РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет...
подробнее
Повернення товару і обман покупця - Отзывы об АЛЛО
Купив навушники через сайт магазину АЛЛО (продавець теж магазин АЛЛО) з доставкою Новой поштою (товар оглядав, проте поміряти на пошті не дозволили). Прийшовши додому і помірявши виявилось, що вони не підходять по формі і розміру моїм вушам.
Оскільки товар новий і не використовувався, збережено товарний вигляд, упаковку і комплектацію вирішив повернути його назад в магазин.
На сайті сказано: Якщо продавець АЛЛО, виберіть будь-який зручний для вас спосіб передачі товару:
-до найближчого магазину АЛЛО, попередньо узгодивши таку можливість на гарячій лінії АЛЛО (0 800) 300 100;
-Перевізником на адресу продавця, попередньо заповнивши заявку в Особистому кабінеті на сайті.
Узгоджувати повернення товару в магазин на Гарячій лінії відмовляються так само і в Чат боті АЛЛО в Телеграм.
Відповідь одна: товар придбаний через Нову пошту назад приймаємо так само, заповніть анкету і відправляйте.
І тут саме цікаво те що анкету заповнити вимагають на відправку товару на сервісне обслуговування, а не на повернення товару належної якості!!! При тому ссилка, яку вони відправляють саме на відправку товару на сервісне обслуговування.
Написав заяву у вільній формі на ім'я Ген. директора і відправив електронним листом про те і там замісь відповіді служба підтримки пише про Нову пошту, а фіційно нічого так і не відповіли. Просто обманом хочуть заставити відправити новий, справний товар на ремонт замісь повернення коштів.
От так, подумайте перед тим, як щось тут купувати.
отзыв
Комментарии к отзыву
Приносимо вибачення за незручності. Інформація, описана Вами у відгуку, передана нашим фахівцям для детального розгляду та вжиття відповідних заходів щодо покращення якості нашої роботи.
З повагою компанія Алло.