Волосовський Павло П. Отзыв написан 18 июля, 2019 год208 просмотров
Неперестає дивувати статистика цього сайту хахаха рейтинг по відгукам нижче плінтуса, але у водафона рейтинг норм 2.3 хахаха. Але я не про те:) хочу донести інформацію до людей які не змінюють оператора боячись втратити свій номер. Не бійтеся змінити оператора зараз для всіх абонентів України доступна нова опція ви можете змінити оператора зв'язку БЕЗ ВТРАТИ ВЛАСНОГО НОМЕРА для цього вам потрібно звернутися до представництва потрібного вам оператора мобільного зв'язку до якого ви хочете перейти! А ЗВІЗДУНАМ-ФАНТАСТАМ З Гамнофон хочу сказати мої проблеми з мережею та 2G,3G, та 4G інтернетом вирішені і не завдяки вам, їх вирішив інший оператор мобільного зв'язку і ні ландшафт ні будь-які інші дурниці йому чомусь не заважають. А тарифи та ціна за них більш адекватні та стабільні. PS. Представники Водафон ви радите людям звертатись до оператора, А ЯК ЦЕ ЗРОБИТИ ЯКЩО ДО НЬОГО ДОДЗВОНИТИСЬ НЕРЕАЛЬНО!?
Достоинства:
Можна змінити на іншого оператора це найбільша перевага:)
Недостатки:
Погане покриття відсутній 2G,3G,4G а також оператор на безкоштовній лінії, а на платній чомусь вони є =) хахаха...
Не обязательно менять оператора, нужно этого заставить предоставлять качественные услуги! А для этого нужно всего лишь настойчиво писать жалобы в АМКУ: [email protected]
и просить проверки по факту...
Поверьте, после жалоб сразу по вашему номеру будут изменения в лучшую сторону! (совет из личного опыта).
Я згоден з тим що потрібно боротися за свої права в даному плані, але для мене більш прийнятний вихід це було просто змінити оператора я, готовий стверджувати що гірше ніж у водафоні мені вже не буде.А спілкуватися з представниками водафон ну це як говорити з сліпим або глухий, є проблема дзвоніть до оператора дзвониш а там тичина платиш 10 гривень а тобі кажуть привіт Павло.Кажеш у мене немає ітнтернету а вони тобі кажуть зайдіть до нас на сайт, ну не ідіоти!? Тому краще просто знайти для себе альтернативу а вона на даний час є=) Дуже вдячний вам за пораду на майбутнє:)
У меня не было иннета, говорили что конструкции здания не пропускают сигнал, что сеть перегружена, что телефон плохой...... воровали деньги, трафик, загоняли в минус и убеждали что это телефон плохой сам выходит в иннет (причём, поздно ночью, когда я сплю!), делали заявки и врали...врали...врали....и так 7 месяцев. Написала в АМКУ, получила ответ, что водафон им ответил, что проблем никаких нет и кроме меня вообще никто не жалуется! Написала повторно и после этого произошло чудо - проблем никаких нет!))))))))))))
А вот в Киевстар на сегодняшний день по моему номеру есть проблемы - иннет очень плохой. Тоже нужно помочь исправиться и предоставлять услуги в заявленном качестве )))))))) Так что, все они одинаковые рано или поздно....
Вітаю, Павло! Іноді через велику чергу, можуть бути переповнені лінії дозвону до оператора. Саме тому у нас є інші канали зв'язку, наприклад чат на нашому сайті та чат у додатку Myvodafone. Ви можете звернутись туди за консультацією оператора стосовно якості мобільного інтернету. Я переконаний, Вам допоможуть.
Ви не уважні, читайте попередні відгуки в них я говорив що в мене відсутній 2,3,4G. доступ до інтернету в мене тільки через Wi-Fi, я зареєстрував чотири запити за останні 6 місяців ви їх проігнорували! PS. І не треба казати мені про дурниці типу вам потрібен час та різні нюанси за 6 місяців можна багато чого зробити!
Павло так ты уже будь последовательным и расскажи где это так распрекрасно можно устроится после водафона что мы не блуждали в поисках а сразу как Павло почувствовали разницу, а то как номер сохранить рассказал, а где это лучше сделать на собственном опыте подозрительно скрыл - это не правильно.
Перепрошую але моя відповідь буде розцінена як реклама іншого оператора мобільних послуг.Я намагаюсь лише донести інформацію з приводу того що можна змінити оператора послуг без втрати номера а нарахунок нового оператора я можу тільки натякнути він стабільний та надійний ⭐ а це один з його логотипів. Мої друзі користуються з задоволенням, я почав сьогодні і бачу повну мережу та символ 4G для мене особисто це супер, від Водафона я цього за пів року так і не дочекалася.
Ну и что что буде розцинена вы что подписывали какие то правила пользования , давали обязательства тут люди прямо пишут , если нет конкретики то написанное мало ничего не стоит и может считаться просто выдумкой Павло.
Почав користуватись Київстаром сьгодні, і можу стверджувати що покриття для мого регіону набагато краще ніж у водафон,та є стабільний сигнал 4G, у водафоні його ну було там постійно з слабкого 3G переводило на ще слабший 2G або телефон взагалі був не в мережі і це притому що вишка зв'язку водафон знаходиться за 3 км. від мого дому. Тільки майбутнє покаже чи мій вибір правильний, але гірше вже точно не буде.Ну а по цінам безлім в мережі та інтернет за 100 Гр проти 160Гр у водафон.
Не пополнила водафон, пополнила киевстар (чтоб посмотреть
какой мобильный иннет, да думала подключить всё вместе - моб.+дом.иннет) и пользуюсь уже недельку. Иннет очень плохой изначально, постоянно обрывается. Пообщалась в онлайн-чате с оператором, услышала всё то, что ранее твердили операторы Водафона. Говорят, по городу иннет отличный, проблем нет и кроме меня никто больше не жалуется (а я лично читала на ихней странице что многие жалуются), надо перепроверить и т.д. И тут же втюхивает мне предложение взять пакет подороже, там и мегабайт побольше. Вопрос - нахрена мне побольше и подороже, если я не могу нормально пользоваться услугой и не использую трафик всвязи с очень плохим иннетом?
Ну и вот что мне ответили: Фиксирую Ваше обращения для нашей тех. дирекции, они в свою очередь режиме онлайн будут отслеживать качество связи по вашему региону и по мере возможностей запланируют развитие, улучшение и расширение сети.
Повторяется история какую я уже прошла с водафоном. У Вас всё хорошо с Киевстаром, у моих родных хороший иннет КС, у знакомых хороший иннет, а у меня изначально хреновый. Везёт же... Думаю, надо будет и тут делать скриншоты, и в АМКУ, пусть лично проверят по моему номеру, а то деньги берут, а услуги в нормальном качестве не предоставляют!
Хахаха і ще хотілося б додати я використовую в своїх коментарях цей смайлик "" :) "" то це означає що я рекламую Lifecell!? Я тільки хотів донести інформацію про зміну оператора без втрати номера а не рекламувати когось!
Хахаха от тому я і не хотів писати про операторів:) а щодо він/вона то в телефоні є така річ називається авто текст і часом він показує різні значення=)
Павло я на твоєму місці послав би їх усіх лісом або і ще дальше. Питали про одне а перекрутили на зовсім інше. І є в мене таке відчуття що це представники того самого Гамнофону людей з нормальним ідеями чи інформацією хочуть через якусь описку яких повно до речі в гамні в топити. Тому забий і все буде ОК!
Ніхто в гімні нікого не топить, люди самі туди лізуть! Якщо платиш гроші і щось погано - лишають все так як є і ідуть в інше місце. Але ж і в іншому місці теж щось не так, теж виникають проблеми. Що далі? Ніхто не хоче нічого робити для покращення, тому і сидять в гімні. Це вибір кожного. Хто хоче щось змінити - змінить, а хто хоче сплачувати гроші і бігати в пошуках може десь краще - хай бігають і платять.
