Нещодавно купив новий смартфон через інтернет-магазин YABLOKi.ua і залишився задоволений сервісом. Замовлення обробили швидко, товар був добре запакований та відповідав опису на сайті. Також сподобалась можливість слідкувати за статусом доставки.
Замовляв тут ноутбук Apple MacBook. Вражений швидкою доставкою та якістю обслуговування. Всі питання, що виникли, консультант роз'яснив чітко та професійно. Ноутбук прийшов у доброму стані, нарікань немає.
Дуже не задоволений обслуговуванням і товаром. Купував iphone 13 pro max у подарунок, навязали мені гарантію за 5тис.+ на рік, ще ок, бо можна буде заминіти батарею, потім наклеїли захистне скло за 1000грн. Вдома при розпаковці виявилось шо телефон не приймає жодну сім-карту і має перегріви просто у простоячому стані, я звернувся сказали приїхати на заміну. Приїхавши на наступний день... Читать отзыв Дуже не задоволений обслуговуванням і товаром. Купував iphone 13 pro max у подарунок, навязали мені гарантію за 5тис.+ на рік, ще ок, бо можна буде заминіти батарею, потім наклеїли захистне скло за 1000грн. Вдома при розпаковці виявилось шо телефон не приймає жодну сім-карту і має перегріви просто у простоячому стані, я звернувся сказали приїхати на заміну. Приїхавши на наступний день мені дали такий самий телефон, з звязком і нагріванням було вже все добре. Але! Отже на світлому екрані були пятна від матриці, мене завіріли що екран тут заміняли і все буде ок. Що ж, від телефону тхне клеєм МОМЕНТ вже два тижні, а сам екран почав просто вже вілізати із корпусу в таму місці де пляма від матриці та запах клею не пропав а при нагріванні ще гірше тхне, так от вже їду третій раз. Сказали що їм треба перевірити до 5 днів, а на цей момент дадуть мені інший, тож я зовсім не розумію що це взагалі таке . Ви або робите заміну або повернення коштів. Тож поїду втретє подивимось як вирішать мою проблему. Оновлю відгук після результату
Придбав iPhone 16 Pro Max у вашій мережі. Флагман, за шалені гроші. І що ж? Уже через 10 днів телефон заглючив — екран повністю погас. На зарядку реагував вібрацією, але екран — чорний. І це в момент, коли гаджет критично потрібен для роботи. Спробував увімкнути — нічого. Лише завдяки Siri вдалося зрозуміти, що телефон увімкнений. 20 (!) спроб примусового перезапуску,... Читать отзыв Придбав iPhone 16 Pro Max у вашій мережі. Флагман, за шалені гроші. І що ж? Уже через 10 днів телефон заглючив — екран повністю погас. На зарядку реагував вібрацією, але екран — чорний. І це в момент, коли гаджет критично потрібен для роботи.
Спробував увімкнути — нічого. Лише завдяки Siri вдалося зрозуміти, що телефон увімкнений. 20 (!) спроб примусового перезапуску, нерви, втрата часу, робота паралізована. Новий пристрій за купу грошей поводиться як дешевий непотріб. І це — після тижня користування.
І найгірше — реакція магазину. Мене не просто проігнорували. Мені відмовили в обміні, навіть не надавши чітких пояснень. Заяви прийняли, але 8 днів — жодної відповіді. Хто їх читає? Керівництво у відпустці? На війні? Чи просто звикли, що після продажу можна “забити” на клієнта?
‼️ Люди, ви що — серйозно? Це такий у вас рівень сервісу? Телефон за понад 70 тисяч — і нуль відповідальності?
Замовляв в YABLOKi.ua новий смартфон. Все прийшло швидко, упаковка була надійною, техніка не пошкоджена. Ціни в магазині досить конкурентні, а асортимент великий, що дозволило вибрати оптимальний варіант.
