Як знімати з клієнтів 17 грн щодня, та при цьому так, щоб вони навіть не здогадувались про це? Запитайте у Vodafone - мабуть, наймеркантильнішого з укр. операторів. Дуже незадоволений сервісом. Відносяться до клієнтів як до "дойних корів". Зухвало показують своє негативне ставлення до абонентів, які не хочуть ставати стабільним джерелом прибутку. Маю на увазі тих людей, хто не платить за місячний план або робить це із затримкою.
Пояснюю. При чому декількома фактами.
1) Поповнив рахунок через тиждень після того, як закінчився мій місячний тариф чітко на ту суму, скільки він вартує. Зняло одразу 10 грн за так званий "денний тариф". При чому я нікому не дзвонив і не використовував інтернет. Потім перепитав у службі підтримки і вони підтвердили, що оператор автоматично стягує кожного дня 10 грн, як тільки ви з'являється в мережі. Тобто в мене вийшло так, що усі ці гроші, що я закинув на рахунок своєї сімки для оплати місячного тарифу - пішли на подальшу оплату подібних "денних тарифів". Дізнався про це лише тоді, коли рахунок був пустий. Думаю, подібне ставалося не тільки зі мною. І компанія від подібних трюків отримує левову частку доходів у свій бюджет.
2) Окрім цього неадекватного денного тарифу, з мене стягували ще навіть 7 грн за інтернет щодня. При чому я ним також не користувався. Коли зв'язався з оператором і запитав що це нісенітниця, то він відповів, що в мене були типу інтернет-сесії. Я у відповідь кажу:"Окей, і скільки трафіку я використав? Бо я чітко пам'ятаю, що інтернетом я не користувався. Навіть саму функцію мобільного інтернету не вмикав" У відповідь почув:"Так, використання трафіку дуже маленьке. Але його стало достатньо, щоб ми зняли за це гроші. А трафік міг перевімкнутись на мобільний тоді, коли у вас пропала мережа Wi-Fi і телефон автоматично перейшов на мобільну мережу. Це вже проблеми налаштувань самого телефону". Знайшов я цю функцію на своєму смартфоні і побачив, що з самого початку вона була у мене вимкнута по стандарту. Тобто це була банальна брехня.
Після подібного досвіду я принципово не поповнюватиму рахунок ще дуже довго. І розширю цей відгук максимально широко в інтернеті. Нехай Vodafone тепер з тієї пари лишніх гривень, які їм вдалось тихенько зняти з мого рахунку. А якщо порахувати скільки всього людей вони так легально обдурюють щомісяця, то там точно назбирається за 4 тижні сума, достатня для покупки хорошої квартири в Києві. Це мінімум. Так що ось так вони вигадали робочу схему, де на рівному місці можна заробити купу грошей.
Молодці. Але подивимось, як це відіб'ється на репутації компанії і наскільки довго люди будуть вестися на подібного "чесного" оператора.
А за накопичені гроші навіть не можуть нормально додаток My Vodafone підтримувати. Вчора весь день не міг в нього зайти, бо видавало помилку. Перезавантажував телефон - все одно не допомогло. Одним словом - найгірший оператор, з яким я коли-небудь зіштовхувався. 3 согласны 3 не согласны
Вітаємо, Богдане! Прикро, що використання послуг компанії засмутило вас :( Ми розуміємо ваше бажання розібратися в ситуації, проте можемо з упевненістю стверджувати, що порушень умов тарифу немає. Всі деталі про активацію пакетів на день або місяць вказані в умовах тарифного плану на сайті https://www.vodafone.ua/rates. У майбутньому, якщо буде схожа ситуація, аби не переплачувати, одразу звертайтеся, будь ласка, у службу підтримки у чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або за номером 111. Фахівці допоможуть з усім розібратись! Оптимальний варіант, щоб тариф не переходив на денні платежі, - це поповнювати рахунок за день до відключення попереднього пакета - тоді плановий платіж знімається автоматично, без переходу на денні умови, і жодні комбінації не потрібні, а якщо не дотримуватися цих умов, то виникає необхідність самостійно підключати тариф за допомогою комбінації *101*444#.
