Зачем вы делаете приложение/мобильную версию, если не можете в нее "поместить" ВСЮ достоверную информацию о тарифе? По моему тарифу не хватало ГБ, зашла в приложение и выбрала тариф за 260 грн - Vodafon SuperNet Unlim- где написано, что интернет - Безлим. Через 2 недели использования пришло сообщения, что я использовала доступные мне 40 гб на высокой скорости и теперь я могу пользоваться интернетом на скорости 0,8 мбит/c. Обратилась в чат...получила лишь 1 внятный ответ : в приложении НЕ ВМЕЩАЕТСЯ вся информация и нужно заходить на сайт и читать! На сайте же полная информация про пакет , есть в разделе : "Політика чесного користування безлімітним інтернетом" Скажите, кто из клиентов будет искать информацию про пакет в данном разделе??
Дійсно. Натиснути кнопку "Детальніше" і переглянути інформацію на сайті це дуже проблематично. Лінь двигун прогресу. Але у Вашому випадку регресу. Лежачи пузіком догори важко кнопочки нажати і очками порухати? Вся, абсолютно вся інформація у вільному доступі на Сайті. А додаток для зручного керуванням номеру, а це підключення і відключення послуг та загальний опис продуктів. Чи Вам весь сайт інформації у додаток завантажити, щоб він гігабайтів 2 важив?
Не компетентність операторів... пхахах)) В якому моменті? Коли надали достовірну інформацію, з якою Ваша величність не погодилася. Мадам, Ви звернулися не в ту службу. Ваші особисті проблеми і незадоволеність життям можуть допомогти вирішити на лінії психологічної підтримки, а НЕ 111. Якщо проблеми з роботою послуг то на 111 будь ласка, а нюанси вашої ліні там не вирішуються. Але звичайно, що ознайомлюватися з іншою інформацією, як ми вже зрозуміли, у вас навиків не має :)
А ты собственно кто, сотрудник или так зашел языком потрепать?
Судя по тому, что тебе не лень заходить и писать "свое поверхностное мнение" под чужими комментариями, то кверху пузиком лежишь ты!
Для особо одаренных повторяю, что по кнопке "детальнее" - информация не открывается и на сайт не переходит!
Если ты вдруг не знаешь. что мобильное приложение/моб версия сайта/сайт должны содержать одинаковую информация , предлагаю хотя бы загуглить!
Компентент ли оператор решать лишь человеку , который с ним общался, исходя из представленной информации. Так что свои умозаключения предлагаю оставить для своего личного опыта общения!
А я яй, з'являється уже інформація про повтор щей (), що кнопочка "Детальніше" не працює і сайт не відкриває, тоді як Ви дізналися де міститься повна інформація про пакет?) Бозя підказав? Чи все-таки, цьоцю, обман у вас в Крові?
Повинно містити однакову інформацію. Яка біда. Уви, вмістилося посилання за яким варто перейти. Не просто ж так його туди добавили вірно?)
І звичайно вишенька на торті. Всі ми чудово розуміємо, що Компанія не обманює абонентів у ніяких ситуаціях, адже тоді понесла би покарання законом. А оскільки щось ніхто в суд не подає.... значить що?) Правильно. Особисті психологічні проблеми нашого суспільства виливаються куди тільки можна, у даному випадку на компанію яка ж з "воздуха" канєшно же робить гроші Ахаха:))
Заздрість гріх, як кажуть Шукайте корінь своїх проблем, а не топтайте квіти
а так называемая техподдержка это просто хохма - понабрали мальчиков и деффочек - последних видимо прямо с секса по телефону или с калагенства - и они такую пургу гонят что просто ухи вянут - за последние 10 лет меня только пару раз переключали на кавото старшего - который впрочем с умным видом снова собрался подавать заявку рукожопам мтс-гамнафона)))
кроме того самое смешное пани Лилия - что полного описания тарифов не существует - оно надежно спрятано - я постоянно сталкиваюсь с тем что на купленном пакете, пожохреваю и на контракте не написано всех условий))) - действие тарифа на месяц заканчивается - а я с удивлением продолжаю узнавать условия оного))) это просто жопа но очень удобно - и если что меелкий шрифт - что компашка может если что все нах отменить - или заблокировать номер - нигде не указано что не может - а ты докажи что твой финансовый номер если что не изымут или просто не отдадуит нужному человечку)))))
Офіційний представник Vodafone все вам пояснив, а я поставлю дизлайк за недоречні претензії до оператора. Якщо у вас немає бажання знайомитися з умовами тарифу на сайті оператора, провини оператора у цьому немає.