КИДАЮТЬ ЛЮДЕЙ, НА ГРОШІ! Замовив iPhone у цьому “магазині”, оплатив оплатою частинами від ПУМБ наперед. Гроші зняли одразу, але телефон так і не відправили. Минуло вже кілька тижнів, жодної відповіді, жодного руху. Я подав заявку на повернення коштів, але результату нуль. Підтримка просто ігнорує — ні дзвінків, ні відповідей у месенджерах. Це класичне шахрайство. Вони беруть гроші й зникають. Я... Читать отзыв КИДАЮТЬ ЛЮДЕЙ, НА ГРОШІ!
Замовив iPhone у цьому “магазині”, оплатив оплатою частинами від ПУМБ наперед. Гроші зняли одразу, але телефон так і не відправили. Минуло вже кілька тижнів, жодної відповіді, жодного руху. Я подав заявку на повернення коштів, але результату нуль. Підтримка просто ігнорує — ні дзвінків, ні відповідей у месенджерах.
Це класичне шахрайство. Вони беруть гроші й зникають. Я більше не бачу жодного бажання з їхнього боку вирішити ситуацію.
НЕ ЗАМОВЛЯЙТЕ в них нічого. Це не магазин, а шахраї. Буду звертатися до поліції та писати заяву. Таке не можна залишати безкарним.
Купили в данному магазині айфон 16 pro max, паралельно нас вмовили на придбання захисного скла,яке з недешевого сегменту, та має гарантію.Від додаткових гарантій ми відмовилися,скло тріснуло через пару днів,у магазині розвели руками та відмовилися робити заміну. Після розмови з працівниками магазину не бачу плюсів в тому що вони вводять в оману покупців.Однозначно як покупець я для сітки цих магазинів втрачений.
Замовила планшет, сказали що в п’ятницю можна буде забрати.Прийшла в п’ятницю до магазину, планшету немає.Відповіли що товар в дорозі, сказали чекати смс. Висновок: смс так і не прийшло і ніхто нічого не повідомив.Торгують неіснуючим товаром.Якщо не було в наявності то можна було так і сказати, але сказали що їде.Вже пройшло 4 місяці від того часу
Достоинства:
Плюсів немає
Недостатки:
Торгують неіснуючим товаром і брешуть що товар їде хоча його навіть немає.
Купила у Львові айфон 14про, через 3 дня - виникла проблема(працював епл пей через раз), прийшла в магазин де я купляла, хлопець продавець розвів руками і сказав «я вам шо зроблю?їдьте на сервіс», поїхали на їхній сервіс, сказали телефон замінять на ідентичний, пройшло 4 дні як я дзвонила і сказали, що телефон замінять, прийшла, кажу, що я на тому телефоні... Читать отзыв Купила у Львові айфон 14про, через 3 дня - виникла проблема(працював епл пей через раз), прийшла в магазин де я купляла, хлопець продавець розвів руками і сказав «я вам шо зроблю?їдьте на сервіс», поїхали на їхній сервіс, сказали телефон замінять на ідентичний, пройшло 4 дні як я дзвонила і сказали, що телефон замінять, прийшла, кажу, що я на тому телефоні поставила вже скло, мені продавець зняв скло з мого телефону і переставив на той який міняють, я ще такого не бачила чесно. Вийшла з магазину, 10 хв показує що немає сім. Так як була заміна пристрою то на новий пристрій гарантію не надали. На гарячій лінії кажуть що це в них так працює. Багато витраченого часу, нервів і сил. Нікому не рекомендую цей магазин !!!!
Жахливий сервіс, обслуговування та клієнтоорієнтованість!! 30 грудня зробив покупку наушників airpods 4 with active noise cancellation у магазині yabluka outlet в Рівермолі. Менеджер який мене обслуговував був максимально невічливим і некомпетентним, сильно навязував (6-8 разів ) купити гарантію на новий пристрій! По факту відкриття та підключення наушників було зрозуміло що навіть при середній гучності музику сильно чутно людині поруч.... Читать отзыв Жахливий сервіс, обслуговування та клієнтоорієнтованість!!
30 грудня зробив покупку наушників airpods 4 with active noise cancellation у магазині yabluka outlet в Рівермолі. Менеджер який мене обслуговував був максимально невічливим і некомпетентним, сильно навязував (6-8 разів ) купити гарантію на новий пристрій! По факту відкриття та підключення наушників було зрозуміло що навіть при середній гучності музику сильно чутно людині поруч. Так як я користувач наушників попередніх серій було зрозуміло що з ними щось не так. 2 січня я звернувся в магазин для того щоб їх повернути оскільки товар був повністю в товарному вигляді. Менеджер який приймав у мене повернення надав інформацію що необхідно щоб наушники поїхали до їхнього сервісного центру для перевірки на брак та сказав що відповідь я отримаю на НАСТУПНИЙ ДЕНЬ! Наступного дня зі мною ніхто не звязувався та нічого не повідомляв. Протягом наступних днів я не отримував ніякої конкретики по тому шо з моїми наушниками, менеджери підтримки в боті тегелеграм максимально не в темі того про що їх запитують та яку інформацію вони дають, відправляють шаблоні відповіді не по темі. Окрему увагу хочу приділити менеджеру Володимиру з яким я спілкувався по телефону. Людина не тримає свого слова, не бере за свої слова відповідальність. 11 січня Володимир мені обіцяє напряму що 13 число крайній день коли я можу забрати наушники. Цього звичайно ж не відбувається і мені Володимир знову говорить що потрібно зачекати без ніякої конкретики. Це все затягнулося так що дивним збігом обставин я отримав свої наушники вже по закінченню 14 днів на повернення. Зробили дурня, марнують час та нерви Досвід був першим та останнім. Нікому не рекомендую користуватися послугами цього магазину.
Просто продажники без знания своего дела !Впарили фигню!Хотел купить быстро ,и дальше идти по свои делам,но быстро только котята рождаться!Возврат оформить ,как поход на Эверест !обходите стороной!)лучше переплатить и делать своё дело дальше
Достоинства:
Нету
Недостатки:
Заказал технику на 95 тыс гривен!Впарили чехол без ручки + вся коробка от мака отпечатки от грязных рук сотрудников!
Б/в планшет з гарантією в Яблуках коштує дорожче, ніж такий же новий в інших магазинах. Ну це нехай буде, то моя помилка, я не додивилася. Але ж в такому випадку я маю право повернути кошти за товар, який мені не підходить. Таким чином, товар було повернуто на наступний день після покупки (29.11.2024 р.) та куплено в магазині офіційного представника Apple... Читать отзыв Б/в планшет з гарантією в Яблуках коштує дорожче, ніж такий же новий в інших магазинах. Ну це нехай буде, то моя помилка, я не додивилася. Але ж в такому випадку я маю право повернути кошти за товар, який мені не підходить. Таким чином, товар було повернуто на наступний день після покупки (29.11.2024 р.) та куплено в магазині офіційного представника Apple такий же НОВИЙ, але дешевше. На товар в Яблуках була відкрита оплата частинами в банку ПУМБ. Заявку про відмову від товару вони подали в банк аж 11 грудня, після чого протягом тижня мали зарахувати кошти назад. Тобто, банк передав магазину повну оплату за товар, яку я мала б погасити частинами в певний термін. Після відмови від товару магазин має повернути гроші в банк і таким чином позбавити мене від кредиту. Звісно, гроші досі ніхто не повернув і з мене щомісяця банк В АВТОМАТИЧНОМУ РЕЖИМІ стягує оплату за кредит на планшет, який було повернуто в магазин. Спершу вони сказали, що кошти було повернуто 19 грудня (банк цих грошей не бачив, я уточнювала у них), а після цього гаряча лінія магазину Яблука мене просто ігнорує, обіцяють розібратися в ситуації уже більше місяця, кажуть що перетелефонують і....Все. Не бачу виходу із ситуації, окрім як заявити про шахрайство. Бачу, що у Світлани та сама ситуація сталася (пост нижче)...Прикро, що магазини з таким рівнем сервісу досі існують
Люди я вас прошу більше ніколи не купуйте нічого в цьому магазині!! Вам впарять брак і ви ніколи не повернете свої гроші!!! Обслуговування на висоті коли щось впарюють. Як тільки ви купили товар забудьте про якійсь сервіс! У всіх магазинах по закону України клієнт має право повернути товар чи обміняти його в сроки встановлені законом але тільки не в цьому... Читать отзыв Люди я вас прошу більше ніколи не купуйте нічого в цьому магазині!! Вам впарять брак і ви ніколи не повернете свої гроші!!! Обслуговування на висоті коли щось впарюють. Як тільки ви купили товар забудьте про якійсь сервіс! У всіх магазинах по закону України клієнт має право повернути товар чи обміняти його в сроки встановлені законом але тільки не в цьому магазині! Купив навушники за 10000грн виявились брак не заряджався один навушник це після використання не більше 40хв. Нагло брешуть!!! Гаряча лінія нічим не допомагає а тільки слухає. Висновок моєї покупки це бракований , відремонтований товар за ціну нового. Як вам схема? Навіть писав заяву на повернення коштів і мені відмовили!! На всі відгуки керівництво мережі навіть ніяк не реагує!!! Повний нуль!!! Не купуйте нічого взагалі!!! Це лотерея! Купивши товар навіть якщо ви докупили страховку нічого не ждіть це все обман!!
Вже 2 місяця намагаємося повернути кошти за товар, який даже не був дотриманий. Писали, звонили, ніякого толку нема. Менеджери як болванчики чекайте, чекайте. Раджу не купувати по передплаті в цьому магазині, та і взагалі. Єдиний спосіб повернення коштів-заява в поліції, стаття шахрайство.
не купуйте тут ніколи!!! Бережіть свій час і нерви! Шахраї! купили в них 15Iphone літом за готівку ,чек не дали ,впарювали гарантію свою платну,по гарантіі 12 місяців на сервіс телефон якому 2місяці прийняли на 180 днів (замість 14 по закону),плюють на закони,мені продали бракований телефон на обмін повернення вони відмовилися ,за 2 тижні після прийняття на сервіс ніхто ні разу... Читать отзыв не купуйте тут ніколи!!! Бережіть свій час і нерви! Шахраї! купили в них 15Iphone літом за готівку ,чек не дали ,впарювали гарантію свою платну,по гарантіі 12 місяців на сервіс телефон якому 2місяці прийняли на 180 днів (замість 14 по закону),плюють на закони,мені продали бракований телефон на обмін повернення вони відмовилися ,за 2 тижні після прийняття на сервіс ніхто ні разу не вийшов на звязок (телефони завезені не офіцйно) написали заяву в захист прав споживачів
Достоинства:
щахраї
чек не видають
сервіс 180 днів замість 14
на звязок не виходять
не купуйте тут шахраї!!
Недостатки:
не купуйте тут шахраї!! обходьте 10ою дорогою сервіс закінчується одразу після продажу!!!
Система бонусів класна, великий вибір техніки, а чого немає в наявності, доволі оперативно привозять. Ставлю 5, за технікою тільки туди тепер ходитиму.
Покупки в цьому магазині — це завжди приємний досвід! Доставка швидка, товари упаковані дуже добре. Особливо приємно, що клієнтська підтримка доступна і завжди готова допомогти вирішити будь-які питання.
Рекомендую цей магазин за великий асортимент та високий рівень обслуговування. Завжди допоможуть підібрати найкращий варіант, не нав'язуючи зайвого. Повернусь сюди ще не раз!
Замовив Aple Watch в цьому магазині. Розмір не підійшов, в рамках 14 днів вирішили замінити. І почався далі незрозумілий процес. Курʼєри цього магазину забрали товар, і лише через 5 днів повідомили, що упаковка пошкоджена. Хто її пошкодив, невідомо. Та якось розбиратися не було бажання, тому запропонував доплатити за упаковку. Але ні, сказали, що товар просто повернуть. На... Читать отзыв Замовив Aple Watch в цьому магазині. Розмір не підійшов, в рамках 14 днів вирішили замінити. І почався далі незрозумілий процес. Курʼєри цього магазину забрали товар, і лише через 5 днів повідомили, що упаковка пошкоджена. Хто її пошкодив, невідомо. Та якось розбиратися не було бажання, тому запропонував доплатити за упаковку. Але ні, сказали, що товар просто повернуть. На питання - коли, відповіли - завтра!
І от тут почалося саме цікаве: через два дні ні товару, ні повідомлень. Звертаюся в вайбер до них, запевняють, що завтра точно. Нічого не відбувається. Пишу, ігнорують, морозяться (що взагалі для мене неприпостимо). Звоню на гарячу лінію - запевняють, що зі мною звʼяжуться. Але ніхто не звʼязується. Знову звоню. Знову те ж саме. Мені відписують на вайбер, що технічні проблеми з логістикою. І так тягнеться уже цілих 8 днів. Категорично не рекомендую замовляти в цього продавця. Зарікся запамʼятати та більше ніколи там не купувати товари.
Достоинства:
Ніяких
Недостатки:
Дуже поганий сервіс і зовсім не клієнто орієнтовані . Вперше стикаюся з таким сервісом
Хочу взяти 14 iphone, а так як дуже багато реклами цього продавця, то думала, що це нормальний магазин. Дякую всім, хто не шкодує часу та пише всі подробиці своїх покупок! Оцінку поставила навмання, бо без неї неможливо опублікувати відгук.
На сьогоднішній день, мабуть, найкращий магазин техніки та електроніки. Вибір широкий, ціни конкурентні. Приємно те, що є велика кількість акцій. Продавці консультанти професійні, ввічливі, з бажанням допомогти та підказати, проте зайвий раз не нав'язуються.
Приємне враження від цього магазину! Завжди підкажуть що треба, ввічливий персонал, низькі ціни, якісний товар, все дуже швидко виписали, розрахували і видали! Рекомендую цей магазин
Зробила замовлення в пʼятницю на телефон ,який повинен був бути подарунком сестрі. Менеджер попередив ,що замовлення буде в понеділок. Перепитую чи точно він буде в понеділок. Мене запевняють - так,авжеш. В понеділок вранці телефоную щоб дізнатись чи все в силі і раптом що виправити ситуацію в іншому мазагині ,так як ввечері в мене потяг в інше місто. Мене відповідають ... Читать отзыв Зробила замовлення в пʼятницю на телефон ,який повинен був бути подарунком сестрі. Менеджер попередив ,що замовлення буде в понеділок. Перепитую чи точно він буде в понеділок. Мене запевняють - так,авжеш. В понеділок вранці телефоную щоб дізнатись чи все в силі і раптом що виправити ситуацію в іншому мазагині ,так як ввечері в мене потяг в інше місто. Мене відповідають ,що все добре і після 19:00 я можу прийти в магазин та забрати. Їду в магазин ,там мені повідомляють що телефону немає,не приїхав. На мої питання чому мене не попередили ,консультант каже «поганий день ,погана логістика. Телефонуйте на гарячу лінію.»В мене розпач та розчарування. Набираю гарячу лінію ,там мені кажуть з вами звʼяжуться для вирішення проблеми. Спойлер - ніхто не звʼязався. Я телефоную ще не один раз ,щоб знайти хоч якийсь варіант (доставка поштою ,тощо ) Мене просто ігнорують. На ранок телефонує менеджер і каже ваше замовлення готове заберіть в такому то ТЦ. Не в тому в якому я замовляла і взагалі не ту модель( на 20000 грн дорожче). Це як взагалі ? Дякую яблука за зіпсоване свято і жахливу клієнтоорієнтованість,де за 2 дні ніхто навіть не намагався виправити ситуацію та запропонувати компроміс.
Жахливо. Звільніть менеджера Сергія. Не компетентний, не клієнтоорінтований, жах. Чеше одне і теж щось на кшталт що база не працює і т д. Замовлення другий день не може видати. не позорьте себе, звільняйте таких людей!!!!
YABLOKi.ua – украинский монобрендовый магазин техники Apple. С 2009 года мы радуем наших клиентов самыми вкусными ценами на технику Apple и аксессуары. Большой выбор iPhone, iPad, Apple Watch, MacBook, AirPods и т.д. Магазины YABLOKi.ua есть в Киеве, Днепре, Запорожье, Мариуполе, Бердянске и Кривом Роге. Наши менеджеры с радостью готовы дать... подробнее
Задоволений покупкою в YABLOKi.ua
Задоволений покупкою
iPhone 13 pro max у подарунок
Вдома при розпаковці виявилось шо телефон не приймає жодну сім-карту і має перегріви просто у простоячому стані, я звернувся сказали приїхати на заміну. Приїхавши на наступний день... Читать отзыв Дуже не задоволений обслуговуванням і товаром. Купував iphone 13 pro max у подарунок, навязали мені гарантію за 5тис.+ на рік, ще ок, бо можна буде заминіти батарею, потім наклеїли захистне скло за 1000грн.
Вдома при розпаковці виявилось шо телефон не приймає жодну сім-карту і має перегріви просто у простоячому стані, я звернувся сказали приїхати на заміну. Приїхавши на наступний день мені дали такий самий телефон, з звязком і нагріванням було вже все добре. Але! Отже на світлому екрані були пятна від матриці, мене завіріли що екран тут заміняли і все буде ок. Що ж, від телефону тхне клеєм МОМЕНТ вже два тижні, а сам екран почав просто вже вілізати із корпусу в таму місці де пляма від матриці та запах клею не пропав а при нагріванні ще гірше тхне, так от вже їду третій раз. Сказали що їм треба перевірити до 5 днів, а на цей момент дадуть мені інший, тож я зовсім не розумію що це взагалі таке
Купив флагман — отримав головний біль. Повний провал сервісу.”
Спробував увімкнути — нічого. Лише завдяки Siri вдалося зрозуміти, що телефон увімкнений.
20 (!) спроб примусового перезапуску,... Читать отзыв Придбав iPhone 16 Pro Max у вашій мережі. Флагман, за шалені гроші. І що ж? Уже через 10 днів телефон заглючив — екран повністю погас. На зарядку реагував вібрацією, але екран — чорний. І це в момент, коли гаджет критично потрібен для роботи.
Спробував увімкнути — нічого. Лише завдяки Siri вдалося зрозуміти, що телефон увімкнений.
20 (!) спроб примусового перезапуску, нерви, втрата часу, робота паралізована. Новий пристрій за купу грошей поводиться як дешевий непотріб. І це — після тижня користування.
І найгірше — реакція магазину.
Мене не просто проігнорували. Мені відмовили в обміні, навіть не надавши чітких пояснень. Заяви прийняли, але 8 днів — жодної відповіді. Хто їх читає? Керівництво у відпустці? На війні? Чи просто звикли, що після продажу можна “забити” на клієнта?
‼️ Люди, ви що — серйозно? Це такий у вас рівень сервісу? Телефон за понад 70 тисяч — і нуль відповідальності?
Задоволений покупкою
КИДАЮТЬ ЛЮДЕЙ, НА ГРОШІ!
Замовив iPhone у цьому “магазині”, оплатив оплатою частинами від ПУМБ наперед. Гроші зняли одразу, але телефон так і не відправили. Минуло вже кілька тижнів, жодної відповіді, жодного руху. Я подав заявку на повернення коштів, але результату нуль. Підтримка просто ігнорує — ні дзвінків, ні відповідей у месенджерах.
Це класичне шахрайство. Вони беруть гроші й зникають. Я... Читать отзыв КИДАЮТЬ ЛЮДЕЙ, НА ГРОШІ!
Замовив iPhone у цьому “магазині”, оплатив оплатою частинами від ПУМБ наперед. Гроші зняли одразу, але телефон так і не відправили. Минуло вже кілька тижнів, жодної відповіді, жодного руху. Я подав заявку на повернення коштів, але результату нуль. Підтримка просто ігнорує — ні дзвінків, ні відповідей у месенджерах.
Це класичне шахрайство. Вони беруть гроші й зникають. Я більше не бачу жодного бажання з їхнього боку вирішити ситуацію.
НЕ ЗАМОВЛЯЙТЕ в них нічого. Це не магазин, а шахраї. Буду звертатися до поліції та писати заяву. Таке не можна залишати безкарним.
все ок класний магазин
дивні якісь відгуки
рекомендую цей магазин
Покупка а магазині YABLOKI
Після розмови з працівниками магазину не бачу плюсів в тому що вони вводять в оману покупців.Однозначно як покупець я для сітки цих магазинів втрачений.
Жахливий магазин!!!
Мережа ДНО!! Більше нічого тут не куплю
Жахливий сервіс, обслуговування та клієнтоорієнтованість!!
30 грудня зробив покупку наушників airpods 4 with active noise cancellation у магазині yabluka outlet в Рівермолі. Менеджер який мене обслуговував був максимально невічливим і некомпетентним, сильно навязував (6-8 разів ) купити гарантію на новий пристрій! По факту відкриття та підключення наушників було зрозуміло що навіть при середній гучності музику сильно чутно людині поруч.... Читать отзыв Жахливий сервіс, обслуговування та клієнтоорієнтованість!!
30 грудня зробив покупку наушників airpods 4 with active noise cancellation у магазині yabluka outlet в Рівермолі. Менеджер який мене обслуговував був максимально невічливим і некомпетентним, сильно навязував (6-8 разів ) купити гарантію на новий пристрій! По факту відкриття та підключення наушників було зрозуміло що навіть при середній гучності музику сильно чутно людині поруч. Так як я користувач наушників попередніх серій було зрозуміло що з ними щось не так. 2 січня я звернувся в магазин для того щоб їх повернути оскільки товар був повністю в товарному вигляді. Менеджер який приймав у мене повернення надав інформацію що необхідно щоб наушники поїхали до їхнього сервісного центру для перевірки на брак та сказав що відповідь я отримаю на НАСТУПНИЙ ДЕНЬ! Наступного дня зі мною ніхто не звязувався та нічого не повідомляв. Протягом наступних днів я не отримував ніякої конкретики по тому шо з моїми наушниками, менеджери підтримки в боті тегелеграм максимально не в темі того про що їх запитують та яку інформацію вони дають, відправляють шаблоні відповіді не по темі. Окрему увагу хочу приділити менеджеру Володимиру з яким я спілкувався по телефону. Людина не тримає свого слова, не бере за свої слова відповідальність. 11 січня Володимир мені обіцяє напряму що 13 число крайній день коли я можу забрати наушники. Цього звичайно ж не відбувається і мені Володимир знову говорить що потрібно зачекати без ніякої конкретики. Це все затягнулося так що дивним збігом обставин я отримав свої наушники вже по закінченню 14 днів на повернення. Зробили дурня, марнують час та нерви Досвід був першим та останнім. Нікому не рекомендую користуватися послугами цього магазину.
Не покупайте здесь ничего
Крадуть кошти
Навушники AirPods Pro 2
Крадуть кошти
Раджу не купувати по передплаті в цьому магазині, та і взагалі.
Єдиний спосіб повернення коштів-заява в поліції, стаття шахрайство.
продають бракований товар не офіційно завезений ! шарашкіна контора
написали заяву в захист прав споживачів
Ненабридливий
Система бонусів класна
Покупки в цьому магазині — це завжди приємний досвід!
Неодноразово купувала
Рекомендую цей магазин
Дуже неякісне обслуговування
Замовив Aple Watch в цьому магазині. Розмір не підійшов, в рамках 14 днів вирішили замінити.
І почався далі незрозумілий процес. Курʼєри цього магазину забрали товар, і лише через 5 днів повідомили, що упаковка пошкоджена. Хто її пошкодив, невідомо. Та якось розбиратися не було бажання, тому запропонував доплатити за упаковку. Але ні, сказали, що товар просто повернуть.
На... Читать отзыв
Замовив Aple Watch в цьому магазині. Розмір не підійшов, в рамках 14 днів вирішили замінити.
І почався далі незрозумілий процес. Курʼєри цього магазину забрали товар, і лише через 5 днів повідомили, що упаковка пошкоджена. Хто її пошкодив, невідомо. Та якось розбиратися не було бажання, тому запропонував доплатити за упаковку. Але ні, сказали, що товар просто повернуть.
На питання - коли, відповіли - завтра!
І от тут почалося саме цікаве: через два дні ні товару, ні повідомлень. Звертаюся в вайбер до них, запевняють, що завтра точно. Нічого не відбувається. Пишу, ігнорують, морозяться (що взагалі для мене неприпостимо). Звоню на гарячу лінію - запевняють, що зі мною звʼяжуться. Але ніхто не звʼязується. Знову звоню. Знову те ж саме. Мені відписують на вайбер, що технічні проблеми з логістикою. І так тягнеться уже цілих 8 днів.
Категорично не рекомендую замовляти в цього продавця. Зарікся запамʼятати та більше ніколи там не купувати товари.
Велика подяка
Дякую людям, які пишуть правдиві відгуки!
Самий якісний товар тут!
На сьогоднішній день
Обслуговування на висоті!
Приємне враження від цього магазину!
Яблука- рекомендація,якщо хочете зіпсувати собі свят.
В понеділок вранці телефоную щоб дізнатись чи все в силі і раптом що виправити ситуацію в іншому мазагині ,так як ввечері в мене потяг в інше місто. Мене відповідають ... Читать отзыв Зробила замовлення в пʼятницю на телефон ,який повинен був бути подарунком сестрі. Менеджер попередив ,що замовлення буде в понеділок. Перепитую чи точно він буде в понеділок. Мене запевняють - так,авжеш.
В понеділок вранці телефоную щоб дізнатись чи все в силі і раптом що виправити ситуацію в іншому мазагині ,так як ввечері в мене потяг в інше місто. Мене відповідають ,що все добре і після 19:00 я можу прийти в магазин та забрати. Їду в магазин ,там мені повідомляють що телефону немає,не приїхав. На мої питання чому мене не попередили ,консультант каже «поганий день ,погана логістика. Телефонуйте на гарячу лінію.»В мене розпач та розчарування.
Набираю гарячу лінію ,там мені кажуть з вами звʼяжуться для вирішення проблеми. Спойлер - ніхто не звʼязався. Я телефоную ще не один раз ,щоб знайти хоч якийсь варіант (доставка поштою ,тощо ) Мене просто ігнорують. На ранок телефонує менеджер і каже ваше замовлення готове заберіть в такому то ТЦ. Не в тому в якому я замовляла і взагалі не ту модель( на 20000 грн дорожче). Це як взагалі ? Дякую яблука за зіпсоване свято і жахливу клієнтоорієнтованість,де за 2 дні ніхто навіть не намагався виправити ситуацію та запропонувати компроміс.
менеджери на прийнятті замовлень
не позорьте себе, звільняйте таких людей!!!!