Такі умови тарифних планів створені для зручності користування мобільним зв'язком. Припустимо, що зараз у вас немає можливості поповнити рахунок і підключити пакет на місяць, але є гостра потреба зателефонувати або ж скористатися інтернетом, щоб повідомити друзям щось дуже важливе. Для цього й існують денні тарифи. Підключати пакет на місяць вигідніше, звичайно, але все ж, різні ситуації бувають. Ми не вимагаємо від абонентів обов'язкових платежів.
До того ж хочемо зауважити, що телефон може автоматично оновлювати встановлені додатки (наприклад, прогноз погоди, онлайн-ігри тощо) і програмне забезпечення без вашої прямої участі, при цьому деякі пристрої при з’єднанні з Wi-Fi автоматично використовують стільникові дані як підмогу, якщо рівень сигналу Wi-Fi низький. Перевірте, чи раптом не увімкнена така функція у вашому телефоні.
Також з'єднання з інтернетом могло відбуватись, якщо в налаштуваннях телефону обрана мережа 4G, оскільки деякі телефони в цій мережі використовують інтернет навіть при відключеній передачі даних, тому у таких ситуаціях, якщо не маєте наміру користуватись інтернетом, окрім вимкнення стільникових даних, радимо вручну вибирати тип мережі 2G/3G. Такі особливості роботи 4G у мережі операторів будь-якої компанії у світі.
З усім тим всі фінансові питання індивідуальні, тому знайте, що в будь-який незрозумілій ситуації ми раді перевірити інформацію і допомогти розібратися зі списанням коштів, а для цього достатньо звернутись у чат на сайті: https://my.vodafone.ua/auth. Для нас важливо, щоб кожен з клієнтів розумів умови користування послугами, аби в майбутньому уникнути непередбаченої тарифікації.
І оскільки ми дуже любимо і цінуємо наших абонентів - зробимо все можливе, щоб ви залишились задоволеним! Пам'ятайте, що ви завжди можете розраховувати на нашу підтримку, тому будемо вас чекати!
А всі проблеми через те, що у вас не був підключений пакет на місяць і після поповнення рахунку ви забули набрати комбінацію *101*444# для підключення пакету. Тому й підключився денний тариф! Все логічно.
А називати оператора шахраєм - це наклеп! Оператор працює чесно, згідно зі своїми умовами.
Звісно, немає сенсу в такому одіозному розгорнутому пустослів'ї, коли треба просто вивчати умови та правила на сайті оператора, або отримати консультацію у чаті.
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Vodafone - легальні шахраї - Отзывы о Vodafone Украина
Пояснюю. При чому декількома фактами.
1) Поповнив рахунок через тиждень після того, як закінчився мій місячний тариф чітко на ту суму, скільки він вартує. Зняло одразу 10 грн за так званий "денний тариф". При чому я нікому не дзвонив і не використовував інтернет. Потім перепитав у службі підтримки і вони підтвердили, що оператор автоматично стягує кожного дня 10 грн, як тільки ви з'являється в мережі. Тобто в мене вийшло так, що усі ці гроші, що я закинув на рахунок своєї сімки для оплати місячного тарифу - пішли на подальшу оплату подібних "денних тарифів". Дізнався про це лише тоді, коли рахунок був пустий. Думаю, подібне ставалося не тільки зі мною. І компанія від подібних трюків отримує левову частку доходів у свій бюджет.