Ліліє, вітаємо! Сумно бачити, що у вас склалось неприємне враження при користуванні послугами компанії, проте в тарифах з безлімітним інтернетом справді є певні обмеження, але встановлені вони тільки на швидкість. За трафіком обмежень немає, тому тариф і називається безлімітним. Тобто після використання 40 ГБ (а з 1.07 - 50 ГБ) на максимальній швидкості інтернет буде працювати й надалі, але швидкість знижується. Це пов'язано з тим, щоб не створювати навантаження на мережу і всі наші абоненти могли комфортно користуватися мобільним інтернетом :)
І так, у додатку відображається загальна інформація, адже вмістити усі умови у програмі неможливо, наскільки б сильно нам цього не хотілось. Додаток створений для комфортного керування послугами, в описі яких є кнопочка "Детальніше", де ви можете ознайомитись з усіма умовами та особливостями користування.
Аби ви не засмучувались, хочемо запропонувати вам чудовий варіант! Якщо вам не вистачає 50 ГБ, радимо розглянути тариф на контрактній основі обслуговування, а саме Vodafone Red XL: https://www.vodafone.ua/rates/contract/vodafone-redxl-pop. У цьому тарифі немає обмежень за швидкістю після вичерпання певної квоти 😊 Для підключення контрактного тарифу потрібно звернутись у магазин з паспортом. Адреси та графік роботи торгових точок можна дивитися за посиланням: https://www.vodafone.ua/shop/ua/shops. Інформація щодо відкритих магазинів оновлюється.
А у випадку виникнення додаткових запитань, зверніться у підтримку - https://www.vodafone.ua/support/call, залюбки допоможемо усе з'ясувати та обрати оптимальний тариф для використання! Бережіть себе❤
Захожу в приложении, где кнопка детальнее? (скрин прилогаю)
Дальше захожу в моб версию сайта,где информация? (скрин прилогаю)
Человеку, который разбирается в web разработке, смешно слышать о том, что информация "не вместилась".
В таком случае вам стоит удалить ваше приложение с маркетов и убрать мобильную версию. Если вы не в состоянии предоставлять ВСЮ правдивую информацию на всех ваших источниках!
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Не прописаны правдивые условия тарифа! - Отзывы о Vodafone Украина
По моему тарифу не хватало ГБ, зашла в приложение и выбрала тариф за 260 грн - Vodafon SuperNet Unlim- где написано, что интернет - Безлим.
Через 2 недели использования пришло сообщения, что я использовала доступные мне 40 гб на высокой скорости и теперь я могу пользоваться интернетом на скорости 0,8 мбит/c.
Обратилась в чат...получила лишь 1 внятный ответ : в приложении НЕ ВМЕЩАЕТСЯ вся информация и нужно заходить на сайт и читать!
На сайте же полная информация про пакет , есть в разделе : "Політика чесного користування безлімітним інтернетом"
Скажите, кто из клиентов будет искать информацию про пакет в данном разделе??
отзыв
Комментарии к отзыву
Не компетентність операторів... пхахах)) В якому моменті? Коли надали достовірну інформацію, з якою Ваша величність не погодилася. Мадам, Ви звернулися не в ту службу. Ваші особисті проблеми і незадоволеність життям можуть допомогти вирішити на лінії психологічної підтримки, а НЕ 111. Якщо проблеми з роботою послуг то на 111 будь ласка, а нюанси вашої ліні там не вирішуються. Але звичайно, що ознайомлюватися з іншою інформацією, як ми вже зрозуміли, у вас навиків не має :)
Судя по тому, что тебе не лень заходить и писать "свое поверхностное мнение" под чужими комментариями, то кверху пузиком лежишь ты!
Для особо одаренных повторяю, что по кнопке "детальнее" - информация не открывается и на сайт не переходит!
Если ты вдруг не знаешь. что мобильное приложение/моб версия сайта/сайт должны содержать одинаковую информация , предлагаю хотя бы загуглить!
Компентент ли оператор решать лишь человеку , который с ним общался, исходя из представленной информации. Так что свои умозаключения предлагаю оставить для своего личного опыта общения!
А я яй, з'являється уже інформація про повтор щей (
Повинно містити однакову інформацію. Яка біда. Уви, вмістилося посилання за яким варто перейти. Не просто ж так його туди добавили вірно?)
І звичайно вишенька на торті. Всі ми чудово розуміємо, що Компанія не обманює абонентів у ніяких ситуаціях, адже тоді понесла би покарання законом. А оскільки щось ніхто в суд не подає.... значить що?) Правильно. Особисті психологічні проблеми нашого суспільства виливаються куди тільки можна, у даному випадку на компанію яка ж з "воздуха" канєшно же робить гроші Ахаха:))
Заздрість гріх, як кажуть
Ну я уж как-то без вас разберусь, что/как/когда мне делать ;)
Счастливо оставаться.
КРАПКА!
І так, у додатку відображається загальна інформація, адже вмістити усі умови у програмі неможливо, наскільки б сильно нам цього не хотілось. Додаток створений для комфортного керування послугами, в описі яких є кнопочка "Детальніше", де ви можете ознайомитись з усіма умовами та особливостями користування.
Зокрема умови користування безлімітним інтернетом розміщені у відкритому доступі на сайті в описі тарифного плану - https://www.vodafone.ua/rates/prepay/vodafone-supernet-unlim (у розділі "Загальна інформація"). Ось безпосереднє посилання на "Політику чесного користування безлімітним інтернетом": https://www.vodafone.ua/storage/image-storage/2022/06/28/216/source/politika-cesnogo-koristuvannya-unlim_1656423949.pdf. Також пам'ятайте, що будь-які питання ви можете уточнити у підтримці - кнопка 24/7 на головному екрані додатка ;)
Аби ви не засмучувались, хочемо запропонувати вам чудовий варіант! Якщо вам не вистачає 50 ГБ, радимо розглянути тариф на контрактній основі обслуговування, а саме Vodafone Red XL: https://www.vodafone.ua/rates/contract/vodafone-redxl-pop. У цьому тарифі немає обмежень за швидкістю після вичерпання певної квоти 😊 Для підключення контрактного тарифу потрібно звернутись у магазин з паспортом. Адреси та графік роботи торгових точок можна дивитися за посиланням: https://www.vodafone.ua/shop/ua/shops. Інформація щодо відкритих магазинів оновлюється.
А у випадку виникнення додаткових запитань, зверніться у підтримку - https://www.vodafone.ua/support/call, залюбки допоможемо усе з'ясувати та обрати оптимальний тариф для використання! Бережіть себе❤
Захожу в приложении, где кнопка детальнее? (скрин прилогаю)
Дальше захожу в моб версию сайта,где информация? (скрин прилогаю)
Человеку, который разбирается в web разработке, смешно слышать о том, что информация "не вместилась".
В таком случае вам стоит удалить ваше приложение с маркетов и убрать мобильную версию. Если вы не в состоянии предоставлять ВСЮ правдивую информацию на всех ваших источниках!