Зараз в Україні ситуація не стабільна, половина країни втратила роботи, всі стараються економити, а для Vodafone все добре і все чотко. Вони продовжують наживатися на людях під час війни. Вже тиждень як не можу поповнити vodafone, тому що вони навіть не знизили ціни на тарифи. Як беруть 180 грн, що дуже дорого, так і продовжують це робити. А коли у вас закінчився тариф, вони висмоктують останні гроші, які залишилися своїм ідіоцьким "пакетом на день" за 10 грн і кожні 200мб по 7 грн. Просто ганьба Водафону. Єдине смс яке я отримав цього тижня від Водафон, це пропозиція: поповнити рахунок від 200 грн, щоб поповнити свій тариф з подвоєними ГБ і хв... "Дуже щедро" з вашого боку, надсилати такі пропозиції в час війни. Дякую Vodafone
Навіщо писати такі нісенітниці? Vodafone нічого не "висмоктує», а чесно (саме ЧЕСНО) списує 10 + 7 грн за умовами тарифу! Оператор дотримується власних умов, які відомі заздалегідь і не є секретними. І якщо ви користуєтеся тарифом, не знаючи всіх його умов, які претензії до оператора можуть бути? З однаковими успіхами ви можете використовувати нове обладнання, не вивчаючи інструкцій щодо роботи, а потім скуголять, що воно порушило (через неправильну роботу) і спробувати звинуватити виробника.
Якщо у вас не було можливості оплатити пакет на місяць, а певна сума грошей залишилася на рахунку, нічого не заважало (знаючи умови тарифу) вивести ці гроші з рахунку, наприклад, переказати на інший номер телефону (когось з ваших родичів, близьких людей). Vodafone не зобов’язаний змінювати умови тарифу через війну. А для жертв війни Vodafone зробив і надалі робить багато: технічні працівники постійно відновлюють пошкоджений зв’язок на окупованих територіях, ризикуючи потрапити під обстріл! Це героїчний подвиг і я за це дуже вдячний!
Дуже прикро що у вас закралась така думка. У кожного тарифу є свої умови, з якими ви повинні ознайомитись перед підключенням.
Проте у момент війни наша компанія максимально підтримує наших людей.
Ми зараз робимо все можливе щоб усі залишались на зв’язку навіть з нульовим балансом. Так, ми не можемо відмінити технічні повідомлення, умови користування, і в загальному змінити роботу системи.
Після масштабного вторгнення ворога ми за першим запитом й без обмежень підключали безкоштовні послуги всім, щоб допомогти людям справитись з критичними ситуаціями.
Місяць по тому, коли перший шок пройшов, хвиля міграцій зхлинула та всі ми більш-менш пристосувались до ситуації, нашим пріоритетом лишається забезпечення зв’язку людям, які знаходяться на окупованих територіях, близьких до гуманітарної катастрофи та які відрізані від України.
Ми продовжуємо підтримувати стабільну роботу мережі та допомагати тим, кому наша допомога критично необхідна, тому абоненти які не могли робити дзвінки чи заходити в інтернет з причин непідключеного пакету послуг чи через низький баланс отримують нарахування послуг : 1000 хвилин для дзвінків по Україні і всередині мережі, та 10 ГБ для доступу в інтернет
Десятки тисяч абонентів користуються безкоштовними послугами як на території України, так і за її межами, але люди розуміють, що в будь-якому разі, потрібно знаходити можливість поповнити номер, щоб підтримати роботу компанії, оскільки без цього зовсім скоро може і вся країна взагалі залишитись без зв'язку.
Ми сподіваємось на ваше розуміння.
Якщо у вас є якісь зауваження чи будь-які питання, будемо раді, якщо ви звернетесь до нас для консультації.
Ви можете обрати для себе зручний канал для спілкування, на писати нам в приватні повідомлення сторінки у Facebook
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Vodafone наживается на людях! - Отзывы о Vodafone Украина
4 согласны 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Якщо у вас не було можливості оплатити пакет на місяць, а певна сума грошей залишилася на рахунку, нічого не заважало (знаючи умови тарифу) вивести ці гроші з рахунку, наприклад, переказати на інший номер телефону (когось з ваших родичів, близьких людей). Vodafone не зобов’язаний змінювати умови тарифу через війну. А для жертв війни Vodafone зробив і надалі робить багато: технічні працівники постійно відновлюють пошкоджений зв’язок на окупованих територіях, ризикуючи потрапити під обстріл! Це героїчний подвиг і я за це дуже вдячний!
Ставлю вам дизлайк.
Дуже прикро що у вас закралась така думка. У кожного тарифу є свої умови, з якими ви повинні ознайомитись перед підключенням.
Проте у момент війни наша компанія максимально підтримує наших людей.
Ми зараз робимо все можливе щоб усі залишались на зв’язку навіть з нульовим балансом. Так, ми не можемо відмінити технічні повідомлення, умови користування, і в загальному змінити роботу системи.
Після масштабного вторгнення ворога ми за першим запитом й без обмежень підключали безкоштовні послуги всім, щоб допомогти людям справитись з критичними ситуаціями.
Місяць по тому, коли перший шок пройшов, хвиля міграцій зхлинула та всі ми більш-менш пристосувались до ситуації, нашим пріоритетом лишається забезпечення зв’язку людям, які знаходяться на окупованих територіях, близьких до гуманітарної катастрофи та які відрізані від України.
Ми продовжуємо підтримувати стабільну роботу мережі та допомагати тим, кому наша допомога критично необхідна, тому абоненти які не могли робити дзвінки чи заходити в інтернет з причин непідключеного пакету послуг чи через низький баланс отримують нарахування послуг : 1000 хвилин для дзвінків по Україні і всередині мережі, та 10 ГБ для доступу в інтернет
Десятки тисяч абонентів користуються безкоштовними послугами як на території України, так і за її межами, але люди розуміють, що в будь-якому разі, потрібно знаходити можливість поповнити номер, щоб підтримати роботу компанії, оскільки без цього зовсім скоро може і вся країна взагалі залишитись без зв'язку.
Ми сподіваємось на ваше розуміння.
Якщо у вас є якісь зауваження чи будь-які питання, будемо раді, якщо ви звернетесь до нас для консультації.
Ви можете обрати для себе зручний канал для спілкування, на писати нам в приватні повідомлення сторінки у Facebook
Або ж через онлайн чат на сайті: https://my.vodafone.ua/auth
Бережіть себе, та рідних. Все буде Україна 💙💛