Андрій Украина, Київ Отзыв написан 12 июня, 2018 год679 просмотров
НЕзручна доставка - так мене підписаний номер, з якого телефонують менеджери даного провайдера доставки. Паскудство в тому, що я як споживач страждаю від того, що доставку по Києву продавці ряду товарів здійснюють не інакше як службою "Зручна доставка". Оскільки мої замовлення важкі і неохота їх нести з відділення перевізника (не називаю якого), то доводиться мати справу із "Зручна доставка". Так от - мене як сподивача бісить коли оператор кол-центру телефонує, щоб "дізнатись адресу доставки". При тому, що я залишаю детальну адресу із вказівкою маршруту проїзду на сайті, де роблю замовлення. На моє твердження оператору, що адреса не змінилась відколи я написав її в замовленні в інтернет-магазині оператор говорить, що інформацію про адресу з магазину "не передали"; я кажу, що адресу точно писав і немає чого мені дзвонити питати адресу, на що отримую відповідь, що вони зв'яжуться з магазином і уточнять; але потім саме цікаве - за годину до доставки дзвонить кур'єр і каже "яка адреса доставки, бо у мене в замовленні не вказано".
Це знущання, а не сервіс.
Якщо представник "Зручна доставка" буде відповідати на це відгук, то я не пам'ятаю номеру замовлення, але ці історії трапляються регулярно з доставкою магазину Mel-ok.com та іншими магазинами, які працюють по Києву із "Зручна доставка".
Андрей, если это все претензии к сервису, то не понимаю, к чему столько эмоций? Мне также неоднократно доставляли этой службой, так вот, если специалист перезванивает, чтобы уточнить адрес доставки (а он может меняться, запросто), то это и есть качество. Люди уточняют, чтобы доставить туда, где Вы будете. Тем более, что они возят быстрее Делфаста и в два раза дешевле. Это вообще крутая доставка, если конечно для Вас показатели - это скорость и сохранность посылки. Куда "круче" работает Мист Экспресс, которые вообще перезванивают за 15 минут до своего приезда, а потом уезжают и посылка может валяться у них, непонятно где, неделями, потому что они ее "забывают" отдать курьеру :)... А не хотите общаться с оператором - надо тогда в почтомате получайте свои посылки, там автомат все сделает молча))
НЕзручна доставка - Отзывы о Зручна Доставка
Паскудство в тому, що я як споживач страждаю від того, що доставку по Києву продавці ряду товарів здійснюють не інакше як службою "Зручна доставка". Оскільки мої замовлення важкі і неохота їх нести з відділення перевізника (не називаю якого), то доводиться мати справу із "Зручна доставка".
Так от - мене як сподивача бісить коли оператор кол-центру телефонує, щоб "дізнатись адресу доставки". При тому, що я залишаю детальну адресу із вказівкою маршруту проїзду на сайті, де роблю замовлення. На моє твердження оператору, що адреса не змінилась відколи я написав її в замовленні в інтернет-магазині оператор говорить, що інформацію про адресу з магазину "не передали"; я кажу, що адресу точно писав і немає чого мені дзвонити питати адресу, на що отримую відповідь, що вони зв'яжуться з магазином і уточнять; але потім саме цікаве - за годину до доставки дзвонить кур'єр і каже "яка адреса доставки, бо у мене в замовленні не вказано".
Це знущання, а не сервіс.
Якщо представник "Зручна доставка" буде відповідати на це відгук, то я не пам'ятаю номеру замовлення, але ці історії трапляються регулярно з доставкою магазину Mel-ok.com та іншими магазинами, які працюють по Києву із "Зручна доставка".
Мій вердикт: НЕзручна доставка.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
Подібні звернення допомагають удосконалювати надавані нами сервіси.
Ваше звернення буде передано керівництву компанії для усунення подібних ситуацій в майбутньому.
Всього Вам найкращого та процвітання!