РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет...
подробнее
Нікчемна робота АЛЛО - Отзывы об АЛЛО
Я кілька разів звертався до служби підтримки, але її представники не змогли надати мені конкретної інформації про місцезнаходження мого замовлення, пояснюючи, що замовлення формується (не більше того, що і я бачу в особистому кабінеті покупця), очікуємо надходження товару від постачальника. Взагалі стає питання доцільності такої служби підтримки.
Функціонал сайту сприяє ошукуванню потенційних клієнтів - не зазначено, що товару немає в наявності, треба чекати поставки або "під замовлення".
Замовлення було оплачено при його оформленні, але товар досі не отримано. Національний маркетплейс АЛЛО дозволяє собі безпідставно використовувати гроші клієнтів не надавши за них відповідного товару або послуги.
Як результат зіпсований настрій близької людини, яка не отримала подарунок на день народження, зміна планів, витрата часу та додаткових фінансових ресурсів на "новий" подарунок.
Представник служби підтримки "увійшов в моє положення" і запропонував 100 бонусів АЛЛО для наступних покупок, вважаючи, що це саме така ціна має бути за розчарування, незручності та ошукування маркетплейсом АЛЛО.
Під час оформлення звернення залишив свої дані для зворотнього зв'язку. На превеликий жаль ніхто з компанії цими даними не скористався - сховалися за службою підтримки. Що в черговий раз свідчить про політику маркетплейса по відношенню до споживача.
Негативні відгуки про сервіс АЛЛО до сайта компанії не доходять, лишаються тільки для внутрішнього користування - реального стану діяльності компанії клієнт не бачить.
Лише після чергового звернення менеджер наважився вийти на зв'язок.
Я дуже розчарований таким ставленням до клієнтів. Навряд чи комусь із своїх друзів та знайомих пораджу "попадати" у стосунки з такою негативною компанією.
отзыв
Комментарии к отзыву
Приношу Вам вибачення за цей неприємний інцидент з Вашим замовленням.
На жаль, дійсно виникла затримка з поставкою данного товара.Ми завжди раді чути чесний відгук наших покупців, тому що Ваш зворотній зв'язок допомагає нам виправляти недоліки нашої роботи. Дякую за детальну інформацію.Дана ситуація вже передана на відповідальних керівників для з'ясування причин, що призвели до цього, та виключення подібних інцидентів у майбутньому.Замовлення вже на етапі відвантаження, очікуйте будь ласка ТТН.
З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів.