Придбав iPhone 16 Pro Max у вашій мережі. Флагман, за шалені гроші. І що ж? Уже через 10 днів телефон заглючив — екран повністю погас. На зарядку реагував вібрацією, але екран — чорний. І це в момент, коли гаджет критично потрібен для роботи. Спробував увімкнути — нічого. Лише завдяки Siri вдалося зрозуміти, що телефон увімкнений. 20 (!) спроб примусового перезапуску,... Читать отзыв Придбав iPhone 16 Pro Max у вашій мережі. Флагман, за шалені гроші. І що ж? Уже через 10 днів телефон заглючив — екран повністю погас. На зарядку реагував вібрацією, але екран — чорний. І це в момент, коли гаджет критично потрібен для роботи.
Спробував увімкнути — нічого. Лише завдяки Siri вдалося зрозуміти, що телефон увімкнений. 20 (!) спроб примусового перезапуску, нерви, втрата часу, робота паралізована. Новий пристрій за купу грошей поводиться як дешевий непотріб. І це — після тижня користування.
І найгірше — реакція магазину. Мене не просто проігнорували. Мені відмовили в обміні, навіть не надавши чітких пояснень. Заяви прийняли, але 8 днів — жодної відповіді. Хто їх читає? Керівництво у відпустці? На війні? Чи просто звикли, що після продажу можна “забити” на клієнта?
‼️ Люди, ви що — серйозно? Це такий у вас рівень сервісу? Телефон за понад 70 тисяч — і нуль відповідальності?
КИДАЮТЬ ЛЮДЕЙ, НА ГРОШІ! Замовив iPhone у цьому “магазині”, оплатив оплатою частинами від ПУМБ наперед. Гроші зняли одразу, але телефон так і не відправили. Минуло вже кілька тижнів, жодної відповіді, жодного руху. Я подав заявку на повернення коштів, але результату нуль. Підтримка просто ігнорує — ні дзвінків, ні відповідей у месенджерах. Це класичне шахрайство. Вони беруть гроші й зникають. Я... Читать отзыв КИДАЮТЬ ЛЮДЕЙ, НА ГРОШІ!
Замовив iPhone у цьому “магазині”, оплатив оплатою частинами від ПУМБ наперед. Гроші зняли одразу, але телефон так і не відправили. Минуло вже кілька тижнів, жодної відповіді, жодного руху. Я подав заявку на повернення коштів, але результату нуль. Підтримка просто ігнорує — ні дзвінків, ні відповідей у месенджерах.
Це класичне шахрайство. Вони беруть гроші й зникають. Я більше не бачу жодного бажання з їхнього боку вирішити ситуацію.
НЕ ЗАМОВЛЯЙТЕ в них нічого. Це не магазин, а шахраї. Буду звертатися до поліції та писати заяву. Таке не можна залишати безкарним.
Купили в данному магазині айфон 16 pro max, паралельно нас вмовили на придбання захисного скла,яке з недешевого сегменту, та має гарантію.Від додаткових гарантій ми відмовилися,скло тріснуло через пару днів,у магазині розвели руками та відмовилися робити заміну. Після розмови з працівниками магазину не бачу плюсів в тому що вони вводять в оману покупців.Однозначно як покупець я для сітки цих магазинів втрачений.
Замовила планшет, сказали що в п’ятницю можна буде забрати.Прийшла в п’ятницю до магазину, планшету немає.Відповіли що товар в дорозі, сказали чекати смс. Висновок: смс так і не прийшло і ніхто нічого не повідомив.Торгують неіснуючим товаром.Якщо не було в наявності то можна було так і сказати, але сказали що їде.Вже пройшло 4 місяці від того часу
Достоинства:
Плюсів немає
Недостатки:
Торгують неіснуючим товаром і брешуть що товар їде хоча його навіть немає.
Купила у Львові айфон 14про, через 3 дня - виникла проблема(працював епл пей через раз), прийшла в магазин де я купляла, хлопець продавець розвів руками і сказав «я вам шо зроблю?їдьте на сервіс», поїхали на їхній сервіс, сказали телефон замінять на ідентичний, пройшло 4 дні як я дзвонила і сказали, що телефон замінять, прийшла, кажу, що я на тому телефоні... Читать отзыв Купила у Львові айфон 14про, через 3 дня - виникла проблема(працював епл пей через раз), прийшла в магазин де я купляла, хлопець продавець розвів руками і сказав «я вам шо зроблю?їдьте на сервіс», поїхали на їхній сервіс, сказали телефон замінять на ідентичний, пройшло 4 дні як я дзвонила і сказали, що телефон замінять, прийшла, кажу, що я на тому телефоні поставила вже скло, мені продавець зняв скло з мого телефону і переставив на той який міняють, я ще такого не бачила чесно. Вийшла з магазину, 10 хв показує що немає сім. Так як була заміна пристрою то на новий пристрій гарантію не надали. На гарячій лінії кажуть що це в них так працює. Багато витраченого часу, нервів і сил. Нікому не рекомендую цей магазин !!!!
Жахливий сервіс, обслуговування та клієнтоорієнтованість!! 30 грудня зробив покупку наушників airpods 4 with active noise cancellation у магазині yabluka outlet в Рівермолі. Менеджер який мене обслуговував був максимально невічливим і некомпетентним, сильно навязував (6-8 разів ) купити гарантію на новий пристрій! По факту відкриття та підключення наушників було зрозуміло що навіть при середній гучності музику сильно чутно людині поруч.... Читать отзыв Жахливий сервіс, обслуговування та клієнтоорієнтованість!!