2) Окрім цього неадекватного денного тарифу, з мене стягували ще навіть 7 грн за інтернет щодня. При чому я ним також не користувався. Коли зв'язався з оператором і запитав що це нісенітниця, то він відповів, що в мене були типу інтернет-сесії. Я у відповідь кажу:"Окей, і скільки трафіку я використав? Бо я чітко пам'ятаю, що інтернетом я не користувався. Навіть саму функцію мобільного інтернету не вмикав" У відповідь почув:"Так, використання трафіку дуже маленьке. Але його стало достатньо, щоб ми зняли за це гроші. А трафік міг перевімкнутись на мобільний тоді, коли у вас пропала мережа Wi-Fi і телефон автоматично перейшов на мобільну мережу. Це вже проблеми налаштувань самого телефону".
Знайшов я цю функцію на своєму смартфоні і побачив, що з самого початку вона була у мене вимкнута по стандарту. Тобто це була банальна брехня.
Після подібного досвіду я принципово не поповнюватиму рахунок ще дуже довго. І розширю цей відгук максимально широко в інтернеті. Нехай Vodafone тепер з тієї пари лишніх гривень, які їм вдалось тихенько зняти з мого рахунку. А якщо порахувати скільки всього людей вони так легально обдурюють щомісяця, то там точно назбирається за 4 тижні сума, достатня для покупки хорошої квартири в Києві. Це мінімум. Так що ось так вони вигадали робочу схему, де на рівному місці можна заробити купу грошей.
Молодці. Але подивимось, як це відіб'ється на репутації компанії і наскільки довго люди будуть вестися на подібного "чесного" оператора.
А за накопичені гроші навіть не можуть нормально додаток My Vodafone підтримувати. Вчора весь день не міг в нього зайти, бо видавало помилку. Перезавантажував телефон - все одно не допомогло. Одним словом - найгірший оператор, з яким я коли-небудь зіштовхувався.
3 согласны 3 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Такі умови тарифних планів створені для зручності користування мобільним зв'язком. Припустимо, що зараз у вас немає можливості поповнити рахунок і підключити пакет на місяць, але є гостра потреба зателефонувати або ж скористатися інтернетом, щоб повідомити друзям щось дуже важливе. Для цього й існують денні тарифи. Підключати пакет на місяць вигідніше, звичайно, але все ж, різні ситуації бувають. Ми не вимагаємо від абонентів обов'язкових платежів.
До того ж хочемо зауважити, що телефон може автоматично оновлювати встановлені додатки (наприклад, прогноз погоди, онлайн-ігри тощо) і програмне забезпечення без вашої прямої участі, при цьому деякі пристрої при з’єднанні з Wi-Fi автоматично використовують стільникові дані як підмогу, якщо рівень сигналу Wi-Fi низький. Перевірте, чи раптом не увімкнена така функція у вашому телефоні.
Також з'єднання з інтернетом могло відбуватись, якщо в налаштуваннях телефону обрана мережа 4G, оскільки деякі телефони в цій мережі використовують інтернет навіть при відключеній передачі даних, тому у таких ситуаціях, якщо не маєте наміру користуватись інтернетом, окрім вимкнення стільникових даних, радимо вручну вибирати тип мережі 2G/3G. Такі особливості роботи 4G у мережі операторів будь-якої компанії у світі.
З усім тим всі фінансові питання індивідуальні, тому знайте, що в будь-який незрозумілій ситуації ми раді перевірити інформацію і допомогти розібратися зі списанням коштів, а для цього достатньо звернутись у чат на сайті: https://my.vodafone.ua/auth. Для нас важливо, щоб кожен з клієнтів розумів умови користування послугами, аби в майбутньому уникнути непередбаченої тарифікації.
І оскільки ми дуже любимо і цінуємо наших абонентів - зробимо все можливе, щоб ви залишились задоволеним! Пам'ятайте, що ви завжди можете розраховувати на нашу підтримку, тому будемо вас чекати!
А всі проблеми через те, що у вас не був підключений пакет на місяць і після поповнення рахунку ви забули набрати комбінацію *101*444# для підключення пакету. Тому й підключився денний тариф! Все логічно.
А називати оператора шахраєм - це наклеп! Оператор працює чесно, згідно зі своїми умовами.