Вікторія Отзыв написан 26 марта, 2021 год39 просмотров
Користуюсь послугами цього оператора вже років 7 і кожного разу старалась виправдати для себе те, що умови змінюються і підняття цін є скрізь і платила щоразу більше. Останнім часом все стає ще гірше. Обмеження швидкості після використання 40ГБ (хоча пишуть, що платить абонент за БЕЗЛІМІТ), відсутність опції роздачі інтернету і якщо навіть підключити її додатково (50грн\міс) це все одно не працює. Роздача ніби є, але швидкість прооооосто найнижча, яка може бути. 10х.в загрузки просто пошукової стрічки гугл. Хвилин не вистачає, глюки з оновленням щомісячного тарифу після поповнення рахунку із зняттям щоденної разової абонплати відразу ж, смс платні - і перераховувати можна ще довго.
Найцікавіше те, що коли я подала заявку на перехід до іншого оператора і з кол-центру подзвонили, щоб почути причину і я їх озвучила, мені сказали "так ви ж знаєте, що зараз скрізь таке і обмеження швидкості і тд", я відповіла, що зараз ми говоримо про Vodafone і будьте добрі - відповідайте за себе, то оператор продовжив нарікати на оператора, до якого я хочу перейти. Тобто мало того, що постійний обман у тому, що пишуть і що по факту, так ще й персонал так собі в кол -центрі.
Добре, що нарешті більше не буду з ними мати справу.
Радила б переглянути (ДІЙСНО ПЕРЕГЛЯНУТИ) і виправити мінуси, а не перекладати відповідальність на інших. Бо тільки пишучи заяку на перехід в магазині Vodafonе біля мене це робили ще 3 людини. Тобто відкат клієнтів суттєвий і я розумію чому!
Достоинства:
НЕМАЄ
Недостатки:
Обмеження швидкості після використання 40ГБ (хоча пишуть, що платить абонент за БЕЗЛІМІТ), відсутність опції роздачі інтернету і якщо навіть підключити її додатково (50грн\міс) це все одно не працює. Роздача ніби є, але швидкість прооооосто найнижча, яка може бути. 10х.в загрузки просто пошукової стрічки гугл. Хвилин не вистачає, глюки з оновленням щомісячного тарифу після поповнення рахунку із зняттям щоденної разової абонплати відразу ж, смс платні
Добрий день, Вікторіє! Ми не хотіли Вас засмучувати, проте ці умови не просто так придумали. Щоб надати якісний доступ мільйонам наших клієнтів до безлімітного інтернету, компанії довелося створити "Політику чесного користування безлімітним інтернетом". Адже навантаження на мережу ніхто не скасовував. І якщо один користувач завантажує сотні гігабайтів даних на швидкості 4G, то іншим сотням людей, які знаходяться в його районі, буде не дуже приємно користуватися інтернетом. А з "Політикою чесного користування» все справедливо.
Тим більше, що 40 ГБ в місяць на високій швидкості цілком достатньо для щоденної роботи та розваг. Саме ця цифра була середнім значенням серед користувачів при аналізі даних і створення умов. Не виключено, що в майбутньому цей ліміт зміниться! Хочемо підказати, що це стандартна практика більшості операторів мобільного зв'язку у світі.
А стосовно роздачі інтернету - варто розуміти, що це працює за аналогією, як з WI-FI. Якщо з'єднання з одним пристроєм, швидкість буде максимальною, а коли підключається багато девайсів - швидкість ділиться на їх кількість, оскільки у роутера є певна пропускна здатність. Якщо простими словами - роздача інтернету на інші пристрої також підвищує навантаження на мережу. Подібна функція потрібна не всім, тому не включена в тариф, а надається за додаткову оплату.
З усім тим із задоволенням допоможемо вибрати кращий варіант для використання без обмежень за швидкістю у чаті на сайті: https://my.vodafone.ua/auth
Ми зробимо все можливе, щоб ви залишилися задоволеною нашими послугами, оскільки дуже цінуємо і любимо наших клієнтів. Чекаємо!