30 грудня зробив покупку наушників airpods 4 with active noise cancellation у магазині yabluka outlet в Рівермолі. Менеджер який мене обслуговував був максимально невічливим і некомпетентним, сильно навязував (6-8 разів ) купити гарантію на новий пристрій! По факту відкриття та підключення наушників було зрозуміло що навіть при середній гучності музику сильно чутно людині поруч. Так як я користувач наушників попередніх серій було зрозуміло що з ними щось не так. 2 січня я звернувся в магазин для того щоб їх повернути оскільки товар був повністю в товарному вигляді. Менеджер який приймав у мене повернення надав інформацію що необхідно щоб наушники поїхали до їхнього сервісного центру для перевірки на брак та сказав що відповідь я отримаю на НАСТУПНИЙ ДЕНЬ! Наступного дня зі мною ніхто не звязувався та нічого не повідомляв. Протягом наступних днів я не отримував ніякої конкретики по тому шо з моїми наушниками, менеджери підтримки в боті тегелеграм максимально не в темі того про що їх запитують та яку інформацію вони дають, відправляють шаблоні відповіді не по темі. Окрему увагу хочу приділити менеджеру Володимиру з яким я спілкувався по телефону. Людина не тримає свого слова, не бере за свої слова відповідальність. 11 січня Володимир мені обіцяє напряму що 13 число крайній день коли я можу забрати наушники. Цього звичайно ж не відбувається і мені Володимир знову говорить що потрібно зачекати без ніякої конкретики. Це все затягнулося так що дивним збігом обставин я отримав свої наушники вже по закінченню 14 днів на повернення. Зробили дурня, марнують час та нерви Досвід був першим та останнім. Нікому не рекомендую користуватися послугами цього магазину.
Просто продажники без знания своего дела !Впарили фигню!Хотел купить быстро ,и дальше идти по свои делам,но быстро только котята рождаться!Возврат оформить ,как поход на Эверест !обходите стороной!)лучше переплатить и делать своё дело дальше
Достоинства:
Нету
Недостатки:
Заказал технику на 95 тыс гривен!Впарили чехол без ручки + вся коробка от мака отпечатки от грязных рук сотрудников!
Б/в планшет з гарантією в Яблуках коштує дорожче, ніж такий же новий в інших магазинах. Ну це нехай буде, то моя помилка, я не додивилася. Але ж в такому випадку я маю право повернути кошти за товар, який мені не підходить. Таким чином, товар було повернуто на наступний день після покупки (29.11.2024 р.) та куплено в магазині офіційного представника Apple... Читать отзыв Б/в планшет з гарантією в Яблуках коштує дорожче, ніж такий же новий в інших магазинах. Ну це нехай буде, то моя помилка, я не додивилася. Але ж в такому випадку я маю право повернути кошти за товар, який мені не підходить. Таким чином, товар було повернуто на наступний день після покупки (29.11.2024 р.) та куплено в магазині офіційного представника Apple такий же НОВИЙ, але дешевше. На товар в Яблуках була відкрита оплата частинами в банку ПУМБ. Заявку про відмову від товару вони подали в банк аж 11 грудня, після чого протягом тижня мали зарахувати кошти назад. Тобто, банк передав магазину повну оплату за товар, яку я мала б погасити частинами в певний термін. Після відмови від товару магазин має повернути гроші в банк і таким чином позбавити мене від кредиту. Звісно, гроші досі ніхто не повернув і з мене щомісяця банк В АВТОМАТИЧНОМУ РЕЖИМІ стягує оплату за кредит на планшет, який було повернуто в магазин. Спершу вони сказали, що кошти було повернуто 19 грудня (банк цих грошей не бачив, я уточнювала у них), а після цього гаряча лінія магазину Яблука мене просто ігнорує, обіцяють розібратися в ситуації уже більше місяця, кажуть що перетелефонують і....Все. Не бачу виходу із ситуації, окрім як заявити про шахрайство. Бачу, що у Світлани та сама ситуація сталася (пост нижче)...Прикро, що магазини з таким рівнем сервісу досі існують
Люди я вас прошу більше ніколи не купуйте нічого в цьому магазині!! Вам впарять брак і ви ніколи не повернете свої гроші!!! Обслуговування на висоті коли щось впарюють. Як тільки ви купили товар забудьте про якійсь сервіс! У всіх магазинах по закону України клієнт має право повернути товар чи обміняти його в сроки встановлені законом але тільки не в цьому... Читать отзыв Люди я вас прошу більше ніколи не купуйте нічого в цьому магазині!! Вам впарять брак і ви ніколи не повернете свої гроші!!! Обслуговування на висоті коли щось впарюють. Як тільки ви купили товар забудьте про якійсь сервіс! У всіх магазинах по закону України клієнт має право повернути товар чи обміняти його в сроки встановлені законом але тільки не в цьому магазині! Купив навушники за 10000грн виявились брак не заряджався один навушник це після використання не більше 40хв. Нагло брешуть!!! Гаряча лінія нічим не допомагає а тільки слухає. Висновок моєї покупки це бракований , відремонтований товар за ціну нового. Як вам схема? Навіть писав заяву на повернення коштів і мені відмовили!! На всі відгуки керівництво мережі навіть ніяк не реагує!!! Повний нуль!!! Не купуйте нічого взагалі!!! Це лотерея! Купивши товар навіть якщо ви докупили страховку нічого не ждіть це все обман!!
Вже 2 місяця намагаємося повернути кошти за товар, який даже не був дотриманий. Писали, звонили, ніякого толку нема. Менеджери як болванчики чекайте, чекайте. Раджу не купувати по передплаті в цьому магазині, та і взагалі. Єдиний спосіб повернення коштів-заява в поліції, стаття шахрайство.
не купуйте тут ніколи!!! Бережіть свій час і нерви! Шахраї! купили в них 15Iphone літом за готівку ,чек не дали ,впарювали гарантію свою платну,по гарантіі 12 місяців на сервіс телефон якому 2місяці прийняли на 180 днів (замість 14 по закону),плюють на закони,мені продали бракований телефон на обмін повернення вони відмовилися ,за 2 тижні після прийняття на сервіс ніхто ні разу... Читать отзыв не купуйте тут ніколи!!! Бережіть свій час і нерви! Шахраї! купили в них 15Iphone літом за готівку ,чек не дали ,впарювали гарантію свою платну,по гарантіі 12 місяців на сервіс телефон якому 2місяці прийняли на 180 днів (замість 14 по закону),плюють на закони,мені продали бракований телефон на обмін повернення вони відмовилися ,за 2 тижні після прийняття на сервіс ніхто ні разу не вийшов на звязок (телефони завезені не офіцйно) написали заяву в захист прав споживачів
Достоинства:
щахраї
чек не видають
сервіс 180 днів замість 14
на звязок не виходять
не купуйте тут шахраї!!
Недостатки:
не купуйте тут шахраї!! обходьте 10ою дорогою сервіс закінчується одразу після продажу!!!
Зробила замовлення в пʼятницю на телефон ,який повинен був бути подарунком сестрі. Менеджер попередив ,що замовлення буде в понеділок. Перепитую чи точно він буде в понеділок. Мене запевняють - так,авжеш. В понеділок вранці телефоную щоб дізнатись чи все в силі і раптом що виправити ситуацію в іншому мазагині ,так як ввечері в мене потяг в інше місто. Мене відповідають ... Читать отзыв Зробила замовлення в пʼятницю на телефон ,який повинен був бути подарунком сестрі. Менеджер попередив ,що замовлення буде в понеділок. Перепитую чи точно він буде в понеділок. Мене запевняють - так,авжеш. В понеділок вранці телефоную щоб дізнатись чи все в силі і раптом що виправити ситуацію в іншому мазагині ,так як ввечері в мене потяг в інше місто. Мене відповідають ,що все добре і після 19:00 я можу прийти в магазин та забрати. Їду в магазин ,там мені повідомляють що телефону немає,не приїхав. На мої питання чому мене не попередили ,консультант каже «поганий день ,погана логістика. Телефонуйте на гарячу лінію.»В мене розпач та розчарування. Набираю гарячу лінію ,там мені кажуть з вами звʼяжуться для вирішення проблеми. Спойлер - ніхто не звʼязався. Я телефоную ще не один раз ,щоб знайти хоч якийсь варіант (доставка поштою ,тощо ) Мене просто ігнорують. На ранок телефонує менеджер і каже ваше замовлення готове заберіть в такому то ТЦ. Не в тому в якому я замовляла і взагалі не ту модель( на 20000 грн дорожче). Це як взагалі ? Дякую яблука за зіпсоване свято і жахливу клієнтоорієнтованість,де за 2 дні ніхто навіть не намагався виправити ситуацію та запропонувати компроміс.
Жахливо. Звільніть менеджера Сергія. Не компетентний, не клієнтоорінтований, жах. Чеше одне і теж щось на кшталт що база не працює і т д. Замовлення другий день не може видати. не позорьте себе, звільняйте таких людей!!!!
Абсолютно не рекомендую цей магазин Учора обміняла свій iPad на Macbook за Trade-in - мушу зазначити, що оцінили його гідно і дали ту суму, яка була зазначена на сайті, тому що в тому самому Ябко придиралися ні до чого і дуже занижували ціну. Довго вагалася перед покупкою в Яблуках, адже макбуки продають вже розпаковані (!), бо перед продажем гравіюють клавіатуру.... Читать отзыв Абсолютно не рекомендую цей магазин Учора обміняла свій iPad на Macbook за Trade-in - мушу зазначити, що оцінили його гідно і дали ту суму, яка була зазначена на сайті, тому що в тому самому Ябко придиралися ні до чого і дуже занижували ціну. Довго вагалася перед покупкою в Яблуках, адже макбуки продають вже розпаковані (!), бо перед продажем гравіюють клавіатуру. Мене дуже непокоїв цей факт, але вирішила ризикнути (спойлер - даремно). Перший нюанс - коробка помʼята, у дуже неохайному стані. Дуже сподіваюся, що я купила новий пристрій, а не використаний під виглядом нового. Другий і найголовніший - клавіатура. Боже мій, як же ш її зіпсували! Перед покупкою я читала відгуки на різних сайтах, і десь бачила відгук дівчини, яка теж купила макбук у Яблуках і якій поплутали літери, тобто вигравіювали з помилками. От мені теж так "пощастило", бо я вже втомилася рахувати скільки в мене помилок на цій клавіатурі (І та И поплутаною місцями, Ґ взагалі в іншому місці, розділові знаки ; та % поплутано також). Я дуже розчарована. Тому якщо збираєтеся купувати техніку (зокрема макбук), то не повторюйте моїх помилок, ідіть краще в Алло чи Комфі чи інші більш надійні магазини, бо краще переплатити, ніж отримати такий жах. До того ж невідомо, яке минуле у цього пристрою. Це був перший і останній раз, коли я купувала техніку у Яблуках.
Достоинства:
Можливо без проблем обміняти техніку
Недостатки:
Уже розпакована техніка, великі проблеми з гравіюванням клавіатури
Вирішили купити айфон, нам його втюхали з гарантією (яка коштувала 5К), наговорили, що потім зможемо цей телефон через трейд-ін обміняти за 40-45К і все буде класно На радостях, що нарешті знайшли класний телефон - купили, наклеїли скло І пішли додому 1. Телефон сам не оновлювався 2. Була величезна проблема з Е-сім 3. Консультант не пояснив, що Е-сім орієнтований на америку... Читать отзыв Вирішили купити айфон, нам його втюхали з гарантією (яка коштувала 5К), наговорили, що потім зможемо цей телефон через трейд-ін обміняти за 40-45К і все буде класно На радостях, що нарешті знайшли класний телефон - купили, наклеїли скло І пішли додому 1. Телефон сам не оновлювався 2. Була величезна проблема з Е-сім 3. Консультант не пояснив, що Е-сім орієнтований на америку та телефон з америки 4. Пройшов тиждень після покупки телефону, ми встигли покористуватися їм 2 дні 5. Почали перекручувати слова з приводу гарантії (по факту казали одне, а тепер кажуть інше) 6. Їх чеки не фіксуються ніде в податкових (ви не знайдете ФОПА, не знайдете номеру свого чеку та не отримаєте повністю підписану гарантію) 7. Замість телефона ви отримаєте пофігістичне ставлення консультантів, брехню та мінус гроші та нерви
Достоинства:
я більше ніколи не куплю там телефон
Недостатки:
бракований телефон
консультанти, які роблять усе, щоб вам продати телефон, а потім не відповідають за свої слова
неофіційну покупку айфона, тому що компанія працює в сіру
При нанесені гравіювання на клавіатурі працівники розкривають коробку і відкривають MacBook. Потім продають в магазинах. Після того як ви купили цей девайс, ви вже не можете ого повернути по гарантії, тому що ви його вже активували, хоча після покупки навіть не відкривав його. Нафіга оплачувати розширену гарантію якщо вона не працює в ціі ситуації. Короче зробили мене винним в... Читать отзыв При нанесені гравіювання на клавіатурі працівники розкривають коробку і відкривають MacBook. Потім продають в магазинах. Після того як ви купили цей девайс, ви вже не можете ого повернути по гарантії, тому що ви його вже активували, хоча після покупки навіть не відкривав його. Нафіга оплачувати розширену гарантію якщо вона не працює в ціі ситуації. Короче зробили мене винним в тому що я активував пристрій, хоча до цього він вже був активований працівниками цого магазину.
