Платимо за зв'язок і інтернет.Зв'язок поганий,а інтернету можна сказати немає,то як бути?Гроші плати,а послуга якось так чи не так.А як на рахунок ст.32 п12 Закону про телекомунікації?
Щось не спішить оператор Водафону відповідати. Хоча, якщо відповідають, то лише брехню, нажаль, ще й в оману вводять навмисне, щоб абоненти не скаржились, чекали покращень, яких не буде, і платили за послуги, які оператор не надає в повному обсязі, тому, що це їхній прибуток. Фіксуйте скріншотами свої скарги до оператора, також, скріншоти швидкості інтернету, додайте все до скарги в НКРЗІ, в АМКУ. Пишіть, що гроші беруть, а послуги не надають, просіть щоб перевірили по факту! Також, пишіть, що на Ваші скарги до Водафону ніхто не реагує. В мене таке було з другою карткою. Консультувалась з оператором чи є в тій місцевості добрий зв'язок, інтернет. Пояснила, що хочу проплатити на рік, щоб не було проблем. Сказали, що там все дуже добре. Я заплатила за рік і все...ні зв₴язку, ні інтернета. Тільки набереш номер - з'єднали, але нічого не чути, шипить, булькає і обривається. Треба бігати в великому радіусі, щоб зловити зв'язок. Спілкувалась з операторами Водафону, скаржилась, а вони мене запевняли що зв'язок там гарний і крім мене скарг немає, сказали що гроші ніхто не поверне. Інші запевняли що передали заявку в техвідділ і таких заявок було дуже багато, але ж я заплатила за рік! За що взяли гроші? Як почули що хочу заплатити за рік, так зразу і почали брехати, що там дуже гарний зв'язок і інтернет. Чекала і спілкувалася з брехливими операторами, а потім мені підказали куди поскаржитись. Написала в АМКУ, просила щоб контролюючі органи перевірили по факту моєї скарги. Зразу ці брехливі шахраї передзвонили, вибачились, сказали що там дійсно поганий зв'язок і немає інтернету. Гроші вернули в повному обсязі.
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Ответы на вопрос
Фіксуйте скріншотами свої скарги до оператора, також, скріншоти швидкості інтернету, додайте все до скарги в НКРЗІ, в АМКУ. Пишіть, що гроші беруть, а послуги не надають, просіть щоб перевірили по факту! Також, пишіть, що на Ваші скарги до Водафону ніхто не реагує.
В мене таке було з другою карткою. Консультувалась з оператором чи є в тій місцевості добрий зв'язок, інтернет. Пояснила, що хочу проплатити на рік, щоб не було проблем. Сказали, що там все дуже добре. Я заплатила за рік і все...ні зв₴язку, ні інтернета. Тільки набереш номер - з'єднали, але нічого не чути, шипить, булькає і обривається. Треба бігати в великому радіусі, щоб зловити зв'язок. Спілкувалась з операторами Водафону, скаржилась, а вони мене запевняли що зв'язок там гарний і крім мене скарг немає, сказали що гроші ніхто не поверне. Інші запевняли що передали заявку в техвідділ і таких заявок було дуже багато, але ж я заплатила за рік! За що взяли гроші? Як почули що хочу заплатити за рік, так зразу і почали брехати, що там дуже гарний зв'язок і інтернет. Чекала і спілкувалася з брехливими операторами, а потім мені підказали куди поскаржитись. Написала в АМКУ, просила щоб контролюючі органи перевірили по факту моєї скарги. Зразу ці брехливі шахраї передзвонили, вибачились, сказали що там дійсно поганий зв'язок і немає інтернету. Гроші вернули в повному обсязі.