Водафон йде вслід за російським кораблем... - Отзывы о Vodafone Украина

Vodafone Украина
Отзыв написан 3 августа, 2022 год 111 просмотров
Користувалася послугами даного оператора давно і в принципі все було ок, допоки...
Протягом місяця саме на мій номер неможливо було додзвонитися з іншої країни ( спочатку людина ок телефонувала,а потім всім може,а мені-ні). Що таке чорний список телефону і т.д.- я в курсі, з цим все було ок. Писали в підтримку -в них все ок, глюк. Окей, просто дзвонили по вотсап.
Коли людина хотіла "заморозити" номер Водафону на певний час і дзвонила їм з-за кордону, щоб це зробити, то їй знову "у вас застарілі дані паспорта, треба з новим приходити". Саме смішне: перед виїздом закордон в магазині підключали роумінг і знову змусили їхати в центральний магазин, бо потрібні були дані нового паспорта і тільки після цього підключили роумінг. А тут в колл-центрі кажуть "дані застаріли, ПРИЙДІТЬ в наш магазин і оновіть" - ну да,звісно, зараз з-за кордону прийде. Питання вирішили, але витрачено купу часу.
Спочатку мій номер був на контракті іншої людини, тепер була можливість і час переоформити на себе. Черга в магазині водафон - 40 хв і здійснити цю процедуру можна ЛИШЕ в центральному магазині, бо в інших магазинах то старі дані паспорта власника контракту(хоча вже двічі в головному магазині брали нові документи), то ще щось.
Нарешті ми були в оператора, почався процес зміни власника номера. Оператор хвилин 5 шукав потрібні документи, для роздруківки, на ноутбуці ( саме шукав, бо тихенько лаявся під ніс і нервував, що затримує нас), потім до ладу не міг пояснити де я маю ставити свій підпис, а де мають бути мої паспортні дані. Мій провтик, на "контракт" я подивилась лише вдома - перша сторінка містила дані іншого оператора та іншого абонента( лишилося,видно, з минулого разу, хоча надання мені даних про третю особу без її згоди- карається законом), з іншого боку вже внизу були дані оператора, котрий робив перереєстрацію та мої.Оператор, який робив процедуру, Ворона Дмитро. Запитую який термін зміни власника номера, чую " не знаю,мабуть, з 01.08 вже, бо сьогодні субота", уточнюю який максимальний термін,ну раптом,каже "ЗАЗВИЧАЙ протягом дня" - тобто регламент йому невідомий, самі вгадайте скільки водафон це зобов'язаний робити.
Через підняття цін вирішила мігрувати до Київстар. Наприклад, мій тариф на контракті 160 грн + 20 ГБ інтернету(хвилини і смс мені не сильно треба, не пам'ятаю скільки). Ціна Київстару 125 грн + 30 ГБ інтернету(з можливістю безкоштовно додати собі 5 гб щомісяця, хвилин і смс вистачить також з головою, якщо просто дзвонити в буденному житті). Після подання заявки на міграцію мені дзвонить дівчинка з водафон, питає чого я йду і все таке, чемно відповідаю - ну робота така в неї. Пропонує мені тариф 215 грн 30 ГБ інтернет, але перші кілька місяців тариф тимчасово для мене буде 180 грн. Кажу їй, що вдвічі дешевше мені пропонують те саме, на що чую "ну я можу додатково зробити знижку 20 грн протягом 8 місяців". Тобто в людини трабли з математикою ще, за її умовами я витрачу 1,5к за 8 місяців, коли в Київстару я витрачу 1к грн.
Але ж Водафон зписує кошти за послуги в перший день місяця. ну думаю,ок, я ж контракт - ну зніме,зайду в мінус, але ж користуватися не буду по факту вже, не буду платити. Але вранці Водафон "порадував" смс "номер заблоковано. поповніть...", що важливо - перенести заблокований номер неможливо. Діватися нікуди, пишу в чат уточнити чи в моїй ситуації можна буде повернути кошти. Детально описую ситуацію в чаті підтримки, пояснюю що з 02.08 я буду абонентом іншої мережі і т.п., дівчинка відповідає: можете прийти в магазин, написати звернення для повернення коштів.
Йду в магазин, чекаю знову, а консультант дивиться на мене і каже "так ви могли просто НЕ платити і всім би було легче. ні про які звернення я не знаю". відкриваю додаток, показую повідомлення їх оператора - дівчинка в магазині нервово всіх питає, реєструє заявку, бо діватися нікуди: інший оператор сам мене відправив до цього магазину писати звернення. В договорі, між іншим, вказано, що я маю право повернути кошти за ненадані передплачені послуги.
Вишенька на торті:
після описаної ситуації з договором, з онлайн-оператором чату, яка дарма відіслала мене в магазин мені інший оператор відмовив в реєстрації скарги на операторів, бо їх дії були КОМПЕТЕНТНИМИ.