Хотел купить iPhone 14, посмотрел на их сайте, цена меня устроила, прихожу в магазин а там цена на 500 гривен дороже. Спросил у продавца почему разница в цене, ответил что на старые модели iPhone цены подняли, а на сайте не успели обновить. Странно конечно, перед НГ многие магазины снизили цены на свои товары, соответственно покупатели будут покупать там где дешевле.... Читать отзыв Хотел купить iPhone 14, посмотрел на их сайте, цена меня устроила, прихожу в магазин а там цена на 500 гривен дороже. Спросил у продавца почему разница в цене, ответил что на старые модели iPhone цены подняли, а на сайте не успели обновить. Странно конечно, перед НГ многие магазины снизили цены на свои товары, соответственно покупатели будут покупать там где дешевле. Я развернулся и пошел купил в другом магазине на 2000грн. дешевле.
Ужасный магазин и отвратительное обслуживание! Купила наушники 03.12.2023 года, AirPods 2 , в магазине Yabluka, ТРЦ « Никольский» Харьков, осмотреть товар продавец не предложил, сунул коробку и до свидания. На замечание о том, что товар нам осмотреть не дадут , все таки открыли товар. В помещении их магазина темно! Ужасное освещение, и ничего толком не видно, проверили работает ли... Читать отзыв Ужасный магазин и отвратительное обслуживание! Купила наушники 03.12.2023 года, AirPods 2 , в магазине Yabluka, ТРЦ « Никольский» Харьков, осмотреть товар продавец не предложил, сунул коробку и до свидания. На замечание о том, что товар нам осмотреть не дадут , все таки открыли товар. В помещении их магазина темно! Ужасное освещение, и ничего толком не видно, проверили работает ли звук, звук работал и мы ушли. Вышли на улицу и там заметили уже, что на одном из наушников синяя точка, возникли подозрения, что это подделка , а не оригинал. Вернулись через 30 минут назад в магазин, и потребовали вернуть деньги назад, так как товар испорчен, не по нашей вине. Они порекомендовали написать заявление и ждать. При этом наушники у нас не забрали, забыли ! Через 10 минут перезвонили и потребовали вернуться и отдать им наушники, хотя до этого продавец утверждал, что наушники должны остаться у нас. Ждём день, никакого ответа нет, решили набрать сами, на что они ответили, что сервисный центр перезвонит. И вот звонок от сервисного центра, Человек ВЕЛ СЕБЯ ОЧЕНЬ ГРУБО, ХАМСКИ, УСМЕХАЛСЯ, чем давал понять, что возврата денег не будет! Сказал, что есть один вариант поменять 1 наушник тот, что с пятном , у них там на сервисном центре на другой. Возникает вопрос, что это такое, как я могу знать, какой мне наушник заменять, возможно это подделка, или брак или даже он сломан??Руководсво магазина Yabluka и сотрудники напрочь игнорируют Конституцию Украины, и ЗУ « О защите прав потребителя» . Хотя с другими магазинами такими как Алло , Цитрус, Фокстрот таких проблем не было! Мы так понимаем дальше нас ждет судебное разбирательство так как это уже дело принципа!!!
25.11 в Києві був запланований розіграш. Реєстрація планувалась до 14:55. Я не планувала там бути з ранку. Але за 20 хвилин до кінця реєстрації я встигала спокійно! Тревога почалась в 14:39. Особисто я, після сьогоднішнього «доброго» ранку навіть не задумуючись пішла в сховище. Де, уточню, що продивлялась офіційну сторінку в інстаграм, де ніхто нічого не повідомив про дану ситуацію.... Читать отзыв 25.11 в Києві був запланований розіграш. Реєстрація планувалась до 14:55. Я не планувала там бути з ранку. Але за 20 хвилин до кінця реєстрації я встигала спокійно! Тревога почалась в 14:39. Особисто я, після сьогоднішнього «доброго» ранку навіть не задумуючись пішла в сховище. Де, уточню, що продивлялась офіційну сторінку в інстаграм, де ніхто нічого не повідомив про дану ситуацію. Я написала туди, щоб уточнити це питання, відповіді так само не було. Я вийшла одразу після відбою. В 15:20 вже не було навіть ніякого натяку на розіграш. Там повідомили що розіграш ніхто не переносив, і це ок. Тому що він проводився не в приміщенні, а на вулиці. На гарячій лінії теж сказали що це нормально, а чого її було переносити?! Як вам таке? Вони навіть не визнали що це не нормально, ніхто не врахував що люди могли перечікувати тривогу, ніхто не вибачився. Безпека людей, персоналу - ні, не чули. Як підсумок - Пів дня добиралась в своє день народження щоб стикнутись з такою ситуацією. Неприємно. Осад ці рєбята мені лишили 👍🏻
Достоинства:
Тільки те ще офіційна техніка.
Недостатки:
В YABLOKI своє життя і свої правила. Тревога, під час війни для них ніщо.
Замовив Мак Бук в інтернет магазині з доставкою на магазин товар приїхав розпакомєваний з розрядженим акумулятором (в нуль) менеджер намагався довести що то все добре . Не раджу . Краще купувати техніку в офіційних представників .
