РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет...
подробнее
Сервіс із встановлення кондиціонера - Отзывы об АЛЛО
Нібито все добре, проте немає дзвінка від служби що буде проводити встановлення. Розумію, що зараз "бум" (літо, спека) телефоную до магазину, пояснюю ситуацию, прошу щоб зі мною зв'язалися з компанії яка буде встановлювати і зоріентували, приблизно, який я у черзі.
Чую, що встановлення будет за 30-40 днів, обурюсь, бо при замовленні казали 20-30 днів (алеж спека, Київ, все складно). Тим не меньш, прошу, щоб зі мною зв'язалися та зоріентували. Ні хто не зв'язався. Потім, ще декілька разів телефонував, спілкувався із різними менеджерами, резултат той же - ні хто не телефонує... Проходить тиждень, святкові дні, ще декілка днів, телефоную вже без настрою і прошу надати зворотньії зв'язок, проте на цей раз від менеджера, котрий розподіляє заявки на встановлення. Через 3 години менеджер Дмитро зв'язався зі мною. Від Дмитра дізнаюсь, що моя заявка тільки потрапила до нього (пройшло 8-9 днів), що він тільки от переслав її підрядникам, що немає регламенту по часу відповіді підрядників...
Висновок: всі менеджери магазину роблять свою роботу, проте вона не злагоджена, керівництво не відпрацьовує свою платню, бо не доносить регламент до працівників (а я впевнений, що регламент є і навіть підписи стоять, що інструктаж пройдено) і не контролює його виконання (а може всі у відпустці, от і коїться безлад... :))
Відмітьте собі, що я незадоволений тією сервісною складовою, котра не вимагає навіть особливих зусиль, а вимагає тільки уважності та клієнтооріентваності. Проінформований клієнт - не такий вже злий клієнт. Я тепер злий, бо зі мною досі не зв'язались.
отзыв
Комментарии к отзыву