Михаил Отзыв написан 28 июля, 2022 год35 просмотров
В пршлом году приобрел в Агро-маркете саженец винограда Алвика. Сейчас вижу на этом кусте грозди и ягоды и близко не похожие на Алвику ни формой ни размером. никому не советую иметь дело с этими мошенниками, Жаль времени и сил затраченных впустую. 1 согласен
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилкою постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.
Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію.Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.
Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
несоответствие сорта - Отзывы об Агро-Маркет
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилкою постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.
Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію.Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.
Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Ваша клубника не гигантелла, а инжир не далматский. И никакие ваши извинения не вернут потерянного времени.
Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта.