Wizz Air Ukraine (Визз Эйр Украина)
Создание Wizz Air Ukraine (Визз Эйр Украина) датируется 2003 г, когда шестеро амбициозных сотрудников во главе с с Джозефом Варади основали и зарегистрировали новую авиакомпанию. 19 мая 2004 года состоялся первый полет от компании Wizz Air Ukraine (Визз Эйр Украина). После этого, Wizz Air начала набирать обороты в своей деятельности.
На...
подробнее Рейтинг 1.7 из 5 на основании 39 отзывов
Авиакомпании
недопустили до перельоту
24 липня 2025 року під час посадки на рейс авіакомпанія Wizz Air без будь-яких офіційних пояснень відмовила одному з пасажирів у польоті, звинувативши його у стані алкогольного сп’яніння — без огляду, доказів чи документації. Більше того, без жодних підстав відмовили у перельоті ще двом членам родини, які не мали до... Читать отзыв Найгірший досвід з Wizz Air — безпідставна відмова у посадці
24 липня 2025 року під час посадки на рейс авіакомпанія Wizz Air без будь-яких офіційних пояснень відмовила одному з пасажирів у польоті, звинувативши його у стані алкогольного сп’яніння — без огляду, доказів чи документації. Більше того, без жодних підстав відмовили у перельоті ще двом членам родини, які не мали до ситуації жодного стосунку, поводилися спокійно та вже знаходились в автобусі до літака.
Жодних пояснень, офіційних актів чи документів надано не було. Представник авіакомпанії діяв на власний розсуд, без об’єктивних підстав. Це не лише викликало емоційний стрес, а й призвело до серйозних додаткових витрат через необхідність купувати нові квитки за власний кошт.
Абсолютна відсутність поваги до пасажирів, ігнорування прав та недотримання стандартів обслуговування
ШАХРАЇ!!! Нікому не рекоменю дану компанію!
Забронювали квитки, сплатили, кошти були списані (маємо квитанції про оплату) , через декілька днів надійшло смс на пошту"якщо не сплатите за квитки бронювання буде скасовано", перевірили оплату знову, все вірно оплата є, але компанія її якого не отримала. Телефонуємо в банк через який робили оплату СІТІБАНК, вони "нічого не знають, пишіть телефонуйте в компанію", служба підтримки знаходиться в Угорщині,... Читать отзыв Шахраї!!!
Забронювали квитки, сплатили, кошти були списані (маємо квитанції про оплату) , через декілька днів надійшло смс на пошту"якщо не сплатите за квитки бронювання буде скасовано", перевірили оплату знову, все вірно оплата є, але компанія її якого не отримала. Телефонуємо в банк через який робили оплату СІТІБАНК, вони "нічого не знають, пишіть телефонуйте в компанію", служба підтримки знаходиться в Угорщині, дозвонитися просто нереально, тут або твій дзвінок триває 3хв за цей час тобі нічим не допомогли, або просто вибиває.
Сьогодні спробували подзвонити в підтримку "номер набрано не вірно"( НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ. НЕ ВИТРАЧАЙТЕ СВІЙ ЧАС ТА НЕРВИ. І КОШТИ ЯКІ ВАМ НЕ ПОВЕРНУТИ.
Здирають кошти в вигідний момент без підстав
Економ-економ-економ
І відповідно, стрес.
якщо є змога- летіть чим завгодно тільки не цією компанією
Жахлива авіакомпанія
Суцільна брехня. Недотримання поліити компенсацій, що описана на сайті. Ігнорування переписки.
Я склав запит на компенсацію, як указано на сайті авіакомпанії. Після 3 тижнів відповідей від компанії (із затримками між відповідями по 1 тижню), результат такий:
мої прямі запитання вони ігнорують, відповідаючи шаблонними фразами, компенсувати витрати на таксі і готель вони відмовляються, обгрунтовуючи тим, що я не надав чеки на витрати, а тільки виписки банківських витрат. Але ж у виписках, що я їх надав компанії, чітко указано час і призначення платежу. Тобто, в цей час моя родина повинна була летіти в літаку, а вона шукала готель в Берліні. Для них цього факту "не достатньо". У них на сайті не указано, що варто надавати тільки чеки. Та й це є безглуздо, оскільки таксі в аеропорту Берліну не надають чеки взагалі.
Також, вони ігнорують моє запитання: Чому не може бути здійснена компенсація по 250 євро на людину, як указано в них на сайті. Вони просто "не чують" цього запитання в переписці, як і інших запитань: Чому на зворотній рейс з мені нарахували додаткових 1400 лек за автоматичний вибір місця для одного пасажира (а на прямий рейс не нарахували).
Про те, що 1 сумка з плавальним спорядженням з того вантажу приїхала брудна і порвана - це вже другорядні питання.
Жах!!!!Просто відмінили рейс!!!
Жахлива авіакомпанія
Рейс до Ніци з Польщі
3 години в літаку ,пілот годував обіцянками ,що скоро вилітаємо
Запізнився пілот ,потім стюардеса
А потім ,увага ,в нас вийшов час на наш виліт
Не змогли знайти вільного слоту
Вивели нас з літака ,відвезли в аеропорт ,робітники нічого зробити не можуть ,не знають
До... Читать отзыв Сволочі та й годі
Рейс до Ніци з Польщі
3 години в літаку ,пілот годував обіцянками ,що скоро вилітаємо
Запізнився пілот ,потім стюардеса
А потім ,увага ,в нас вийшов час на наш виліт
Не змогли знайти вільного слоту
Вивели нас з літака ,відвезли в аеропорт ,робітники нічого зробити не можуть ,не знають
До 23:00 з 17:00 ми там ,інфи немає ,але вони сказали ,що їм дуже шкода )))
Ні нового рейсу ,ні готелю ,ні їжі ,ні води НІЧОГО ,ні грошей повернених
Ніколи не рекомендую гівно компанію Візеір
корупція Wizz Air
вони змінюють літак прямо перед рейсом і додаткова платна послуга за передплачені місця в літаку згорає. Ти вже не маєш можливості вибрати собі місця. Тебе садять з дітьми на останній ряд біля WC і розводять руками, кажуть що таке трапляється і звертаєтесь за телефоном Wizz air, на дзвінки відповідає робот. Ось так. Щастя тобі,
Привіт підкажіть , що робити
Unfair and inhumane
This is complete nonsense.
And the worst thing is that the day before my flight they offer me to check in luggage up to 10 kg for free. This is blackmail and a cruel prank.
I think this is unfair and inhumane!
Ніколи не хочу мати справу
Дискриминация
Суцільні знущання й брехня
Коли я 04.08.2023р. вже пройшла в Катовіце реєстрацію й відправилась проходити сек'юриті, працівниця компанії просто вихопила в мене посадковий талон із криком "Пані нікуди не летить!" Пояснення було таке, що, мовляв, мене не пропускають спецслужби (яких я в очі не бачила).
Далі були суцільні брехня й знущання з боку менеджерів компанії... Читать отзыв Такої історії, яку мені довелось пережити, нікому не побажаю!
Коли я 04.08.2023р. вже пройшла в Катовіце реєстрацію й відправилась проходити сек'юриті, працівниця компанії просто вихопила в мене посадковий талон із криком "Пані нікуди не летить!" Пояснення було таке, що, мовляв, мене не пропускають спецслужби (яких я в очі не бачила).
Далі були суцільні брехня й знущання з боку менеджерів компанії в аеропорту. Звісно, письмової відмови я не отримала.
Я вилетіла з іншого аеропорту літаком іншої авіакомпанії. Втрачено гроші. Компенсації нема. Є розчарування й біль. Враження таке: я стала жертвою тому, що є українкою - беззахисною громадянкою країни, з якої не гріх позбиткуватися.
Скасування рейсу за кілька годин до вильоту
Я Компания.-0
Сором і жах
Жахлива компанія
Взагалі, я не збирався писати цей відгук, але коли побачив відео, ЯК ВИ ВИГНАЛИ НАШОГО УКРАЇНСЬКОГО СОЛДАТА, ЯКИЙ ВТРАТИВ НОГУ НА ВІЙНІ, ТАК ЩЕ І НАЗВАЛИ ЙОГО НЕАДЕКВАТОМ!!! Вже не витримав...Тому кажу людям, які збираються купляти білети на їхні літаки – краще беріть Ryanair чи EasyJet (якщо ви шукаєте лоукост компанію), ніж брати квитки у угорської (скоріше uiobskoi) авіакомпанії, яка вигнала нашого солдата і назвала неадекватом!
Какая то странная компания
А последний факт так вообще нервировал.
Выгнать чела на костылях.
Всем вам там желаю костылей. Чем раньше тем лучше
Візейр Шахраї!
У період карантину рейс скасували, кошти повернули на рахунок Візейр, з можливістю у майбутньому скористатись ними.
Согодні захожу у власний кабінет Візейр, коштів немає.
Зателефонувала на гарячу лінію, сказали кошти згоріли.
Серйозно????
Як так???? В нас в країні ВІЙНА, літаки не літають.
Чоловік під Бахмутом!!!
Ви взагалі люди, чи хто????
Не надійний перевізник
Создающая проблемы авиакомпания
Во вторых и это стыдно... Читать отзыв Очень плохо. Во первых, компания сотрудничает с мошеннической компанией Ticket.ua, которая бронирует не существующие рейсы и берёт за это деньги. Wizzair пособничает этому и создаёт такую головомойка клиентам, что трудно передать. И компания никак на это не реагирует - любые возможности связаться - за деньги. Проблему сделали клиенту - заплати деньги, разберемся. В общем шарлатаны.
Во вторых и это стыдно просто: в условиях войны в Украине компания тайком осуществляет рейсы в россию, пособствуя агрессору. И делает это так, чтобы было видно только гражданам одних стран, а другим нет, пытаясь скрыть факт. Я думаю что с таким подходом компания просто перестанет существовать в ближайшие годы.
Ужас ужасный стюардесса Татьяна .
Отвратительное информирование клиентов
Украли деньги
УЖАСНО, ВОРЫ
Не возвращаю деньги
развод в карантин
далее пришла пандемия, и у всех наступили тяжелые времена. билеты на июль были куплены еще в октябре 2019, и мы до последнего не теряли надежду, что сможем полететь этим летом, как планировали. в июне открылась... Читать отзыв мы пользовались услугами WizzAir до марта 2020, и были вполне довольны, ценой, качеством, вариантами перелетов. купили Wizz Club и планировали и дальше пользоваться услугами.
далее пришла пандемия, и у всех наступили тяжелые времена. билеты на июль были куплены еще в октябре 2019, и мы до последнего не теряли надежду, что сможем полететь этим летом, как планировали. в июне открылась продажа билетов, и мы стали спокойнее, появилась уверенность. когда же стали появляться интересные предложения, с выгодным расписанием и ценами, мы без раздумий купили еще несколько билетов на лето и осень. и каково же было наше удивление, когда буквально через неделю после покупки, было изменено расписание на август! в июне!! конечно же, расписание стало не удобным, вместо вылета в пятницу вечером, вылет перенесли на четверг в полдень, и обратно соответственно. и получается, вместо полноценных выходных, мы проведем в другой стране один день максимум, с очень неудобным временем вылетов. к сожалению, это произошло не с одним рейсом, а с тремя сразу, что дает понять, что такова стратегия компании - продать билетов побольше, а позже сменить расписание на менее привлекательное, поставить людей перед фактом.
конечно, нам пришлось не согласиться с изменениями и вернуть деньги. но не тут то было! деньги вернулись на счет WizzAir, и заявка на возврат не обрабатывалась три недели, до тех пор, пока я не оставила жалобу. и знаете, что самое приятное?? мне ответили, что вместо 30 дней придется ждать 60!! к тому же, выяснилось, что не смотря на возобновление авиа-сообщения, пересечение иностранных границ украинцам запрещено! и нигде на сайте не было информации об этом! мы могли бы попасть в очень сложную ситуацию, прилетев в Польшу, и не имея возможности пройти таможенный контроль!!
в данной ситуации все, что нам осталось, ждать возврата. мы не можем спланировать новую поездку, т.к. средства не возвращены, и на новые билеты лишних денег нет.
в общем, мой вывод, что компания решила заработать на кризисной ситуации, придержав средства клиентов на 60 дней в своем обороте.
к сожалению, я понимаю, что при таких условиях, мы не будем большое пользоваться услугами WizzAir, и вестись на акционные предложения
Самая худшая компания
Полетели первый и последний раз.
Никому не рекомендую. Эта компания все разводит что у них дешёвые билеты...... Читать отзыв Летели с Киева в Берлин. Компания берет плату за багаж 118*118*80 (хотя это не мыслимо, какого размера это должен быть чемодан) почти 40 эвро... И ещё требуют доплатить за ручную кладь которая превышает высоту аж на целых 10 см аж целых 20 эвро.
Полетели первый и последний раз.
Никому не рекомендую. Эта компания все разводит что у них дешёвые билеты... Не летайте! Не будете тратить нервы...
ГОД ПОСЕЩЕНИЯ:
2020