"Тим більше, що 40 ГБ в місяць на високій швидкості цілком достатньо для щоденної роботи та розваг. Саме ця цифра була середнім значенням серед користувачів при аналізі даних і створення умов"
- тоді навіщо Ви пишете, що це БЕЗЛІМІТ? якось не логічно, як мінімум. І "цілком дотатньо" - поняття дуже відносне і суб'єктивне. Коли людина оплачує БЕЗЛІМІТ- вона розраховує його отримати, а не Ваш обман суцільний і перейматися пробемами того, що Ви не можете надати цю послугу ( за яку вже зняли кошти) через навантаження на мережу - не збираюся. Мережу свою удосконалюйте, тоді хоч зрозуміло буде за що кошти!
Роздача - про девайси зозуміло, але девас 1. На що тоді трафік ділиться???
"Такі умови у більшості операторів" - не за такі суми, як у Вас. І є багато друзів, які уж еперейшли від Вас до інших операторів і ні про які обмеження не знають і користуються дійсно безлімітом.
І взагалі "такі умови у більшості операторів" - не аргумент. Ви за себе відповідайте, а не перекладайте відповідальність. Хоча перекладання відповідальності - це єдине , що ви гарно умієте., розумію.
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Жахливі умови тарифів! - Отзывы о Vodafone Украина
Найцікавіше те, що коли я подала заявку на перехід до іншого оператора і з кол-центру подзвонили, щоб почути причину і я їх озвучила, мені сказали "так ви ж знаєте, що зараз скрізь таке і обмеження швидкості і тд", я відповіла, що зараз ми говоримо про Vodafone і будьте добрі - відповідайте за себе, то оператор продовжив нарікати на оператора, до якого я хочу перейти. Тобто мало того, що постійний обман у тому, що пишуть і що по факту, так ще й персонал так собі в кол -центрі.
Добре, що нарешті більше не буду з ними мати справу.
Радила б переглянути (ДІЙСНО ПЕРЕГЛЯНУТИ) і виправити мінуси, а не перекладати відповідальність на інших. Бо тільки пишучи заяку на перехід в магазині Vodafonе біля мене це робили ще 3 людини. Тобто відкат клієнтів суттєвий і я розумію чому!
отзыв
Комментарии к отзыву
Тим більше, що 40 ГБ в місяць на високій швидкості цілком достатньо для щоденної роботи та розваг. Саме ця цифра була середнім значенням серед користувачів при аналізі даних і створення умов. Не виключено, що в майбутньому цей ліміт зміниться! Хочемо підказати, що це стандартна практика більшості операторів мобільного зв'язку у світі.
А стосовно роздачі інтернету - варто розуміти, що це працює за аналогією, як з WI-FI. Якщо з'єднання з одним пристроєм, швидкість буде максимальною, а коли підключається багато девайсів - швидкість ділиться на їх кількість, оскільки у роутера є певна пропускна здатність. Якщо простими словами - роздача інтернету на інші пристрої також підвищує навантаження на мережу. Подібна функція потрібна не всім, тому не включена в тариф, а надається за додаткову оплату.
З усім тим із задоволенням допоможемо вибрати кращий варіант для використання без обмежень за швидкістю у чаті на сайті: https://my.vodafone.ua/auth
Ми зробимо все можливе, щоб ви залишилися задоволеною нашими послугами, оскільки дуже цінуємо і любимо наших клієнтів. Чекаємо!
- тоді навіщо Ви пишете, що це БЕЗЛІМІТ? якось не логічно, як мінімум. І "цілком дотатньо" - поняття дуже відносне і суб'єктивне. Коли людина оплачує БЕЗЛІМІТ- вона розраховує його отримати, а не Ваш обман суцільний і перейматися пробемами того, що Ви не можете надати цю послугу ( за яку вже зняли кошти) через навантаження на мережу - не збираюся. Мережу свою удосконалюйте, тоді хоч зрозуміло буде за що кошти!
Роздача - про девайси зозуміло, але девас 1. На що тоді трафік ділиться???
"Такі умови у більшості операторів" - не за такі суми, як у Вас. І є багато друзів, які уж еперейшли від Вас до інших операторів і ні про які обмеження не знають і користуються дійсно безлімітом.
І взагалі "такі умови у більшості операторів" - не аргумент. Ви за себе відповідайте, а не перекладайте відповідальність. Хоча перекладання відповідальності - це єдине , що ви гарно умієте., розумію.