Достоинства:
  1. кондиціонер в магазині
Недостатки:
  1. співвідношення ціна/пакет послуг
  2. некомпетентні оператори
  3. графік роботи магазинів(всі з 10 ранку, ніби їх абоненти на роботу не ходять)
13 согласны 1 не согласен



Комментарии к отзыву

Ответ представителя Vodafone Украина 3 августа, 2022 год
Доброго вечора! Не хотіли вас засмучувати. Безпека наших абонентів - понад усе. Тому нас сервіс повністю побудований так, щоб усунути будь-які ризики.

Ми б дуже хотіли детальніше перевірити ситуацію, щоб в майбутньому такого не трапилось!

Напишіть нам до чату через кнопку 2\7 особистого кабінету, спеціалісти будуть раді допомогти!

https://my.vodafone.ua/auth
jo 3 августа, 2022 год
Певно Ви неуважно читали мій відгук.

Я більше не абонент Водафон.

Відповідно за наданим Вами посиланням я зайти в кабінет не можу,мені видає сповіщення «такого номера не існує».
jo 3 августа, 2022 год
p.s. в цій епопеї забулося )) спати я лягаю до 00:00 задовго,тобто ніякого серфінгу в інеті + вайфай вдома, але 01.07 і 01.08 з мене списало додатково по 7 грн за 200 мб інтернету, коли я спитала в підтримці як так, то сказали "стався збій і система ЗАБУЛА списати за попередній місяць списати кошти, я уточнила чи можна десь це контролювати - в додатку, наприклад, щоб мені показувало що надали 10 пакетів, списали за 9, на що оператор мені відповів "нічого такого не існує, можете самі в телефоні в налаштуваннях відслідковувати", тобто водафон прямо сказав, що потирить кошти і я ніде не зможу побачити деталізації використання послуг з мого номеру )

p.p.s. для порівняння - в Британії в чаті підтримки оператори розкажуть всю інфу від і до, навіть за умови не ідеальної англійської, ще я тричі перепитають чи все зрозуміло, самі подивляться та нададуть потрібну інформацію без фраз "дивіться в додатку"
Я 3 августа, 2022 год
да уж система забыла что придумать и соврать - следущий "консультант" вам соврет еще чтото не менее веселое)))
Я 3 августа, 2022 год
заблочили вас уважаемый - от радости наверное)))
jo 3 августа, 2022 год
заявка на перенесення номеру була подана після вже цього, так що вони були ще не в курсі))

взагалі цікаво, ну раптом стався форс-мажор і я в умовах війни не змогла 1 числа поповнити рахунок до 9 ранку, вони мене заблокували і я й подзвонити нікому не можу )) клієнторієнтований сервіс, нічого сказати )
Я 3 августа, 2022 год
это не саме страшное - почитайте ниже... контрактнику - отобрали его ФИНАНСОВЫЙ номер, находящемуся в Европе, отобрали и лишили доступа к его карте - у чела на семью 100 Евро - и что - а нихрена - их это никак не парит - я не удивлюсь что денежек на его карте уже и нету)))


Vodafone Украина
Все отзывы

1.3 5
9697 отзывов / 3662815 просмотров
Vodafone Украина
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир.
Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее

Мобильная связь
lifecell
lifecell

Рейтинг: 1.3
1859 отзывов
ОТАК (Смартшоп)
ОТАК (Смартшоп)

Рейтинг: 4.7
141 отзыв
Киевстар (Kyivstar)
Киевстар (Kyivstar)

Рейтинг: 1.2
12921 отзыв
Life:)
Life:)

Рейтинг: 1.7
2528 отзывов
Мобилочка
Мобилочка

Рейтинг: 1.9
296 отзывов
Beeline / Билайн
Beeline / Билайн

Рейтинг: 1.6
428 отзывов
LG Electronics
LG Electronics

Рейтинг: 2.4
90 отзывов
Компания "GSM-Харьков"
Компания "GSM-Харьков"

Рейтинг: 4.5
446 отзывов
Супер МТС 3D Ноль
Супер МТС 3D Ноль

Рейтинг: 2.2
122 отзыва
Интертелеком
Интертелеком

Рейтинг: 1.5
2075 отзывов