Павло Володимирович Отзыв написан 13 августа, 2020 год57 просмотров
Можливо ще кілька років тому я б і порадив даного оператора, але мабуть політика компанії направлена на те, щоб ії "втопити".
Співпрацюємо компанією з даним оператором вже більше 10-ти років. Раніше це був, на мою думку хороший оператор з якісним зв'язком та доброзичливим до клієнтів відношенням (це ще за часів UMC). Мабуть це було пов'язано з керівництвом компанії (франко-голанці).
Наразі маємо постійні "палиці в колеса" від даного оператора.
1. Старою нашою компанією кожного першого числа місяця нам блокували весь корпоратив з причиною заборгованість по абонплаті. Кожного разу доводилось з операторами втрачати час на розблокування. Причина цьому дуже проста. Рахунок формується після 5-го числа місяця, а відключення 1-го числа. Нам банально виставляють рахунки після того як відключають.
2. Відкрили нову компанію, перевели корпоратив на нову компанію, абонентська плата була сплачена, на вчорашній день в нас утворилась заборгованість -100 грн (абонплата в місяць як мінімум в 20-ть разів більша) - отримали блокування корпоративу. Заборгованість виникла завдяки тому, що по 3-м номерам корпоративу була підключена послуга, яку ми не замовляли і при переведенні номерів з одного ТОВ на друге ТОВ просили відключити все лишнє, залишити лишень те, що входить в абонпату. Жодного смс повідомлення про підключення цих послуг ми не отримували. Якісь водафон музика, водафон фільми, водафон ігри. По одному з номерів було використано кілька хвилин понад пакет, завдяки цьому утворилась заборгованість. Жодні перемовини з представниками оператора не дали жодного ефекту. Компанія була паралізована добу. Зірвані роботи (аварійні виїзди і т.д.). Смс про заборгованість в 90,00 грн прийшло вдень, о 22:00 - корпоратив вже заблокований.
Наголошую! Абонентська плата сплачена і враховує певний обсяг послуг. За заборгованість в 100 грн - відключають повністю все. Хоча нами сплачена наперед (абонентська плата) певний обсяг послуг і цей обсяг не вичерпано.
Як по мені це грубе порушення прав споживачів. Так в мене склалась заборгованість і у випадку додаткових послуг оператор в праві мені відмовити у наданні цих послуг, але при цьому в мене сплачено конкретно по моєму номеру 600 грн абонплати наперед в які входить об'єм послуг, він не використаний, але через заборгованість - сплачена послуга не надається.
Тепер коротко: Заборгованість виникла завдяки зняттю абонплати за послуги, котрі ми не замовляли, про підключення яких ми навіть не були повідомлені і я зі слів оператора зрозумів платили ще старою компанією кожен місяць мінімум по 100 - 200 гривень додатково. Сплативши абонплату - я не отримую послугу, яку я сплатив наперед у повному об'ємі. Отже маючи оплачену абонплату, маючи залишок 800+ хвилин по Україні, безліміт по водафону та безліміт інтернету я не отримую сплачену послугу, а це вже порушення прав споживача і привід відзиву ліцензії оператора. Підключення послуг без повідомлення і зняття коштів за них - це вже шахрайство.
Достоинства:
на превеликий жаль я їх не бачу.
Недостатки:
Погане відношення до клієнтів.
Шахрайство з підключенням сервісів, про які їх ніхто не просить.
Ненадання сплачених послуг.
Створення умов, які спричиняють до паралізування роботи компанії.
Ви, начебто, мудрий чоловік, а проблеми хочете вирішити тут, на сумнівному сайті?Чому не пишете скари до НКРЗІ?Вже давно треба було написати і водафон забув би що таке самовільно підключати різні платні розважальні послуги та інші свої шахpaйські дії. Доречі, вони ще крадуть обмежені послуги - хвилини, смс, трафік. А ще, навмисне ріжуть швидкість інтернету і у відповідь несуть різні нісенітниці. Але, після звернення в НКРЗІ, з вимогами особисто перевірити по факту скарги, всі проблеми щезають!
