Glen Galchenko Отзыв написан 27 июля, 2022 год10 просмотров
От знаходишься за кордоном, весь процесс налаштований так, що ти не можеш сробити якісь маніпуляції з оператором. За кожен дзвінок списують 50 грн чи коло того, в залежності від того що там їм треба за їніми тарифами. Будьте готові якщо за кордоном будете з номером від цього оператора ва не вдасться нічого зробити нормально, сервіс середньовіча, маю надію що закриється довбаний Вудафон = МТС...
Достоинства:
Плюс того що з таким відношенням і менеджментом, впевненний що ця компанія покине ринок України назавжди, це тільки питання часу!
Недостатки:
Підтримка гівно, відношення, купа бюрократії, списання грошей за все що тільки можна...
Для всіх писарів, можу додати фото того що компанія мені пише, це просто якись нонсенс. Типу я маю роботи так як компанії по її установам треба, з дубу рухнулу просто, є Дія, всі доки, все можна підтвердити навіть про податки, де проживає і абсолютно всю інфу... А мені конкретно річ....
"Шановний абонент,
Вашу заяву відхилено!
Причина: для проведення дистанційної міграції на предоплачену основу необхідно надати такі документи:
1.Відправити на адресу [email protected] Ваше фото с розкритим паспортом в руках (якщо паперовий варіант, то з останнім фото), та листком*
і додатково фото всіх заповнених сторінок документа (включаючи прописку для паперового паспорта/фото зворотньої сторони ID-картки).
* - на листку має бути власноруч написана фраза "фото для проведення міграції, номер телефону, дата, підпис"
Документи не обхідно відправляти файлами (через вкладення), НЕ через файлообмінник.
2.Фото заповненої Заяви на дистанційну міграцію (саме фото, тому що повинен бути підпис). Заява во вкладенні.
3.Також очікуйте дзвінка протягом 24 годин від працівника Vodafone для проведення ідентифікації за номером.
Напишіть нам КОНТАКТНИЙ номер телефона, за яким ми зможемо з Вами зв'язатись
4.За номером повинен бути сплачений борг.
5.У зв`язку з посиленням мір безпеки посилання на хмарні сховища або файлообмінники не опрацьовуються.
Деталі можна дізнатися за телефоном 111.
Дякуємо!"
Просто хворі, якщо людина за кордоном то ніякої допомоги просто, все вилазить в якісь скажені умови. Вмене списує кожен день 50-60 грн. Коли я нічого не роблю, тобто не використовую інтернет, не дзвоню нікуди, і мені не дзвонив ніхто... Про це мені в підтримці написали, що з історії викликів дзвінки можна видаляти...
Я не розумію будь які аргументи тут якихось людей про цю ситуацію, навіщо вибілювати ситуацію, коли я не пишу ні про те що навіть які там умови у компанії. Я пишу саме про те що це не є підхід на те щоб клієнти були задоволенні = ніякої допомоги в скрутних обставиннах.
Остання крапля, це, що мені має подзвонити оператор щось підтвердити зі мною. За що я маю платити щоб щось вони підтвердили. Якщо це не висасування грошей, тоді що це? (Люди за кордоном не всі мають мільйони і можуть платити за все підряд...)
Дуже прикро, що у вас склалось таке враження! Ми робимо все можливе, щоб ви могли користуватись послугами по мінімальним цінам за кордоном. Зараз у нас є багато варіантів для економії, насамперед, послуга "Доступний роумінг":
Щодо зв'язку з оператором, є телефон служби підтримки з роумінгу: +380500400111 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), є можливість написати оператору в чат через додаток My Vodafone, є можливість написати нам в приватні повідомлення наших офіційних сторінок в будь-якій соціальній мережі. Наприклад, надаємо посилання на офіційну сторінку в Facebook:
Ви краще би займалися оптимізацією своє роботи а не слідкували за ти що про вас пишуть в інтернеті.
