РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет...
подробнее
Так довго я ще не чекав! 2 серія. - Отзывы об АЛЛО
12.09.2020 — прислали смс повідомлення, що моє замовлення сформовано і відправлено. І ще в особистому кабінеті статус замовлення змінився на “Виконане”. Трек номер додали. Перевірив у міст експресу — справді їде. Я був приємно вражений. Та не довго “музика грала”.
16.09.2020 — телефонує міст експрес та повідомляє, що є моя посилка, але в них немає сьогодні вантажного авто. Планують доставку на наступний день. Я на радостях сідаю у авто і їду самостійно забрати матрац з подарунками, який я замовив ще місяць назад.
Я був просто шокований побаченим. У відділенні мені вказують на мою посилку. Матрац не того виробника і розміру, хоча на нього хтось приклеїв наклейку від іншого матраца. Я замовив Come-for Делайт Софт 150x190, а приїхав якісь Магнум Кокос 80x190. І ще якась коробочка, в якій напевно подаруночки. Далі дзвінки в “АЛЛО”, маса негативних емоцій, вибачення та обіцянки консультанта магазину. Дійшли згоди з представником “АЛЛО”, що я все ж таки почекаю до 20.09.2020. Мене запевнили, що як і було обумовлено, я 1000% отримаю 20.09.2020 свій матрац. В цьому я дуже сумніваюсь. Додаю фото того, що мені прислали та скріни з особистого кабінету “АЛЛО” де статус замовлення зазначено як “Виконаний” хоча на справді все навпаки. Далі доповню чим закінчилась моя епопея з матрацом та магазином “АЛЛО”.
отзыв
Комментарии к отзыву
Нове замовлення сформоване. Постараємося як умога швидше доставити Вам коректний товар. Обов'язково розберемося де стався збій, щоб поліпшити якість нашої роботи.