сколько и за какие месяцы оплачено. По телефону парень с тех поддержки сам не смог понять сколько оплачено. Мне позвонили с бухгалтерии и сказали, что у меня оплачено 4 месяца, пользуюсь интернетом с 02.07, но 2 октября доступ уже заблокирован.
Ирина, здравствуйте! Сожалеем, что во время перехода на новый биллинг произошла такая ситуация. Баланс выровнен, надеемся, что больше таких ситуаций не возникнет. Техподдержка круглосуточно готова помочь решить любые вопросы.
Стабильно раз в день/два пропадает интернет. Техподдержка, как обычно это бывает, винит мой роутер. Нет, ну конечно, мой роутер отключает интернет на час а потом сам включает. К сожалению альтернатив нет, поэтому приходится терпеть. Стабильно раз в день/два пропадает интернет. Техподдержка, как обычно это бывает, винит мой роутер. Нет, ну конечно, мой роутер отключает интернет на час а потом сам включает. К сожалению альтернатив нет, поэтому приходится терпеть.
Здравствуйте! Напишите Ваш адрес, пожалуйста. Если перебои с интернетом идут по причине аварии на линии, мы всегда это видим и не просим проверить роутер. Спасибо за реакцию и подскажите, как с Вами связаться для устранения проблемы.
Сегодня перестал работать интернет от Кузи. И по старой, доброй традиции я позвонил провайдеру. Звонок принял Владимир (ооооооочеень долго принимал, как говорится музыка в трубочке играла). Он, как обычно мне опять объяснил, что дело в моем роутере Asus RT-AC86U https://www.facebook.com/kuzia.ua Хотя я ему напомнил, что это обычная отмазка у КУЗИ (виноват роутер). Хотя вскользь Владимир упомянул, что был скачек напряжение... Читать отзыв Сегодня перестал работать интернет от Кузи. И по старой, доброй традиции я позвонил провайдеру. Звонок принял Владимир (ооооооочеень долго принимал, как говорится музыка в трубочке играла). Он, как обычно мне опять объяснил, что дело в моем роутере Asus RT-AC86U https://www.facebook.com/kuzia.ua Хотя я ему напомнил, что это обычная отмазка у КУЗИ (виноват роутер). Хотя вскользь Владимир упомянул, что был скачек напряжение на одном из их свечей на крыше. Ноооо - это мелочи. Виноват, как обычно, мой не дешевый и относительно новый роутер. Я попросил вызов мастера - на что Владимир мне сказал что мастер перезвонит мне завтра. Я сказал, что у меня телевидение и все в квартире завязано на Интернете и я готов заплатить мастеру за срочность. На что мне Владимир сказал, что по всей видимости, мастер дойдет до меня в течении 3-х дней. Видимо с Житомира будет идти. Кузя не спит - он банально ОТДЫХАЕТ за ваши деньги!
К сожалению, Вы передумали приглашать мастера. Мы так и ожидали, Ваша цель были отзывы. Всегда рады предоставить Вам все свои площадки :) Хорошего Вам настроения )
Первая авария за много месяцев и случилась в канун нового года. Пара часов - уже и починили всё. Лучше провайдера у меня не было никогда. Такие бублики, отвечают и работают даже вечером 31го. Спасибо большое, что исправили до НГ и бой курантов звучал со всех углов квартиры! Первая авария за много месяцев и случилась в канун нового года. Пара часов - уже и починили всё. Лучше провайдера у меня не было никогда. Такие бублики, отвечают и работают даже вечером 31го. Спасибо большое, что исправили до НГ и бой курантов звучал со всех углов квартиры!
Достоинства:
Работают даже 31го декабря вечером. Скорость супер и сбой 1 раз был за долгое время, быстро восстановили
Артём, спасибо большое за Ваше отношение, внимание, благодарность и отзыв! Нашему коллективу очень приятно. С праздниками Вас, и такого же тёплого человечного отношения от Вашего окружения!