Процес переходу з контракту на передоплату, треба заповнити заяву від руки а потім за кордон мають подзвонити з водафон щоб щось там підтвердити, за мої кошти це і за рахунок мого часу... Ідіть в *опу просто, держава зробила все щоб не було дурацької бюрократії, але через вашу якусь тупу систему я маю страждати як і інші люди можуть потрапити в таку ситуацію.
Все можна зробити онлайн, абсолютно все! Тому ідіть займайтесь справою, а не пишіть тут цю дурню про то де і з ким там можна зв'язатися у вас!
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Просто мрак якийсь - Отзывы о Vodafone Украина
отзыв
Комментарии к отзыву
"Шановний абонент,
Вашу заяву відхилено!
Причина: для проведення дистанційної міграції на предоплачену основу необхідно надати такі документи:
1.Відправити на адресу [email protected] Ваше фото с розкритим паспортом в руках (якщо паперовий варіант, то з останнім фото), та листком*
і додатково фото всіх заповнених сторінок документа (включаючи прописку для паперового паспорта/фото зворотньої сторони ID-картки).
* - на листку має бути власноруч написана фраза "фото для проведення міграції, номер телефону, дата, підпис"
Документи не обхідно відправляти файлами (через вкладення), НЕ через файлообмінник.
2.Фото заповненої Заяви на дистанційну міграцію (саме фото, тому що повинен бути підпис). Заява во вкладенні.
3.Також очікуйте дзвінка протягом 24 годин від працівника Vodafone для проведення ідентифікації за номером.
Напишіть нам КОНТАКТНИЙ номер телефона, за яким ми зможемо з Вами зв'язатись
4.За номером повинен бути сплачений борг.
5.У зв`язку з посиленням мір безпеки посилання на хмарні сховища або файлообмінники не опрацьовуються.
Деталі можна дізнатися за телефоном 111.
Дякуємо!"
Просто хворі, якщо людина за кордоном то ніякої допомоги просто, все вилазить в якісь скажені умови. Вмене списує кожен день 50-60 грн. Коли я нічого не роблю, тобто не використовую інтернет, не дзвоню нікуди, і мені не дзвонив ніхто... Про це мені в підтримці написали, що з історії викликів дзвінки можна видаляти...
Я не розумію будь які аргументи тут якихось людей про цю ситуацію, навіщо вибілювати ситуацію, коли я не пишу ні про те що навіть які там умови у компанії. Я пишу саме про те що це не є підхід на те щоб клієнти були задоволенні = ніякої допомоги в скрутних обставиннах.
Остання крапля, це, що мені має подзвонити оператор щось підтвердити зі мною. За що я маю платити щоб щось вони підтвердили. Якщо це не висасування грошей, тоді що це? (Люди за кордоном не всі мають мільйони і можуть платити за все підряд...)
Дуже прикро, що у вас склалось таке враження! Ми робимо все можливе, щоб ви могли користуватись послугами по мінімальним цінам за кордоном. Зараз у нас є багато варіантів для економії, насамперед, послуга "Доступний роумінг":
https://www.vodafone.ua/za-kordon/roaming/poslugi/dostupnii-rouming
Щодо зв'язку з оператором, є телефон служби підтримки з роумінгу: +380500400111 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), є можливість написати оператору в чат через додаток My Vodafone, є можливість написати нам в приватні повідомлення наших офіційних сторінок в будь-якій соціальній мережі. Наприклад, надаємо посилання на офіційну сторінку в Facebook:
https://www.facebook.com/VFUkraine/
Тож, якщо у вас є невирішені питання, будемо раді вітати вас, при зверненні до служби підтримки!
Процес переходу з контракту на передоплату, треба заповнити заяву від руки а потім за кордон мають подзвонити з водафон щоб щось там підтвердити, за мої кошти це і за рахунок мого часу... Ідіть в *опу просто, держава зробила все щоб не було дурацької бюрократії, але через вашу якусь тупу систему я маю страждати як і інші люди можуть потрапити в таку ситуацію.
Все можна зробити онлайн, абсолютно все! Тому ідіть займайтесь справою, а не пишіть тут цю дурню про то де і з ким там можна зв'язатися у вас!