Тому, раджу Вам писати в контролюючі органи, а не в інтернеті на продажних сайтах. Електронну адресу знайдете на сайті НКРЗІ, або тут нижче пошукайте в коментарях. Якби люди, зайшовши сюди, читали що пишуть інші, та коментарі, то знайшли б відповідь як вирішити проблеми з оператором.
І ще, якщо будете писати скаргу в НКРЗІ, то пишіть коротко, саму суть, бо тут ви написали начебто ображений школяр, а не дорослий чоловік.
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
З кожним днем все гірше і гірше. Вимагання грошей та ненадання сплачених послуг. - Отзывы о Vodafone Украина
Співпрацюємо компанією з даним оператором вже більше 10-ти років.
Раніше це був, на мою думку хороший оператор з якісним зв'язком та доброзичливим до клієнтів відношенням (це ще за часів UMC). Мабуть це було пов'язано з керівництвом компанії (франко-голанці).
Наразі маємо постійні "палиці в колеса" від даного оператора.
1. Старою нашою компанією кожного першого числа місяця нам блокували весь корпоратив з причиною заборгованість по абонплаті. Кожного разу доводилось з операторами втрачати час на розблокування. Причина цьому дуже проста. Рахунок формується після 5-го числа місяця, а відключення 1-го числа. Нам банально виставляють рахунки після того як відключають.
2. Відкрили нову компанію, перевели корпоратив на нову компанію, абонентська плата була сплачена, на вчорашній день в нас утворилась заборгованість -100 грн (абонплата в місяць як мінімум в 20-ть разів більша) - отримали блокування корпоративу. Заборгованість виникла завдяки тому, що по 3-м номерам корпоративу була підключена послуга, яку ми не замовляли і при переведенні номерів з одного ТОВ на друге ТОВ просили відключити все лишнє, залишити лишень те, що входить в абонпату. Жодного смс повідомлення про підключення цих послуг ми не отримували. Якісь водафон музика, водафон фільми, водафон ігри. По одному з номерів було використано кілька хвилин понад пакет, завдяки цьому утворилась заборгованість.
Жодні перемовини з представниками оператора не дали жодного ефекту.
Компанія була паралізована добу. Зірвані роботи (аварійні виїзди і т.д.).
Смс про заборгованість в 90,00 грн прийшло вдень, о 22:00 - корпоратив вже заблокований.
Наголошую! Абонентська плата сплачена і враховує певний обсяг послуг. За заборгованість в 100 грн - відключають повністю все. Хоча нами сплачена наперед (абонентська плата) певний обсяг послуг і цей обсяг не вичерпано.
Як по мені це грубе порушення прав споживачів. Так в мене склалась заборгованість і у випадку додаткових послуг оператор в праві мені відмовити у наданні цих послуг, але при цьому в мене сплачено конкретно по моєму номеру 600 грн абонплати наперед в які входить об'єм послуг, він не використаний, але через заборгованість - сплачена послуга не надається.
Тепер коротко:
Заборгованість виникла завдяки зняттю абонплати за послуги, котрі ми не замовляли, про підключення яких ми навіть не були повідомлені і я зі слів оператора зрозумів платили ще старою компанією кожен місяць мінімум по 100 - 200 гривень додатково.
Сплативши абонплату - я не отримую послугу, яку я сплатив наперед у повному об'ємі. Отже маючи оплачену абонплату, маючи залишок 800+ хвилин по Україні, безліміт по водафону та безліміт інтернету я не отримую сплачену послугу, а це вже порушення прав споживача і привід відзиву ліцензії оператора. Підключення послуг без повідомлення і зняття коштів за них - це вже шахрайство.
отзыв
Комментарии к отзыву
Тому, раджу Вам писати в контролюючі органи, а не в інтернеті на продажних сайтах. Електронну адресу знайдете на сайті НКРЗІ, або тут нижче пошукайте в коментарях. Якби люди, зайшовши сюди, читали що пишуть інші, та коментарі, то знайшли б відповідь як вирішити проблеми з оператором.
І ще, якщо будете писати скаргу в НКРЗІ, то пишіть коротко, саму суть, бо тут ви написали начебто ображений школяр, а не дорослий чоловік.
Було б бажання. Бо теревенити можна будь що.