Телефон був придбан у магазині м.Дніпро вул. Д.Яворницького 40. Коли я його розпакувала і поставила на передачу даних зі старого телефона, був вже вечір і освітлення тоді у квартирі було приглушене, тому і побачити скол на екрані було просто неможливо. Але зранку, при денному світлі я відразу побачила тріщину справа від динаміка. Відразу скажу, що телефон лежав навіть на рушнику,... Читать отзыв Телефон був придбан у магазині м.Дніпро вул. Д.Яворницького 40. Коли я його розпакувала і поставила на передачу даних зі старого телефона, був вже вечір і освітлення тоді у квартирі було приглушене, тому і побачити скол на екрані було просто неможливо. Але зранку, при денному світлі я відразу побачила тріщину справа від динаміка. Відразу скажу, що телефон лежав навіть на рушнику, щоб не дай Боже ніяких подряпин не було. Ранком я поїхала до вищевказаного магазину, де мені з проходу «спеціалісти» кинули в обличчя про те, що це я зробила сережкою у вусі! Можна уявити з якого розмаху потрібно було влупити себе в вухо, щоб розгепати екран. Цей міф я швидко розвіяла тим, що повідомила про те, що використовую для розмови навушники. Через декілька днів після моєї заяви прийшла відповідь з мільйоном витягів із закону і дуже цікавими доповненнями менеджера про те що, телефон був наданий в нетоварному вигляді, забруднений, з подряпинами і т.д.(телефону 10 годин з моменту розпаковки, 8 з яких їм навіть не користувалася), а також, що мій скол в принципі не заважає роботі телефону, тому вони відклоняють мою заяву про обмін на нормальний! Так шо майте на увазі, якщо ви купите битий гаджет, то компания ЯБЛОКІ пошле вас куди подалі, ще і зробить вас винними! НЕ РЕКОМЕНДУЮ ВІД ЩИРОГО СЕРЦЯ!!!!
Достоинства:
Ніяких
Недостатки:
За 50,6К грн отримала нерви, розчарування і негатив
Заказала часы Эпл вотч : на сайте стоит как премиальная реплика - сама в этом не особо понимая - пришла дешевая подделка , которая ни каким образом не прошивается на звонки с телефоном !!!!
Так же как и комментатор снизу сделал предзаказ двух 13 про макс в конце сентября. Пообещали то, что телефоны точно будут в 20х числах, в крайнем случае в конце месяца. Так же в договоре о предзаказе было указано, что если телефоны не приедут в срок магазин обязуется выплатить компенсацию в 3% от суммы покупки. Естественно телефонами в конце сентября и... Читать отзыв Так же как и комментатор снизу сделал предзаказ двух 13 про макс в конце сентября. Пообещали то, что телефоны точно будут в 20х числах, в крайнем случае в конце месяца. Так же в договоре о предзаказе было указано, что если телефоны не приедут в срок магазин обязуется выплатить компенсацию в 3% от суммы покупки. Естественно телефонами в конце сентября и не пахло. В ноябре были ежедневные обещания и тд. По факту 2 телефона удалось получить 10-го ноября. Самое интересное, что телефоны в наличии для продажи уже было в октябре. На текущий момент прошло больше месяца после того как телефоны были у меня. Конечно же ни о какой компенсации в 3% и речи не идет. Обещали, обещали - по итогу заблокировали телефон:) Договор предзаказа и 2 заявления на возврат компенсации - имеются.
Сделал предзаказ в конце сентября. Сказали, что телефон придет до 31 октября. Пришёл 30го - ещё не приехал. Мол, скоро будет, уже начали выдачу предзаказа. Уже 19 ноября, кормили завтраками, в итоге сказали, что на них дефицит и можете забрать деньги или дождаться телефон. Для магазинов с таким оборотом техники - это очень плохо
Сделали заказ на планшет ( не самый дешевый), приурочили ко дню рождения (должен был придти как раз через день) . Сотрудник сказал, что позвонят как придёт товар, ждём один день звонок, ждём второй, звоним сами и как оказалось , заказ никто не оформлял!!! Сервис оставляет желать лучшего…
Оформили предзаказ 19.09, выдавать устройство не хотят. Говорят ваше устройство не приехало, хотя в наличии он есть. И что бы получить свой же предзаказ сегодня , мне надо доплатить разницу в 7тыс грн. Хотя полная стоимость телефона была оплачена 19 сентября. Когда получу устройство не известно и вообще сомневаюсь получу ли я его до конца октября. НЕ ВЕДИТЕСЬ НА РАЗВОД... Читать отзыв Оформили предзаказ 19.09, выдавать устройство не хотят. Говорят ваше устройство не приехало, хотя в наличии он есть. И что бы получить свой же предзаказ сегодня , мне надо доплатить разницу в 7тыс грн. Хотя полная стоимость телефона была оплачена 19 сентября. Когда получу устройство не известно и вообще сомневаюсь получу ли я его до конца октября. НЕ ВЕДИТЕСЬ НА РАЗВОД «ПРЕДЗАКАЗ»
Сделали предзаказ на новый телефон(заплатив всю стоимость) решили позвонить спросить когда он наконец то приедет, так как во всех магазинах и даже у них уже все модели появились в наличии в магазине. На что они отвечают вашего телефона нет, мы говорим как нет если вот он есть. Они отвечают вы оформили не предзаказ,а акционный товар(на сайте, в фейсбуке в... Читать отзыв Сделали предзаказ на новый телефон(заплатив всю стоимость) решили позвонить спросить когда он наконец то приедет, так как во всех магазинах и даже у них уже все модели появились в наличии в магазине. На что они отвечают вашего телефона нет, мы говорим как нет если вот он есть. Они отвечают вы оформили не предзаказ,а акционный товар(на сайте, в фейсбуке в инсте, в договоре!! везде у них написано ПРЕДЗАКАЗ) и говорят вы можете заплатить разницу и забрать его сейчас. ПРОСТО ОБМАНЫВАЮТ ЛЮДЕЙ,ЗА НАШИ ДЕНЬГИ КУПИЛИ ТЕЛЕФОНЫ И ПРОДАЮТ, А МЫ ДОЛЖНЫ ЖДАТЬ КОГДА ОНИ ОБДУРЯТ ДРУГИХ ЛЮДЕЙ ПРОДАВ ИМ ПОДОРОЖЕ.
Ребята ,не заказывайте здесь ничего ,никогда . Магазин берет у вас заказ ,и отправляет китайские подделки !! Я заказала у них наушники и мне отправили китайскую копию . Ответственность они якобы не несут ,так как заказы передают на отправку вообще девоном Васе !! И все вопросы типа к нему ,а у него выключен телефон ,естественно деньги мне никто не вернул... Читать отзыв Ребята ,не заказывайте здесь ничего ,никогда . Магазин берет у вас заказ ,и отправляет китайские подделки !! Я заказала у них наушники и мне отправили китайскую копию . Ответственность они якобы не несут ,так как заказы передают на отправку вообще девоном Васе !! И все вопросы типа к нему ,а у него выключен телефон ,естественно деньги мне никто не вернул . Заявление в полицию иду писать . Но хочу Вас уберечь от этих аферистов,и чтоб они больше никого не обманули !!!
