РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет...
подробнее
Повернення бракованого товару - Отзывы об АЛЛО
На жаль, грошей на цей момент небагато, тому довелося накопичити, і вибирати найбільш вдалу модель. На це пішло приблизно 3 місяці.
Вибір припав на модель, що продається виключно в АЛЛО.
Оформив розстрочку, замовив, з попереднім проханням ПЕРЕВІРИТИ ПЕРЕД ВІДПРАВЛЕННЯМ на биті пікселі, працездатність, комплектацію. На прохання про перевірку -- мовчання.
Думаю «ну, напевно перевірять, не будуть же ігнорувати».
Не перевірили.
З відправкою все окей, безкоштовна доставка НП, НП доставляє швидко.
На пошті, коли винесли коробку, трохи здивувався, що вона рідна, не від НП, і крім того -- розкрита. Я припускав, що вони перевірили монітор (як уже виявилося, ввечері прийшло повідомлення, що перевіркою вони не займаються).
Приніс додому, увімкнув, виявив битий піксель ПО ЦЕНТРУ і дивну «шаховість» з боків. Маю великий досвід користування технікою, і знаю, що засвіти, світлові плями та інше -- зазвичай минають із часом, як і биті пікселі.
Однак, кілька годин користування і jscreenfix не допомогли. Сфотографував на макро об'єктив -- це не просто битий піксель, це цілий бракований кластер. Видно, що біле підсвічування IPS просвічує крізь 2 повних, і штук 8 субпікселів різних кольорів.
Думаю «окей, буває і брак на виробництві. Здам, почекаю новий».
Пишу їм ЧЕСНО, що монік бракований, хочу поміняти. Адже, як я думав, це правильно -- навіщо брехати? Навіщо підставляти?
Як виявилося, це найбільш дурне рішення, яке я міг прийняти в цій ситуації. Усе, що мені потрібно було зробити -- збрехати і сказати «просто не сподобалося». Судячи з усього, хтось до мене так і зробив.
Щойно в АЛЛО почули, що щось із монітором не так - моментально зникла та доброзичлива посмішка і з'явився надменний різкий тон спілкування як барина з холопом. Телефоном мені сказали, що «треба перевірити, раптом це ви битих пікселів наробили» і «щонайменше 10 днів на транспортування + 14 на перевірку, і взагалі до 180 днів чекати можна, але термін повернення\обміну в 14 днів спливе + обміну не буде, найімовірніше, будуть міняти матрицю».
Я був вкрай засмучений такою відповіддю, оскільки до цього мав справу з іншими великими мережами, і ніколи не було проблем з поширеними болячками того чи іншого типу техніки (що вже там, один зелений магазин навіть зібраний стілець назад приймає без проблем).
Я все одно відправив їм монітор, але почитавши відгуки тут зрозумів, що, найімовірніше, в підсумку буде варіант:
1) Через кілька місяців, тижнів, а то і всі півроку мені повернуть той же самий монітор з браком, поки я буду платити за нього кредит.
2) Я взагалі залишуся без монітора, але буду винен банку грошей.
Круто? Круто, класно і клієнторієнтовано.
«Сам винен, треба було перевіряти» -- якого взагалі продають брак насамперед, і що робити, якщо немає можливості перевірити відразу? Окрім цього, у цій моделі відразу включена функція локальної підсвітки матриці – тобто, щоб дізнатися, що є група гарячих дефектних пікслей, треба спочатку вимкнути її, а потім вже дивится – це рекомендація для тих, хто буде купувати цей монітор.
Сам монітор найкраще що можна купити за ті гроші зараз.
І оскільки упаковка була розкрита, цілком зрозуміло, що про цей дефект було ВЖЕ відомо у магазині, і працівники складу свідомо відправили його, а я просто мамонт, на якому можна зробити трохи профіту, продавши бракований товар.
Тож, забрав у понеділок ввечері, у вівторок відправив назад, у середу АЛЛО його забрали і…
… усьо, він тупо лежить в них на складі. В мене горить дедлайн, є величезна вірогідність втратити через це роботу, пишу їм, що “друзі, будь ласка, можна якось трошки пришвидшити цей процес?” у відповідь “на це відповідь ти вже отримав, щось ще?”.
З їх слов тільки на наступному тижні, десь там його відправлять, щось він буде йти там “24 дня на сервіс, ти шо нє понял” і взагалі “слиш, ти чо пишеш, жді”.
Що смішно – цей монітор вже з’явився у других мережах, дешевше, з більш вигідною розстрочкою і я просто дурак, що поторопився та замовив тут.
Нажаль, поки що я не бачу щоб хто небудь у АЛЛО дійсно намагався допомогти покупцям, і скоріше за все я або через кілька місяців отримаю бракований монітор взад, або взагалі якийсь відремонтований мотлох.
Якщо ситуація зміниться, я був би радий залишити позитивний відгук, але як я зрозумів – я втратив гроші, монітор та купу нервів та часу.
Вам будуть постійно говорити різні терміни, умови та дані. Вам спочатку скажуть, що треба лише залишити заявку на повернення, потім що треба від руки, потім що треба туди написати, сюди написати. І ніколи ви не почуєте хоч якогось бажання допомогти. Ви – муха, ви заважаєте їм.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякую, що зосередили нашу увагу на даній проблемі. Я обов'язково передам інформацію відповідальному менеджеру для виправлення ситуації.
З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів.
P.S. берите второй кредит, потом разбирайтесь с алло, иначе останетесь без работы.