с 31.12.2018 года и до теперешнего времени нет интернета. Хорошо, что я не послушал этих ……… и не подключил у них ТВ (очень уговаривали). 31.12.2018 оператор сонным голосом сообщил, что мастер может прийти только 02.01.2019 и все - конец связи. Трубки не берут, админы на сайте слабо имитируют неактивную деятельность. У людей видимо начались каникулы. Будем отключаться, а перед этим... Читать отзыв с 31.12.2018 года и до теперешнего времени нет интернета. Хорошо, что я не послушал этих ……… и не подключил у них ТВ (очень уговаривали). 31.12.2018 оператор сонным голосом сообщил, что мастер может прийти только 02.01.2019 и все - конец связи. Трубки не берут, админы на сайте слабо имитируют неактивную деятельность. У людей видимо начались каникулы. Будем отключаться, а перед этим отрекламируем этого провайдера через мои связи в медийной сфере по ТВ на вся страну (в числе других, чтобы не было антирекламой) и попрошу друга в СБУ пусть разберется по поводу предоставления провайдером доступа в Яндекс, ВКонтакте и Одноклассники. Хрен отмоетесь! Адского вам года уроды!!!!!!!
Здравствуйте, приносим свои извинения за предновогодние временные неудобства. Перед Новым Годом произошла авария, которую мы устранили для всех абонентов в течение нескольких часов. Из-за этой проблемы на части сети было много звонков и Вы сразу не могли дозвониться. До 19:00 31 декабря интернет и телевидение уже работало у ВСЕХ абонентов. Пожалуйста, подтвердите, что у Вас также проблема была решена. Если у Вас не появился интернет потом - дело могло быть только в Вашем оборудовании, после перезагрузки роутера интернет был бы восстановлен. Даже при не своевременной оплате интернет у наших абонентов не пропадает, мы предоставляем возможность отсрочки платежа, чтобы вы всегда могли пользоваться необходимыми Вам услугами.
Пропал интернет в центре под вечер. Звоню- либо не берут трубку, либо сбрасывают либо вообще отключились. Конечно, главное водку пить, какие проблемы решать? Пусть лошки платят. Правда, сейчас инет появился. Надолго ли? Благо есть спутник... Пропал интернет в центре под вечер. Звоню- либо не берут трубку, либо сбрасывают либо вообще отключились. Конечно, главное водку пить, какие проблемы решать? Пусть лошки платят. Правда, сейчас инет появился. Надолго ли? Благо есть спутник...
Андрей, добрый день, как Вы знаете, до 19:00 31 декабря интернет и телевидение уже работало у ВСЕХ абонентов и больше не было сбоев. Перед Новым Годом произошла авария, которую мы устранили для всех абонентов в течение нескольких часов. И в отличие от наших любимых клиентов, мы не могли начать празднование, так как решали вопросы всех абонентов, чтобы Новый год все встретили с любимыми телепередачами. Из-за этой проблемы на части сети было много звонков и Вы сразу не могли дозвониться. Пожалуйста, подтвердите, что у Вас также проблема была решена. Хорошей недели и настроения!
Сегодня 31.12.2018 улица Чавдар и Русова пропал интернет в 16 часов, снова именно 31.12 как и в том году пропадает интернет!!!! Снова Новый Год без телевизора,задолбали!!!! На телефон не отвечают!!!! Буду отключаться. Сегодня 31.12.2018 улица Чавдар и Русова пропал интернет в 16 часов, снова именно 31.12 как и в том году пропадает интернет!!!! Снова Новый Год без телевизора,задолбали!!!! На телефон не отвечают!!!! Буду отключаться.
Недостатки:
Второй год подряд 31.12 исчезает интернет и они портят праздник!!!!
Добрый день, как Вы знаете, до 19:00 31 декабря интернет и телевидение уже работало у ВСЕХ абонентов и больше не было сбоев. Перед Новым Годом произошла авария, которую мы устранили для всех абонентов в течение нескольких часов. Из-за этой проблемы на части сети было много звонков и Вы сразу не могли дозвониться. Пожалуйста, подтвердите, что у Вас всё ок и проблема была решена. Хорошей недели и настроения!