Добрый день! В наличии сети магазинов YABLOKi.ua только новая оригинальная техника Apple. Подскажите, где вы осуществляли заказ? Компания YABLOKi.ua не имеет никакого отношения к сайту yabloki-ua.com.ua ЭТО МОШЕННИКИ, незаконно используют наше имя! ⠀ Единственным Интернет-магазином сети YABLOKi.ua является yabloki.ua
Добрый день . Заказывала в этом «чудо» магазине наушники ,ребята ,НИКОГДА НЕ ЗАКАЗЫВАЙТЕ У НИХ НИЧЕГО! прислали мне первый раз наушники ,которые плохо работали в режиме разговора . Дозвонится им нереально,они просто не берут трубку,я 10 раз звонила, мне никто не ответил ,второй раз они мне прислали новые наушники ,которые вообще не подкладываются ни к одному устройству ,операторы работают у... Читать отзыв Добрый день . Заказывала в этом «чудо» магазине наушники ,ребята ,НИКОГДА НЕ ЗАКАЗЫВАЙТЕ У НИХ НИЧЕГО! прислали мне первый раз наушники ,которые плохо работали в режиме разговора . Дозвонится им нереально,они просто не берут трубку,я 10 раз звонила, мне никто не ответил ,второй раз они мне прислали новые наушники ,которые вообще не подкладываются ни к одному устройству ,операторы работают у них отвратительные ,менеджеры ещё хуже . В общем ,я прям сильно не рекомендую эту шарашкину контору
Достоинства:
Низкие цены на которых они ловят своих жертв
Недостатки:
Отвратительное качество обслуживания
Бракованная продукция
Возврат денег никто делать за бракованную продукцию,которую они же и продают, не будет
Являюсь постоянным клиентом. Вчера купили дочери телефон. Предложили сдать старый айфон 7. Но коробку забыли дома. Привезли сегодня. Простите. Но как дураки стояли час. Подождите 5,подождите 10 мин.....Ребят,мне 41 год. Я не девочка меня водить за нос. Не хотите брать,да и не надо. Найду куда продать. На хрена обещать???? Честно. Больше не прийду к Вам чисто принципа дело. Получается как... Читать отзыв Являюсь постоянным клиентом. Вчера купили дочери телефон. Предложили сдать старый айфон 7. Но коробку забыли дома. Привезли сегодня. Простите. Но как дураки стояли час. Подождите 5,подождите 10 мин.....Ребят,мне 41 год. Я не девочка меня водить за нос. Не хотите брать,да и не надо. Найду куда продать. На хрена обещать???? Честно. Больше не прийду к Вам чисто принципа дело. Получается как продать так вы первые. Так не можете если оказать должный уровень. Не беритесь. Послевкусие горечи
YABLOKi.ua – украинский монобрендовый магазин техники Apple. С 2009 года мы радуем наших клиентов самыми вкусными ценами на технику Apple и аксессуары. Большой выбор iPhone, iPad, Apple Watch, MacBook, AirPods и т.д. Магазины YABLOKi.ua есть в Киеве, Днепре, Запорожье, Мариуполе, Бердянске и Кривом Роге. Наши менеджеры с радостью готовы дать... подробнее
Купив флагман — отримав головний біль. Повний провал сервісу.”
Спробував увімкнути — нічого. Лише завдяки Siri вдалося зрозуміти, що телефон увімкнений.
20 (!) спроб примусового перезапуску,... Читать отзыв Придбав iPhone 16 Pro Max у вашій мережі. Флагман, за шалені гроші. І що ж? Уже через 10 днів телефон заглючив — екран повністю погас. На зарядку реагував вібрацією, але екран — чорний. І це в момент, коли гаджет критично потрібен для роботи.
Спробував увімкнути — нічого. Лише завдяки Siri вдалося зрозуміти, що телефон увімкнений.
20 (!) спроб примусового перезапуску, нерви, втрата часу, робота паралізована. Новий пристрій за купу грошей поводиться як дешевий непотріб. І це — після тижня користування.
І найгірше — реакція магазину.
Мене не просто проігнорували. Мені відмовили в обміні, навіть не надавши чітких пояснень. Заяви прийняли, але 8 днів — жодної відповіді. Хто їх читає? Керівництво у відпустці? На війні? Чи просто звикли, що після продажу можна “забити” на клієнта?
‼️ Люди, ви що — серйозно? Це такий у вас рівень сервісу? Телефон за понад 70 тисяч — і нуль відповідальності?
КИДАЮТЬ ЛЮДЕЙ, НА ГРОШІ!
Замовив iPhone у цьому “магазині”, оплатив оплатою частинами від ПУМБ наперед. Гроші зняли одразу, але телефон так і не відправили. Минуло вже кілька тижнів, жодної відповіді, жодного руху. Я подав заявку на повернення коштів, але результату нуль. Підтримка просто ігнорує — ні дзвінків, ні відповідей у месенджерах.
Це класичне шахрайство. Вони беруть гроші й зникають. Я... Читать отзыв КИДАЮТЬ ЛЮДЕЙ, НА ГРОШІ!
Замовив iPhone у цьому “магазині”, оплатив оплатою частинами від ПУМБ наперед. Гроші зняли одразу, але телефон так і не відправили. Минуло вже кілька тижнів, жодної відповіді, жодного руху. Я подав заявку на повернення коштів, але результату нуль. Підтримка просто ігнорує — ні дзвінків, ні відповідей у месенджерах.
Це класичне шахрайство. Вони беруть гроші й зникають. Я більше не бачу жодного бажання з їхнього боку вирішити ситуацію.
НЕ ЗАМОВЛЯЙТЕ в них нічого. Це не магазин, а шахраї. Буду звертатися до поліції та писати заяву. Таке не можна залишати безкарним.
Покупка а магазині YABLOKI
Після розмови з працівниками магазину не бачу плюсів в тому що вони вводять в оману покупців.Однозначно як покупець я для сітки цих магазинів втрачений.
Жахливий магазин!!!
Мережа ДНО!! Більше нічого тут не куплю
Жахливий сервіс, обслуговування та клієнтоорієнтованість!!
