Олена Отзыв написан 21 января, 2021 год57 просмотров
23.11.2020 року в магазині VODAFON за адресою: м.Київ пр.Перемоги 100ж, я придбала дитячі часи Elari Kidphone 4G Red у відкритій упаковці. Замовляючи часи через інтернет, мене запевнили, що часи нові та не були у використанні. Але при користуванні часами дуже швидко сідала батарея та вони дуже нагрівались. 30.11.2020 року я віднесла їх знову в магазин, де в мене їх прийняли на відправку до сервісного центру VODAFON для перевірки. На перевірці часи були довгий час. Я їх забрала з магазину після 20 грудня 2020 року. Але після перевірки нічого не змінилось. Часи також дуже нагріваються та сідають протягом чотирьох годин, при цьому ними не користуються. В зв’язку з чим мені довелось віднести їх повторно в магазин 29.12.2020 року, де їх знову відправили до сервісного центру. Мною 11.01.2021 року була написана заява, про повернення коштів. Її прийняли до розгляду. Нещодавно мені знову зателефонували з приводу, щоб я прийшла забрала часи (сказали, що батарея дійсно була погана, і її було замінено на нову). Я відмовилась забирати часи, сказала, що хочу повернути кошти. Але компанія VODAFON не квапиться ні з відповіддю, ні з поверненням коштів. Мабудь прийдеться звертатись у відділ захисту прав споживачів.
Здесь "Звернення" не пишут, так как ответа официального не будет. Пиши в чаты. Можно написать это на бумаге, и отправить по почте, или на эл. адрес оператору: [email protected]
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Звернення в компанію VODAFON в зв'язку з неприємною покупкою - Отзывы о Vodafone Украина
Але при користуванні часами дуже швидко сідала батарея та вони дуже нагрівались.
30.11.2020 року я віднесла їх знову в магазин, де в мене їх прийняли на відправку до сервісного центру VODAFON для перевірки.
На перевірці часи були довгий час. Я їх забрала з магазину після 20 грудня 2020 року. Але після перевірки нічого не змінилось. Часи також дуже нагріваються та сідають протягом чотирьох годин, при цьому ними не користуються.
В зв’язку з чим мені довелось віднести їх повторно в магазин 29.12.2020 року, де їх знову відправили до сервісного центру. Мною 11.01.2021 року була написана заява, про повернення коштів. Її прийняли до розгляду.
Нещодавно мені знову зателефонували з приводу, щоб я прийшла забрала часи (сказали, що батарея дійсно була погана, і її було замінено на нову). Я відмовилась забирати часи, сказала, що хочу повернути кошти.
Але компанія VODAFON не квапиться ні з відповіддю, ні з поверненням коштів.
Мабудь прийдеться звертатись у відділ захисту прав споживачів.
отзыв
Комментарии к отзыву