Ага, автотекст пише, а ви не читаєте що пише?І з всього тексту автотекст змінив лише стать з чоловічої на жіночу і більше нічого у всіх Ваших коментарях.
Ви мій перший коментар читали про що я говорив!? Ніякої реклами просто інформація це перше, а друге читайте коментарі там теж є помилки автотексту замість тишина-тичина і тд...І як то кажуть "Не шукайте на лайні сметани" І ще я не читаю тому що друкую швидко. Кого цікавить хто я можу дати свій Фейсбук або телефон!
Серйозно народ ви дивні! кажуть мені скажи куди перейшов я відповідаю не хочу комусь робити рекламу, відповідь "як нема конкретики то це все фігня". Добре відповів куди перейшов і зразу став агентом київстар, і перейшов з 30-ти річного Волосовського Павла Павловича до Паулини. От і кажу дивні ви люди!
Киевстар ))). Не факт что всё будет прекрасно! У меня и КС есть, очень много лет номеру, проблем никогда не было, не считая мелкие списывания, которые сразу же возвращали. А сейчас иннет такой медленный, что даже в соцсетях, бывает, невозможно ничего посмотреть, не говоря уже зайти в ютуб.
С Водафоном все проблемы решены путём жалоб в АМКУ, уже скоро год как нет ни одной претензии. Так что, нужно каждому добиваться, чтоб любой оператор предоставлял услуги в заявленном качестве!
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Зберегти власний номер та перейти до іншого оператора можливо!!! - Отзывы о Vodafone Украина
отзыв
Комментарии к отзыву
и просить проверки по факту...
Поверьте, после жалоб сразу по вашему номеру будут изменения в лучшую сторону! (совет из личного опыта).
А вот в Киевстар на сегодняшний день по моему номеру есть проблемы - иннет очень плохой. Тоже нужно помочь исправиться и предоставлять услуги в заявленном качестве )))))))) Так что, все они одинаковые рано или поздно....
какой мобильный иннет, да думала подключить всё вместе - моб.+дом.иннет) и пользуюсь уже недельку. Иннет очень плохой изначально, постоянно обрывается. Пообщалась в онлайн-чате с оператором, услышала всё то, что ранее твердили операторы Водафона. Говорят, по городу иннет отличный, проблем нет и кроме меня никто больше не жалуется (а я лично читала на ихней странице что многие жалуются), надо перепроверить и т.д. И тут же втюхивает мне предложение взять пакет подороже, там и мегабайт побольше. Вопрос - нахрена мне побольше и подороже, если я не могу нормально пользоваться услугой и не использую трафик всвязи с очень плохим иннетом?
Ну и вот что мне ответили: Фиксирую Ваше обращения для нашей тех. дирекции, они в свою очередь режиме онлайн будут отслеживать качество связи по вашему региону и по мере возможностей запланируют развитие, улучшение и расширение сети.
Повторяется история какую я уже прошла с водафоном. У Вас всё хорошо с Киевстаром, у моих родных хороший иннет КС, у знакомых хороший иннет, а у меня изначально хреновый. Везёт же... Думаю, надо будет и тут делать скриншоты, и в АМКУ, пусть лично проверят по моему номеру, а то деньги берут, а услуги в нормальном качестве не предоставляют!
Читайте в конце предложения что Павло пишет: від Водафона я цього за пів року так і не дочекалася.
Павло - не дочекалася??? Да.....Павлом подписалась девушка. Возможно из Киевстар )))))))))))))))
С Водафоном все проблемы решены путём жалоб в АМКУ, уже скоро год как нет ни одной претензии. Так что, нужно каждому добиваться, чтоб любой оператор предоставлял услуги в заявленном качестве!