Олена Отзыв написан 27 марта, 2019 год279 просмотров
Отзыв о Vodafone Украина по адресу Київ, вулиця Лейпцизька, 15 04.03. 2019 року я отримала від Водафон смс повідомлення про зміну вартості тарифного пакету за послуги мобільного зв’язку. Я була здивована, і сподівалась що це помилка, оскільки не пройшло і двох тижнів від попереднього подорожчання вартості послуг. Я на протязі двох днів намагалась зв’язатись з оператором мобільного зв’язку ( телефонувала 8- 10 разів на день), але вільний оператор з’явився лише в кінці другого дня. При розмові з оператором з’ясувалось, що тарифи знову підвищуються, шляхом переведення абонентів на інші тарифні пакети, що може бути здійснено автоматично (при переході з мінімального тарифного пакету автоматично пропонується перехід в тарифний пакет середньої вартості - 70 грн., на місяць, з якого вже перейти на мінімальний за умовами, які штучно ввів Водафон ніби то неможливо). Враховуючи мої побажання щодо зменшення щомісячної плати, оператор запропонував перейти в тариф Vodafon SuperNetStart і запропонував одразу перевести мене на цей тариф. Звичайно я не могла з цим погодитись, оскільки 2 тижні по тому вже відбувся перехід на інший дорожчий тариф Vodafon Family Plus (також на вимогу Водафон, проти мого бажання) і послуги нього я оплатила на перед, за 4 тижні користування, а користувалась на той момент лише 2 тижні. Оператор пояснив, що гроші сплачені за той тариф, яким я користувалась на той момент, в разі здійснення переходу 05. 03.2019 року на запропонований тарифний план Vodafon SuperNetStart не повертаються. Для того, щоб не втрачати вже сплачені за діючий тариф кошти, потрібно користуватись діючим на той час тарифом до припинення його дії – до 24.03.2019 року, і здійснити самостійно перехід в новий тарифний план Vodafon SuperNetStart вартістю 65 грн. 24.03.2019 року. Для цього оператор 5.03.2019 року надіслав мені смс повідомлення з умовами, та інструкцією для здійснення самостійного переходу налаштувань ( комбінацією клавіш) що до тарифу Vodafon SuperNetStart. 23. 03.2019 року я поповнила рахунок на 70 грн., і користуючись інструкцією самостійно здійснила перехід на тарифний план Vodafon SuperNetStart. Через кілька хвилин отримала від Водафон смс повідомлення, про необхідність поповнення рахунку на 85 грн., та смс повідомлення, що зміна тарифного плану за моїм номером телефону на тарифний план Vodafon SuperNetStart вже відбулась. Я одразу почала телефонувати оператору. З’єднання з оператором відбулось приблизно через пів години. Оператор пояснив, що за два тижні ( з 5.03.2019 року до 23. 03.2019 року) відбулось подорожчання тарифу Vodafon SuperNetStart з 65 грн. до 85 грн. І з тарифного плану Vodafon SuperNetStart перейти на дешевший тарифний план неможливо, максимум, що для мене, як величезну послугу можуть зробити, це в разі, якщо я поповню рахунок ще на 70 грн. тариф буде змінено на Vodafon Family Plus ( 85 грн. не повертаються). Мені пояснили, що в усьому винна я сама, оскільки мені попередньо потрібно було зателефонувати оператору, і також зазначили, що якщо я поповнила рахунок не на 65 грн., а на 70 грн., то я свідомо погодилась на більш дорогий тариф. Також повідомили, що більше мені нічим допомогти не можуть і перервали зв'язок. Результат розмови вже з іншим оператором був той самий. Звичайно, я розумію результат даного звернення. "Ми дуже раді Вам допомогти. Напишіть нам ще невідомо куди". Я не є і не збираюсь заради скарги ставати користувачем соц. мереж. Надайте будь ласка реальну для мене пропозицицію для можливості зясування ситуації.
Добрий день, Олена! Ми розуміємо, що склалась неприємна ситуація. Рекомендується, перед зміною тарифа ще раз перейти на сайт та ознайомитись з його умовами, так можна побачити актуальну вартість. Ви можете написать нам в чат на сайті деталі цієї ситуації, ми переглянемо, що можна зробити:
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Шахрайські методи - Отзывы о Vodafone Украина
23. 03.2019 року я поповнила рахунок на 70 грн., і користуючись інструкцією самостійно здійснила перехід на тарифний план Vodafon SuperNetStart. Через кілька хвилин отримала від Водафон смс повідомлення, про необхідність поповнення рахунку на 85 грн., та смс повідомлення, що зміна тарифного плану за моїм номером телефону на тарифний план Vodafon SuperNetStart вже відбулась. Я одразу почала телефонувати оператору. З’єднання з оператором відбулось приблизно через пів години. Оператор пояснив, що за два тижні ( з 5.03.2019 року до 23. 03.2019 року) відбулось подорожчання тарифу Vodafon SuperNetStart з 65 грн. до 85 грн. І з тарифного плану Vodafon SuperNetStart перейти на дешевший тарифний план неможливо, максимум, що для мене, як величезну послугу можуть зробити, це в разі, якщо я поповню рахунок ще на 70 грн. тариф буде змінено на Vodafon Family Plus ( 85 грн. не повертаються). Мені пояснили, що в усьому винна я сама, оскільки мені попередньо потрібно було зателефонувати оператору, і також зазначили, що якщо я поповнила рахунок не на 65 грн., а на 70 грн., то я свідомо погодилась на більш дорогий тариф. Також повідомили, що більше мені нічим допомогти не можуть і перервали зв'язок. Результат розмови вже з іншим оператором був той самий. Звичайно, я розумію результат даного звернення. "Ми дуже раді Вам допомогти. Напишіть нам ще невідомо куди". Я не є і не збираюсь заради скарги ставати користувачем соц. мереж. Надайте будь ласка реальну для мене пропозицицію для можливості зясування ситуації.
отзыв
Комментарии к отзыву
https://www.vodafone.ua/uk
З повагою, представник компанії Vodafone Україна.