30 грудня зробив покупку наушників airpods 4 with active noise cancellation у магазині yabluka outlet в Рівермолі. Менеджер який мене обслуговував був максимально невічливим і некомпетентним, сильно навязував (6-8 разів ) купити гарантію на новий пристрій! По факту відкриття та підключення наушників було зрозуміло що навіть при середній гучності музику сильно чутно людині поруч.... Читать отзыв Жахливий сервіс, обслуговування та клієнтоорієнтованість!!
30 грудня зробив покупку наушників airpods 4 with active noise cancellation у магазині yabluka outlet в Рівермолі. Менеджер який мене обслуговував був максимально невічливим і некомпетентним, сильно навязував (6-8 разів ) купити гарантію на новий пристрій! По факту відкриття та підключення наушників було зрозуміло що навіть при середній гучності музику сильно чутно людині поруч. Так як я користувач наушників попередніх серій було зрозуміло що з ними щось не так. 2 січня я звернувся в магазин для того щоб їх повернути оскільки товар був повністю в товарному вигляді. Менеджер який приймав у мене повернення надав інформацію що необхідно щоб наушники поїхали до їхнього сервісного центру для перевірки на брак та сказав що відповідь я отримаю на НАСТУПНИЙ ДЕНЬ! Наступного дня зі мною ніхто не звязувався та нічого не повідомляв. Протягом наступних днів я не отримував ніякої конкретики по тому шо з моїми наушниками, менеджери підтримки в боті тегелеграм максимально не в темі того про що їх запитують та яку інформацію вони дають, відправляють шаблоні відповіді не по темі. Окрему увагу хочу приділити менеджеру Володимиру з яким я спілкувався по телефону. Людина не тримає свого слова, не бере за свої слова відповідальність. 11 січня Володимир мені обіцяє напряму що 13 число крайній день коли я можу забрати наушники. Цього звичайно ж не відбувається і мені Володимир знову говорить що потрібно зачекати без ніякої конкретики. Це все затягнулося так що дивним збігом обставин я отримав свої наушники вже по закінченню 14 днів на повернення. Зробили дурня, марнують час та нерви Досвід був першим та останнім. Нікому не рекомендую користуватися послугами цього магазину.
Не покупайте здесь ничего
Крадуть кошти
Навушники AirPods Pro 2
Крадуть кошти
Раджу не купувати по передплаті в цьому магазині, та і взагалі.
Єдиний спосіб повернення коштів-заява в поліції, стаття шахрайство.
продають бракований товар не офіційно завезений ! шарашкіна контора
написали заяву в захист прав споживачів
Яблука- рекомендація,якщо хочете зіпсувати собі свят.
В понеділок вранці телефоную щоб дізнатись чи все в силі і раптом що виправити ситуацію в іншому мазагині ,так як ввечері в мене потяг в інше місто. Мене відповідають ... Читать отзыв Зробила замовлення в пʼятницю на телефон ,який повинен був бути подарунком сестрі. Менеджер попередив ,що замовлення буде в понеділок. Перепитую чи точно він буде в понеділок. Мене запевняють - так,авжеш.
В понеділок вранці телефоную щоб дізнатись чи все в силі і раптом що виправити ситуацію в іншому мазагині ,так як ввечері в мене потяг в інше місто. Мене відповідають ,що все добре і після 19:00 я можу прийти в магазин та забрати. Їду в магазин ,там мені повідомляють що телефону немає,не приїхав. На мої питання чому мене не попередили ,консультант каже «поганий день ,погана логістика. Телефонуйте на гарячу лінію.»В мене розпач та розчарування.
Набираю гарячу лінію ,там мені кажуть з вами звʼяжуться для вирішення проблеми. Спойлер - ніхто не звʼязався. Я телефоную ще не один раз ,щоб знайти хоч якийсь варіант (доставка поштою ,тощо ) Мене просто ігнорують. На ранок телефонує менеджер і каже ваше замовлення готове заберіть в такому то ТЦ. Не в тому в якому я замовляла і взагалі не ту модель( на 20000 грн дорожче). Це як взагалі ? Дякую яблука за зіпсоване свято і жахливу клієнтоорієнтованість,де за 2 дні ніхто навіть не намагався виправити ситуацію та запропонувати компроміс.
менеджери на прийнятті замовлень
не позорьте себе, звільняйте таких людей!!!!
Що з клавіатурою?
Учора обміняла свій iPad на Macbook за Trade-in - мушу зазначити, що оцінили його гідно і дали ту суму, яка була зазначена на сайті, тому що в тому самому Ябко придиралися ні до чого і дуже занижували ціну. Довго вагалася перед покупкою в Яблуках, адже макбуки продають вже розпаковані (!), бо перед продажем гравіюють клавіатуру.... Читать отзыв Абсолютно не рекомендую цей магазин
Учора обміняла свій iPad на Macbook за Trade-in - мушу зазначити, що оцінили його гідно і дали ту суму, яка була зазначена на сайті, тому що в тому самому Ябко придиралися ні до чого і дуже занижували ціну. Довго вагалася перед покупкою в Яблуках, адже макбуки продають вже розпаковані (!), бо перед продажем гравіюють клавіатуру. Мене дуже непокоїв цей факт, але вирішила ризикнути (спойлер - даремно). Перший нюанс - коробка помʼята, у дуже неохайному стані. Дуже сподіваюся, що я купила новий пристрій, а не використаний під виглядом нового. Другий і найголовніший - клавіатура. Боже мій, як же ш її зіпсували! Перед покупкою я читала відгуки на різних сайтах, і десь бачила відгук дівчини, яка теж купила макбук у Яблуках і якій поплутали літери, тобто вигравіювали з помилками. От мені теж так "пощастило", бо я вже втомилася рахувати скільки в мене помилок на цій клавіатурі (І та И поплутаною місцями, Ґ взагалі в іншому місці, розділові знаки ; та % поплутано також). Я дуже розчарована. Тому якщо збираєтеся купувати техніку (зокрема макбук), то не повторюйте моїх помилок, ідіть краще в Алло чи Комфі чи інші більш надійні магазини, бо краще переплатити, ніж отримати такий жах. До того ж невідомо, яке минуле у цього пристрою.
Це був перший і останній раз, коли я купувала техніку у Яблуках.
