Nikname Отзыв написан 8 июля, 2022 год19 просмотров
Прочитав отзывы стало понятно, что в ловушку безлимитного интернета от "Vodafon" попадают многие. Оператор же с вою очередь даже после кучи жалоб не удосужился внести корректную информацию на сайт: https://www.vodafone.ua/rates/prepay/vodafone-supernet-unlim
По доп тарификациям вы всунули информацию сверху, а про то, что будет падать скорость запихнули в самый низ "Общая информация" Сделано это исходя из того, что клиенты ожидают полноценную информацию вверху страницу т.к. она и является основной, а внизу рядом с перечнем стран для роуминга информация уже "ДОПОЛНИТЕЛЬНАЯ" , а не основная.
Вітаю! Обмеження швидкості встановлено за умовами політики чесного користування. «Політика чесного користування Безлімітним Інтернетом» впроваджується з метою запобігання комерційного використання з боку окремих абонентів послуги передачі даних в мережі Vodafone Україна, що може ускладнити або унеможливити надання послуги передачі даних іншим абонентам. Ознайомитись детальніше з умовами цієї політики можна за посиланням: https://www.vodafone.ua/images/files/fair_use_policy_for_unlimited_internet_ukr.pdf. Тим не менш, завжди є вихід з кожної ситуації і з нинішньої - аналогічно. Ми надаємо можливість безлімітного користування високошвидкісним інтернетом 4G від Vodafone без обмежень по швидкості, для цього необхідно лише звернутись до нашого представницького центру з паспортом та кодом ІПН для оформлення контрактної форми обслуговування. Вартість найдешевшого пакету на контрактній формі обслуговування становить 250 грн, назва пакету - RED XL (https://www.vodafone.ua/rates/contract/vodafone-redxl-pop). Окрім безлімітного інтернету ви отримуєте багато інших чудових умов для користування + роздача інтернету є безкоштовною. Сподіваюсь на те, що зрозуміло пояснив та знайшов вихід з вашої ситуації. З повагою, представник Vodafone Україна ♥
Адекватні клієнти читають інформацію про умови тарифу ПОВНІСТЮ! Читають не тільки те, що вверху сторінки, а й те, що посередині, і те, що у самому низу. Тобто повністю, а не вибірково!
Аналогічно коли купують якусь нову техніку, перш ніж нею користуватися, люди читають інструкцію з експлуатації, і читають її повністю, від першого до останнього речення, а не тількі першу сторінку...
Якщо ви не в змозі повністю прочитати умови тарифу на офіційному сайті оператора, не треба виправдовувати своєї ЛЕДАЧОСТІ і звалювати провину на чесного оператора.
Не треба брехати і впроваджувати читачів цього сайту в оману своїми нісенітницями. Прочитати повністю умови тарифу SuperNet Unlim на сайті оператора займає не більше 3 хвилин (я перевіряв!). Напевно не треба витрачати на це "пів дня", як ви стверджуєте у своєму брехливому дописі.
І повторю: якщо ви ледача людина і не в змозі повністю прочитати умови тарифу, це ваша проблема, а не провина оператора. Далі продовжувати з вами дискусію не бачу сенсу, бо брехуни викликають у мене лише огиду і відторгнення!
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Где полное описание пакета услуг? - Отзывы о Vodafone Украина
Оператор же с вою очередь даже после кучи жалоб не удосужился внести корректную информацию на сайт:
https://www.vodafone.ua/rates/prepay/vodafone-supernet-unlim
По доп тарификациям вы всунули информацию сверху, а про то, что будет падать скорость запихнули в самый низ "Общая информация"
Сделано это исходя из того, что клиенты ожидают полноценную информацию вверху страницу т.к. она и является основной, а внизу рядом с перечнем стран для роуминга информация уже "ДОПОЛНИТЕЛЬНАЯ" , а не основная.
Это называется скрытое на*балово))
отзыв
Комментарии к отзыву
Аналогічно коли купують якусь нову техніку, перш ніж нею користуватися, люди читають інструкцію з експлуатації, і читають її повністю, від першого до останнього речення, а не тількі першу сторінку...
Якщо ви не в змозі повністю прочитати умови тарифу на офіційному сайті оператора, не треба виправдовувати своєї ЛЕДАЧОСТІ і звалювати провину на чесного оператора.
Ставлю вам дизлайк!
Когда у людей много свободного времени (как у вас), они будут тратить пол дня на изучение каждой скрытой вкладки..
а большинство современных людей понимают, что адекватные компании всю важную информацию представляют сразу и не прячут)
І повторю: якщо ви ледача людина і не в змозі повністю прочитати умови тарифу, це ваша проблема, а не провина оператора. Далі продовжувати з вами дискусію не бачу сенсу, бо брехуни викликають у мене лише огиду
КРАПКА!
Все , кто пишет, что не доволен работой оператора - брехуны)
а ты -молодец))