Хочете втратити свої кошти? Йдіть сюди)
На радостях, що нарешті знайшли класний телефон - купили, наклеїли скло
І пішли додому
1. Телефон сам не оновлювався
2. Була величезна проблема з Е-сім
3. Консультант не пояснив, що Е-сім орієнтований на америку... Читать отзыв Вирішили купити айфон, нам його втюхали з гарантією (яка коштувала 5К), наговорили, що потім зможемо цей телефон через трейд-ін обміняти за 40-45К і все буде класно
На радостях, що нарешті знайшли класний телефон - купили, наклеїли скло
І пішли додому
1. Телефон сам не оновлювався
2. Була величезна проблема з Е-сім
3. Консультант не пояснив, що Е-сім орієнтований на америку та телефон з америки
4. Пройшов тиждень після покупки телефону, ми встигли покористуватися їм 2 дні
5. Почали перекручувати слова з приводу гарантії (по факту казали одне, а тепер кажуть інше)
6. Їх чеки не фіксуються ніде в податкових (ви не знайдете ФОПА, не знайдете номеру свого чеку та не отримаєте повністю підписану гарантію)
7. Замість телефона ви отримаєте пофігістичне ставлення консультантів, брехню та мінус гроші та нерви
Продаж бу техніки під виглядом нової.
Не соответствие цены на сайте и в магазине
Мерзкий магазин
Купила наушники 03.12.2023 года, AirPods 2 , в магазине Yabluka, ТРЦ « Никольский» Харьков, осмотреть товар продавец не предложил, сунул коробку и до свидания. На замечание о том, что товар нам осмотреть не дадут , все таки открыли товар. В помещении их магазина темно! Ужасное освещение, и ничего толком не видно, проверили работает ли... Читать отзыв Ужасный магазин и отвратительное обслуживание!
Купила наушники 03.12.2023 года, AirPods 2 , в магазине Yabluka, ТРЦ « Никольский» Харьков, осмотреть товар продавец не предложил, сунул коробку и до свидания. На замечание о том, что товар нам осмотреть не дадут , все таки открыли товар. В помещении их магазина темно! Ужасное освещение, и ничего толком не видно, проверили работает ли звук, звук работал и мы ушли. Вышли на улицу и там заметили уже, что на одном из наушников синяя точка, возникли подозрения, что это подделка , а не оригинал. Вернулись через 30 минут назад в магазин, и потребовали вернуть деньги назад, так как товар испорчен, не по нашей вине. Они порекомендовали написать заявление и ждать. При этом наушники у нас не забрали, забыли ! Через 10 минут перезвонили и потребовали вернуться и отдать им наушники, хотя до этого продавец утверждал, что наушники должны остаться у нас. Ждём день, никакого ответа нет, решили набрать сами, на что они ответили, что сервисный центр перезвонит. И вот звонок от сервисного центра, Человек ВЕЛ СЕБЯ ОЧЕНЬ ГРУБО, ХАМСКИ, УСМЕХАЛСЯ, чем давал понять, что возврата денег не будет! Сказал, что есть один вариант поменять 1 наушник тот, что с пятном , у них там на сервисном центре на другой. Возникает вопрос, что это такое, как я могу знать, какой мне наушник заменять, возможно это подделка, или брак или даже он сломан??Руководсво магазина Yabluka и сотрудники напрочь игнорируют Конституцию Украины, и ЗУ « О защите прав потребителя» . Хотя с другими магазинами такими как Алло , Цитрус, Фокстрот таких проблем не было! Мы так понимаем дальше нас ждет судебное разбирательство так как это уже дело принципа!!!
Розіграш під час тревоги
Тревога почалась в 14:39. Особисто я, після сьогоднішнього «доброго» ранку навіть не задумуючись пішла в сховище. Де, уточню, що продивлялась офіційну сторінку в інстаграм, де ніхто нічого не повідомив про дану ситуацію.... Читать отзыв 25.11 в Києві був запланований розіграш. Реєстрація планувалась до 14:55. Я не планувала там бути з ранку. Але за 20 хвилин до кінця реєстрації я встигала спокійно!
Тревога почалась в 14:39. Особисто я, після сьогоднішнього «доброго» ранку навіть не задумуючись пішла в сховище. Де, уточню, що продивлялась офіційну сторінку в інстаграм, де ніхто нічого не повідомив про дану ситуацію. Я написала туди, щоб уточнити це питання, відповіді так само не було. Я вийшла одразу після відбою. В 15:20 вже не було навіть ніякого натяку на розіграш. Там повідомили що розіграш ніхто не переносив, і це ок. Тому що він проводився не в приміщенні, а на вулиці. На гарячій лінії теж сказали що це нормально, а чого її було переносити?! Як вам таке? Вони навіть не визнали що це не нормально, ніхто не врахував що люди могли перечікувати тривогу, ніхто не вибачився. Безпека людей, персоналу - ні, не чули.
Як підсумок - Пів дня добиралась в своє день народження щоб стикнутись з такою ситуацією. Неприємно. Осад ці рєбята мені лишили 👍🏻
MacBook Pro
Продали iphone 14 pro max ЗІ СКОЛОМ!
Продают дешевые не функционирующие подделки как бренд
Не соблюдение своих же договорённостей
Не выдают предзаказ
Не оформили заказ!
Не покупайте в яблоках
НЕ ВЫДАЮТ ПРЕДЗАКАЗЫ
Не оригинальная продукция
Подскажите, где вы осуществляли заказ?
Компания YABLOKi.ua не имеет никакого отношения к сайту yabloki-ua.com.ua
ЭТО МОШЕННИКИ, незаконно используют наше имя!
⠀
Единственным Интернет-магазином сети YABLOKi.ua является yabloki.ua
Обманщики !
Неуважение к клиенту
Честно. Больше не прийду к Вам чисто принципа дело.
Получается как... Читать отзыв Являюсь постоянным клиентом. Вчера купили дочери телефон. Предложили сдать старый айфон 7. Но коробку забыли дома. Привезли сегодня. Простите. Но как дураки стояли час. Подождите 5,подождите 10 мин.....Ребят,мне 41 год. Я не девочка меня водить за нос. Не хотите брать,да и не надо. Найду куда продать. На хрена обещать????
Честно. Больше не прийду к Вам чисто принципа дело.
Получается как продать так вы первые. Так не можете если оказать должный уровень. Не беритесь.
Послевкусие горечи